עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by freesoul23,

    בסגנון:Knights of the Old Republic 2,Elder Scrolls 3,Gothic 2?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by rbu99fm,

    אם יש אתר של דמו למשחק, תשימו את הלינק...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by nim901,

    היי, אני מחפש את המשחק Blip and Blop כן... ישן אבל אין עליו קיצר, אין בשום מקום חוץ מבגיימר שזה עולה כסף וכל השאר מקשרים לאתר הראשי שנותן לינק לBT אבל אין סידרים יש לכם לינק? :'(

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Freakstyle,

    טוב אז ככה בואו נתחיל מהתחלה בהסבר שבשביל שיהיה סדר ותבינו.. הורדתי את המשחק Roller Coaster Tycoon 3 (מי שלא יודע משחק בניה של פארקים,רכבות הרים וכו'..) עכשיו לכל משחק צריך קראק סבבה הורדתי את הקראק שלו והמשחק עובד עדיין.. עכשיו הורדתי את התוספות של המשחק התוספת הראשונה היא : "Soakked" וזה לא תוספת שהביאו לי סתם להתקין על המשחק לשנות קבצים וכל זה..זה תוספת זה בדיוק אותו משקל כמו של המשחק הרגיל בסביבות ה-700 מגה בייט, בקיצור התקנתי את התוספת הכל היה חלק טוב ויפה ביקש ממני שוב קראק הורדתי לו קראק ועבד יפה עכשיו פה הבעיה! יש עוד תוספת שהיא כאילו אחרונה שנקראת "Wid" בסדר גם אותה התקנתי הכל טוב ויפה, ואחר כך שזה ביקש ממני קראק הורדתי מכל מיני סוגים של קראקים ניסיתי מכל מיני, ו…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by ETB,

    ????

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%a4%d7%a1%d7%a4%d7%a1%d7%95-%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%91-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-square-enix-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a6%d7%97%d7%99%d7%a7%d7%99/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by The_Byter,

    ;D 2 דיסקים

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אהלן חברה ובוקר טוב, אני מתלבט מאוד בין קניית המשחק שיצא העוד כמה שעות Titanfall לבין battlefield 4 premium. את הבאטלפילד יש לי עם חבילת china rising ואני מאוד אוהב את המשחק (שיחקתי בעבר גם ב-3). לעומת זאת נהנתי מאוד גם מהמשחק titanfall beta שהזכיר לי COD משופר (אני גם יודע שמפתחי MW2 פיתחו את המשחק). מה אתם ממליצים או מה הייתם עושים? אשמח לעזרה (:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by asus7,

    איזה age of empires הכי חדש שיש?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by עמיר שחר,

    שלום, אני מחפש משחק אשר גדלתי עליו, למחשק קוראים "מחלק העיתונים" פעם אחרונה שראיתי את המשחק היה במחשב "קומודור" (כן היה פעם דבר כזה). איך ניתן למצאו את המשחק, וכמובן לשחק בו? בתודה מראש, שנה טובה וגמר חתימה טובה עמיר

  11. Started by SilentBob,

    מיקרוסופט או סוני, מציאות רבודה או מציאות מדומה? אנחנו לא יודעים מי תנצח, אבל נכון לעכשיו שתי האפשרויות נראות פשוט מעולה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%9c-%d7%a2%d7%9c-%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%9b%d7%aa-e3-2015-%d7%97%d7%9c%d7%a7-%d7%a9%d7%a0%d7%99/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by zoloboy,

    שוקל 2 giga גרפיקה נחמדה משחק אקשן כיפי ביובש של היום משב רוח מרענן מומלץ

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by RDS,

    יש משחק השקעות אחד שאני לא זוכר איך קוראים לו... קאשלו... משהו כזה... במשחק אתה משקיע, מרוויח\מפסיד כסף..... אפשר את השם המדוייק שלו באנגלית? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by redti,

    אני מת לשחק בזה ושאני מריץ את קובץ ההפעלה הוא רושם לי את הבעיה הבאה KODKOD לקחתי את בקשתך ברצינות. OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 936 MHz with 255MB RAM Video: No Video Setup: Missing version number <?int?Core.Errors.History?>: USetupDefinition::Init <- WFilerWizard::WFilerWizard <- Setup יש לי PIII 933MHZ 256 SDRAM GAINWARD GEFORCE 4 4200 128 MB GOLDEN SAMPLE VIVO RETAIL DRIVERS: 40.03 אשמח לשמוע פתרונות או הצעות Text יבורכו העונים.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by טל123,

    אני יודע שאני קצת עתיק אבל.. מישהו פה מכיר טוב את המשחק: America's Army ויכול לעזור בכמה דברים...?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by yonatan.mendelson,

    מה שעשה טוב לסדרת Battlefield יעשה טוב גם למתחרה המרה שלה? בקרוב נגלה לכתבה

  17. Started by ThunderBullet,

    מוכר origin עם: origin humble bundle+mohw בתמורה לcod 4 או 3 צבעים ב bo2 לפרטים תוסיפו בסטים: ToP.ThunderBullet

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by -Del Piero-,

    כאן זה דיון שכל אחד עם קבוצה בהאטריק יוכל לכתוב באיזה ליגה הוא ונוכל לדבר על המשחק.. נראה כמה מפה משחקים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by hagai-,

    אני במשימה של "Find the ship's brig and rescue captain Keyes" , הרגתי את כולם, פתחתי את כל הדלתות, אני לא מוצא מה לעשות כדי להמשיך הלאה.. השלב הזה כמו מבוך עם כל הדלתות והחדרים. אם מישהו עבר את זה אשמח לשמוע מה עושים..

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. כל מיני מקומות באפשרויות בלתי נראות יש בעיה הוא מציג את תיבת ההודעה בסיום משימה מאחורי המשחק ואי אפשר לראות מישהו יודע איך לתקן את המשחק שהוא יפעל כמו שצריך ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. לאיזו חומרה תזדקקו בכדי ליהנות מהפרק החדש והמבטיח בסדרת משחקי הפעולה הנודעת אשר יושק רשמית בעוד פחות משלושה ימים? התשובה בפנים לכתבה

  22. Started by Gil28,

    שלום לכל החברים, הורדתי את המשחק מטרו 2033 בגירסאת razor אני מתקין אותה איך שאומרים לי.... במחשב הנייד הוא פועל לי כמו שצריך (כרטיס מסך gforce8700 gt sli) בווינדוס vista 32 bit. אך כשאני מנסה להתקין אותו בנייח בבית(כרטיס מסך ati sappire 5850) בווינדוס 7 64 bit הוא לא עובד. יש למישהו מושג למה? יכול להיות שהמשחק עובד רק עם כרטיסי מסך של nvidia? אני אשמח לתגובה מהירה! נ.ב hwzone אתם תותחים!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by POD,

    שלום לכם, התקנתי לא מזמן את המשחק הנ"ל והקטע שאצלי, administrator, המשחק עולה אבל ב- limited user ,מיד עם הפעלת ה-EXE, קופצת הודעה של UNSPECIFIED ERROR. יכול להיות שזו בעיה של הרשאות? זה מוזר כי כל שאר המשחקים עבדו רגיל. תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. האלן חברים אני הקראקפלייר ,הוצאתי סרטון חדש אתם מוזמנים לצפות

  25. Started by ~BaRaK~,

    כמה מפתיע http://games.ign.com/articles/121/1218375p1.html השמועות הולכות חזק לBlack Ops 2. בינתיים באמזון כבר הספיקו להעלות מכירה למשחק:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים