עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by D@nny,

    Minimum System Requirements * Windows XP SP2 or Windows Vista * 2.0+ GHZ Single Core Processor * 512 Mbytes of System RAM * NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card * 8 GB of Free Hard Drive Space Recommended System Requirements * 2.4+ GHZ Dual Core Processor * 1 GBytes of System RAM * NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card * 8 GB of Free Hard Drive Space http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21439

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. באובליביון ובCOH, שכבר עבדו לי פעם, חודשים על חודשים בצטרה מעולה, החליטו פתאום לעשות בעיות לפני משהו כמו שבועיים. ניסיתי כבר הכל: החלפתי דריברים הלוך ושוב(7.9 לדריבר שקיבלתי עם הכרטיס וחוזר חלילה), ניסיתי עם catalystCC ועכשיו אני עם ATI TrayTools. שום דבר לא עזר. לפעמים הם עובדים ולפעמים לא. COH נותן NO Signal במסך אחרי שהוא טוען את השלב(כשיש את הסרט הזה לפני תחילת משימה שעושה שימוש במנוע של המשחק) ואובליביון נותן error report כשאני מתחיל לטעון את המשחק(התפריט הראשי->continue-> הודעת שגיעה) משחקים אחרים(Gunz: The Duel, Worms WP) עובדים ולא עושים בעיות.... עזרה!!!!%!@

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by hitman100,

    שלום לכולם! אני צריך עזרה במציאת patch שיפעיל לי את carmageddon ב ווינדוס XP... תודה לכל העונים ואם אפשר להביא לי את הpatch עוד היום אני אשמח כי אני צריך לחזור לבסיס ביום ראשון..

    • 8 תגובות
    • 911 צפיות
  4. Started by asus7,

    מתי יוצא המשחק EMPIRE EARTH 3 ?

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  5. בבקשה אני חייב להשיג איכשהו סידיקי למשחק הזה....כבר הורדתי אותו אבל אין לי סידיקי .... בבקשה כל מי שכבר לא משחק בזה או לא צריך... בבקשה שלחו לי בפרטי או לאימייל ibanezzzzz@gmail.com תודה לכולם

    • 8 תגובות
    • 760 צפיות
  6. Started by ben_amitai,

    דרישות המינימום מערכת הפעלה מסוג Windows XP SP2 או Vista מעבד בעל ליבה אחת, במהירות 2 ג'יגה-הרץ או יותר 512 מגה-בייט זכרון פנימי כרטיס מסך מדגם Nvidia 6200 לפחות, או ATI Radeon 9600 לפחות 8 ג'יגה-בייט של מקום פנוי על הכונן הקשיח מערכת מומלצת מעבד כפול ליבה במהירות 2.4 ג'יגה-הרץ או יותר ג'יגה של זיכרון פנימי כרטיס מסך מדגם Nvidia 7800GTX לפחות, או ATI X1300 לפחות לא מאמין ניראה שאני יוכל לשחק בזה על high עם קצת OC למעבד!!!

    • 4 תגובות
    • 699 צפיות
  7. Started by atomic rooster,

    אהלן לכולם, הורדתי לאחותי הקטנה את המשחק מאיזשהו בלוג. חשבתי שהוא יהיה כבר מפוצח או שלפחות אני אקבל את הקרק בפנים. הוא היה על ISO. חילצתי אותו עם Isobuster והוא מבקש ממני להכניס את הדיסק... יש למישהו דרך לעקוף את זה ? איזה המלצה על אתר טוב שאני יכול להוריד ממנו קרק של זה או משהו ? תודה מראש לעונים ושבת שלום, רוסטר.

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  8. Started by simonsix,

    כרגע לא הודיעו שיוצא גם ל PC אבל זה לבטח גם יקרה כי זה משחק חדש לגמרי. תורידו ותהנו- http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/battlefieldnewsdetail.aspx?site_id=R3GK79NA-I9XN-YPOIIREX&storyid=14822

    • 32 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. Started by daniel89,

    אהלן, אני לא מצליח לפתוח את המשחק GTA SA .. אני פשוט לוחץ עליו ולא קורה כלום..זה טוען לשניה וזהו.. לא שיניתי כלום במחשב רק מסך ומאז זה לא פועל... מה לעשות? תודה וחג שמח, דניאל.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by kill_b7,

    אני יודע שהשאלה נשמעת קצת טיפשית אבל איך לאזעזל נפטרים משריון וכלי נשק שכבר לא רוצים? הם ממלאים לי את המקום בתיק ואני לא יכול לזז ואין לי מושג איך נפטרים מהם.

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  11. Started by Yaniv_sosner,

    עוד מעט אני קונה מחשב חדש מעבד ננומטר 45 וכרטיס מסך GF9800GTS.. אז כל המשחקים יהיו צריכים לעבוד אצלי.. אז תביא לי המלצות תודה..!

