משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הרשת כולה עצרה מלכת לכמה רגעים, על מנת לחלוק כבוד אחרון לנשיאה הנודע של חברת המשחקים היפנית שהלך לעולמו בגיל 55 לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צפו-המחוות-המרגשות-לנשיא-נינטנדו-שהלך/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משחק FPS בסלון מול מקרן. חוויה מדהימה. אבל ממש לא נוח לשים את המקלדת על הבירכיים ולהשתמש בעכבר בו"ז. עם העכבר אפשר לעשות הכל אבל עדיין אני חייב את המקלדת בשביל תזוזה ימינה, שמאלה, קדימה ואחורה. איך אתם מסתדרים ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות את BO2 ואני רואה במבצע דרך סטים את גרסאת הדלוקס (דרך אגב התחילו מבצעי הXMAS ) השאלה שלי היא האם מפת הניוק טאוון זומבי תהיה זמינה בעתיד דרך DLC או משהו אחר? כי בתכלס בדלוקס לא ממש מעניין אותי שם שום דבר רק המפות הנוספות (את COD:WAW כבר קניתי עוד בזמנו). ולא ממש הצלחתי למצוא תשובה בגוגל לגבי העניין הזה. אני מתאר לעצמי שהם בסופו של דבר יפתחו את המפה הזאת לכולם כדי לא להגביל את עצמם. השאלה איך יהיה אפשר להשיג אותה ומתי זה יהיה (בDLC הראשון, האחרון)? כל מידע בעניין יתקבל בברכה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/download_24468.shtml נחמד ביותר. סרטונים : http://www.gametrailers.com/player/32345.html http://www.gametrailers.com/player/32345.html http://www.gametrailers.com/player/32342.html [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleID=780509 עכשיו כל חברות המשחקים לא יכולות להאשים את הPC בפגיעה בשוק המשחקים, אומנם הוא כן פוגע אבל הPS3 לא חפה מבעיות ושלא נדבר על הX360 שהיא נפרצה עוד מימיה הראשונים בשוק.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום באיזה אתרים מומלץ לקנות משחקים ? שיהיו מחירים טובים וגם משלוח לא יקר כמובן שאני מתכוון לאתרים מחו"ל כי בארץ המחירים על משחקים פשוט לא הגיוניים תודה !
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
זה בטא לתוספת של The Crew. יש לי 3-4 מפתחות, וחבל שיישארו אצלי במייל אם מישהו באמת רוצה ונהנה מהמשחק הזה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה לשים לינק לגירסת פקמן שעובדת ב windows. אני חיפשתי מלא אבל אני לא מצליח למצוא את הגירסא המקורית. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול איך אני מפעיל את המשחק על וינוד XP כי הוא כול הזמן אומר לי את הבעיה שמצוגת בתמונה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי תגרסת פלטינום עכשיו בשביל לשמור משחקים אני צריך לקנות כרטיס זכרון בנוסף? או שאני יכול לשמור על ההרד דיסק שיש לי עם המכשיר 20 ג'יגה כי שאני בא לעשות קריירה בפיפא 07 זה עושה לי בעיות ורושם לי שאין לי כרטיס זכרון משהו ובמשחקים אחרים זה לא עושה לי בעיות ושמור לי על ההרד דיסק...
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אם משהו יודע איפו אודה לו מאוד .. אם זאת תהיה חנות וירטואלית יהיה נחמד יותר .. אני באזור חיפה תודה :smoke:
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ב- TW3 ו FO4 כרטיס אחד עובד יותר טוב או לכל הפחות זהה לשניים. זו לא בעית חומרה אני חושב כי בFIRESTRYKE 1.1 קיבלתי ציון של 21K בגרפיקה וזה נראה סביר לשני כרטיסים. הדרייברים וביוס מעודכנים לאחרונים כולל ביתא של AMD. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הוכרז תאריך יציאה רשמי להרחבה stand-alone של Crysis . תאריך יציאה : 12 לספטמבר באירופה , 16 לספטמבר בארה"ב . המשחק יימכר במחיר מוזל יחסית של 30$ בארה"ב . למעוניינים דרך Ea Store יש הזמנה מוקדמת של המשחק במחיר של 24.95$ . http://n4g.com/pc/News-183457.aspx דרישות מערכת למשחק פורסמו בנוסף : CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista),Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ forVista) or better RAM: 1GB (1.5GB on Windows Vista) Video Card: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better VRAM: 256MB of Graphics Memory Storage: 15GB Sound Card: DirectX 9.0c Compatible ODD: DVD-ROM OS: Microsoft Windows XP with Servi…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
משום מה אני לא מצליח למצוא אותו.. הורדתם אותו? :-[
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אז מי רוצה לארגן נגדי משחק כזה ממש עכשיו נישלח אחד לשני את הכתובות ונשחק באים?
-
מחפש משחקי סמולציה טיסה כדוגמת כוכב כחול שעולה רק על WIN98 או USAF הישן והטוב
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החבילה נקראת חזרה לנורמדי והיא כוללת הוספת מפות סוגי צבאות ועוד מעניין לא !!!!! אני גם מחכה לזה וגם מצפה לזה !!!!!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כאן מנהלי הגאטרים רצינו להודיע שאנחנו מחפשים מריצים חדשים ! (רצוי מנוסים) המריץ גם כל סוף סייד/סיום ללחוץ TAB לצלם את התוצאות דרך הסטים (F12) לעלות אותם לsiz ואז לעלות את התמונות לאשכול שבפורום ( אוסף הגאטרים הגדול) לפנות ל: Swift : Tal JFK : lior תודה!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סדרת משחקי ההתגנבות הפופולרית יוצאת לדרך עצמאית חדשה עם פרק שזמין חינם לכולם והסרת הגנת הקבצים שלה לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
משחק אסטרטגיה ברשת בעברית. גירסת הבטא שהסתיימה בשבוע שעבר הייתה ממכרת. במשחק צריך לנהל כפר של רומאים, גאלים או טאוטונים ולהילחם עם כפרים אחרים. המשחק מתחיל מחדש ביום שני הקרוב כך שאפשר להצטרף עכשיו מבלי ליפול טרף לכפרים ישנים. הכתובת: http://www.travian.co.il/index.php מומלץ!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כאשר אני פותח חדר ב-C&C Generals: Zero Hour, חבר שלי, שמשתמש בראוטר, לא יכול להכנס, בעוד שכל שאר החברים שלי יכולים! זה לא עניין של פיירוול, כי שנינו הורדנו וזה לא עזר, יש לנו את אותה הגרסא של המשחק - 1.04, כמובן שיש לנו סידיקים שונים - הכל בסדר, אבל כל פעם כשהוא מנסה להתחבר אלי, כתוב לו "Connection Timed Out" כאילו אין בכלל שרת! אני מבין שזה כנראה בגלל הראוטר, יש לו בבית שני מחשבים אשר מתחברים ל-HUB, משם למודם בזק, ומשם כבר לאינטרנט... איך ניתן לסדר זאת, שהוא גם יוכל לשחק איתי? אולי אפשר לסדר לו חייגן? הרי ב-OPTIONS יש 2 IP שצריך להזין - LAN IP ו-ONLINE IP: אין לו ONLINE IP כי אין לו חייגן - הראוטר מחייג לבד, אז אנא עזרו אם אם זה אפשרי! תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Shadow Company הוא אחד המשחקים החיינמים הטובים יותר שראיתי שהם שוט אנד ראן אי פעם בזכות הדמיון שלו לכותרים מסוימים הורדה: https://ru.4game.com/sc/play/ http://www.youtube.com/watch?v=VQDkejRK_I0
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


