עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by BIR,

    אני בקרירה עם הקבוצה אינטר מילאנו יש לי משחק של גביע מול ריאל מדריד.. ואני בא לעשות play זה רושם לי http://img477.imageshack.us/my.php?image=fifa9tc.jpg תודה רבה לכול מי שיעזור.. אני מקווה שה הפורום הנכון אני מכיר גם את גיימר יש שם פורום מיוחד בשביל זה אבל משום מה זה לא ניכנס לי לאתר זה רושם לי שגיאה של LINE משו..7

    • 1 תגובה
    • 650 צפיות
  2. Started by kabesar,

    יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור המשחק עולה והכל בסדר עד שאני מגיע לחלק של המשחק עצמו כלומר ברגע שהמשחק אמור לטעון משחק כלשהו אחרי ההרכבים ובחירת צדדים וכל זה המשחק עף עם בעיית השלח\אל תשלח על קובץ ה-EXE של המשחק ניסיתי לעדכן דרייברים של כרטיס מסך ובדקתי את הדיירקטאקס הכל בסדר אני לא מצליח להבין מה הבעיה... מישהו נתקל בבעיה דומה ופתר? צירפתי קובץ תמונה של מה שקורה... תודה מראש לכל מי שיעזור [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 693 צפיות
  3. Started by DS,

    אז ככה התקנתי את המשחק ולאחר מכן כשאני מפעיל הוא מראה FIFA 06 והוא כותב בעיה ב"קריאה" של זכרון. יש לי אפשרויות של OK וCANCEL והוא מודיע שאי אפשר לשחק. גם לחבר שלי יש את זה. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  4. Started by tomerzhr,

    עד לא מזמן שיצא המשחק התקנתי אותו ו...וואלה נהנתי הכל היה בסדר. נאלצתי לפרמט את המחשב לאחר התקנת דרייברים וכל מה שמסביב התקנתי שוב פיפא 08 ופתאום אני רואה בעיה בהרצת המשחק מבחינת הגרפירה. ז"א המשחק לא רציף יש תקיעות הורדתי לרזוולוציה נמוכה ועדיין יש בעיות, זה משגע אותי לפני הפירמוט הכל היה בסדר ועכשיו המשחק לא חלק כלל. נסתי להתקין דיירקס מעודכן אבל כלום. יש לי כרטיס מסך X600XT ATI לא שזה משנה כי קודם לכן המשחק עבד מעולה, יש לכם פיתרונות?

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  5. Started by raiman1,

    יש אפשרות של PLAY ONLINE כשאני לוצץ על זה נפתח לי איזה חלון(לא הבנתי מה כתוב שם) בקיצור זה לא עובד... יודעים איך לפתור??

    • 8 תגובות
    • 806 צפיות
  6. Started by edenbd,

    שלום, בשבוע שעבר התקנתי את פיפא 2011, ולפעמים שאני מסיים את המשחק זה יוצא מהמשחק ללא סיבה ונותן את השגיאה הבאה- http://i52.tinypic.com/2q87x40.jpg ועוד בעיה בפיפא, המשחק עצמו עובד במין תקיעות, כרטיס מסך 8600GT 512MB, לא אמור להיות כל בעיות ולשם השוואה את ה PES2011 אני מריץ על ההגדרות הכי גבוהות ברזלוציה הכי גבוהה בלי שום בעיה. דרייברים מעודכנים. תודה. נ.ב אם פתחתי במקום הלא נכון, סליחה ואם אפשר להעביר למקום הנכון.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by HattrickIcon,

    התקנתי את המשחק במחשב וכשאני מפעיל אותו מופיע לי: בכל הכוננים כולל הכונן שבו התקנתי את המשחק מעל 10 ג'יגה מקום

    • 0 תגובות
    • 491 צפיות
  8. Started by 111111,

    היי אתמול התקנתי פיפא הכול הלך חלק ויפה אבל כשבאתי להריץ את המשחק נפתח לי ההודעת שגיאה למטה מה יכול להיות הבעיה? (המשחק הוא מקורי) [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  9. Started by moshe20,

    שלום הורדתי את קומנד אנד קונקר אפיסוד 1 שני חלקים של 4 גיגה שבהם אמורים להיות כל המשחקים שלהם איך אני אמור לפתוח אותם זה מופיע בתור קיבוץ אבל שאני פותח מופעים לי מלא קבצים קטנים וזה לא מתאים לתוכנה דימון טולס תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  10. היי הפינג שלי היה 50 ממוצע....וחבר שלי אמר לי לכתוב את הפקודה cl_cmdrate 5 כדי להוריד אותו עוד יותר... אחרי הכנסת הפקודה הפינד רק התחיל לעלות...אבל הוא עולה רק שאי משחק כלומר שאני מת הפינד יורד ל5 ושאני משחק הפינג תמיד ממשיך לעלות זה ממש דחוף!!! איך פותרים את הבעיה??? תודה מראש install

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by פיני1805,

    אני מעלה את המשחק בהתחלה רואים מסך עם שם של החברה הייצרת ואחרי זה המשחק נתקע ורואים מסך שחור? מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 465 צפיות
  12. Started by פיני1805,

    יש לי בעיה כשאני מעלה את אחד המשחקים הללו ...המשחק מתחיל לעלות ואז אני רואה מסך שחור והמחשב נתקע... מישהו נתקל בבעיה דומה? ממה זה יכול לקרות? דרך אגב יש לי כרטיס מסך 8600GT עם מעבד חדש ככה שחומרה זה לא הבעיה פה.

    • 0 תגובות
    • 491 צפיות
  13. אני מנסה לפתוח משחק רשת ואנשים לא רואים את המשחק שאני פותח... יש לי ראוטר אבל כתוב לי שה-Listen port הוא 80 ועד כמה שאני יודע זה האינטרנט אז סביר להניח שהוא פתוח לא? מה יכולה להיותהבעיה פה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  14. Started by Or94,

    אוקיי יש לי בעיה במשחקים בזמן האחרון: כשאני נכנס למשחקים אז בפעם הראשונה הם עובדים ואז כשנמאס לי לשחק אני יוצא ואז אחרי כמה זמן חוזר למשחק והוא מתחיל לעלות ופתאום מתמזער לבד ואי אפשר לפתוח אותו בחזרה וחייבים לסגור אותו ואז כדי שהוא יפעל צריך לעשות ריסט למחשב. מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  15. שלום חברים אני טיפה בבעיה: אני פותח שרת DEDICATED זה נותן לי IP רק של LAN .. ואי אפשר להתחבר מ INTERNET .. וכן עשיתי SV_LAN 0 מה עושים ?

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  16. Started by BenK,

    לי ולחבר שלי יש רשת עם כבל קוקס ונהגנו תמיד לשחק UT כחלק מהמשחקים לרשת לאחרונה שנינו פירמטנו את המחשבים והיתקנו עליהם UT מקורי בגרסת 2 הדיסקים (BEST GAME OF THE YEAR) עכשיו , ברגע שכל אחד מאיתנו מנסה לפתוח שרת המשחק נמצא בשלבי טעינה ולאחר מכן משחרר הודעה - Cant find file De ויוצא לDESKTOP כאמור זה קורה לשנינו וזה לא אותה הבעיה כמו שמנסים להיכנס לשרת ואז מוחקים את DE.int/DE.u אם מישהו נתקל בזה... אנא! אני מת לקרוע לו שוב את התחת =]] תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by User_Name,

    כשאני משתמש בצ'יטים, מופיעים חלקים צהובים על הרצפה והקירות במשחק, שאני דורך על זה, זה דוחף אותי לצד, מה לעשות? :'( תודה

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  18. Started by ZaBaRi,

    שלום לכולם! יש לי בעיה שכל פעם שאני נכנס למשחק אני רואה ריבועים ורצפה שחורה אכשיו פעם מנעתי את הבעיה הזאת על ידי דרייבר מAMD תוכלו להמליץ לי מה אוכל לעשות ללא גרימת בעיות? כרטיס מסך: ATI Mobility Radeon HD 5650 תודה רבה לעוזרים ואשמח לתיקונים

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  19. Started by EnerGy,

    כשאני משחק בCall of duty 2 אני רואה את כל הצלליות מרובעות כמו בתמונה המצורפת יש לי כרטיס מסך GeForce 6600GT עם דרייברים 81.95 אין לי את הבעיה הזאת במשחקים אחרים. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 718 צפיות
  20. Started by ofir38,

    שלום יש לי בעיה בצריבה של המשחק call of duty 3 לסוני 2 שלי יש לי צורב דיוידי כמובן ודיסק 4.7 ג'יגה של verbatim עכשיו אני לא יודע איך לצרוב את המשחק כדי שיעבוד לי בסוני המשחק הגיע לי בקובץ ראר ואם פותחים אותו יש 20 קבצי ראר ו20 קבצי 001 והלאה מהשלב הזה מה אני צריך לעשות כדי לצרוב את המשחק? תודה לעוזרים,אופיר.

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  21. Started by zzz727,

    הורדתי משחק לסוני 2 ואני צורב את ה iso שלו בנרו דרך disc image or saved project וזה לא עובד לי בסוני מישהו יודע מה הבעיה????

    • 1 תגובה
    • 743 צפיות
  22. שלום, חבר שלי שינה רזולוציה מעל מה שהמסך שלו מאפשר במשחק, וכל פעם שהוא רק מפעיל את המשחק עולה לו מסך שחור.. לא הצלחנו לסדר את הבעיה, הוא מחק והתקין את המשחק מחדש ולא עזר, יש פתרון?

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  23. Started by trojan,

    למה בהאלף לייף 2 יש לי 40 fps ובקאונטר סטרייק סורס רק 8 fps???

    • 8 תגובות
    • 945 צפיות
  24. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם יש לי סטים של 1.6 ויש לי בעיה... כל פעם שאני משחק פתאום אני רואה הודעה כזאת שכאילו אני מפרסם איזה סרבר בשם bomber ואני לא כותב את זה... איך אני מפסיק את הדבר הזה? עשיתי סריקת וירוסים הכל... איך זה יכול להיות כל הקטע? תודה

    • 10 תגובות
    • 921 צפיות
  25. Started by N.S,

    LOL=??? Rofl=???

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות

דיונים חדשים בפורומים