עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. המשחק הישן הזה שהיה אפשר לשחק עם כמה אנשים במסך מפוצל....? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by NiMo1771,

    עד עכשיו קניתי משחקים בארץ, אבל עכשיו אני שם לב שאפשר להזמין משחקים בחו"ל וזה ייצא הרבה יותר זול מישהו יכול לתת לי לינקים לחנויות אמינות וזולות מחו"ל? כדאי להזמין מסטים? עוד שאלה לא קשורה- במשחק NFS HP האיכות מאוד נמוכה, ולא מצאתי איפה אפשר לשחק עם הגרפיקה איך מגיעים להגדרות גרפיקה? (ניסיתי בdisplay settings אבל זה לא עושה שינוי גדול) תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. היי, בזמן האחרון המשחק לחלוטין לא שחיק בשעות הערב, יש לי בכל השרתים rubberbanding, בשעות הבוקר לעומת זאת אני משחק ללא כל בעייה. מישהוא נתקל גם בבעיות כאלו? תשתית הוט וספק בזק בינלאומי 12 מגה, חיבור רגיל (לא גיימר) ללא חייגן.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by ALEX.P,

    יש מפות במשחק רב-משתתפים שלא פועלות למשל אני נכנס למפה של stalingrad וזה פשוט קופץ לי מהמשחק

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  5. הי, הגעתי אתמול בערב ל-Delta Labs 4, ואני פוגש די בהתחלה שלו זוג מפלצות גדולות קשוחות מאוד (שמגיחות מתוך וורטקס). עכשיו, נדמה לי שמצאתי לאחרונה Cells של BFG, אבל אין לי עדיין את הנשק (יש לי כבר את כל השאר חוץ ממנו ומה-soulcube). הייתי כבר אמור למצוא את ה-BFG? באיזה שלב? אם כן, זה מסביר למה אני מתקשה לרסק אותם. תודה, אופיר.

  6. Started by KingYes,

    יש למשהו רעיון להמליץ לי על משחקים טובים ומאתגרים? שלא יהיה קשה ושיהיה קליל בשבלהם.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by stone cold,

    http://ps3.ign.com/articles/738/738858p1.html בקיצור הם מרוצים מהמכשיר מאוכזבים מהידית

  8. Started by chris_u16,

    זה קורה לי ולחבר שלי אני נכנס לשרת שמחייב C-D והתוכנה מופעלת אצלנו ואחרי שאני נכנס הוא מוציא אותי מהשרת בטענה שבכלל לא מותקן אצלי C-D מותקן אצלי הגרסה החדשה ביותר 4.5.1. WTF is the problem! ???

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום, יש לי בעיית איטיות במשחקים למרות שיש לי מחשב שמשיג ואף עובר את בקשות המערכת אליהם. בין המשחקים בהם קורה התקלה: "Revenant" - כן המשחק הישן והטוב, איטי מאד אפילו בתפריט המשחק עוד לפני שנכנסים למשחק עצמו, קרה מקרה בו המשחק עבד נורמלי לאחר התקלה, אך חזר למצבו המעיב לאחר רסטארט. "LOTR - war of the ring" - שיחקתי כמה שלבים ראשונים בלי שום בעיה ולפתע החל המשחק להאיט עד כדי אי אפשרות לשחק, מכאן והלאה הבעיה לא נפתרה. "Rising Kingdoms" - משחק חדש מ2005 שהתפריט בו מתפקד במהירות מצויינת אך במשחק עצמו המהירות איטית, למרות שהדבר לא חמור כמו במשחקים הקודמים. ניסיתי לעדכן דריבריי מסך, דיירקט איקס, אפילו עשיתי פורמאט והעניין לא נפתר. כל עזרה תתקבל בברכה. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by David :o,

    אם יש רוב לימים מסויימים ולא הימים שבחרתם שלישי וחמישי אז למה אין ODC בימי שבת וראשון ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Ok אז הכרטיס מסך הקודם שלי נדפק לפני 3 חודשים ובשבוע שעבר סוף סוף קניתי אחד חדש (1950pro) היתי רוצה לדעת איזה משחקים טובים יצאו בתקופה הזו שהחסרתי... ? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. המשחק הפופולרי ביותר בהיסטוריית שירות המשחקים למחשבים האישיים מסרב לעצור, ומצעיד אותנו אל שיא מדהים של שימוש לכתבה

  13. Started by bluemail,

    חוץ מGTA IV איזה עוד משחקים אמורים לתמוך במרובעי ליבות

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. המשחק יצא בחנויות הלא מובחרות אז מה זה בעצם SPORE? SPORE הוא משחק "משחק מקוון מרובה שחקני יחיד" שמפותח ע"י מקסיס ומעוצב ע"י וויל רייט. SPORE מאפשר לך לשלוט באבולוציה של גזעים - ממיקרואורגניזם דרך התפתחות של יצורים תבונתיים וחברותיים המתהלכים על האדמה ועד לרמה של מסע בין כוכבי. מה זה "משחק מקוון מרובה שחקני יחיד"? משחק מקוון מרובה שחקני יחיד הוא משחק בו כל אחד מנהל את הכוכב שלו בלי כל קשר לכוכבים של משתמשים אחרים. בSPORE ישנה אפשרות לבקר כוכבים של אנשים אחרים. המשתמשים גם יוכלו לבדוק איך החיה שלהם מסתדרת בכוכבים אחרים וכך גם יוכלו לראות את הכישורים הכוללים של החיה שלהם ביחס לכישורים הכוללים של היצורים האחרים ( את זה בודקים בעזרת קרבות ) אתם תוכלו לכבוש או להשמיד כו…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by orlupo,

    אני התחלתי לשחק ב-HITMAN חוזים. עכשיו אני במשימה הראשונה. הגעתי לקומה השלישית. איך אני יוצר החוצה? בתודה מראש orlupo

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by frenzy,

    במהלך השיטוט הלילי מצאתי חברה בשם Act-Labs שמציעה תמורת 244.99 דולר את השילוב של הגה + גיר הילוכים + פדלים (3, כולל קלאצ'). נראה משה דלוקס, מומלץ לכל חולי הנהיגה שמחפשים את החוויה המושלמת. אגב, עפ"י האתר ניתן לרכוש אחד משלושת החלקים בנפרד. לינק: http://www.act-labs.com/Products/racingcombo.htm

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אז אחרי תקופה (קצרה יחסית) מאז שהערוץ נפתח החלטנו בצוות הערוץ לפתוח סדרה שבועית חדשה והיום עלה הפרק הראשון שלה, מקווים מאוד שתאהבו ותהיו עדינים אם לא אהבתם (: צוות הערוץ מאחל לכם שנה טובה ומתוקה, מוצלחת, שנת בריאות, שנת שלווה ועשייה, שנת חברות וקירבה, שנת מתיקות ואהבה שנת שמחה ואור, שנת נתינה ומחילה ושנה של התחלות טובות והפתעות נעימות. צוות הערוץ מודה לכם על התמיכה, התגובות הבונות, ולפעמים גם הלא כ"כ בונות, אבל הכל מתקבל בברכה ומקווים שתהיה לכם שנה נפלאה. צוות הערוץ DezireMaker.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by nore0,

    תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. היום ראיתי תכתבה הזות- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=10155 אחרי שחנויות אחרות כבר התחילו לשים תPS3 ותWII באתר שלהם וכידוע בקרוב תיהיה התערוכה הרצינית האחרונה לפני ההשקות של הWII והPS3 ככה שאני פותח תדיון הזה על דיווחים מהמליחמה הזות אז בבקשה תיתנו רק דיווחים ועל תתחילו לריב פה כל דיווח משמעותי שאתם קוראים על המילחמה הזות אתם מוזמנים לתת לינק שלו לפה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by mb7,

    NBA 2001 המשחק שנחשב להכי חדיש מבחינת כדורסל למחשב בNBA 2000 היה פאטץ שהופך את הליגה לליגה הישראלית !!! האם גם ל NBA 2001 יש פאטץ כזה ומאיפה אפשר להוריד ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by POD,

    שלום לכם, אני גם מצטרף לחגיגת ה-MAFIA פה בפורום . יש לי בעיה, הגעתי לשלב 9-2 ב- A TRIP TO THE COUNTRY, אני צריך לפגוש את פולי באיזה מוסך. בקיצור הגעתי ואז המשחק מתחיל לטעון שלב חדש ובאמצע הטעינה המשחק נסגר לבד. סרקתי שגיאות בכונן, עשיתי איחוי, וירוסים וכו'. שום דבר לא עוזר (אה, גם התקנתי את ה-PATCH של המשחק). אם אף אחד לא יודע איך לפתור את הבעיה אשמח אם מישהו מכיר איזה CHEAT כדי לעבור את השלב הזה. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. קבלו לינק http://www.gamershell.com/news_bHeatOfBattlebv0.3Releas.shtml

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by matan_18,

    יש לי את המשחק:MOH:AA ! והתחלתי להתקין אותו ובאמצע ההתקנה הוא נתקע...אז איתחלתי את המחשב.. ואז כמו מפגר נכנסתי לתקייה של המשחק ומחקתי אותה בצורה ברוטלית.! ומאז כל פעם שאני מנסה להתקין את המשחק הוא פותח לי חלון שיש לי אפשרות לתקן..ואחריי שאני עושה את הפעולה הזו אז הוא עוד פעם פותח לי את החלון הזה ונות לי רק לתקן את ההתקנה! בקיצור אני לא יכול להתקין עכשיו את המשחק! מה אני עושה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by tamiravigan,

    * OS: Windows XP SP2 * Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) * RAM: 2GB * Hard Drive: 18GB free hard disk space * Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader * Drive: DVD-ROM dual-layer drive http://www.gamesforwindows.com/en-US/Games/Pages/grandtheftautoiv.aspx 18GB?!? WHAT THE HELL!? אבל לדעתי זה יהיה שווה את זה, כמו כל משחק שלהם(חוץ מSA שהוא ממש גרוע)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Shortboarder,

    אני שונא את הערבים האלו!!! ,טוב לפחות יש כמה חכמים בסדום,עשו משחק מחשב...(אבל עדיין מפגרים) http://www.spiegel.de/netzwelt/netzkultur/0,1518,grossbild-295179-267090,00.html

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים