משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני בתוך המערה פתאום נכנס דרקון מהתיקרה, הכוסית אומרת לעשות משהו, לא מבין מה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
;D רציתי משחק mmorpg שלא עולה כסף משו בסגנון mu online בבקשה עזרה ושתיהיה גרפיקה טובה לא של מייפל סטורי שחכתי שאול אם המשחק skryim הוא חינמי או עולה כסף .. ;D
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, בבקשה תעזרו לי אני משחק ב- SOF2. הגעתי לשלב שבו אני נמצא ברחוב\שכונה. הרגתי את כל האנשים ואני לא יודע לאן ללכת בצד אחד יש 2 מכוניות "שכאילו" עשו תאונה ואי אפשר לעבור אותם, ובצד השני יש מן מכולה כזאת גדולה מי שיכול לעזור, תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גלשתי לי היום בפורומים בעולם ופתאום ראיתי שפרסמו איזה סרטון פרסומת ל CS החדש וחשבתי להביא את הלינק אליכם ( ה GAMERIM ) הנה הלינק
-
זה ממש מעצבן!, ויותר מעצבן שאין סיבה מוצדקת ללמה אני זוכר שניסיתי להזמין Warhead מהאתר הרשמי אבל אחרי שאני מכניס את כל הפרטים - Us sales only. עכשיו אותו סיפור עם פאר-קריי 2. מה קרה להם?..
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פתחתי את הדיון הזה בנפרד כדי שלא ייראו את זה בטעות בדיון הראשי אנשים שלא סיימו את המשחק בקיצור לא כל כך הבנתי , מי אני , למה נהפכתי לביג דדי , למה ראיין רצה שאהרוג אותו , מי זאת הטכטנבג הזאת ומי זה פאונטין ואיפה אטלס הזה נעלם אז אם אפשר מדוברי האנגלית הסבר מנומק ומפורט תודה חברה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעקבות הדיון הפילוסופי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=180185.0 שזה להרבה תגובות, רציתי לדעת, האם אתם אי פעם מסיימים משחקים ? אם כן, כמה אחוז מהמשחקים שאתם משחקים אתם מסיימים ? אם לא, מה זה אומר על האופי של הבן אדם? האם אם אתם כל משחק, אחרי 5 דקות מוחקים אותו?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי בטורנטליץ שיש שם משהו כמו 8 updates למשחק. מישהו יודע מה הם עושים?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי שאלה די כללית לגבי כל המשחקים. כשמפרסמים דרישות מערכת יש בד"כ חלוקה של מינימום ומומלץ, שמאז ומעולם אמר על מה רמת הגרפיקה שתשחק בו. רק שכיום הפקטור של הרזלוציה הרבה יותר חזק מבעבר כי יש אנשים שמשחקים על FHD או על 19". השאלה היא כזאת: האם הדרישות מערכת מדברות על רזלוצציות סטנדרטיות ולמי שיש מסכים גדולים צריך לדעת להוסיף עוד מעבר למומלצות, או שהחלוקה יותר בכיוון של רזלוציה נמוכה ורזולוציה גבוהה, ככה שאם אתה עונה על המינימום תוכל לשחק על מקסימום פירוט במסך 19". למה לא עושים למשל חלוקה נוספת של רזלוציות גבוהה/נמוכה? תודה לעונים.. אם בכלל מישהו יודע..
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שלט למחשב מדגם rumblepad2 וכמובן מקלדת ועכבר. אני מחפש המלצות למשחקים שאפשר לשחק בהם 2 על אותו מחשב, עדיף אחד עם השלט ואחד במקלדת ובעכבר. יש לי כבר את FIFA 09, אני מקווה להשיג גם את NBA 2K9, ולפי מה שהבנתי גם בL4D אפשר לשחק ככה, אבל רק אם השלט שלך הוא שלט של XBOX. אני אשמח אם תמליצו לי על משחקים כאלה טובים. תודה מראש! אלון
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המשחק בגרמנית או משהו איך משנים ? יש לי multilanguage
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא הצלחתי להתקין את המשחק, שאני מנסה הוא אומר לי please insert the cd/dvd אני משתמש בדמון טולס, והמחשב כאילו לא מזהה את הכונן הוירטואלי... מקווה שתוכלו לעזור. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום האם תוכלו להגיד לי אם זה אמיתי או לא? http://steam-free-games.com/index.php?id=387508
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הגעתי לראש העץ, מצאתי את ערימת המפות, זכרתי שצריך להשתמש בכלב בשביל למצוא את חלק המפה אבל האופצייה הזו לא עובדת. מישהו נתקל בזה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אמא שלי בדיוטי פרי ואני רוצה לקנות משחק חדש- אין להם DARK MESSIAH אז איזה משחק שווה לקנות?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הגיע הזמן Crysis arrives on PS3, X360 in October http://www.vg247.com/2011/09/09/crysis-arrives-on-ps3-x360-in-october/
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שיחקתי ב-Portal 1,2 ב-Perspective וב-Limbo ומאוד נהנתי. מכירים עוד משחקים בסגנון?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים. אני כל היום מנסה לפתור את הבעיה אבל לא מצליח.... ראיתי שלהמון חברה יש בעיות בסיגנון... יש פיתרון ? איאפשר לזוז אפילו אם פינג כזה.. חיבור 10M לא מבין מה הבעיה תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי, לא בטוח שאני בפורום המתאים..בכל זאת מנסה. מעוניין לשחק פוקר ברשת בכסף מזומן. רוב אם לא כל האתרים, חסומים לישראלים מצד אחד, ומהצד השני גם יש גם מגבלה של חברות האשראי לסליקת אתרי פוקר. הם פשוט לא סולקים. האם מישו מכיר דרך או אתר שניתן לעקוף את המגבלה? נניח VPN, Payapl, או פיתרון אחר? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך מגישים underarm serve ב- pc...אני תקוע(באימונים)... :-[ בבקשה עזרה.. :-\
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סיימתי עכשיו את המשחק נהנתי בטירוף משחק חבל על הזמן!!!! אבל הוא כל כך קצר!!! בבקשה תגידו לי שיש לו המשך או שהוא בדרך....
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מחפש משחק חביב ונפלא ולא זוכר את שמו, מדובר על משחק דמוי פאקמן שצריך לאכול מין" X" כאלה ולהיזהר לא להיפגע מכדורים שנופלים עליו, הוא בורח ממיספריים שאם הם נוגעים בו הוא מתפוצץ, יש מספר שלבים נדמה לי 120 שלבים גודלו של המשחק הוא פחות ממגה (נדמה לי). אני מודה לכם על העזרה בשאיפה למצוא את משחק חצי מחשבה המצוין הזה .
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


