משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהוא יודע איך שומרים במשחק הזה תעזרו לי זה מיאש אותי !!!!!! :AR15: :AR15: :AR15:
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.pcarena.org/index.php?subject=viewNews&sg=games&id=1178 אני חושב שזה יחזיר אותי למשחק שוב (בפעם השלישית).
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבילת never settle reloaded שלא נעשה בה שימוש. 200 ש"ח. שי 0508680988
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי משחק ( Evil Genius) עכשו אני משחק בו שאני לא מחובר לאנטרנט כי הוא עובד לאט ובזמן האחרון אני מפעיל אותו ומשחק כמה דקות והוא יוצא לשולחן עבודה זה קרה לי רק היום ואתמול בדרך כלל הוא עבד רגיל וניסיתי לכבות תמחשב יש לי כרטיס מסך גיפורס 3 TI 500 ועדכנתי אותו יש הצעות פתרונות??
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
[h=1]שמעתי שכל הקהילה התחילה לאט לאט לחזור[/h]אז אמרתי שגם אני אחזור , החלטתי להעלות לערוץ שלי כמה עריכות שמחקתי ממזמן , לתת לכם טעימה ממני הנה תנו לייקים תגיבו חופשי באנגלית אבל ותפרסמו את זה איפה שאתם רוצים אני הולך להיות בנוסף העורך של הטופ 10 פראס אם שמעתם על זה ... אז תרשמו לערוץ ותהנו xfire-ozkalo800
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, התקנתי אתמול את המשחק SBK 2010, הכל טוב ויפה עד שהתחלתי לשחק ושמתי לב שאין את הרעש מנוע שלי... כל הרוכבים האחרים כאילו על המסלול שומעים את המנוע רק את שלי לא שומעים... יש למישהו מושג ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
intel Cure 2 Duo 6600 2.39 4 cash GeForce 8800 GTX 768Mb PCIe POINT OF VIEW 2Giga Ram DDR II 800 Mhz Asus P5K Board Dell 24 " 1900X1200 Full HD 2יחידות WD 250 Giga SATA II 16mb Cash
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צהרים טובים אני מחפש משחק קרבות טנקים יש לכם להציע לי משחקים? תודה לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני לא מוצא את ההגדרות במשחק
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אחד מהמשחקים הכי מדוברים של השנה הוא ככל הנראה Watch Dogs, המשחק שפיתחה חברת Ubisoft קיבלדחייה עד לסתיו 2014 וקטף הרבה “עצבים” של גיימרים בעולם Watch Dogs הוא המשחק החדש והמצופה של Ubisoft אשר פותח בהשקעה גדולה, המשחק מספר את סיפורו של איידן פירס, הגר בשיקגו, אילינוי, שנשלטת על ידי חברה הנקראת COS ומנהלת את כל העיר דרך המחשב שלהם. איידן פירס הוא פורע חוק בשביל הצדק, והוא מעוניין להתנקש באיש מדיה ששמו ג’וסף דמארקו, שהצליח להתחמק מעונש רצח שביצע. איבאס גוילמוט אומר שהצוות מאוד שמח שיש להם יותר זמן בשביל ליצור משחק איכותי - ” אנחנו בטוחים במשחק הזה וביכולת שלו להפוך לרב מכר ענקי שנה הבא ” Watch Dogs היה מתוכנן להיות זמין עם הקונסולות , לפני שהוא נדחה באוקטובר עד לאביב של…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, מישהו הצליח להתחבר ב Pro Evolution 2018 לשחק ברשת (אונליין)? קניתי את המשחק וממש אכזבה, זמן עלייה ארוך מאד בPC (במחשב מאד חזק) והאונליין שונה מהגרסאות הקודמות ולא עובד.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, הרבה זמן לא שיחקתי משחק מרוצים על רמה שכולל שיפורים למכוניות. אני מכיר את סידרת Need For Speed אך כשנכנסתי לאתר שלהם ראיתי איזה 30 כותרים ודי התבלבלתי. לכן אשמח לקבל משחק מאחת המפתחות הרציניות עם גרפיקה מהשורה הראשונה. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני שולח את המחשב שלי לתיקון ושם הם יחליפו לי את ההארדיסק מה שני צריך לגבות כל הקבצים שעל המחשב. הדבר היחידי שאני לא יודע איך לגבות אותו זה השמירות של המשחקים שלי,אז אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איך לגבות את השמירות של המשחקים כי זה מבאס להתחיל כל משחק מהתחלה..במיוחד במשחקים כמו סקיירים שהם גם ככה ארוכים.. תודה לכל העוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכלום אני רוצה לצרוב משחק ל XBOX שהורדתי מ OVERNET הקובץ הוא ב ISO. ניסיתי לצרוב דרך NERO ב IMAGE אבל ללא הצלחה הXBOX לא מזהה לי את המשחק (רושם לי שאיננו מזהה את הדיסק) אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי בנושא זה תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הדבר שאני מכיר מהגנות על משחקים, זה שכאשר אתה מתקין, אתה נדרש לספק מספר סריאלי (שאותו כמובן ניתן למצוא באינטרנט בקלות). אמנם לא קניתי משחק מספר שנים, אבל שמעתי לאחרונה על כל מני הגנות מתוחכמות. איך הן עובדות? איך הן מקשות על שכפול של המשחק והתקנה עם סריאלי מתאים (בהנחה וההגנה היא לא פשוט חיזוק המנגנון שמייצר סריאלים ככה שיהיה קשה לייצר אחד משלך)?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אמנם המשחק היה גרוע (לפחות בפעם האחרונה שניסיתי לשחק אותו) אבל עדיין מעציב אותי לראות 8 שנים של עבודה נמחקות בצורה כזו. אולי אפשר רק לקוות שזה מרמז על כוונה שלהם להחיות את המותג לאור ההצלחה(?) של החידוש של אי הקופים. http://kotaku.com/5482221/activision-terminates-fan+made-kings-quest-extension
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מזה במדוייק xbox? איך הוא משמש dvd בסלון? כמה הוא עולה בחול והאם אפשר לעדכן אותו?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סוף סוף המשחק הכלי והחייתי הזה מגיע אלינו סוף סוף : http://www.gamer.co.il/gamer/news.php?date=2002-07-13&platform=1#10698
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב חזק יחסית Dell Studio XPS 1640 Intel Core 2 Duo P8600- 2.40GHz, 3MB Cache, 1066MHz 4GB DDR3 1GB ATI Radeon HD 3670 והתקנתי את המשחק Sniper: Ghost Warrior ואחרי 15 דק' של משחק הוא מתחיל לזוז בדיליי.. צריך לחכות בערך 5 דק' עד שזה יסתדר, ושוב זה זז בדיליי וחוזר חלילה.. מישהו יכול לעזור לי בפיתרון הבעיה? יש לי כרטיס מסך חזק יחסית
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחי הקטן ז"ל היה חשבון בסטים ואת המשחק counter strike 1 anthology יש לי את הקופסא והסיריאל בפנים . הבעיה שאני לא יודע את המייל איתו הוא השתמש ואת הסיסמא, איך אני יכול לשחזר את המוצר ולהביא אותו לחשבון שלי ? *חיפשתי באתר של סטים לא מצאתי זכר למקרה דומה -FAQ תודה רבה אביחי
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר למצוא טריינר שעובד לרולר קוסטר טייקון 2? מצאתי כמה טרינרים, אבל אף אחד מהם לא עובד, ואת המשחק הזה אי-אפשר לשחק בלי. TOO HARD!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המפתחת של Destiny פצחה במבצע ייחודי עבור מי שרוכשים פחיות \'רד-בול\', והמפתחת של Dying Light עטה על ההזדמנות לעשות ממנה צחוק עם מבצע \"ייחודי\" משלה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/dying-light-%d7%a2%d7%95%d7%a9%d7%94-%d7%a6%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%9e-destiny/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פלטפורמת ה-Uplay Plus של המפיצה הצרפתית עלתה לאוויר - ומעניקה חודש התנסות חינם עם גישה ליותר מ-100 משחקים עדכניים שונים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
סתם משחק כאילו הוא טוב אבל זה בדיוקקקקק כמו 2003!!!! יופי ביג דיל בזה יש מכוניות ואיזה כמה נשקים חדשים ומסכנים ומודים ל 2003 שיותר טובים מהמשחק הזה.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


