משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
איזה סיבה יש לחברות המשחקים ליצר משחקים מסויימים רק לקונסולות ? הרי הם יכולים רק להרוויח מזה כסף אז למה הם לא מוצאים משחק שכבר מוכן לגמרי גם לPC למשל Gears of War למה הוא רק ל XBOX המשחק כבר מוכן לגמרי אז מה הבעיה שלהם להמיר אותו לPC או משהו כזה וזהו (יש עליו כאלה ביקורות טובות אז אני בטוח שהרבה יקנו אותו ואז הם ירוויחו עוד [המון] כסף) *R.S
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני משיג את החליפות הקלאסיות של סאב זירו וסקורפיון? שמעתי וראיתי שיש אפשרות כזאת אבל לא הבנתי איך...
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ובכן יש בצורת בחודש חודשיים האחרונים במשחקים PC וחלק מאיתנו בהחלט חיכו להניח את ידיהם על המשחק הזה אך לפי הביקורת שהתפרסמה ב gamespot אולי זה לא יהיה כל כך כדאי, המשחק מקבל שם ציון של 7.0 ונאמר שלא מחדש שום דבר שלא ראינו לפני, חבל מאוד שעד שמיקרוסופט נזכרה להוציא את המשחק, וגם זה שהוא בלעדי לויסטה והוא לא שווה את זה בכלל. לינק לביקורת: http://www.gamespot.com/pc/action/halo2/review.html?sid=6171591&tag=topslot;title;1
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, ארגנו ביחד עם ASrock, הספונסרים החדשים שלנו, הנחות מיוחדות על לוחות אם עבור כל מי שעשה לנו לייק בפייסבוק. הנה הכתובת - תעשו לייק ויש שם פוסט מפורט לגבי איך משיגים את ההנחה! http://www.facebook.com/NOM.ESET ושוב, תודה ל-ASrock יוסי.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני אשמח למשחקים בסגנון של POP ו- AC, אבל גם משחקים אחרים ילכו... תודה..
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גירסת Remastered לאחד מהמשחקים האהובים ביותר בכיכובן של התולעים האלימות הושקה, וזוכה לתגובות קטלניות בשל הבטחות שלא מומשו לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/החידוש-של-worms-world-party-מעצבן-את-הגיימרים/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מחפש להקים קהילה למשחקים משותפים בCIV. מעניין האם יש בכלל אנשים בארץ שאוהבים את הסדרה ומעוניינים לקיים תחרויות
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעוניין בתוכנה שתיתן תמיכה בסרבר קולי כדי לאפשר לשחקני רשת גם אפשרות לקשר קולי אחד עם השני חשוב שלא תיקח רוחב פס גבוה כדי שלא יעלו פינגים מה אתם אומרים ב SKYPE יש אפשרות לועידה מרובת משתתפים והאם יהיא תרוץ ברקע כאשר יש משחק ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם בא לכם לשחק GTA ONLINE תוסיפי אותי במחשב PETEROY
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שני המשחקים לא עובדים לי בשניהם זה עושה Steam Error: Application Load Error 5:000.....
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשק מבוסס על משחק קלפים ומהנה למדי , אפשר להוריד גרסת ניסיון ובה מספר שלבים שאפשר לשחק ברשת ביחד או אחד נגד השני , האם יש את המשחק לרכישה בארץ ? קישור http://www.battleforge.com/portal/site/BattleForge/landingpage סרטון http://www.gametrailers.com/player/46745.html http://play.battleforge.com/portal/site/BattleForge/Articles/detail2?contentId=44d1e74b6f510210VgnVCM100000100d2c0aRCRD
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, פירמטתי לפני כמה ימים ואני רוצה להתקין את WOW מחדש. אבל איבדתי את הדיסקים להתקנת ה- Client. שלחתי אליהם אימייל והם אמרו לי שאין שום דרך להשיג את הדיסקים מהם. מישהו כאן גר באזור כפר סבא ויכול להשאיל לי את הדיסקים (או שאני יבוא עם המחשב אליו) כדי להתקין ? בתודה רבה תום
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן. רכשתי את המשחק מבאג לפני כמה ימים. מאז בכל פעם שאני מנסה להתחבר דרך אחד מהשרתים של פאנקבאסטר המשחק מתחבר בהצלחה, וכעבור רגעים ספורים (בדרך כלל דקה שתיים) השרת זורק אותי החוצה ומודיע לי ש: " Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player ***** (for 0 minutes) ... No Packet Flow" חפשתי את הבעיה וניסיתי לפעול לפי מה שכתוב פה ללא הועיל (הבעיה נשארת)יש למשהו רעיונות?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה להריץ על המחשב שלי, WinXP את המשחק Silver, שיצא לWin95. ניסיתי כבר מצב תאימות, אבל נאדה. בנוסף, כשאני מריץ את המשחק, המערכת מעלה בהתחלה הודעה שגיאה על כך שאין דיסק בכונן, אבל בכל אופן ממשיכה בהרצת המשחק. זו הודעת השגיאה שמוצגת מיד כשאני מנסה לשחק- השלב שאחרי מסך הפתיחה, בלחיצה על Play: http://up125.siz.co.il/up1/m15niydwuznh.gif עזרה, מישהו? יכול להיות שהדיסק כבר הלך?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי פלייסטישן 2 עם צ'יפ משיח שמותקן בפנים בכל מקרה הבעיה שלי לא קשורה לצ'יפ כל פעם שאני מאתחל את המכשיר הוא מבקש ממני שאני אגיד לו את השפה והשעה. מסתבר שהבעיה קשורה כנראה לבטרייה של הפלייסטישן. הבעיה שלי שאני לא יודע איפה היא נמצאת ואיך להגיע אליה. האם למישהו יש סירטוט או תמונה שמובילה לשם ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קחו קצת דיסטורשיין טוב לסופ"ש אני מוריד עכשיו ,אעדכן בהמשך. מורידים מכאן- http://thedecimation.com/
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני לא מצליח להתחבר ל MULTI של COD BLACK OPS אומר שהשרתים לא זמינים מישהו יודע אם יש בעיה כללית בדקתי ב NOD32 FIREWALL זה פתוח אודה לעזרתכם
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני צריך עזרה במשחק commandos 2 אני עושה את כול השלבים מחדש במטרה לעשות את כול משימות הבונוסים ונתקעתי בשלב הלפני אחרון (castle coldit) ואני לא יכול למצוא את החתיכה האחרונה של ספר הבנוסים יש שם כבר משהוא כמו 31 חתיכות בתמונה אבל רק חתיכה אחת נשארה, הרגתי את כולם ועשיתי את כול המשימות יש לי רק להתקשר לבקרה ולברוח בכדור הפורח אבל אני רוצה למצוא את הבונוס האחרון. בשלב הקודם (saving private smith) הבונוס היה במטוס הפגוע והיה צריך לביכנס אליו מתחת למים או במילים אחרות מקום סודי ומוסתר יש גם מקום כזה בשלב שאני נמצא בו עכשיו??? מישהוא יכול להגיד לי איפה אני מוצא את החתיכה האחרונה של הבונוס???? כי אני חיפשתי בכול מקום בשלב פעמים וכלום לא מצאתי.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות תמישחק Blacklight Tango Down נרשמתי ובחרתי תמישחק Blacklight Tango Down זה מבקש פרטים ונתקעתי במיקוד לא יודע מה לרשום שם הכל מרא לי שגוי ראו תמונה: Uploaded with ImageShack.us
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום במשחק סולדט (למי שמכיר) יש לי בעיה שלמרות שמסומן מסך מלא ושיחקתי עם הרזולוציה זה לא מראה מסך מלא אלא ריבוע קטן יותר במרכז המסך... יכול שזה בגלל שיש ללי מסך רחב ואין למשחק הזה אפשרות למסך רחב? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן נראה לי שזאת בעיה נפוצה, MP3 עושה לי PAUSE באמצע המשחק (גם בזמן המשחק עצמו וגם בזמן הסצינות) בזמנים קבועים. איך פותרים את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת... (פיפ"א 09 מריץ בלי בעיה)
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי אפשרות להשיג DUNGEON SIEGE וגם NEVER WINTER ואני לא יודע מי יותר טוב בגלל שאני רוצה עכשיו משחק תפקידים טוב וארוך שאני אוכל לשחק בו במשך הקיץ ושיספק אותי ( לא במובן הזה ) להרבה זמן אז בקיצור מה עדיף ולמה?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משחק בסטארקרפט והייתי מעוניין לשחק בו במחשב הנייד שלי מהנקודה שאני נמצא במחשב, איפה נמאת השמירה? תודה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