    • 4 תגובות
    • 654 צפיות
  12. Started by --Adidas,

    המפרט : פנטיום 4 3.0 ג'יגה זיכרון 1950pro בעיקר אני מתחבר לfps

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  13. Started by The Dom,

    אני צריך המלצות למשחקים שצריכים לחשוב כדי להיחלץ ממצבים אבל גם שיהיה אקשן. לא חשוב לי מאיזה שנה. (אולי אתם יודעים אם יש ל"זהות בדויה"- הסרט, משחק?)

    • 8 תגובות
    • 719 צפיות
  14. Started by bilbo,

    אני קצת לא מעודכן .. אפשר לקבל רשימה של משחקי DX10 ?

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  15. Started by xlSnaK,

    כשאני נכנס למשחק זה ישר מביא אותי לmultiplayer וצריך משתמש קנוי ואין לי איך אני משחק בsingle player ??! תודה :]]

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  16. יש OPEN BETA בשרת של TW (זה דיי ישן), מצאתי אתר שמסביר באנגלית איך להרשם וגם מביא תרגום חלקי למשחק, יש שם גם מישהו נחמד שרושם אנשים שמתקשים לעבור את ההרשמה http://www.ampota.com/2007/09/18/play-ragnarok-online-2-open-beta/ אני הצלחתי להרשם אבל לא אהבתי כל כך את המשחק.

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  17. אני צריך המלצות לקניית משחקים חדשים וחזקים תודה מראש! 19 אנשים נכנסו ואף אחד לא יכול לכתוב?

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  18. התקנתי הרגע TW, ההתקנה הייתה בטאיוואנית, ועם זה אני יכול לחיות, אבל הבעיה היא שגם המשחק עצמו בטאיוואנית, והוא עבד לי הרי פעם באנגלית, אז תהיתי אם יש דרך לשנות אותו חזרה לאנגלית.[br]פורסם בתאריך: 3.10.2007 בשעה 14:00:57 הבעיה קודם הייתה שאני לא מצליח להגיע לתפריט שמאפשר לשנות שפה (הרי הכל בטאיוואנית), ואת הבעיה הזאת (וגם את זאת שהדיון עוסק בה מלכתחילה) פתרתי על ידי כך שלקחתי את הקבצים שהמשחק טוען בשביל להיות באנגלית, העתקתי אותם לתוך הספריה שממנה המשחק טוען את הסינית, ואת הסינית העפתי משם, ככה המשחק באנגלית אפילו שהוא חושב שהוא על סינית ;D

  19. סוף סוף מישהו נותן ביקורת נורמלית למשחק הזה במקום להציף אותו בציונים מושלמים כאילו ישו עשה אותו בעצמו... http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2304-Zero-Punctuation-Halo-3

  20. Started by a1516a,

    גם כשאני עושה את ההגדרות על LOW המשחק לא רץ חלק..מרצד.. יש לי פנטיום 4 וגיפורס 6600 256 מגה,גיגה זיכרון פנימי,...גם המשחק הקודם (FIFA 2007 ) לא עבד טוב.... אצל עוד מישהו זה ככה?...יש פיתרון?

    • 5 תגובות
    • 912 צפיות
  21. Started by ofeky1,

    יש שרתים שאני לא מצליח לשחק בגלל שהפינגים גבוהים יותר מ 100! משהו מכיר פקודות שיורידו לי קצת את הפינגים?

  22. Started by amirn,

    היי אני חדש בתחום המשחקים, היום יש לי עכבר ומקלדת רגילים. רציתי לדעת אם כדאי לקנות בקר מיוחד למשחקים, ואיזה סוג (ודגם)? גויסטיק/גיימפד/עכבר מיוחד... ? האם זה משנה את חויית המשחק? (למשחקים כגון: FIFA, HL2, NFS, GTA וכו') תודה

    • 38 תגובות
    • 6.2k צפיות
  23. שלום . יש לי את המשחק Stranglehold והוא זז לי מהר מידי וקשה לשלוט על המשחק ככה. חיפשתי באפשרויות ולא מצאתי mouse sensitivity , מישהו יודע איך אני יכול לסדר את זה ? נ.ב זה לא קשור לרזולוציה כי זה ככה בכל הרזולוציות

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  24. האם יש? עריכה: מצאתי אבל איך אני מתחיל את המודים הללו?

  25. Started by MilkMan,

    ניתקעתי במשימה שאני צריך להוציא איזה מישהו מהכלא הויקינגי, איך לכול הרוחות אני אמור להכנס לעיר? [משימה רביעית אם זכור לי נכון]. הכול מסביב גדרות ??? [נכנסתי עם המרגל וגילית איפה הוא נמצא, אבל מה עכשיו?].

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות

דיונים חדשים בפורומים