משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
בהחלט יש היום התחלתי לשחק את המשחק החדש imperium romanum מהרגע שהתחלתי את הטוטוריאל שמתי לב למשהו מאוד מאוד מיוחד מהרגע שאתה לוחץ על הכפתור אתה כבר רואה את השלב כולו ואז המשחק עוצר ל5 שניות והמשחק מתחיל -- העניין הוא שאני עם מחשב דיי פחות מהממוצע וממש לא אמור לעמוד בצורה כזאת עם המשחק הזה (שנראה מדהים ד"א) אז בדקתי את ההגדרות... כולם היו על ULTRA/HIGH,נדהמתי... המשחק עובד לי קבוע לגמרי על 40FPS ואני מאוד מאוד מרוצה מומלץ במיוחד לאוהבי ז'אנר פיתוח הערים(סטייל קיסר)
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למי שמעוניין... The Legend of Zelda: Parallel Worlds זה ממש טוב...שיחקתי קצת! More info + vid http://wiinintendo.net/2007/01/09/the-legend-of-zelda-parallel-worlds/ Download patched rom: http://quazi56.googlepages.com/TheLegendofZeldaParallelWorlds.zip Download patched rom + emulator http://www.sendspace.com/file/e0eh0u
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
טוב אנשים אז ככה... רציתי לדעתי מה המשחקים שהולכים עכשיו.. שיחקתי בזמן האחרון Assassin's Creed ,gothic ,Dungeon Siege 2,oblivion יזה משחקים חדשים יש לכם ללהמליץ לי עליהם?דומים למה שכתבתי למעלה או בכלל ( לא משחקים כמו call of duty)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלה אם אני מפרמט את המחשב ומתקין וינדוס מחדש הSAVEGAME שלי בMULTIPLAYER נשמר לצורך הענין אני ברמה 78 חשוב שזה לא ימחק תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, פתחתי ערוץ יוטיוב חדש ואשמח לצפיות ולעשות סבסקרייב בשביל מוטיבציה להמשיך לעשות זאת https://www.youtube.com/channel/UCw7dR7OAQBM_fFWwO3XsjNg
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חנות הגיימינג המובילה מציעה לנו את הכותרים שכל חובב משחקים חייב להכיר, לפי חמש קטגוריות שונות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.1up.com/do/previewPage?pager.offset=0&cId=3162473 עוד לא קראתי תכתבה אבל בהתחלה רשום - ככה שניראה לי הולך להיות משחק חזק
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה. יש מצב שאני לא מעודכן או משהו חחח ,אבל אני חייב לדעת אם יש את המשחק הזה למחשב או שאמור לצאת , אני יודע שיש 1 ,2 ו 3. לא משנה איזה גירסה ,(עדיפות ל3). תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה חשבתי לפתוח את הנושא הזה כבר הרבה זמן , כדי שכולם ידעו מה זה אז הנה: קודם כל DOTA=DEFENSE OF THE ANCIENTS , זה משחק או יותר נכון מפה במשחק warcraft iii , תחת CUSTOM GAMES המשחק הזה , הוא 5 על 5 , אבל אפשרי לשחק 1-1 וכו' , אבל לא עושים את זה , כי זה פשוט לא עובד ככה המשחק כולל טכניקות רבות מאוד ויש בו אליפויות עולם , יש לציין גם שזהו המשחק הכי משוחק ב WARCRAFT , תחת CUSTOM GAMES , ואני מאמין שהוא אפילו משוחק יותר מהמשחק הרשמי, טוב מספיק עם ההסברים הכללים בוא ניגש למשחק אתה בוחר גיבור מתוך כ-120 גיבורים , שאיתו אתה אמור להתקדם ברמות ולהרוג גיבורים של הקבוצה היריבה , במטרה להשמיד את ה TREE OF LIFE/FROZEN THRONE , האתר הרשמי של המשחק : http://www.dota-allstars…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
צריך הממלצה על משחקים קטנים כמו אלדין וכו'... לו חובה שיהיו ישנים אבל אם בכל זאת ישנים והם חינמים אז תביאו לינק תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני שנתיים יצאה גרסת בטא של משחק בשם AIRCADE, משחק רשת עם מטוסים, מאוד נחמד. בשלב מסויים הפסקתי לשמוע על פיתוחים נוספים בתחום המשחק הזה ואני לא מוצא את האתר בית של החברה שפיתחה אותו. אולי מישהו זוכר או יכול לספר מה עלה בגודל המשחק?
-
יש לי 9100..אבל אני מרוצה ממנו כי אני לא מרבה לשחק במשחק SAN ANDREAS ברזולוציה של יותר גבוהה מ800 על 600 המשחק מאבד את צבעיו וכמובן הוא זז לי מקורטע ב600*800 הוא מקרטע טיפה אבל הצבעים יפים ..אבל הטקסטורות מרובעות ולא עגולות. איך אני יכול לחדד אותן שיהיו עגולות ברזולוציה 600 על 800 ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא שואל מבחינת ביצועים! במחשב שלי זה יעבוד אותו דבר גם עם או בלי אני שואל מבחינת משחקיות, בעיקר האם המשחק יותר יציב כשהוא מופעל (אם יורים על אותו מקום מרחוק יש יותר סיכוי שזה יפגע באותו מקום) גם מישהו יודע עם שחקנים מקצועיים משחקים עם או בלי? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מאוד רוצה לשחק במשחק Crysis 2 אבל לפני שהורדתי אותו נזכרתי במשהו שמאוד היה לי חשוב לשאול המסך שלי, הרזולוציה המקסימלית שלו היא 1280x1024 ואני חושב שהמשחק לא יעבוד עליו. תוכלו להגיד לי אם אני יוכל לשחק במשחק או לא?? פשוט אין לי סבלנות לשחק בו כבר . תודה מראש לעוזרים בדבר
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לדעתי מה שהופך גיימר לקשוח זה פשוט לא להתייאש, ולא להשתמש בSAVE לדוגמה הצלחתי לסיים את TORCHLIGHT הראשון בדרגה הכי קשה, ובMODE של מוות מחזיר אותך להתחלה. מישהו הצליח זאת דרך אגב? עם איזו דמות? אין ספק שזה הדיר שינה מעיניי, אבל זה משתלם, כאשר אתה מצלם את תמונת המסך עם הצגת הסוף ואז הולך לעבודה עם מבט של "אל תתעסקו איתי, אני לוחם אמבר מהולל" יש לי הוכחה דרך אגב, ויהיה נחמד אם כל אחד יעלה תמונה שמוכיחה קשיחות מסוימת במשחקים ששיחק... למישהו יש דוגמה נוספת לקשיחות גיימרית? ואני לא מקבל את נינג'ה גיידן
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מחקתי את כל הSOUNDFILE 1-62 בתיקיה הרגילה [בלי ENGLISH] ועדיין יש לי סאונד כשאני מתחיל את המשחק [ אותו סאונד כמו בMW2 כשמתחילים משחק ] איך אני מוחק ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש הבדל בין משחקים מsteam שמריצים על לינוקס או חלונות? יש איזו סיבה להפעיל מחשב בדואל בוט דוקא על אחד מהם כדי לשחק?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
עד עכשיו שיחקתי במשחק שהיה לו ציט והיום עשו לו עידכון למשחק והציט לא עובד יותר.. נשבע שאני לא יודע מה לעשות המשחק הזה חלק חשוב מהחיים שלי. מי שיודע מה אפשר לעשות שירשום פה או בהודעה פרטית. אולי איך לבטל את העידכון או משהו אני לא מבין בזה.. בבקשה! תעזרו!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחד המשחקים המצופים השנה Publisher: Sega Developer: Obsidian Entertainment ז'אנר-תפקידים נראה טוב. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-alpha-protocol/49822
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש כאן לא מכירים אותי... אני לא יציג את עצמי אתם כבר תכירו אותי אחר כך.. אז לעניין יום רביעי חמישי או שישי מגיע המחשב החדש והכנתי רשימה של משחקים שיהיו לי רציתי לשתף אותכם בזה... ואתם יכולים גם להוסיף משחקים שלא כתבתי שאתם חושבים שכדאי לי ולחברי הפורום לשחק... רשימת משחקים: Hidden & dangerous Ground control 2 Call of duty need for speed underground RTCW: enemy territory Splinter Cell counter strike 1.6 Americas army Colin Macry rally 4 [משהו כזה] Vietcong + fist alfa rainbow six 3 FIAFA 2004 far cry כרגע אני צריך לזוז אבל אחר כך אני יתן הסבר על כל משחק ומשחק... ואני חייב לאמר כל משחק שכתוב ברשימה הזאת אני ממליץ עליו והוא משחק יפה ששווה לשחק! אז תגיבו…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עד עכשיו תמיד שיחקתי עם SMG אבל בא לי קצת לגוון ולנסות לשחק עם סנייפר כעקרון אני אוהב לרוץ הרבה אז אני מניח שאני צריך סנייפר שגם טוב לquick scope ראיתי סרטונים ביוטיוב שמסבירים איזה סנייפר הכי כדאי אבל בכל סרטון ממליצים על נשק אחר אז כבר התבלבלתי.. בקשר לperks, לפי מה שראיתי השילוב הכי טוב זה sleight of hand + quick draw + marksman, למישהו יש רעיון יותר טוב? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הנושא של התרד כתוב בכותרת. אני דיי אוהב משחקים של חרבות ואקרובטיקה מגניבה כזאת (לדוגמה הנסיך הפרסי) ושמעתי שזה משחק בסיגנון שלו. האומנם?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני עושה פרויקט שדומה לxpadder אבל קצת שונה: א. בניית תפריט למשחקים או תוכנות: למשל כדי לקשר בין תוכנה כמו steam big picture ו xbmc בלי לקום מהכורסה בשליטה מלאה של שלט xbox ב. כל מה שxpadder מציע + תמיכה במשחקי RPG במילים פשוטות יותר: שליטה מלאה במחשב בלי להעזר בעכבר, או במקלדת. יתרון הפרויקט על אחרים: חינם, ועם המון אפשרויות. אני מחפש אנשים עם xbox controller כדי שיעזרו לי לבחון את התוכנה ולמצוא באגים... אם מישהו מעוניין להתנדב לנסות את התוכנה מוזמן להשאיר פרטים פה או בהודעה פרטית (מייל או סטים שלו).. זה יעזור לי מאוד.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


