משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני אישית מעדיף שמה את הקסמים הקבועים שלי, וגם חרב אחת גדולה, ועוד חרב קטנה+שיריון, וחץ וקשת, ומטה קסם מועדף. מה אתם דוחפים שמה?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי רציתי להיכנס בשעה האחרונה כמה פעמים לסטים והוא כותב לי שאני לא יכול להתחבר לאינטרנט אבל שיחקתי מייד אחרי זה בבאטלפילד ברשת האם עוד מישהו חווה בעיות כאלה בשעות האחרונות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תנו חוות דעת על המשחק האם זה משחק תותח הגרפיקה מאוד יפה? זה משחק ריאליסטי ביותר?[br]פורסם בתאריך: 4.04.2007 בשעה 14:44:26 תענו בבקשה ממכם.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאיזה משחקים כדאי להוריד פאטצ'ים? ומאיזה אתר?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אם כן, אפשר הסבר? כי הבנתי שאפשר רק שזה שרת פרטי כזה שצריך לדעת את האייפי של הסרבר (אני יודע משחק ישן אבל סתם רציתי לנסות)
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
לא מצליח לסדר את המקשים מישהו אולי יודע מה כול צורה כאילו עיגול זה נניח האות A וכן אלה ואז אני יוכל לסדר שיהיה נוח למה אני לא מצליח לסדר אי אפשר להחליף שחקנים למסור רגיל שיהיה מקשים כמו של פיפא מישהו יודע איך עושים?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתה לא מאפשר לי להגיב ומיד נועל, איך אני אמור להגיב כשאתה למעשה סותם לי את הפה? ראשית, הדיסק המקורי לא נמצא עד לרגע זה לכן נעשה שימוש בדיסק הגיבוי - כל עוד זה משמש לגיבוי בלבד אז הוא חוקי למהדרין על אותו משקל וערך של המקורי. מלבד זאת, היכן כתוב בתנאי הפורום שאסור לשאול שאלות על דיסק צרוב? קידום ועידוד פיראטיות אני יכול להבין אך לא מדובר על זאת, אלא על איך לעוקפים/פותרים בעיה קיימת?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש חנות שמוכרת את המשחק. אבל לא חנות גוגל... רק חנות עם שם.\ תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצטער אני יודע שהיה פורום שהיה על זה אבל אני פשוט לא מבין איך עושים את זה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
עדכון: סרטוני הוידאו המודלפים ממבחני האלפא הורדו בזריזות מ-YouTube, כצפוי, אך אם תרצו תוכלו למצוא קישורים לאתרי סרטונים אקזוטיים וכמו כן קישורים להורדה של אותם הסרטונים המדוברים בדיון הבא באתר NeoGAF. הכתבה המקורית: משחק הפעולה הטקטי בעולם פתוח המסקרן של המפיצה הצרפתית, שסבל ממספר דחיות, נראה לגמרי לא רע בסרטונים חדשים שמגיעים מתוך מבחני האלפא הסגורים שלו אחד הכותרים המבטיחים ביותר שהיה אמור ללוות את עונת סוף השנה הנוכחית עבור יוביסופט הוא Tom Clancy's The Division, כותר פעולה חדש בגוף שלישי מהמפתחת שהביאה לנו את World In Conflict המופלא, אך זה לא קרה. במפיצה הצרפתית הרגישו שהמשחק (אשר נחשף לראשונה עוד ב-2013) עדיין לא מוכן, והחליטו לדחות אותו בפעם השנייה, אל עב…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אחרי שפינקו אותנו עם תכנים חינמיים במשך קרוב לארבעה חודשים, המפתחים של יצירת המופת מכריזים עם חבילת הרחבה ראשונה עליה תצטרכו לשלם, ולא רק עם זמנכם הפנוי לכתבה: http://hwzone.co.il/הגיע-הזמן-להוציא-ארנק-חבילת-תוכן-ראשונ/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש ברשותי כרטיס מסך GFORCE 260 GTX בקשר למעבד וזיכרונות אני בטוח ביכולתם רק הספק הוא בכרטיס האם הוא יכול לעמוד בדרישות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום קיבלתי את המשחק ( אדיר עלה לי רק 25 ש''ח כי אין לי 220 לבזבז עליו עכשיו קונים לי ולאח שלי כשהוא חוזר מהצבא לחופשה שולחן פינ פונג) והגיבור הכי חזק שלי ( והיחיד) הוא מטירת הLIFE והוא LEVEL 16 והתואר שלו הוא BATTLE MAGE, רציתי לדעת כמה תארים כאלה יש מה מביא כל תואר והאם מקבלים כל תואר כשעולים מספר רמות ספציפי לגיבור או כשיש צירוף מתאים של כל מיני דברים ביכולות המיוחדות שלו, שאם למשל יהיה GRANDMASTER בCOMBAT אז אני אהיה BARBARIEN למשל?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יכול ליצור גיבור או ש אוטומתי כולם משחקים עם אותו הילד (שער קצר עיניים כחולות )??? "גיבור גנרלי"
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מוריד אותו הוא נראה טוב מאוד לפי התמונות מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מהדורת ה-Definitive Edition של משחק האסטרטגיה הקלאסי הושקה רשמית עם כמות עצומה של תוכן וותיק וטרי, מראה נאה ושיפורים חשובים למנגנוני המשחקיות שהופכים אותה לטובה משמעותית מהנסיון הקודם של מיקרוסופט בתחום לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם!!!! היום בבוקר הורדתי את RTCW:ENEMY TERRIRORY MP BETA TEST התקנתי והכל עבד מצויין (למי שלא הוריד עדיין תורידו הוא יפה) אבל עכשיו שניסיתי להיכנס לכל שרת שאני מנסה להיתחבר הוא אומר לי: PunkBuster Must Be enAbled Before Joining This Server והוא אומר ללכת לתמיכה לאתר http://www.evenbalance.com הלכתי ואני לא מבין שם כלום!!!! אז עכשיו יש לי שתי שאלות: 1)מה זה PUNK BUSTER ? 2) איך עושים לו ENEBALE?!?!?!? בבקשה תעזרו אני מת לשחק בו!!!! תודה מראש לכל העוזרים
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה הסיבה שאני לא מצליח לשחק ברשת? או שהוא אומר לי שהCD KEY כבר בשימוש. ולפעמים המשחק כבר נטען ואז נפתח החלון של המשחק ישר מתנתק-ורושם איזושהיא הודעה. מישהו יודע איך "לטפל" בנושא?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הגעתי למשימה שאני צריך להרוג את הרוסי הגדול הזה... אבל זה כבר בפעם השניה אחרי שהוא היה בבית שלי, עכשיו הוא זורק עליי חביות... שהוא זורק עלי חבית אני יורה בא שהיא בידיים שלו אז יורד לו חיים, אבל בשלב מסויים הוא יורד למטה ואז מה? מה עושים? אשמח אם תעזרו לי... זה משגע...
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://store.steampowered.com/app/57300
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יצא PATCH 1.5 http://battlefield2.filefront.com/file/Battlefield_2142_Patch;72738 BATTLEFIELD 2142
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עבד יפה בהתחלה, משהו כמו שעה שעה וחצי משחק סבה"כ ועכשיו כל 5 דקות או פחות הוא תוקע את המחשב לגמרי-רק ריסט עובד. ניסיתי דרייברים...להחליף כרטיסי קול...להוריד הגדרות...כלום לא עזר... ???
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-


