עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by navk2,

    למה קוראים לו ככה ? מאיפה אנשים יודעים שזה השם שלו ? אני לא זוכר שום איזכור שלו על איך קוראים לו..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by HuGeMouTh,

    neversoft (המפתחת של Tony Hawk ו Guitar Hero) מצטרפת ל IW, Treyarch, SLADGEHAMMER ו RAVEN ותעבוד על משחקי COD RAVEN ו neversoft היו בין המפתחות הראשונות שנרכשו על ידי ACTIVISION (יותר נכון RAVEN הייתה הראשונה ו neversoft השלישית), בשנים האחרונות ACTIVISION צמצמה את כוח העבודה של שתי המפתחות ונראה כאילו גורלה של neversoft יהיה כגורלה של RAVEN. במקום לפתח משחקים מצויינים כמו שהם עשו בעבר הם יעזרו בפיתוח COD http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/06/14/call-of-duty-revealed-as-neversofts-new-fps-project/#comments_top

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. הוא יצא ?!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מיזם הגיימינג ממשיך לנסות לדחוף קדימה את שירות ה-Humble Monthly החודשי הטרי, ומחלק את משחק הפעולה המוצלח חינם לכל מי שיחליטו להירשם אתר ה-Humble Bundle שהחל לפני כחמש שנים בתור שיטה חביבה וצנועה לתרום מעט לצדקה וגם לסייע למפתחי אינדי מתקשים למיניהם, הפך כבר מזמן למנוע בעל משקל בלתי מבוטל בנוף המשחקים של המחשבים האישיים עם חנות מקוונת קבועה, מאות חבילות משחקים (רובן כבר בהתבסס על כותרים של מפיצות בעלות שם ולא בהתבסס על כותרי אינדי) שונות שמתחדשות מדי שבוע או שבועיים – וגם שירות הרשמה מעניין בתשלום חודשי אשר נולד לפני כחצי שנה. שירות ה-Humble Monthly המדובר מציע לחובבי הגיימינג לשלם סכום חודשי של 12 דולר, בתמורה לקבלת חבילת משחקים חדשה בכל פעם – מבלי שהם יודעים מה…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Borat,

    שלום התקנתי את המשחק Batman Arkham Asylum אבל כשה אני מנסה להפעיל את המשחק יש הודעת שגיאה 9000 תודה מראש לפותרי התעלומה.. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by nore0,

    מאז שהתקנתי את ה-update fear_update_en_100-107_108 לא משנה על איזה מקש אני שם את הזום הוא לא עובד

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by kakikwaski,

    יש לי בעיית חיבור לשרתים של EA (או לפחות זה מה שכתוב כשזה יוצא לי מהשרת בפתאומיות). זה מתבטא בכך שכשאני נכנס לשחקן שלי אני לא רואה את הסטטוס שלו, רמה וכו', אי אפשר לחפש שרתים או להכנס אליהם דרך "הצטרפות מהירה" (או איך שלא קוראים לזה) וכשאני במשחק (שאפשר להצטרף אליו רק דרך היסטוריה, חבר או מועדפים) זה יוצא ונותן את ההודעת שגיאה שזה לא מצליח להכנס לשרתים של EA. ד"א המשחק הוא BattleField Bad Company 2. למישהו יש פתרונות או שגם לא זה קורה? ממש מתמטם אותי

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by porcupine_tree_26,

    שלום לכולם , הרבה זמן שאני מנסה לברר ולפתור את הבעייה המוזרה למה במשחקים של פיפ"א ( כולל כולם ) הכרטיס מסך לא בא בכלל לידי ביטוי כמו במשחקים אחרים. כשאני משחק CALL OF DUTY למשל שהוא משחק הרבה יותר כבד בגרפיקה מפיפא המשחק רץ חלק עם פילטרים וכו' אבל בפיפא למשל זה על הפנים ! למשל שמרימים כדור שוער והתמונה זזה על כל המגרש אז התמונה לא רצה חלק אלא בגימגום כזה מעצבן כאילו הכרטיס מסך לא עומד בזה וזה לא נראה לי הגיוני.. קראתי בפורומים אחרים ( RAGE 3D ) שהמשחקים של פיפא בנויים עם אופטמיזצייה לדרייוורים של NVIDIA ולכרטיסים שלהם בעיקר. אולי בגלל זה הדרייוורים של ATI עושים את כל הבלאגן פה..?! לאח שלי יש מחשב כמו שלי P4 2.40 עם פחות זיכרון ממני וכרטיס מסך GF4 MX והמשחק אצלו…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by WarMachine,

    i hope it allowed here to post boards for games...... here is a new board for the AA game....we really want you to join and enjoy http://www.aafl.vze.com/

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Rise<3,

    מקווה שנהנתם ! אם כן.. פרגנו בלייק

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by אבירן,

    מישהו יודע מתי יוצא pes 2014 ל- פי אס פי????????? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. וגם לינק כמובן

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by demonshlomo,

    לפני שבוע או משהו כזה נכנסתי לאתר EBAY וחיפשתי כל מיני מוצרים... לא עבר הרבה זמן עד שמצאתי את הדבר הבא: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3038728307#ebayphotohosting ונחשו מה?! זכיתי בGAMECUBE עם שלוש שלטים מקוריים של נינטנדו שאחד מהם הוא אלחוטי.... 5 משחקים מעולים שלכל אחד מהם יש ממוצע ביקורות של יותר מ 90!!!(חוץ ממריו שעומד על 85) שתי כרטיסי זיכרון מקוריים.... וכדי להוסיף זיגוג לעוגה ( ;D ) גם כבל S-VIDEO! החבילה כבר נשלחה אליי ותגיע תוך 10 ימי עבודה! אני יודע זהכל משומש אבל יש לי עבר עם EBAY ולכל מוכר יש מוניטין שהוא צובר ממכירות קודמות ולמוכר שאני קניתי ממנו יש מוניטין של 100% מעולה! מה אתם אומרים?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by firo_alex,

    בבקשה אם מישהו שיחק פעם Counter-Strike 1.6 ויש לו סטים והוא לא משחק יותר אז אני מבקש תנו לי אותו כי אני מת לשחק במישחק ואני לא יכול כי אין לי :'( :'( :'( דברו איתי בICQ:310966276

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by GameGems,

    אם שאלתם את עצמכם פעם כיצד נוצרו סדרות המשחקים האהובות עליכם, בפינת "הסיפור מאחורי" תקבלו את התשובה. והפעם הסיפור מאחורי סדרת משחקי Elder Scrolls מבית בת'סדה, שהצליחה בו זמנית לקטוף לא מעט פרסי "משחק השנה", ובו זמנית כמעט גרמה לחברה שיצרה אותה לפשוט רגל.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by marking,

    אני חושב שהזכירו את הבעיה הזאת כבר בפורום, אבל לא מצאו פיתרון (?) כשאני נכנס לAA אז אני רואה את המשחק מטושטש, למה זה? כל הכתב מטשטש וכזה חרא. יש לי רדאון 8500 (וכל הפרטים האחרים במפרט המחשב...) התקנתי את הפאץ כבר. בבקשה תעזרו. ??? :-\ :-\ :-\

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Evil RoyBoy,

    FIGHTING FORCE 1 או איך שכותבים את זה.. תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Ac-Boy,

    זה ברשת? צריכים שם משתמש וססמא לזה?? מי נגד מי? [זאת אמרת נגיד בCS יש את השוטרים נגד הטרוריסטים, אז פה.. מי נגד מי?] אם אני אשתמש באותו סידיקי למחשב אחר זה ישפיע על הפינגים? תודה =]

