משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
פיתוח והפצה של חברת Codemasters שהיו אחראים בין השאר לסידרה הטובה של TOCA Race Driver המשחק אמור לצאת ב Q3 השנה. לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/30610.html
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בזמן האחרון שמתי לב שאחריי כמה שעות משחק COD4 ברשת, העיניים שלי נהיות אדומות מאוד וצורבות כשאני עוצם את העיניים. הראיה שלי עדיין במיטבה, אבל יש לי הרגשה שזה בגלל שאני מתאמץ לכוון בנקודה הנכונה. המסך במרחק של כמטר מהראש שלי אז קרינה לא סביר, והרזולוציה מתאימה למסך, ככה שאני לא יודע איך לשפר את המצב. למישהו יש הצעות?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קרה למישהו כבר שאתם משחקים כמה דקות ואז פתאום המשחק קופא ונתקע???? אני לא מבין מה הבעיה!! הורדתי את הפאטץ' 1.1 וגם את 1.2 וזה עדיין קורה!! זה קרה לי גם בכרטיס הקודם וגם בכרטיס החדש!!! ולא קורה במשחקים אחרים!! יש למישהו פתרון בבקשה??!!
-
- 1 תגובה
- 540 צפיות
-
-
יש למה לחכות אני אוהב את המשחקים של החברה הזאת (לא EA אלה בליזארד) http://www.gamespot.com/news/6185882.html שמועות על KOTOR III http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26213172&sid=6185996&action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
קודם כל אני יגיד שאין לי מושג אם זה חוקי או לא. אני רוצה להפעיל משחק PS2 על המחשב שלי. יש לי את התוכנה PCSX2 בגרסתה האחרונה. האם אני יכול להשתמש במשחקים מקוריים לPS2? האם אפשר להוריד רומים ולשחק אותם ללא דיסק?... תודה
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
-
-
האקדמיה הרשמית לאמנויות המדע והאינטרקטיב ובקיצור למשחקי מחשב ( :-) ) המכונה AIAS The Academy of Interactive Arts & Sciences בחרה בפעם ה-11 את משחקי השנה שלה לשנת 2007 . בחירה זו שהחלה בשנת 1998 נחשבת לאליטה של ההכרה והכבוד בענף הגיימינג. הזוכה הגדול הוא Call of Duty 4: Modern Warfare כפי שתשימו לב הזכיות הן גורפות הן לקונסולות והן ל PC למרות שיש קטגוריה אחת משחק הפיסי והקונסולה של השנה רשימת הקטגוריות והזכיות העיקריות: Outstanding Achievement in Animation---> Assassin's Creed * Outstanding Achievement in Art Direction--->Bioshock *Outstanding Achievement in Visual Engineering--->Crysis *Outstanding Achievement in Story Development--->Bioshock …
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרי כידוע ניתן לכבוש תמונות דרך print scrren.... אבל בשביל סרטים איך?
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעקבות שדרוג המחשב שלי, אני צריך המלצות למשחקים. שימו לב בהמלצות שלכם, שאני בן 13 ואני די פחדן , אז לא משחקים מפחידים מדי. ואגב, crysis לא יהיה מפחיד מדי נכון? המפרט שלי הוא: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz 2 GB על XP 8600 GTS
-
- 31 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
אני לא בטוח שהמשחק יעבוד על המפרט שלי אפשר לדעת מה הדרישות?
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
חייב עזרה דחוף הורדתי Need for Speed Carbon התקנתי אותו המשחק הולך חלק פועל טוב מאוד יש קטע בשלב הראשון שהמשטרה רודפת אחריך ואתה צריך לברוח למקום מבטחים הבעיה אצלי איך שאני מגיעה למקום הזה מופיעה לי הודעה כזאות "nfsc.exe ניתקל בבעיה ועליו להיסגר אנו מתנצלים על אי הנוחות" משהו יודע איך אפשר לסדר את זה
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
-
איך אפשר לגרום לכך שכפתור ה WINDOWS (זה במקלדת עם הציור של הסמל של windows) לא יתפקד בזמן משחקים - אני כל הזמן בטעות לוחץ עליו ויוצא לי מהמשחק. תודה
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
New Grand Theft Auto IV Media Released http://www.shacknews.com/onearticle.x/51235
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-
-
חבר הביא לי אותו, לא יודע מה הולך שם, ניסיתי להתקין עם סידיקי והכל. המשחק פשוט לא עולה, פשוט שלוחצים על קיצור הדרך יש מעין מסך פלאש לבן לרבע שנייה וזהו, וזה חוזר על עצמו הלוך ושוב. ניסיתי להוריד קראק לא עזר. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש עם פאץ' לא עזר. אפילו הלכתי לרגיסטרי ומחקתי את כל הקשור ל timeshift שזה אגב הפתרון למשחקים אחרים רבים שלא עובדים. כלום לא עוזר, נואש!.
-
- 1 תגובה
- 737 צפיות
-
-
אקטיביז'ן אישרה שהפרק הבא בסידרה - COD5 יצא בשנה הפיסקלית של 2009 שנה פיסקלית בארה"ב זה מה 1 לאפריל (2008) ועד ל 31 למרץ (2009) יוספו גירסאות מיוחדות ל WII ול PS2 ועדיין לא ידוע אם המשחק יעסוק במלחמה מודרנית או היסטורית, לאור ההצלחה של COD4 קשה לי להאמין שהם יחזרו למלחמה היסטורית. אם היו שואלים אותי, הייתי רוצה לראות משחק שיעסוק בכאוס שמתרחש בדרום אפריקה לשם שינוי . http://www.totalgaming.co.uk/games/story.php?id=1433 http://news.spong.com/article/14774?cb=966
-
- 346 תגובות
- 43k צפיות
-
-
האם זה אפשרי להפעיל את שני המישחקים האלה על Vista , מישהו ניסה?
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצות למשחקים המבוססים על מלחמת העולם ה-II ואשמח עוד יותר אם תחלקו הצעותיכם על פי שתי קטגוריות: 1) גרפיקה טובה 2) משחקיות טובה בתודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
הופתעתי לגלות שהמשחק שכל כך חיכיתי לו (והספקתי לשכוח אותו) כבר יצא ב-16 לינואר השנה ! המשחק הראשון היה פגז לפי מיטב זכרוני, מדובר במשחק אונליין מיוחד במינו, כאשר שחקן אחד בכל קבוצה הוא ה-commander המנהל את הקרבות\בנייה ממבט על בדיוק כמו ב-RTS ושאר השחקנים משחקים דמויות אשר הוא "מייצר", ממבט ראשון\שלישי. נלחמים \ משתדרגים \ הורסים מבנים של היריב וכו'... את ה-objective שקובע ה-commander רואים בזמן המשחק, עם דגש גדול על שיתוף פעולה... הגראפיקה בראשון היתה לא רעה לזמנה, ועכשיו היא אמורה להיות הרבה יותר טובה! אני בזה הרגע מוריד את המשחק (יצרתי חשבון DEMO ל-5 שעות חינם) נראה מה הוא שווה באמת ! http://savage2.s2games.com/main.php screenshots: http://savage2.s2games.com/media.php…
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי תמשחק System Shock 2 המלא ,ולפי מה שהבנתי צריך להיות סירטון בהתחלה וגם בקטע אחרי הקורסים האלו. אפשר עזרה בבקשה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיצד אתם משחקים משחקים שקובץ ההתקנה שלהם גדול מ 4 גיגה ? אני מדבר על קבצי משחק שהורדו באמיול (או בכל תוכנת PTP) שגדולים מ 4 גיגה , כלומר לא ניתן לצרוב אותם ? באיזה תוכנה אתם משמתמשים בהתקנתם על גבי המחשב ? אנא יעצו מה ניתן לעשות כי כל המשחקים החדשים הם בגודל מפלצתי שצורב DVD ודיסקים סטנדרטים לא מצליחים להתמודד. תודה מראש, דרור.
-
- 8 תגובות
- 743 צפיות
-
-
כתבתי את ההודעה הזאת בפורום ציוד היקפי, אבל כבר יומיים לא עונים לי שם, אז החלטתי לנסות פה. איזה עכבר מומלץ על ידכם למשחקים כמובן, אך שיתאים גם לעבודה מול אופיס ושיטוט באינטרנט. הבנתי שיש עכברים שמצויינים למשחקים אך לא כ"כ מתאימים לשאר הדברים.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי שלושה מחשבים בבית שיש בניהם רשת אפשר להעביר וקבצים ולגלוש באינטרנט מכולם אבל שאני רוצה לשחק פיפא ברשת אז אפשר רק בין שניים מהם יש מחשב אחד שאני מנסה לשחק איתו וכל הזמן המשחק מתנתק מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
http://www.fileshack.com/file.x/11771/The+Club+Demo http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=15151 http://www.gamershell.com/download_23149.shtml http://www.fileplanet.com/184399/180000/fileinfo/The-Club-Demo http://files.filefront.com/The+Club+PC+Demoexe/;9606601;/fileinfo.html
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצש לקנות מחשב עם שני כרטיסי מסך geforce 8800gt האם המשחק crysis יעבוד לי חלק אל very high
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-


