משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2898/Far-Cry-Instincts-PREDATOR-Xbox-360-vs-PC-Water-Comparison/ http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2905/Far-Cry-Instincts-PREDATOR-Water-and-View-Distance/ מה זה איך הגלים זזים !!! יהיה כזה אפקט או מנוע משחק או מה שזה לא יהיה למחשב ?? או שזה בלעדי לקונסולות הדור הבא
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצירה החדשה של חברת Bethesda תנסה לפתור אחת ולתמיד את הבעיות הבסיסיות עבור כותרי פעולה מהירים שמשוחקים ב-VR לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
טוב אני מחפש משחק ישן RPG שבו עשית קווסטים וגייסת אנשים לחבורה שלך אני לא זוכר עוד אבל אשמח לקבל כמה שמות (עם תמונה זה יהייה מצויין) ואולי יתמזל מזלי תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברה קניתי את BF2 ומישחק באינטרנט פועל אבל ה SP לא,אני לוחץ START והוא יוצא לווינדוס מה הבעיה? [זה גירסת DVD]
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה נכון שיש דמו למשחק :AR15:enthr the matrix או משהו כזה, זה מה ששמעתי.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עמוד זמני עבור דור העתיד של הגיימינג הסלוני עם נפח אחסון של 2 טרה-בייט עשוי להצביע על שחזור של השקת ה-PlayStation 3 לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי חבר'ה,העליתי סרטון שבו אני פותח משחק שקניתי מ Kinguin.משלמים 4 יורו על "Epic Random Key", ובתמורה אתה לא יודע איזה משחק אתה מקבל D:המשחק יכול לעלות 0.5 דולר, והוא יכול להיות משחק חדש שעולה 59.99 דולר.צפו בסרטון ותראו מה קיבלתי:
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק עכשיו שמתי לב, אבל המומחה שלנו הפך לאחראי. כל הכבוד SimonSix
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את המשחק משני מקומות שונים בשני המקרים קיבלתי 2 קבצי DVD...חילצתי את שניהם לתיקיה אחת ואני בא ללחוץ על האייקון של המשחק בתוך תיקיית הקראק..הוא מראה סימן חושב ולא נפתח..מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק החדש בכיכובה של הארכיאולוגית הוירטואלית המפורסמת ביותר נראה נהדר וגם מרגיש טוב מאוד, אך האם הוא באמת מצליח להתעלות על קודמו? התשובות בפנים לארה קרופט שבה להרפתקאה נוספת, במשחק אקשן הרפתקאות מגוף שלישי שמהווה המשך לאיתחול מ-2013, חידוש שמחזיר אותנו לתקופה בה היא רק החלה את דרכה בתור ארכאולוגית. שנה לאחר מאורעות המשחק הראשון, בהן לארה נזרקה להרפתקאה בעל כורחה, הפעם היא מתכננת מסע משלה. המחקר של אביה שהתאבד, שעסק בחפץ ארכאולוגי מסתורי בשם ה-"Divine source" מטריד את מנוחתה. לארה מחליטה לצאת בעקבותיו ולמצוא את אותו ממצא שנאמר שיש לו את הכוח להעניק חיי נצח, כל זאת כדי להוכיח לעולם שהוא אמיתי ושאביה לא היה מטורף. רק שמתברר שלא רק לארה מאמינה בקיומו של …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה ב cs מתי שאני ליד הרבה אנשים אז ה fps שלי יורד בסביבות 40-70 וזה משחק בכלל לא חלק אני ניתקה מתי שאני לבד או אם עוד אחד אז אני משחק על 100FPS יש לי כרטיס מסך R9600XT ואני לא יודע למה זה יורד היה לי בעיה לפני כמה זמן שיחקתי על מעל 300 פינג הורדתי חיגן חדש ועכשיו אני משחק על פינג טוב 30 -50 לפני שהיה לי את הבעיה אני שיחקתי טוב מאוד גם אם הלכתי אם כל הקבוצה שיחקתי על 100FPS מתי שיורד לי ה fps אני משחק על פינג טוב 40 בערך אז אני לא יודע מה אני יכול לעשות בשביל לשחק בלי ירידת FPS :'(
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אם מישהו מכיר את המשחק גלישה הזה ושיחק בו.. אם אתם יכולים להסביר לי איך עוברים את השלבים האלה בהתחלה שמתאמנים בתוך אולם כזה של גלים... ויש 0 מתוך 1 וצריך להשלים את זה... אני לא מצליח לעשות את זה 1 מתוך 1 חייב לדעת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי את MW2 כדי להסיר טיפה חלודה לקראת BO .. בים הראשון הכל עבד פיקס אבל יום אחרי הופיע לי שהNAT STRICT למרות שהUPNP מאושר.. ולמרות שפתחתי פורטים. חשוב לי לציין שכשאני מבטל לגמרי את הFIREWALL המשחק עובד רגיל. (לא שינתי הגדרות כלל). מישהו עוד נתקל בבעיה? פתרונות? (תציעו הכל מעבר להמתין לBO). תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתגע כבר.. בעיר השלישית אני מקבל משימה לקחת מטוס מהאנגר ולטוב לכיוון הים שם אני מחכה קצת ואז מגיע מטוס שאני אמור לעקוב אחרי לתוך העיגול האדום.. בחיים עדיין לא יצא לי באמת למצוא את העיגול האדום הזה השמים כולם עננים ואין לי מושג איזה גובה לטוס בכלל זה מטריף אותי
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דווקא בתקופה בה נראה כי רוב חנויות הגיימינג המקוונות אימצו שיטה דומה לפרסם ולהתפרסם - מפיצת המשחקים הגדולה מסיימת את חלוקת המשחקים החופשית בפלטפורמת ה-Origin האישית שלה לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
העם כרטיס קול טוב יכול לתת boost משמעותי fps? עם כן איזה כ.קול מומלץ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למה הוא אומר שהוא לא מוצא את הקובץ הישן יותר? וכן הקובץ קיים..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב, אז אחרי פחות או יותר 8 חודשים מאז שהתקנתי את המשחק ב-Steam שלי, גם שיחקתי בו. במילה אחת: פשוט אחלה. אחרי IW שהיה ממש טוב אבל אותי איכזב, HR הוא בהחלט משחק לפנתיאון האישי שלי. היה כל כך כיף לראות שהם משלבים מלא רמזים על DX המקורי, וזה שהעלילה מתרחשת הרבה קודם נתן להם אחלה במה לזה. עכשיו רק נשאר לחכות ל-Thief 4 ולשובו של גארט... בכל מקרה, כמה שאלות. (-=מפה יהיו ספויילרים אני מניח - אז מי שלא רוצה לקרוא - שלא יקרא=-) (לא שיניתי צבע כי זה ברור מהכותרת שיש פה ספויילרים - וזה סתם מעצבן אם כל הדיון יהיה צהוב) יש כמה נקודות בחירה במשחק, שמעניין אותי מה קורה אם אני בוחר אחרת. מה קורה אם... מה קורה אם אני בוחר להתקין את התיקון של השבב במרפאה אני מבין. סבבה. אחלה. …
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה ישנם משחקים שאני מתקין והמשחק מדלג על סרטונים כאילו לחצתי על מקש או שהתפריט נבחר לבד- על הראשון שהוא נמצא בו, יש למישהו רעיון למה זה יכול לקרות??? וזה לא בעיה של חומרה- יש לי מקלדת דנדשה- מכאנית, כרטיס 7970 וזה קורה גם במשחקים חוקיים שיש לי. עזרה בבקשה...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סרטון קצר שהכנתי על מקרה של אחד למליון שקרה לי במהלך מרדף משטרתי. תראו בHD אחרת לא רואים בברור את השוטר יורה. תהנו תגיבו
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, למישהו יש דרך להמהיר את זמן העלאת המשחק ולתקן את שאר האגים המטריפים שלו? אם אני מתקין פאץ'- אני לא יכול להמשיך לשחק - מישהו יודע מה לעשות כדי להתגבר על כך? ממש תודה
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הקבצים של משחקי מגאסון בעבר (למי שתהה). אם מישהו יוכל לשים פה קישור לתוכנה, זה יהיה מצוין. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מה קורה כשמנסים להמיר כותר PC לקונסולות הסלוניות במינימום השקעה ומאמץ? התשובה לפניכם כולנו כבר יודעים כי מלאכת ההמרה של משחקים מעולם הקונסולות אל עולם ה-PC היא מאתגרת ולא פשוטה כלל, כאשר ביצוע לא מספיק איכותי ומקיף שלה יוביל ברוב המקרים למוצר שנראה רע או פועל רע (ולפעמים גם שניהם במקביל) – זאת על אף שהחומרה עליה יפעל תהיה בדרך כלל עוצמתית פי כמה וכמה מזו שזמינה במכונה אליה הוא פותח במקור. ובכן, כעת מסתבר שגם ההמרה ההפוכה, מעולם ה-PC אל עולם ה-PlayStation 4 וה-Xbox One, יכולה להיות אתגר משמעותי מוד – כפי שמדגים עתה כותר האינדי משנת 2014 Lichdom: Battlemage. Lichdom הושק במקום לפלטפורמת ה-Steam כמשחק בגישה מרעננת שמהווה מעין שילוב בין מנגנון הטלת הקסמי…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר שנים מחפש שמירה באינטרנט אחרי המשימה האחרונה... יש למישהו את זה? :s05:
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