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by The Dom,

    1) יש לי פינגים גבוהים מהרגיל 200+ למרות שאני ב012 1.5 מגה זה פעם היה פינג של 90-100 ופתאום זה עלה ואין לי שום אימיול או משו כזה ברקע..... בפעם ה 500000 אני שואל מה יכול לגרום לפינג לעלות ובבקשה אל תתנו לי מדריכים באנגלית כי אני לא מסתדר איתם. 2) אחרי 20 שניות בערך אחרי שאני נכנס ל account שלי הכול פועל ל-א-ט!!! למשל העכבר לא זז כמו שהוא צריך לזוז ושאני עובר על אפשרות0-במקום שזה יאיר את הכפתור של האפשרות - רק אחרי 5 שניות זה מאיר את זה..... המחשב שלי מספיק חזק כדי להריץ כמעט כול משחק היום שיש היום בשוק... 3) עשו לי באן בגלל שהרגתי את האדמין זה קרה גם לכם? היה לי פינג סביר ולא העיפו אותי בגלל הפינג-היה כתוב בצד לפני שזה יצא לגמרי מהשרת : banning-for killing the admin ?!?!…

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by amit123,

    כידוע לרובכם מי שעשה הזמנה מוקדמת לאורנג' בוקס(אני!)יכול לשחק מהיום בבוקר בבטא של tf2...ואני חייב להגיד לכם שהמשחק מדהים!גראפיקה קטלנית(יש אפשרות חדשה של montion blur) דיבוב וסאונד מוקפדים ומצחיקים...והכל תואם לאווירה שהמשחק מנסה ליצור,כולל עיצוב השלבים.....כל מקצוע(ויש תשע כאלו...)שונה לגמרי מהאחר ולכל דמות יש אנימציות(אפשר למשל להתגרות ביריב ע"י לחיצה על g...ואז יש אנימציה מצחיקה כזאת בגוף שלישי....)וקול שונים.... בקיצור בזמן המועט ששיחקתי התרשמתי מאוד מהמשחק....מומלץ בחום.... נ.ב....אולי אח"כ אני אביא תמונות...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Rise<3,

    עריכה חדשה של mw2 לא ממש הלך לי טוב עם האיכות אבל הייתי חייב להעלות עריכה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by -=DEVIL MAY CRY=-,

    קניתי מחשב חדש....פצצתי,,,,יש לי 80 ג'יגה הרדדיסק במחשב ואני לא יודע למה לנצל אותו,,,ניסית להוריד את המשחק- SONIC ADVENTURE DX ואני לא מוצא,,,אני לא מוצא שום משחק,,,כל האתרים המסריחים,,,מבקשים ממך להצביע בשבילהם 80 פעם ובסוף זה לא מורי,,,,מישהוא אולי יודע מאיפה אפשר להוריד משחקים מלאים,,,והלוואי ותמצאו לי את- SONIC ADVENTURE DX תודה לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by DXT,

    אני מסיים את ה Basic Combat Training שזנ יענו אימוני נשק ראשונים בלה בלה ואז אני רוצה לעבור ל Infatry training ואני רואה שיש שם McKenna MOUT Site ואני לוחץ next next next וכלום לא קורה זה חוזר לתפריט הראשי ואני לא יכול להמשיך... פליז help.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by omrik10,

    היום הפעלתי את האוריגין אחרי איזה חודש, הוא ביקש לעשות עידכונים, הנחתי של BF4, אחרי כמה שניות אני רואה שהוא מוריד עידכון ל BC2 שהסתיים די מהר וא"ח ל BF3 4.3G, חתיכת עידכון למשחק ישן, אז היה עידכון? ואם כן מה הוא כולל?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by FreePwR,

    שלום לכולם, אני שמח לבשר שקבוצת PwR הופכת באופן רשמי ל - Multi Gaming ! אני שמח לבשר על הקמת קבוצת PwR ב- TF מי שלא מכיר את הקיצור מדובר ב- Team fortress . יש מגעים מאוד מתקדמים למשחקים נוספים שככל הנראה יצטרפו לשורותינו מאוד בקרוב. כל הצעדים האלו באים במטרה להפוך את הקבוצה לקבוצת גיימינג משמעותית בישראל. יובל.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים