עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. חבר הביא לי אותו, לא יודע מה הולך שם, ניסיתי להתקין עם סידיקי והכל. המשחק פשוט לא עולה, פשוט שלוחצים על קיצור הדרך יש מעין מסך פלאש לבן לרבע שנייה וזהו, וזה חוזר על עצמו הלוך ושוב. ניסיתי להוריד קראק לא עזר. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש עם פאץ' לא עזר. אפילו הלכתי לרגיסטרי ומחקתי את כל הקשור ל timeshift שזה אגב הפתרון למשחקים אחרים רבים שלא עובדים. כלום לא עוזר, נואש!.

    • 1 תגובה
    • 737 צפיות
  2. Started by SyndromE,

    הופתעתי לגלות שהמשחק שכל כך חיכיתי לו (והספקתי לשכוח אותו) כבר יצא ב-16 לינואר השנה ! המשחק הראשון היה פגז לפי מיטב זכרוני, מדובר במשחק אונליין מיוחד במינו, כאשר שחקן אחד בכל קבוצה הוא ה-commander המנהל את הקרבות\בנייה ממבט על בדיוק כמו ב-RTS ושאר השחקנים משחקים דמויות אשר הוא "מייצר", ממבט ראשון\שלישי. נלחמים \ משתדרגים \ הורסים מבנים של היריב וכו'... את ה-objective שקובע ה-commander רואים בזמן המשחק, עם דגש גדול על שיתוף פעולה... הגראפיקה בראשון היתה לא רעה לזמנה, ועכשיו היא אמורה להיות הרבה יותר טובה! אני בזה הרגע מוריד את המשחק (יצרתי חשבון DEMO ל-5 שעות חינם) נראה מה הוא שווה באמת ! http://savage2.s2games.com/main.php screenshots: http://savage2.s2games.com/media.php…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by johnwoo,

    מחפש משחקים מהז'אנר הזה. כרגע לא משנה אם ישנים או חדשים

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  4. כיצד אתם משחקים משחקים שקובץ ההתקנה שלהם גדול מ 4 גיגה ? אני מדבר על קבצי משחק שהורדו באמיול (או בכל תוכנת PTP) שגדולים מ 4 גיגה , כלומר לא ניתן לצרוב אותם ? באיזה תוכנה אתם משמתמשים בהתקנתם על גבי המחשב ? אנא יעצו מה ניתן לעשות כי כל המשחקים החדשים הם בגודל מפלצתי שצורב DVD ודיסקים סטנדרטים לא מצליחים להתמודד. תודה מראש, דרור.

    • 8 תגובות
    • 743 צפיות
  5. Started by johnwoo,

    כתבתי את ההודעה הזאת בפורום ציוד היקפי, אבל כבר יומיים לא עונים לי שם, אז החלטתי לנסות פה. איזה עכבר מומלץ על ידכם למשחקים כמובן, אך שיתאים גם לעבודה מול אופיס ושיטוט באינטרנט. הבנתי שיש עכברים שמצויינים למשחקים אך לא כ"כ מתאימים לשאר הדברים.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Galit17,

    אני מפעילה את הקובץ DS2VideoConfig שאחראי על ההגדרות של הכרטיס מסך והוא רושם לי שיש בעיה(ראו תתמונות ששמתי) כשאני מפעילה את המשחק רואים את הגראפיקה של המשחק ממש גרועה.. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  7. Started by yakirsh4,

    אני רוצש לקנות מחשב עם שני כרטיסי מסך geforce 8800gt האם המשחק crysis יעבוד לי חלק אל very high

    • 4 תגובות
    • 647 צפיות
  8. אני מנסה למצוא משחק מרוצים (עדיפות למשחק חדש) שאפשר לשחק שני שחקנים על מחשב אחד כלומר שהמסך התפצל לשתיים אני רוצה לחבר שתי הגאים לטלויזיה LCD 42" שלי.. ויעני שהטלויזיה תתפצל לשני שחקנים יעני כמו פיפיא עם שתי ג'ויסטיקים למי שלא הבין...

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. טוב שיחקתי במשחק הזה כבר 4 פעמים ועכשיו יש לי חשק שוב פעם לשחק בו... העיניין הוא שבפעם הראשונה כששיחקתי בו יצרתי ערפד מדהים עם כוחות חזקים במיוחד... אבל לא סיימתי את המשחק כי הוא ניתקע לי לפני הסוף... ובפעמים האחרות יצאו לי ערפדים בינוניים כאלה... לא משהו מהמם... איך אני יוצר את הערפד הכי חזק עם הכוחות הכי משוכללים שאפשר? ואגב... לא קשור.. אבל למישהו יש מושג עם יש שמועות או משהו לגבי תיכנון למשחק המשך?

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  10. מותחן פסיכולוגי מז'אנר האקשן. הסיקורי קדם משחק והתמונות מראים תוצר מבטיח ביותר. שווה לכם להכנס http://www.alanwake.com/

    • 5 תגובות
    • 820 צפיות
  11. Started by Yamabushi,

    -מהו המשחק האחרון מסדרת prince of persia? -איך המשחק timeshift לדעתכם? שווה קניה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. כי לפי איך שזה נראה בסרטים זה נראה אמיתי לגמרי.

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  13. Started by rroonnii,

    http://www.gamershell.com/download_23131.shtml

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by davidcohen,

    מסתבר שמירוץ החימוש הגרעיני התחולל גם ביבשת הדרום אמריקאית. בשקט בשקט, בלי שאיש ישים לב, פיתחה ונצואלה נשק גרעיני. לאחר הפיכה צבאית בה תפסו כוחות חמושים את השלטון מידי הממשלה, מאיימת ונצואלה להשתמש בנשק הגרעיני העומד לרשותה, במידה וארצות הברית תנסה להתערב בענייניה הפנימיים. כמובן שממשלת ארה"ב לא יכולה לשבת בשקט מול איום שכזה, ולשם כך יש לה את מחלקת המבצעים המיוחדים של ה-CIA. כאן אתם נכנסים לתמונה, בתור הסוכן גרייבס והסוכן לאנג, הנשלחים לטפל בבעיה בדרום. אך צמד הסוכנים עומדים ברשות עצמם, שכן אם יתפסו ממשלת ארצות הברית תכחיש מעורבות. על אף שבתחילה זה נשמע רע, בפועל יש לזה גם צדדים חיוביים, כגון הרסן החופשיה של שני הסוכנים לעשות מה שהם רוצים, ומה שהם רוצים לעשות הוא נזק, נזק…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by n822,

    Sins Of Solar Empire זה בסגנון Age of Mythology ?

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  16. שמותאמים לג'יסטיק תודה

    • 7 תגובות
    • 886 צפיות
  17. Started by LazyBoy,

    לכבוד יום ההולדת ה17 של blizzard, שלושה מראשי החברה ערכו מעין סיכום של ההתפתחות בשנים החולפות והציגו דברים מעניינים על הדרך שבה בליזזארד גדלה מחברה קטנה של כ3 אנשים שפיתחו משחקים פשוטים לקונסולת הסופר-נינטנדו למפלצת שמעסיקה אלפי אנשים ומפעילה את משחק הרשת הפופולארי ביותר אי פעם. (WOW) החלק הכי מעניין (בכל הנוגע למשחקים) הוא מצגת שהם הקרינו שהראתה את שמות כל המשחקים שהחברה אי פעם ביטלה. Starcraft: Ghost לא מופיע שם. זה לא סוד שבליזזארד מגייסת כבר תקופה ארוכה מפתחי משחקים לקונסולות הדור הבא, השאלה היא האם קיבלמו עכשיו רמז לבאות? מקור: http://www.gamespot.com/news/6185736.html?tag=latestnews;title;0

    • 9 תגובות
    • 945 צפיות
  18. Started by eladbu,

    כיצד ניתן גם ברובה צלפים וגם במשקפת להגדיל את הזום חיפשתי באפשרויות לא מצאתי התודה מראש

    • 7 תגובות
    • 768 צפיות
  19. Started by david32,

    ראיתי את הדמו ובאה השאלה שלדעתי היא אחת החשובות: מה לעזאזל הקטע במשחק הזה? אולי יש עלילה אבל המשחקיות נראה על הפנים. זאת אומרת אתה הולך - הורג יצורים - ממשיך ללכת -הורג עוד יצור וכול הריגה כזאת לוקחת זמן. אם אתם רוצים להגיד שמה שאני מתאר זה משחק רגיל אז אני אומר שלא! אני מנסה להעביר את העיקרון של המשחק שזה פשוט לעבור מטר ולדעת כבר שאתה הולך להתמודד נגד מפלצת ולהמשיך ככה - מזכיר טיפה משחקי מכות כמו טייקן ומורטאל קומבט => תמיד הרגשתי שעבר זמנם.

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  20. Started by Phuq,

    http://www.adrianwerner.neostrada.pl/1/920668_20040518_screen003.jpg מישהו יודע מה זה המשחק הזה? לאיזה פלטפורמה הוא?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. מה זה אומר האם בגלל זה אני לא יכול לשחק ברשת כי אני חדש בזה ואני רוצה לשחק ברשת עד הכשיו שיחקתי נגד המשב מה אני צריך לעשות תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  22. Started by SyndromE,

    סוף סוף שוחררה גרסאת ה-Beta 2 של המוד ל-hl2 מדובר במוד בין המוצלחים יותר הקיימים על מנוע ה-source (מבחינתי הכי מוצלח). עבדו על השדרוג במשך כשנה, וזה עדיין לא חצי מהתוספות המתוכננות למשחק הזה (לצערי, או לשמחתי - עדיין לא החלטתי) http://www.pvkii.com/

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by LazyBoy,

    מחר בצהריים (שעון ארה"ב) 3D Realms תשחרר סרטון קצר מDuke Nukem Forever. זו פעם ראשונה מאז שנת 2001 שמראים סרטון מהמשחק שעבר תהפוכות רבות במהלך השנים והחליף מנוע גרפי 3 פעמים. http://www.gamespot.com/news/6184131.html?tag=latestnews;title;1 עריכה: הסרטון עלה לרשת.

    • 65 תגובות
    • 7.1k צפיות
  24. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24980

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by קובי 1980,

    אנא בלי להסתלבט . אני מחפש משחק מחשב של סנוקר או פול (עם עדיפות לפול) הכי חדש והכי איכותי שיש. לא אכפת לי הגודל שלו היחידי שמצאתי שנראה ברמה הינו "פול שארק 2" משנת 2004 . יש משהו קצת יותר ...חדיש (למרות שתאחלס כמה כבר אפשר לחדש בנושא הזה). אשמח אם תענו לי תודה מראש !!!!

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים