עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. המפרט בצד.. הוא לא עובר את המגבלה של 25 FPS.. =\ זה תמיד 25.. ואני משחק על ההגדרות הכי גבוהות..

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. יש למישהו מושג? תודה

  3. Started by alex_2007,

    בבקשה עזרו לי

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Y-T-M,

    קניתי את המשחק nfs carbon חיברתי אליו את ההגה שיש לי שהוא :microsoft sidewinder precision racing wheel זה הגה+גז וברקס עכשיו במשחק עצמו הברקס לא עובד לי ניסיתי את ההגה גם על nfs most wanted וגם יש אותה בעיה בדקתי במחשב עצמו בלוח בקרה בבקרי משחק אם יש בעיה והוא מראה לי שהברקס בסדר גמור אני חייב עזרה דחוף תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. אני צריך לשלם רק חודש אחד (חודש ראשון חינם) אבל אין לי כרטיס אשראי בין-לאומי וגם אין לי דרך להשיג אחד או להשתמש באחד של מישהו אחר. ראיתי באתר של WoW שיש דבר כזה GameCard ושאפשר להשיג אותו בחנויות. האם יש את זה בחנויות בארץ? ציטוט מן האתר - "I do not have a Credit or Debit card; how can I register to play World of Warcraft? There are Gamecards available in stores at this time. You can use one of these pre-paid Gamecards in order to register and use your account." http://www.wow-europe.com/en/support/billing.html

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. כפי שניבאו שלל עדויות מוקדמות - Horizon: Zero Dawn ינחת בעולם המחשבים האישיים בגרסתו המלאה לכתבה

  7. במחיר של 2 מיליארד דולר. :'( מה יהיה? Take-Two, Too Much Love Could Kill You! http://www.efluxmedia.com/news_Take_Two_Too_Much_Love_Could_Kill_You_14438.html

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  8. בשביל לשחק אני צריך USER NAME ו-PASSWORD ... מה אני עושה ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by avivbar,

    יש לי בעיה שאני מפעיל את המשחק ישר אחרי שאני מפעיל את המשחק ויש את היוצרים של המשחק והכל ישר זה מגיע למסך עם כל מיני תמונות כמו שצריך להיות זה נתקע ולא מגיב ופעם אחת אחרי שעתיים זה פתאום עבד אבל מאז זה לא עובד בכלל. יש לי פנטיום 3 733mhz וכרטיס מסך g-force 4 mx 440 וניסיתי לשים את זה אצל חבר שלי שיש לו אותו מעבד ואותו כרטיס מסך ואצלו זה עובד! :-[ מישהו יכול לעזור לי זה מאוד חשוב!!!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. רציתי לשחק במשחק אבל אני פחדן גדול.רציתי לבדוק קודם איך המפלצות נראות.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Domovoi,

    איזה fallout הכי טוב מבין השלושה? תודה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by חן מ,

    שלום אז ככה אני עכשיו בסוף יב וסיימנו ללמוד בעיקרון.עכשיו סתם יושבים בבית מעבירים ת'זמן לומדים לבגרויות וסתלבט כזה אני רוצה לשחק בין היתר במחשב כמובן.יש לי על המחשב את רידיק ויש את WANTED.את שניהם עדיין לא התחלתי באיזה מהם יותר שווה לי להתחיל?כי אני לא רוצה להתחיל את שניהם במקביל,כי כמו שאני מכיר את עצמי אני מתחיל שני משחקים ומגיע למצב שאפילו אחד אני לא גומר,אבל כשאני משחק במשחק אחד ומתרכז בו עד הסוף אני גומר אותו בלי בעיות לכן תעזרו לי להחליט מה יותר שווה לדעתכם שממנו אני אתחיל?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. הורדתי מהאתר WWW.GTA3.NET סקינים למכוניות בשביל GTA3, הקבצים הם Zip, פרקתי את הקבצים לתיקיה בשולחן עבודה, לאן אני מעביר אותם במשחק כדי שיפעלו? תודה מראש, מתן.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by hagay21,

    מחפש ציטים או טריקים הגעתי לשלב שנילחמים באבא שלך כביכול (מה שנישאר ממנו) והם מחסלים לי את הצורה באבא אי אפשר לגעת הוא חוסם כל מכה והקרציות שחוזרים כל שנייה לא ניגמרים עד שאני מת אההההההההההההה עזרה בבקשה...

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  15. הדגש לשחקן יחיד ולא מפות למולטי

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני משחק במשחק הזה כבר חודש והוא דיי פשוט, עד כמה המשחק ריאליסטי? אני לא מחשיב את עצמי בתור אחד שמומחה לחומרת מחשב או תיקון מחשבים ועדין הכל הולך לי חלק. אז סתם רציתי לדעת אם המשחק הזה באמת דומה למציאות. תודה לעונים.

  17. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3088200,00.html#n מיקרוסופט... אין לי משהו אחר להגיד על זה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום. שאלה - האם זהו המשחק האחרון בסידרה או שיצא אחד אחריו?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. המשחק המדובר ביותר לשנת 2015 זוכה לשדרוג ויזואלי, עוד לפני שנחת רשמית על מדפי החנויות לכתבה: http://hwzone.co.il/הפתעה-בהשקה-ל-fallout-4-כבר-יש-מוד-ראשון/

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  20. Started by RobiNooB,

    אני מסתכל על המחיר של ה tf300 לדוגמא ולא מצליח להבין אין הוא עולה 800 ובעל מסך של 10 מול הנקסס שבע או המיני אייפד החדש שעולים 1300 ומעלה ? האם הבטריה בגדלי השבע אינץ טובה יותר ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. כן, כן... אתם לא טועים סוף, סוף, הוא חוזר עם עוד כלי תעופה, יש אפילו מסוקים, וכמובן גרפיקה מרשימה ומדויקת להפליא. הינה קישור. http://pc.gamespy.com/pc/flight-simulator-x/

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. המפתחים של משחק הפעולה F.E.A.R החליטו לשחרר לרשת את הגרסה המושקעת לריבוי-משתתפים, לגמרי בחינם :yelclap: כתובת האתר שמשם להוריד את המישחק: http://www.vgames.co.il/Smile.Vgames.Web/Site/download_article.aspx?DownloadID=24005

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Moty_p,

    שלום לכם!! אני מחפש משחק ישן מאוד המשחק הוא משחק ירי שאני למעשה שוטר, ואז צצות לי דמויות (מחבלים, גנבים וכו') ואני צריך להרוג אותם בעזרת הנשק שיש לי, ולפעמים אם אני יורה על ארגזים אז מסתתר שם נשק. המשחק הזה היה מצליח, והיה לו משחקי המשך... נראה לי שגם המשחק היה מכיל את השם COP.. תודה לעונים!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. וזה לא בגלל המחשב ולא בגלל הרזולוציה. תודה לעוזרים

דיונים חדשים בפורומים