עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by bono_71,

    קיבלתי את המשחק במתנה ובתוך הקופסה יש חמישה דיסקים ודף עם הוראות התקנה. לאחר ההתקנה הוא מכניס אותי לתוכנת steam ושם רשום שזה גירסת demo . האם צריך להגיע עם המשחק מספר סיריאלי או שאני צריך להרשם דרך האינטרנט. יצרתי כבר חשבון ב steam . תודה לעונים.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by tomer84,

    שלום תוכלו לתת לי המלצות למשחקי עולם פתוח כמו gta ,mafia או משחקי מלחמה כמו cod יש לי את intel core i5 כרטיס מסך nividia GeForce GTX680 2GB זיכרון 6 gb ram תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by liav12,

    יש לכם מושג על מרוצי מכוניות חדשים או קצת ישנים על מכוניות יוקרתיות? למבורגיני פרארי וכו'

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. הכותר החדש בסדרת המפוארת שהיה אמור להגיע אלינו בפברואר הקרוב מתוכנן להיות מושק כעת רק בחודש אוגוסט, במטרה לספק תוצר מלוטש ואיכותי עוד יותר לכתבה: http://hwzone.co.il/מקצה-שיפורים-נוסף-deus-ex-mankind-divided-נדחה-בחצי-שנה/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Zeev86,

    אני מחפש משחקי RPG ל2 שחקנים (מבט מלמעלה), נהנתי מאוד מTitan Quest ומהתוספת. ניסיתי את Diablo2 אבל עד כמה שאני לא זונת גראפיקה, הוא לא ממש עובד בWIN7 וגם נורא מפוקסל לימינו. יש עוד הצעות למשחקי RPG ל2 שחקנים? (אפשר גם ז'אנרים אחרים)

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. http://www.pcgamer.com/2014/06/30/rebellion-revokes-unlicensed-sniper-elite-3-keys-offers-free-target-hitler-dlc-as-compensation/

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by idosharon,

    שלום יש לי בעיה במשחק player unknown battle ground, אני משחק את המשחק על very low בכל ההגדרות ועדיין כמות הfps נעה בין 70-50, לרוב מתחת לשישים. ראיתי את הדרישות מהמחשב וחוץ מהמעבד אני מעל כל הדרישות המומלצות . לשם השוואה אני משחק במשחק watch dogs 2 ושדרישותיו יותר גבוהות על אולטרה ורץ לי חלק מעל שישים fps .

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by ScreaMan,

    מישהו יודע מתי המנג'ר 2003 יוצא לא הדמו המלא וגם מתי יוצא הסימס החדש זה אם החיות אני לא זוכר איך בדיוק קוראים לו תעדכנו אותי בבקשה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. האם קיים טלאי לפיפא 2006 או 2007 עם שדרן בעברית?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by ItachiSan,

    היי, רכשתי את המשחק וכרגע אני ממתין למעבד+לוח אם+זיכרון חדשים לפני שאני אתקין אותו (יקח בסביבות החודש בערך לארגן הכל לדעתי). בינתיים אני מתחיל קצת לקרוא כדי להכיר את המשחק. באיזה שרת כולם משחקים? איזה class נחשב הכי חזק ב pvp וב pve? ולמה אין דיון רשמי לשאול בו את כל השאלות? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש לי מחשב עם מעבד כפול ליבה 4200 של AMD וגיגה זיכרון.שידרגתי לא מזמן את הכרטיס מסך ל4580 של ati. העניין הוא שאמרו לי שדירקט איקס 10 לא עובד בxp אז עדיף שתתקין ויסטה. אז התקנתי,מאז המחשב קודם כל נורא איטי, דבר שני,שהתקנתי קול אוף דיוטי החדש הוא אמר לי להתקין את גרסת הדירקט איקס 9 c. זה מוזר כי חשבתי שזה כבר כלול בויסטה. בקיצור אחרי שהתקנתי והכל המשחק עולה עד לקטע שהשלבים נטענים ואז הוא נתקע. השאלה שלי בעצם,מה הסיבה,אולי המחשב לא מתאים לוסיטה,אולי אני צריך דרייברים חדשים,אולי עוד זיכרון? בכלל,במצב שלי האם עדיף לי לחזור לxp? אשמח לשמוע את ממכם בנושא,תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by B@By-KiLLeR,

    אז כמו שהבנתם מהכותרת אני בוחן את הבטא של Age Of Mythologist עדיין לא התקנתי, כשאני ייתקין וישחק קצת אני ידווח קצת פרטים, אבל כמובן לא הכל כי בתור בטא טסטר אני צריך לשמור על סודיות מסויימת ;D

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Rabbi nachman,

    היי כולם אני חדש כאן. רציתי לשאול אנשים שמבינים בקאונטר סטרייק גלובל אופנסיב- האם יש הבדל מבחינת ביצועים של המשחק בין רזולוציה של 1920-1080 לבין 1024 768. האם מבחינת ביצועים ומהירות של המשחק יש הבדל בין זה לזה . אני מתכנן לקנות מחשב שיריץ את המשחק בצורה הכי מהירה... אז האם יש הבדל במהירות בין שתיי הרזולוציות הנל? תודה אשמח לתשובה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by x-boy_24,

    שלום אז ככה יש לי את המשחק המקורי ולא שיחקתי בו איזה חצי שנה . עכשיו אני בא להתקין ושחכתי את השם משתמש שלי כל מה שנשאר זה הסידי קי ואם אני עושה משתמש חדש אם הסידיקי הזה או כותב שאני לא יכול להשתמש בו בגלל שכבר יש שם משתמש אם הקוד הזה . אין דרך לעשות עוד שם משתמש איתו ? אם אי אפשר מישהו יודע אם אפשר לקנות מאיפה שהו סידיקי ? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Ido.G,

    היי, אני אוהב שיש לי איזה משחק רשת טוב להוציא בו עצבים . בעבר שיחקתי FEAR COMBAT אבל אין כבר שרתים ישראלים :\. קניתי את COH אבל אי אפשר להיכנס בו לשרתים באינטרנט. חשבתי על החבילה של CSS ו DOD:S. בעקרון על CS לא ממש מתתי בזמנו. אבל חשבתי אולי להביא הזדמנות נוספת. ממה שראיתי מ DOD דווקא דיי התלהבו. הבעיה ב DOD היא שאין בכלל שרתים בארץ. למרות שלפי מה שקראתי המשחק ממש כיף. בקשר ל CSS- האם הוא כיף יותר מ CS המקורי? האם הוא יותר זורם? וכו' בקיצר, מה יש לכם להגיד על המשחקים האלה? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Sargon,

    רציתי להוריד את SF4 לIPAD שלי אבל אני לא מצליח למצוא אותו בחנות האפליקציות על הIPAD שלי. יש מצב שSF4 לא נמכר בישראל? https://itunes.apple.com/us/app/street-fighter-iv/id354655665?mt=8 עריכה: מסתבר שSF4 זמין רק למכשירי IPHONE ו IPOD ולא לIPADS.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אתה אמור לפתוח דלת (המפקד צועק עליך מאחורה: "run bypass..."), איך אני פותח את הדלת המזורגגת הזאת ? ניסיתי יריות, לחצתי H וניסיתי עם המכשיר פריצה הזה ולא הולך כלום, אולי אני לא מחבר את המכשיר לנקודה הנכונה ...? מישהו יכול לעזור לי ? תודה The Doorman

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by mt_nro,

    האם למישהו יש אתר שאומר מה המקשים של כל משחק? כי קניתי gamepad למחשב (וניסיתי להעזר בכם קצת בקשר למשחקים אבל רק מישהו 1 שם עליי [http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=227476.0] - עדיין אפשר לעזור! ) ואני רוצה לראות מה מקשים של משחקים לPS2 כדי שאני ידע מה הדרך הכי נוחה לשחק (כן אני יודע שזה לא תמיד הכי נוח, אבל לי לרוב נוח המקשים שהחברות מביאות... חוץ מNBA:-X) הדבר הכי קרוב שהשגתי זה הFAQים ב gamefaqs.com ששם לפעמים כתוב מה המקשים אבל זה רק אם כתבו את המדריך לגרסת הPS2 של המשחק... תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by חן מ,

    שלום אז ככה: שלוםאנחנו לקראת חופשת הקיץ,מסתיימת כיתה יב וסוף סוף יש זמן בלי סוף למשחקים עד הגיוסאז....איזה משחקי פעולה טובים הולכים לצאת במשך חודשי הקיץ?ואני לא מדבר על מעבר לחופש הגדול,אלא על החודשים בין יוני לאוגוסטדגש על משחקי FPS,הרבה אקשן וכמה שיותר אלימותהבנתי שדמונישן שכבר יצא משחק מעולה,עוד מעט הולך לצאת PROTOTYPE,יש כבר מידע עליו ועל איך שהוא הולך להיות?סטריט פייטר החדש אני רוצה בכל מקרה למרות שזה לא ממש FPS וזהודא את דמונישן כבר יש לי על המחשב אני רק צריך להתחיל לשחק אותו וכנראה זה יקרה מחר אחרי הבחינה בספרות לא להמליץ על:XMEN,דרק סקטור...את שניהם סיימתי WANTED לא אהבתי בכלל וגם רידיק לא אז לא להמליץ גם עליהם,ועל טרמינייטור החדש גם לא להמליץ לגבי דמונישן מחר אני…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. זה קצת נמאס אחרי כמה זמן, יש כמה מפות נחמדות אחרות שאפשר לגוון בהן. או שאני היחיד שמרגיש ככה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by gal555,

    אני לא יודע למה נתנו לי באן אבל יש דרך לעקוף את זה ניסיתי לשנות IP וזה לא עזר

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by nadav77,

    יש לי בעיה שאני לוחץ להפעיל את המישחק הוא רושם לי wrong disc inserted please insert the cd/dvd מה אני צריך לעשות אני לא מבין מה הוא רוצה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by snaek212,

    האם יש דרך לצפות בשחקן אחר תוך כדי המשחק?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. סדרת משחקי הנהיגה הנודעת של מיקרוסופט תגיע באביב לראשונה גם אל עולם המחשבים האישיים מבוססי החלונות, עם גירסה חינמית בשם Forza Motorsport 6: Apex ענקית התוכנה מיקרוסופט ממשיכה להפתיע את בעלי המחשבים האישיים, ומאשרת כעת שגם סדרת משחקי המירוצים המצליחה Forza Motorsport תנחת במערכות מבוססות על חלונות 10 – בפעם הראשונה מאז היא הושקה לראשונה, אי שם בשנת 2005 לקונסולות ה-Xbox המקורית. הגיימרים מעולם ה-PC יזכו לקבל גירסה שונה במקצת של המשחק שתכונה Forza Motorsport 6: Apex, תהיה בלעדית למערכת החלונות 10 וככל הנראה גם בלעדית לתקן ה-DirectX 12 ולחנות האפליקציות העצמית של מיקרוסופט, תתמוך ברזולוציות גבוהות של עד 4K – ותהיה חינמית, בנוסף לכל. הכותר מיועד להגיע במה…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלי למשל israel server תכנסו בבקשה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים