משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
מה הפואנטה שיחקתי הבאתי ילד מיליתי את הבקשות שלהם עכשיו הם מבוגרים אני נותן להם את המשקה המיוחד אבל בכל זאת הם לא יורדים לגיל של צעיר :[ עכשיו בגלל זה הם לא עולים דרגות בעבודה ! אז מה הפואנטה של המשחק אחרי הכל ? עוד מישהו שיחק יש דברים אחרים שעושים ? חיפשתי איפה לגדל מריחואנה עם המתבגר ולא מצאתי איזה עוד דברים יש ?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חייב להזהיר אותכם, יש עכשיו כול מני אנשים שפורצים לסטים. הם שולחים הודעה כזאת: join the tornament (סליחה על השגיאות כתיב הנוראיות שלי) ואז הוא נותן קישור [glow=red,2,300]אל תיכנסו לקישור הזה[/glow] זה קישור לדף שנראה בדיוק כמו הcommunity בסטים, ואז מה שקורה לרוב האנשים זה שהם כאילו מתחברים לסטים, אבל הדף הזה בעצם שולח את השם משתמש והסיסמה שהקלדת לאנשים, ואז הם פשוט לוקחים לך את המשתמש. ואל תגידו שזה לא אמיתי, אני מכיר אישית משהוא שזה קרה לו והוא הצליח רק במזל לשלוח מכתב לסטים שישלחו לו סיסמה וID חדש למייל. אז, תנסו גם אתם להזהיר כמה שיותר אנשים על זה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה, אני מעוניין לרכוש את המשחק אך אני לא יודע אם הוא יעבוד על מערכת הפעלה WIN 7. ביצתי תחקיר קטן על המשחק אך בשום מקום לא מצעתי מידע עליו.. (( הכוונה לזה שלא מצאתי את המידע הנחוץ לי )) ??? - תודה מראש לעוזרים - 8)
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה בסדר שהאריזה של המחשב שלי תהיה פתוחה לטורניר ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש משחק ישן שאהבתי מאוד לשחק עזרו לי ,תודה. תיאור קצר על המשחק: אתה איש קטן שמפוצץ דברים שיש לך בדרך אתה מטפס על סולמות ולוקח כל מיני דברים וגם יורה על מפלצות קטנות כאלה.. זה משחק ישן מאוד! אודה לכם מאוד אם תעזרו לי למצואא אותו ! HellBoY
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח את כל הACTS, כאילו שאני אוכל לשחק מאיזה שלב ומאיזה TOWN שבא לי. איך אני עושה את זה??
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
MONOLITH ו WBIE בחרו להוציא את המשחק מחדש במחשב, הפעם בחינם ועם STEAMWORKS במקום GFWL. המשחק במקור נכשל ואף אחד לא שיחק בו, חלק גדול מזה בגלל GFWL. למזלנו הם בחרו להחיות את המשחק ולא לתת לו למות בגלל הבחירה הצולעת http://store.steampowered.com/app/206210/
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רצוי אחד ששוקל פחות מחצי גיגה ;D WarRock הסירו את התמיכה בא"י, אז זו לא אופציה. תודה
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שוטטתי ביו טיוב וראיתי את הדבר הבא, גיים פליי שעוד לא ראיתי יכול להיות שמישהו ראה בעבר ואני לא אבל יש פה סכין נגד סכין, הדבר הבא ב BF4 ועוד, יהיה גם FLASHBANG שיוכל לעוור את השחקן היריב, תהיה גם אפשרות להשתמש בכוונת אקטיבית וכוונת פונדקאית על כלי הנשק בכך להפוך אותו להיברידי, לכל הדברים הבאים יש הסבר בסרטון מקווה שחידשתי
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ראיתי שהמון אנשים מחפשים קהילה ישראלית ל POE. יש המון שרתים מכל מניי סוגים.. הייתי בכמה שרתים ואין באמת קהילה אחת גדולה ומאוחדת. יש כבר שרתי דיסקורד כאלה ואחרים ל POE אבל אנחנו רוצים לקחת את זה לשלב הבא. יש פה אנשים פעילים על בסיס יום יומי,קהילה חייה, אין פה ילדים קטנים ומציקים, קהילה בוגרת ואיכותית, שרת מתוכנת ברמה גבוהה שכולל אמוג'ים מיוחדים של המשחק. אז אם אתם אוהבים POE או שבא לכם להתאהב במשחק אדיר,מוזמנים להכנס לשרת!. https://discord.gg/ja3MMjj
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לילה טוב! ;D טוב יש לי את המחשק הזה על פנטיום 1800 וכ. מסך on board עם WinXP, והוא פשוט נתקע כל הזמן לאחר מס' דקות, בעיקר כשיש הרבה אנשים. לא נראה לי שהבעייה היא בחומרה כי אני מריץ משחקים כמו דאוס אקס בלי בעיה, ויש להם גרפיקה "קצת" יותר טובה... מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש, yotamoo
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גם מבצעי הקיץ של החנות Green Man Gaming כמעט נגמרו, וגם הם מנצלים את השעות האחרונות על מנת לתת לכם הזדמנות פז להשלים את החסר עם כלל המבצעים שהופכים זמינים בו זמנית לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעי-הגיימינג-ההדרן-הגדול/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ענק , מזכיר את הסדרה נמלטים http://media.xbox360.ign.com/media/736/736174/vids_1.html
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למי שמכיר את המשחק ואוהב/זוכר אותו אם שמתם לב פירסמו דיי מזמן תוספת DX10 למשחק עם אפקטים חדשים עלק,אני מדבר על זה: http://enthusiast.hardocp.com/article.html?art=MTM4NCw2LCxoZW50aHVzaWFzdA== כל הDX10 הזה במשחק זה פשוט זיוניי שכל בידיוק כמו שעשו בקרייסיס. איך אני בטוח? אז ככה:באוגוסט 2007 הורדתי את המשחק לגרסאת המחשב ושחקתי בוא על גראפיקה הכי גבוהה מין הסתם על "DX9". אחריי זה ראיתי את זה שהוסיפו DX10 למשחק שמציג גראפיקה טובה יותר. ובכן קצת התבעסתי כי לא יכולתי לשים DX10. אמרתי לעצמי,בוא נוריד את המשחק לXBOX360 שניראה איך הוא... הפעלתי את המשחק,ולא הופתעתי לגלות שהוא ניראה בידיוק כמו בDX10 הזה שהם עשו בגרסאת המחשב. לדוגמא,הם טוענים שהDX10 מציג טקסטורות טובות יותר ב…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כל משחק שמצריך תגובה מהירה גם אם הפינג די נמוך 70 MS המשחק לא מרגיש חלק האם חייב חבילת גיימר בשביל לשחק נורמלי ובאמת יש שיפור ?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אהלן, ניפתח שרת של משחק RPG חינמי מדהים. ממליץ בחום. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר, ללחוץ על DOWNLOAD להירשם בחינם ובקלות ואפשר להתחיל לשחק. http://www.extremerpg.com
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי אני יודע שיש אתרים שמאפשרים קנייה של משחקים רק שבמקום לקבל דיסק אתה מקבל אפשרות להוריד את המשחק. אילו אתרים כאלו קיימים? תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מי לדעתכם הקילקר הכי מהיר בקהילה בנגמין או ש PsyHok כול אחד מה שהוא חושב
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המשחק מתרסק בשלב השני אחרי שמחזירים את הספר לספריה והמפגינים מעלים אותה באש המשחק פשוט חוזר ל-WIN בבקשה תעזרו!!! אני חייב לשחק בו!!! דרך אגב אולי משזהו יוכל לתת לי SAVE שלו של השלב השלישי או בשלב השני אחרי שהספר הוחזר אחרי הקטע ווידאו שבו שורפים את הספרייה תודה מראש לכל העוזרים
-
-
היי , אל תשאלו למה , פשוט בא לי לשחק במשחק הזה שוב אחרי שנתיים+ אממ , יש לי בעיה , חיפשתי קצת בגוגל , ומצאתי שלהרבה אנשים יש אותה , אני זוכר שגם פעם היה לי אותה והיה לזה פתרון כלשהו רק שאני לא מצליח להזכר בפתרון. בכל מקרה , אחרי כמה דקות של משחק Skirmish single player מתחילות להיות תקיעות קטנות כאלה כל 4-5 שניות כמו לאגים לחצי שניה , כל כמה שניות , ממש ממש מציק ואי אפשר לשחק ככה. מבחינת המחשב אין שום בעיה amd3500 64bit \ 1gb ddr \ X850 xt 512 מישהו זוכר את הבעיה הזאת ואת הדרך לתקן אותה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי לאגים ב HALF-LIFE 2 ו FPS נמוך גם יורד לפעמים ל 30-40 רוב הזמן על 50-80 אין לי ןירןסים או SPYWEARS המחשב נקי אתה יכולים לראות את המפרט בצד. גם כן אני מכבה את האנטי ואת כל התוכנות הלא נחוצות ,לדוגמא בשלב האשון כש אני יוצר מהרכבת יש לאגים מין תקיעות כאלו.......... ב CSS אין לאגים בכלל... וגם זמני התעינה די ערוכים יחסית... גם של LOADING במשחק עצמו :-[
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-


