עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. חמש וחצי שנים לאחר שהחלה, טרילוגיית StarCraft 2 עתידה להסתיים עם הגראנד פינאלה שיעסוק בגזע הפרוטוס ב-10 בנובמבר 2015 לכתבה: http://hwzone.co.il/סוף-הסיפור-starcraft-2-legacy-of-the-void-מקבל-תאריך-השקה-רשמי/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Sarm1x,

    תזכורת: האיוונט הוא Capture The Flag אשר 8 מתמודדים משתתפים , 4 נגד 4. המשחק יתרחש במפה Operation Riverside בהרחבה END GAME‎. חוקים : אסור להרוג עם שום נשק חוץ מסכין מחוץ לאופנוע. וכאשר השחקן על האופנוע מותר אך ורק XBOW. השחקנים ירכבו אך ורק על אופנועים. מותר לשחק בכל הקלאסים . זמנים: האיוונט יחל ב25/08/13 בשעה 18:00. רשימת המתנה: שם: אופק שם בטים ספיק: Clockeri שם במשחק: Clockeri שם: עומרי שם בTS: Bullet4Proof שם במשחק: Bullet4Pr00f שם: איתי שם בTS: [iGNT] eLectro4U שם במשחק: eLectro4U ----- ‎‫במידה ושחקן המשתתף באיוונט לא יגיע אתם תחל…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by B.D.B,

    I'm fucking speechless, I liked the part in the end (you'll see) 2004 E3 Duke Nuke'em Forever HiRes trailer (bink and BT needed)

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום לכולם. שיחקתי לאחרונה בכל מיני משחקי FPS (כמו COD4 , CRYSIS וכו') ונוצר אצלי חשק עז למשחק קצת יותר "נקי"... הכוונה למשחק FPS שלא צריך ללכת ולרסס את כל העוברים והשבים, אלא משהו יותר רגוע, עם יותר טקטיקה ועם הרבה רובה צלפים חשבתי על המשחק Ghost Recon Advanced Warfighter 2 .. הוא בסגנון הזה לא? הוא שווה? או אולי משחקי Hitman למינהים יעשו את העבודה טוב יותר... אשמח להמלצות. תודה ;D

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by a2-power,

    אין אחים שלי לא קולט איך להתקין מה לעשות כלום לא עוזר ......... ניתקתי תדיסקים ידני תוכנות ואפילו ניתקתי אותם מהחוטים זה מה שזה מראה לי תעזרו בבקשה רוצה לראות את המשחק

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. בנושא נמצא הבעיה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by David Ell,

    http://blogs.battlefield.com/2013/09/battlefield-4-beta-dates/?utm_campaign=bf-social-us-socom-fb-beta-dates-announced-091613&utm_source=fb&utm_medium=social&sourceid=bf-social-us-socom-fb-beta-dates-announced-091613 היה די צפוי, בכל מקרה להסרת הספק (:

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. D.I.P R.I.P סוף סוף מוד שמשנה לגמרי את HL2... לא עוד FPS, עכשיו זה deathmatch עם כלי רכב. זה משחק מולטיפלייר. בינתיים יש רק שני שרתים, אבל הפינג די נורמלי (בסביבות ה-90 יצא לי) דף הבית: http://www.diprip.com תמונות: סרטון: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/185763.html

  9. Started by Dror Zicherman,

    אהלן חברים קניתי לפני חודשיים באיביי את פאר קריי 5, בגירסא עם 5 dvd התקנתי את המשחק אבל כשאני מנסה להפעיל אותו עולה רק מסך הפתיחה אבל המשחק לא מתחיל לעבוד יש לי כרטיס מסך חזק geforce 1060, מעודכן עם כל הדרייברים החדשים אשמח לעזרה אם מישהו יכול

  10. Started by icebreak,

    מישהו כבר ניסה את ה SINGLEPLAYER DEMO של DUNGEON SIEGE II ? יש רשמים ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by penny_hardaway,

    צישהו יודע מתי יגיע Mat hoffman pro bmx 2

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by prelly,

    www.freak.co.il היה רשום כך: "בתאריך ה-1 לדצמבר 2004 חברת Vivendi, עקב חששות על עומס יתר על השרתים האירופאיים ביום ההשקה, שינתה בצורה דרסטית את ההקצאה למדינות מזרח-אירופה והמזרח התיכון. מסיבה זו המחיר למוצר עלה, והכמות הראשונית אשר תסופק בחנות תהיה מוגבלת מאוד. המוצר צפוי להשתחרר במהלך פברואר 2005 במחירו המלא הנקוב מטה. נמסר לנו שיתכן שמספר חודשים לאחר מכן מחיר המוצר ירד. עקב פניות חוזרות ונשנות, אנו מבהירים - המשחק יצא לחנויות אך ורק בגרסתו האמריקאית, אשר חסומה לשחקנים מחוץ לגבולות צפון אמריקה. שחקנים ישראליים חייבים לחכות לגרסה האירופאית. שימו לב שהמבצע המפורסם באתר בליזרד האירופאי, שבו ניתן לשחקנים אשר הזמינו מראש את המשחק לשחק בבטא, אינו תקף לישראל אלא אך ורק למרכז אי…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. האם הוא דומה לקודמו Lost Planet: Extreme Condition מבחינת ה-Single Player עם קצת שיפורים או לחלוטין משחק חדש?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  14. החנות המקוונת עורכת מכירה בהנחה לכותרים אשר התמודדו על פרסי טקס ה-Game Awards המקוון הלילה לכתבה

  15. Started by ROTFL,

    מישהו פה נתקל בבעיה בשמירת משחקים (SAVE)? הצלחתי לשמור פעם אחת אך כשאני מנסה לשמור שוב, הוא "חושב" (רואים את המנורה של הדיסק הקשיח פועלת) אך המשחק לא נשמר, ניסיתי לבצע LOAD והשמירה לא קיימת. נכנסתי לסיפרייה שמכילה את השמירות של המשחק הזה והיא באופן די מוזר READ ONLY. ניסיתי להסיר את התיוג הזה אך ללא הצלחה - למרות שאני מוריד את האופציה הוא מאשר והיא חוזרת לאותו מצב. מישהו נתקל בבעייה שכזו?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by mega1234,

    מה הולך פה ? יש איזה אופציה במשחק להוסיף דם כשמישהו נהרג או שהורידו את זה בגלל פגיעה בנפשם של ילדים רכים ?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by 1nstall,

    היי מחקתי שלשום בטעות את הNFSU1, אבל לא מחקתי אותו רגיל אילה דרך תיקיית הקבצים ובטעות מחקתי אותו עםSHIFT+DEL אני וישב שעות מנסה לשחזר את זה ואני לא מצליח מה עושים, אני חייב את המשחק כי התערבתי עם חבר מי מנצח בONLINE , מה עושים? תודה מראש Install

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    להלן לינק בו מופיעים ההסברים על השינויים, התוספות, התיקונים, המפות וכל המצופה מן השחרור החדש... CS 1.4 INFO אני התקנתי את הבטא, אבל פשוט לא הצלחתי למצוא שרתים נורמליים לשחק בהם איתו, אז הסרתי ובינתיים אני על 1.3, ממתין בקוצר רוח לFINAL RELEASE.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. המבצעים בחנות של Steam חוגגים שבוע עם מספר כותרי Early Access מעניינים, וגם משחקי The Elder Scrolls ו-Company of Heroes בהנחות איכותיות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%90%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%99/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by WizMaster,

    כל פעם שאני מריץ את המשחק, וטוען מחדש את ה-SAVE שלי, המחשב מנסה להתחבר לאינטרנט, ותוקע את המשחק, אני צריך כל פעם לסגור את המשחק בצורה ברוטלית, ולסמן את Never Ask Me Again, רק כך המשחק עולה, שמעתי שיש איזה Patch שמתקן את זה...מישהו שמע על מששהו כזה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by LIOR42,

    רציתי לדעת היכן יש חניות עם מבחר גדול של משחקים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by JohnnyBravo,

    אין דיון ראשי למשחק הזה ??? ?לא מצאתי אחד כזה.. בכל אופן אים אין אז הינה: Assassins Creed Revelations Release Date - 15 nov 2011 Minimum System Requirements – * OS: Windows XP/Vista * CPU: Core 2 Duo E7300 2.66GHz/ Athlon II X2 255 * RAM: 4 GB * HDD space: 12 GB * Graphics: 512 MB * DirectX: 9 Recommended System Requirements * OS: * CPU: * RAM: * HDD space: * Graphics: * DirectX: Supported Graphics Cards: Minimum – GeForce GTS 250/ Radeon HD 5670 512MB Assassins Creed Revelations,Ubisoft

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. בואו להתעדכן בתאריכי יציאה של משחקים ותוכנות בערוץ החדש של ISONEWS במירק!! שרת irc.צונזר.net ערוץ Isonews# אני שם

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  24. Started by Static,

    ניסיתי כל מיני דברים שרשומים באתרי צ'יטים ללוחץ ~ ואז לכתוב god_mode_count=1 וכל מיני קודים אחרים אבל הם לא עובדים לי.. מה צריך לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים