עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ronen_z90,

    מישו יכול להביא לי לינק להורדה(1 או שניים...) בבקשה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Coca Cola,

    אתמול עליתי לדרגת First Private Class אני יודע שכאשר עולים רמה אז יש אפשרות לפתיחת נשק חדש.. איך עושים זאת? המשחק הוא BF2.. תודה מראש. ודרך אגב, מה זה הETA הזה בחתימה?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ניסיתי לשאול בפורום אודיו אבל לא עונים. אתם בטח תדעו לתת תשובה ברורה. רמקולים אלחוטיים כגון http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=915790 יהיו טובים למשחקים? האם יהיה לי דיליי שאפשר לשים לב אליו כשאני משחק לדוגמא rainbow six: siege?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by sheff2k1,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחקי אסטרטגיה בסגנון של Generals או company of heroes? לא חייב להיות ממש חדש.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by GameGems,

    משחק האסטרטגיה היפני Valkyria Chronicles קיבל לאחרונה פורט (מוצלח מאוד) למחשב, ולפניכם הביקורת על המשחק

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. רוצים להתפנק במשחק עדכני במחיר קורץ? בחנות ה-Green Man Gaming מציעים הנחות של 23 אחוז על הכותרים הבולטים ביותר לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הזדמנות-פז-gta-v-fallout-4-ואחרים-בהנחה-של-23-אחוז/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by HuGeMouTh,

    VALVE מתכוננים לגל נוסף של CD KEYS (יותר של CS:GO אבל גם DOTA 2), הם יוסיפו בודקים נוספים מכל אלה שנרשמו ל BETA וכמו כן הם העבירו מספר לא ידוע של מפתחות ל Gamersbook שאמורים בקרוב מאוד לחלק את הקודים http://www.facebook.com/Gamersbook ממליץ להיות מוכנים ולא לפספס.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by falcor,

    עזרה ברמות 30 סולו אני נמצא בנורת' דאונס, והיה כתוב שהחבילה מכילה משימות עד רמה 40, כרגע אני ברמה 29 ואני נאלץ לעשות משימות של רמה 34, ונתקעתי. ברמה 28 עשיתי של 30, ואז 32,.. פשוט אין מספיק משימות כדי לעלות רמות. מה עושים? יש דרכים אחרות לעשות אקספריינס?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Torn,

    הבעייה היא שהוא נעלם לי/: ואני לא מצליח להחזיר אותו. חיפשתי בהגדרות של המשחק! לחצתי על כל הכפתורים ושום דבר לא עזר. למי שלא יודע על מה אני מדבר, אז אני מדבר על השעון של המד מהירות. זה מוציא לי את החשק לשחק, עזרה תתקבל בברכה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. אני ממש שובר את הראש בזמן האחרון בניסיון להוריד משחקים וכאלה.... הבנתי שאני חייב להשיג הזמנה כלשהי או למצוא דרך מסויימת להירשם לאתרים כמו torrentbites torrent leench וכל אלה בקיצור אשמח לעזרה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by pc4u,

    שלום חברים אני תקוע במרתף לא יכול להמשיך לפני מחשול מלא דוקרנים ממול על הקירות מקבל סימן כאילו פתיחה ולא קורא דבר מה פספסתי ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני ממש אודה לכם אם תכתבו לי כמה אתרי שיתוף קבצים טובים שאתם משתמשים.... [move]תודה מראש... [/move]

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by DEMON HUNTER,

    תגידו יש מודים למשחק הזה והאם זה אפשרי לעשות אותם כי יש לי רעיון מצוין למוד שאנחנו משחקים בתור שוטר וכל פעם מזמנים אותנו למהומה או לקרב כנופיות כדי להילחם ולפזר את הכנופייה אם מישהו רוצה ויכול לעשות מוד שיקח את הרעיון.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Gnome,

    תגידו לי מה דעתכם על המשחק GTA3.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by yossi21,

    התקנתי אתמול את דום 2016 והכול עבד טוב ויפה, אחרי השלב הראשון הכול התחיל לעבוד ממש לאט, ברמה שאי אפשר לעשות שום דבר. לא שיניתי כלום בהגדרות. עדכנתי את הדרייבר של הכ. מסך וזה לא עזר. המפרט שלי: Intel core i5-4440 3.10Ghz 8GB ram SSD 120GB + HD 500GB GeForce GTX 960 2GB האם מישהו מכם נתקל בזה? יש אפשרות לסדר את זה? אשמח לפתרון, תודה *עדכון: הורדתי את כל הגדרות הוידאו ל-Low, וזה הסתדר לי. אפשר לנעול, תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. מעוניינים לרכוש את Need for Speed החדש, Battlefront החדש או Heroes 7? כעת יש לכם הזדמנות לעשות זאת עם הנחה של בין 20 ל-25 אחוזים לכתבה: http://hwzone.co.il/כמה-מהמשחקים-הגדולים-שבדרך-זמינים-בהנ/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. מסתבר ש-Fortnite הוא לא המשחק המקוון הפופולרי היחיד אשר זוכה לעדכון שמציג אותו בתור יצירה חדשה לגמרי לכתבה

  18. Started by mega1234,

    http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=15600 מה שקיצר לי משמעותית את זמני העלייה זה סעיף 2 , אבל זה מוחק את רשימת הFAVORITS והSERVER LIST, כלומר צריך לעשות UPDATE כול פעם שנכנסים למשחק (רצוי לגבות את הקובץ לפני זה).

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום לכולם. אתם יכולים בבקשה להגיד לי האם המשחקים האלו יעבדו אצלי על הגדרות הכי גבוהות עם פילטרים? יש לי : athlon 64 3000 geforce 6800 gt 256 (1024) 512+212 זיכרון פנימי 160 ג'יגה 8mb דיסק קשיח כל שאר הרכיבים מעולים, אבל נראה לי שזה מה שחשוב למשחקים. המשחקים הם: אנריל 3 באטלפילד 2 דום שלוש פאר קרי וכ'ו..., בקיצור, משחקים כבדים- כבדים מאוד. (לא היה לי כוח לכתוב באנגלית >_<) אז הם יעבדו בהגדרות הכי גבוהות עם פילטרים? ואגב) ההודעה נראית מוזר כי יש לי איזשהי בעיה שאני לא יכול לכתוב באינטרנט בעברית, אז אני כתבתי בוורד ומעתיק) בתודה, שאולי

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. לפני מס' ימים התחלתי לדמיין לי כמה נחמד היה אם היו עושים גרסאת FPS חדשה של המשחק Another World... היום חיפשתי את המשחק ככה בשביל הזכרונות היפים ונתקלתי בגרסא מחודשת ל-XP עם רזולוציות לבחירה, סאונד ב-OGG והכי חשוב -> אותו המשחק בדיוק (הגרסא יצאה השנה - 2006) למי שלא מכיר ( ) מדובר במשחק קלאסי אשר יצא ב-1991 למע' הפעלה DOS. לאחר מכן עבר פורט לכל קונסולה אפשרית. המשחק פותח במשך שנתיים (מאז 1989) ע"י אדם בודד בשם Eric Chahi המשחק מדורג כמשחק מס' 1 שיצא אי פעם ל-DOS. אני אישית הייתי משחק בו בגיל 10 בערך (בשנה שיצא המשחק כמובן ) ועד היום אני מקבל צמרמורת כשאני רק שומע את שם המשחק. Another World הינו המשחק הראשון שהשתמש בפוליגונים ב-2D, והציג אנימציה "חלקה" ומש…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by blbb,

    סרטון קטן שהכנתי לגיא - 1080p

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. לא הייתי בטוח אם לפרסם בפורום משחקים או לא, כי אם אני לא טועה שאני מפרסם בפורום Windows לגבי בעיות במשחקים מעבירים את זה לכאן (אני פשוט לא בטוח שזה ככה אם אני טועה אני מבקש סליחה חשבתי שזה מתאים לפה אם לא לפורום Windows). הבעיה היא כזאת, התקנתי את המשחק The Suffering, ניסתי להריץ אותו הכול עולה כמו שצריך חוץ מבעיה אחת, גם בתפריט של המשחק וגם במשחק עצמו העכבר זז עם "תקיעות" מהכוונה של הוא זז אבל לא בתנועה חלקה אלא עם תקיעות, מהכוונה של בתפריט פשוט העכבר זז עם תקיעות קטנות, ובמשחק עצמו שאני מנסה להזיז את הדמות הראשית היא פשוט זזה בתקיעות בגלל הסיבה של העכבר (אם אני מזיז אם המקלדת היא זזה כמו שצריך) העכבר לא עושה שום בעיות בWindows, הוא זז חלק כמו שצריך, וכמו כן בכול משחק אח…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Armageddon,

    I have a small problem in Freelancer, I want to buy the Titan but the Corsairs hate me, i wanted to know where could i bribe them so i could land on Crete and buy the Titan to replace my Eagle.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by ^DaRk-MiNd^,

    בליזארד הוציאו בובות חדשות ע"פ המשחקים שלהם (warcraft, starcraft, diablo) אשר בקרוב יהיה ניתן לקנות אותם. ניתן לראות תמונה שלהם בכתובת הבאה: http://www.blizzard.com/inblizz/actionfigures.shtml לפי דעתי הם נראות מאוד גרוע. במיוחד הבובות של דיאבלו שאין הרבה קשר בינן לבין המציאות, וגם זו של גרום הלסקרים. אבל ארתס נראה לא רע. לי יש דיאבלו שיושב לי כרגע על המסך, הנה תמונה נתוך הכתבה של מינימייזר על העכבר המרחף (זה שלו?) הרבה יותר מוצלח

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by NeptuneMB,

    בשעה טובה ומוצלחת יצא המשחק. קיבל 8.8 בGS. הכל טוב ויפה, רק שיש בעייה קטנה ונורא מעצבנת!! אני לא יודע לכמה יש אותה, אבל היא מטרידה אותי !! בעיית פונטים!! רואים את כל התפריט בהתחלה מטושטש!....כאילו שמו עליו ספריי כזה.. גם בתוך המשחק זה קורה... למישהו יש פתרון למקרה המוזר הזה?? (הנה תמונה) http://up.elsf.net/picture.php?file=Elsf-1163629974755.GIF

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים