עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    מצטער שלא העלתי הרבה זמן אבל הינה אני מעלה אני יחזור לקצב סדיר לייק וסאב יתקבלו בבכרה יאאלה תהנו http://www.youtube.com/watch?v=AxNXmxbP6Rc

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/news/6205678.html?tag=latestheadlines;title;1

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אהלן, כמו שאתם יודעים, RE4 סובל מגירסא מאוד חרא למחשב... בזכותם של מודרים מוכשרים שהקריבו מס' בלתי מבוטל של שעות מחייהם, אנחנו, שחקני המחשב, זוכים להנאה מלאה ולחווית משחק אמיתית של RE4... אז בוא נתחיל: 1) המלצה ראשונה- להוריד את הפאצ' הרשמי של המשחק - מוסיף מערכת תאורה משופרת ובכללי המשחק נראה יותר טוב לינק- אין לינק, ניתן להוריד בכל אתר רשמי [fileplanet וכו'] 2) Albert's High res textures mod - המוד הזה הוא MUST HAVE לכל שחקני RE4....המוד מחליף את כ-ל הטקסטורות במשחק בטקסטורות עם רזולוציה גבוהה כמעט פי 2. הטקסטורות מבוססות על גרסאת הGC בייחד עם שיפורים ויותר קריספ. זה בהחלט משפר את החווית משחק ומונע מאיתנו מהסבל של הטקסטורות המרוחות של המשחק לינק: http://z6.invisi…

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by tal249,

    צריך savegames של השלבים השונים במשחק soldiers of anarchy לא מצאתי בעזרת google

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום, אשמח לקבל ממי שמכיר שמות של משחקי מטוסים/מסוקים שיצאו בשנים האחרונות... תודה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Rhx,

    שלום,אח שלי מחפש משחק אופנועים עם גרפיקה טובה תנו לי שמות מומלץ משחק לאופנועי כביש אפשר גם אופנועי הרים ... ואם אפשר גם את הדמו (במקרה שיש) לראות איך המשחק.. תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Battle field 1 Pre-order Failed זה מה שהוא מראה לי באוריג'ין חיפוש בגוגל הראה שזו בעיה ממש נפוצה : http://answers.ea.com/t5/Origin/Battlefield-1-Pre-order-Failed-What-Should-I-Do/td-p/5632643 לא הבנתי כל כך אם יש פתרון לזה מישהו בבקשה יכול לעזור?

  8. Started by ns,

    רציתי לדעת מה לכתוב ברקורד במשחק קאונטר סטרייק ? רשום: <record <demoname> <cd מה לרשום בתוך כל אחד ??? עזרה!!! תודה לפותר השאלה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אהלן, המפרט שיש לי זה AMD AthlonXP 2500 512 DDR Nvidia GeForce 5500 FX לוח אם Abit NF7-S v2.0 מספיק storage מה אתם ממליצים לי לשדרג בשביל להריץ SC ? מכיוון שעכשיו כל מה שאני מקבל זה שגיאות על אי עמידה בקרטריונים מינימליים. תודה, מקס.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  10. בציר המבצעים היומי בחנות של וואלב: סדרת ביושוק במחירים מצחיקים, Lords of the Fallen בשליש מחיר, משחק אינדי מהולל בדולר וחצי והפתעות נוספות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%91%d7%99%d7%95%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Cynicoren,

    אבל אין לי ברירה: בBF3, ממש בתחילת המחק, אחרי שהקרון מתפוצץ, המחשב כותב "SPACE". אני לוחץ על הספייס בר בכל מיני מקצבים ואורכים, והוא תמיד נופל מהרכבת. מה בדיוק צריך לעשות שם ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by ToXiN,

    כשאני מפעיל ת'משחק יש לי תהבהוב השחור הזה שציירתי למעלה וזה מביא קריזה! המחשב שלי זה: p4 3.0 GHZ 1024 DDR GeForce 6600GT 128

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. מישהו ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני מעוניין לרכוש forza horizon 3 למחשב (win10) מאיפה הכי מומלץ? ואיזה גרסה באמת שווה לרכוש? עש פשוט ודלוקס ועוד אחד שאני לא בטוח, מה באמת ההבדל ביניהם?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. http://www.gametrailers.com/player/36197.html הישר מ E3 2008 תאריך יציאה- 7 לאוקטובר 2008 בונוס- טריילר כריתת ראשים: http://www.gametrailers.com/player/36238.html

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by nadav1379,

    יש לי את המשחק CZ ומתי שאני רוצה לשחק באינטרנט הוא לא נותן לי שאני מנסה דרך the all seeing eye זה רושם לי "error in command line" ושאני מהנסה אם התוכנה של הקנטר ב find servers ואני נכנס לאינטרנט זה רושם לי" (lan servers are restricted local clients(class c למה זה עושה את זה?

  17. אני חושב לקנות MADDEN NFL לא יודע זה נראה די מגניב, אבל שמעתי זה מסובך מאוד, אבל גם אנשים אומרים ש NFL הוא אחד המשחקים היותר מושקעים של EA, אז מה דעתכם ? וכמה זמן שיחקתם במשחק שבחרתם בלי שהוא ימאס לכם ומחקתם אותו?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by bagetrek,

    שלום חברים ! אוקי אז ככה אני הגעתי לעיר ה-3 לפני הרבה זמן ז"א שהרבה זמן לא שחקתי בגלל שהייתי תקוע באיזה משימה מעצבנת בערך לפני חודשיים הפסקתי לשחק בקיצור אני אתאר לכם ת'משימה , היא נמצאת העיר ה-3 כמו שאמרתי אזור Z מי שמכיר על הגג של החנות טיסנים הזאתי , עכשיו אני לא מבין איך אני אמור לעבור אותה למה אני צריך לחסך כמה גנגסטרים ישר איך שאני ממריא ועוד כמה קצת יותר רחוק ואח"כ אני צריך לטוס עוד חצי עיר בשביל לפוצץ עוד איזה אופנוען ועוד משאית קטנה ואת כל זה אני אמור לעשות עם מספיק דלק ( שלא יגמר לי - ואז לחזור לאותו גג ולנחות שם ) ........... יש למישו נסיון בזה ? שיכול לעזור לי , כי אני ממש נואש נסיתי ונסיתי ושום דבר לא הלך , טוב תודה רבה לעוזרים !!! יום טוב !!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. היי חבר'ה, התחלתי לשחק במשחק הזה ונתקעתי במשימה big game hunting with jimbo. בקטע שאני צריך לרדת לביוב ולהשתמש באיזה חפץ כדי שהעטלף יצא החוצה, העניין הוא שאני לא מוצא כיצד לבחור בפריט ולהשתמש בו?! ניסתי כמעט כל כפתור במקלדת אבל שום דבר לא פתח לי אפשרות להשתמש בחפצים... בטח פיפסתי איזה משהו, איך אני עובר את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. תמיד חשקתם לכם לשחק תמישחק age of empires 3 ברשת אז עכשיו תוכלו!!! הינה המדריך שהכנתי במיוחד בישבילכם ואין את זה בשום מקום בעולם!!!: *נמחק-קישור וארז* בהצלחה. ועוד דבר אנחנו הריאשונים בארץ ששיחקו ברשת!!! בקיצר השרת פתוח לכולם אז תהנווווו...... עוד דבר אני חייב לציין שזה פשוט כיף לשחק במישחק הזה ברשת!!! אזז חברים תבואוו יש לכם היזדמנותתתת לשחק ברשת. אני מחכה לכם. יום שבת והיום נעשה טורנירים משהוו סוףף!!! כל העולם יכול ליקפוץ לנו.. וזהוו רק תשאירו פרטים....

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by patrik,

    הסרתי והתקנתי אותו שוב ושוב , כנ"ל DIRECTX9 הותן שוב ושוב אבל עדיין הבעייה הזו בבקשה עזרה מי שיכול אודה לא מאוד [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Shasoosh,

    קניתי לאחרונה את ה Logitech Rumblepad 2 Cordless ותהיתי אם יש המלצות למשחקים מסויימים שיותר מהנים לשחק עם הגיימפד (מתוך נסיון כזה או אחר) Gta:sa ו Juiced בינתים מעולים, עוד המלצות בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by rikus,

    כל מה שלפני DREAMFALL כבר שיחקתי(הטובים)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Electric Boom,

    שלומות, מישהו יכול להמליץ על משחק אפי טוב? משחק הרפקאות מעניין - רצוי שיהיה סאונד מצויין וגרפיקה טובה אבל לא עוד משחק תפקידים מרדים, משחק הרפתאות. :-X :-X :-X

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  25. מחפש אותו בעוד דרכים אבל בהמשך הפרגן מאוד אוהב את הרביעי וחמישי מאוד מצפה למשחק, למישהו יש כיוון?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים