עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אורח סבטה ס. GameGems
    Started by אורח סבטה ס. GameGems,

    בסדרת הכתבות \'הסיפור מאחורי\' תוכלו ללמוד את היסטוריית הגיימינג, ולגלות את הפרטים שלא ידעתם על המשחקים האהובים עליכם. הפעם נגלה את הסיפור של העיגול הצהוב והרעב שהפך לאייקון תרבות בשנות השמונים: פאקמ לכתבה: http://hwzone.co.il/מאולמות-הארקייד-לאושיית-תרבות-הסיפור/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. לא רק שלא היה שום שיפור גראפי, אלא שהמחשב צלע, מה שלא אמור לקרות לפי עניות דעתי.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Salwaby,

    יש לי ביצועים מאוד חלשים עם המשחק , המפרט שלי Q6600 HD5770 4GB ram windows 7 64bit בלי אוברקלוק לא משנה איך אני משנה את ההגדרות , אפילו להכי נמוך המשחק עדיין עושה בעיות בעיקר בשטחים פתוחים, עם הרבה תאורה זה מוזר לי כי קראתי באינטרנט על אנשים עם מפרט חלש משלי שמריצים את המשחק בלי שום בעיות .. מה שגורם לי לחשוב שיש איפשהו בעיה אצלי המשחק עודכן לפאטץ' הכי עדכני 1.03 והדרייברים של ATI כנ"ל 10.5 אם מישהו יודע אולי מה יכולה להיות הבעיה תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Shakeds,

    שם הקבוצה:iRRational חברי הקבוצה: Nir "pzAz" Ido "idoz" Yuval "whprob" Shaked "sephy" Idan "partush" Steam ids: Shaked "sephy" - STEAM_0:1:24846100 Ido "idoz" - STEAM_0:0:37869766 Nir "pzAz" - STEAM_0:0:33091239 Yuval "whprob" - STEAM_0:0:40467380 Idan "partush" - STEAM_0:1:38394584 איש קשר:שקד פרטים ליצירת קשר: איימל:shaked9700@walla.com נייד:050-2911997 sephy מאשר תמונה של סטים איידי: http://www.up2me.co.il/images/1350648.jpg יש סיכוי שנחליף את partush כי הוא לא בטוח שהוא יגיע!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. האלן אני יוטיובר שמעלה משחקים מפחידים ומצחיקים ליוטיוב , קוראים לי Thecrackplayer או בעברית שחקן מפצח. אתם מוזמנים לראות את סרטון היוטיוב שלי ולהתרשם. אם אתם אהבתם תשתפו ואם אני עובר פה על איזה חוק בפורום אז תעשו מה שאתם חייבים, כל המשחקים דרך אגב שאני משחק מקוריים ולא פרוצים זה לידיעתכם.

  6. Started by RoyShefy,

    תוכל לצפות על הפרטים פה ולהוריד אותו פה מילה שלי לא תתחרטו . מחכה לתגובות ;D. דרך אגב הקונפיג בא להעלות את איכות התמונה, יחד עם הורדת הפינג והRECOIL המעצבן שכולנו מכירים לרמות נמוכות ככל שאפשר. חברכם הנאמן, רועי 8)

  7. Started by מנחם ליפשיץ,

    אם אפשר בבקשה פירוט פתיחת פורטים ל gta

  8. Started by RAZIEL98,

    שלום אני יודע שהחודש אמור לצאת gta v למחשב עכשיו רציתי לדעת האם פרסמו דרישות מערכת למשחק ואם לא מתי אמורים לפרסם ? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. כותר הפשע החדש רק הושק וכבר מצליח להסתבך עם השחקנים לכתבה

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by esaly,

    מישהו יודע מתי אמור לצאת הדמו? נדמה לי שהיום, לא?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. סיימתי את רידיק ב יום 1 שיחקתי בו בדיוק 3 פעמים איזה באסה למה מיצרים מישחקים כול כך טובים אבל כול כך קצרים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. משחק כיף, קצת קל מידי אבל מפצה בזה שהוא דיי ארוך. גראפיקה מזכירה קצת את מריו64 למי שמכיר, שולטים בתזוזות במשחק אחרי כמה דקות. הומור לא רע, מידי פעם אפשר לשמוע את הדמויות אומרות משהו ציני ומצחיק, רוב הזמן הטמטום שלהם מעלה חיוך. איך אפשר בלי סקרינשוטס? אפשר למצוא ביקורות ותמונות בגוגל..

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by XpHunTeR,

    לבעלי STEAM בלבד. משחק סוס וכייפי מאוד! משחקים חייזרים נגד ה- MARINES שאלו בני אדם. המשחק נותן הרגשה אמיתית שאתה חייזר / שאתה נגד חייזרים. למשל אם אתה חייזר אז הזווית של המצלמה היא בתוך הפה של החייזר והלסת העליונה נמצאת בחלק העליון של המסך ולהסת התחתונה בחלק התחתון של המסך. מתי שלוחצים על כפתור שמאלי של העכבר הוא נוגס בשיניו. אם אתם חייזרים (החייזר הזה) אתם צריכים לרוץ אל ה-MARINES ולנסות לנגוס בהם למוות. זה נראה אמיתי ביותר!! ממש כמו חייזרים! אפשר לטפס על קירות וכו' וכו'. יש לכל קבוצה בסיס שהם צריכים לשמור עליו. יש מלא UPGRADES למשל אם אתה חייזר אתה יכול להפוך לחייזרים יותר חזקים או לחזק את החייזר שלך ע''י הוספה עוד ARMOR או נשיכות יותר קטלניות, או יכולת העלמות כאש…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני רוצה להביא אחד לחבר...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by StereophoniC :o,

    אחים שלי..אני חדש פה... ממ..אני מחפש משחק ממש ישן לפני 5-6 שנים הוא יצא קניתי אותו אז ועכשיו אני לא מוצא אותו...אני מת לשחק בו המשחק נקרא DRAGON LORE 2 למי שיש בבקשה תצרו איתי קשר באיי סי שלי או באי מייל ICQ - 319966844 E-Mail- Garfi@Hotmail.co.il בבקשה תעזרו לי תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני באמת לא מצליחה להבין ועם כל הכבוד לTORCLIGHT 1 הוא לא היה נראה כזה מעניין רק 2 נראה עכשיו יותר טוב, איך יכול להיות שלקח להם כמה שנים לבנות משבהו טוב? הרי יש להם ניסיון הם באו מבליזארד והם יצרו משחק מכוער כמו FATE. על מה האנשים שפותרו מבליזארד היו אחראים? Fate GamePlay & Fate Undiscovered Realms

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. חבר אידיוט שלי בא אלי התחיל לשחק ובטעות מחק לי את השמירה! מה אני עושה עכשיו???

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  18. גם Valve וגם Gearbox Software מתכוננות להתנסות בז׳אנרים חדשים ובלתי רגילים עבורן לכתבה

  19. Started by shimon956,

    בבקשה תעזרו לי יש למישהו את המספר הסידורי של UT2003

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by xanapox123,

    תחליפו את asshole ב baumz http://img832.imageshack.us/img832/8964/asddddp.jpg STEAM_0:0:3394366

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by RONEN1N,

    שלום אני רוצה לשחק במשחק moh Breakthrough במחשב ואני מקבל את השגיאה הבאה " --- Common Initialization --- Medal of Honor: Breakthrough 0.00 win-x86 Aug 30 2003 ----- FS_Startup ----- Current search path: E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\maintt\pak4.pk3 (11 files) E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\maintt\pak3.pk3 (142 files) E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\maintt\pak2.pk3 (1228 files) E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\maintt\pak1.pk3 (7888 files) E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA/maintt E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\main\Pak7Nl.pk3 (102 files) E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\main\pak7.pk3 (89 files) E:\Program Files\EA GAMES\MOHAA\main\Pak6EnUk.pk3 (395 files) E:\Program Files\E…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. סתם מעניין אותי לדעת כמה ישראלים משחקים WORLD OF WARCRAFT ? יש למישהו מושג?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by 3emi,

    החלטתי בצורה מקרית להסתכל על ההעברות כספים בכרטיס הנטען ויזה דולר הלכתי אחרי ההוצאות להבין מה כל אחד והכל מתחבר יפה חוץ מחיוב לא ברור של 7 דולר לסטים סימנתי בקווים כל קנייה מהי ואין לי מושג מה זה 7 דולר לעזאזל יש מצב סטים סתם הורידו לי כסף באיזה טעות כי הרשימת משחקים לא מופיע כלום שמתחבר ל 7 דולר וגם לא זכור לי שקניתי משהו כזה במבצע :\ מעצבן אותי

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by amit22,

    הגעתי לשלב שאני צריך להגן על מישהו שהוא בתוך בובה טוב אני הורג את כול מי שבא אלי והאיש בתוך הבובה לבסוף מנסה לצאת מאיזה דלת והוא לא מצליח לעבור הוא הולך לכוון המעלית אני הולך איתו אנחנו ניכנסים למעלית והיא מתפוצצת מה לעשות בתודה מראש עמית

  25. Started by overload,

    מחפש משחק כמו AAO לא כמו U2003 או באטל פילד 1942 למי שלא הבין אני מחפש משחק פעולה שמצריך חשיבה אסטרטגית, עם אפשרות מולטי פלייר. תודה

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים