משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
האיראנים האלה, אין סוף איתם אההה?!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תגידו, far cry יעבוד על המחשב הבא - AXp 1800 Epox 8K5A2+ DDR Sdram 256 R9600XT יש מצב ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי בילדותי היו לנו משחקי מחשב בשם "אלפי-יש לי סוד, אני קורא", "קומפי", "צרה צרורה" ו"אצטרובל". מחפשת איפה יש אופציה למצוא אותם לשימוש במחשב חדש יחסית. אשמח לעזרה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שלכולם יש ברשותי את המשחק GTA SAN ANDREAS האם הוא יפעל במחשב שמריץ וינדוס 7 ?? (64 סיביות - לא יודע אם זה קשור לעניין אבל שתדעו) .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מסך samsung 931b 5ms ושיחקתי devil may cry 4 והקצב ריענון במשחק מוגדר על 60 ושזה על 60 ה fps מוגבלל עד 60 ושאני מעלה במשחק את הקצב ריענון של המסך ל 75 אז המקסימום fps על 75 ולא הפעלתי v sync גם לא בדרייבר למה זה קורה?? ה fps שלי מוגבלל לקצב ריענון של המסך? למה זה קורה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי אנשים מה שלומכם? היום בשעה 12 שעון ישראל תשחק נבחרת ישראל מול נבחרת פורטוגל בשלב שמינית הגמר של משחקי ClanBase NantionCup! המשחק ישוחק בבסגנון הטוב משלוש מפות כך שישראל יכולה להפסיד מפה אחת בלבד. כמו כן יהיו שידורים ישירים ב: http://www.twitch.tv/IGAIsrael בואו לעודד אנשים זה חשוב! עקבו אחרינו גם בפייסבוק: www.facebook.com/igaorgil
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי את המשחק euro truck simulator לאחר שקניתי הגה. ההגה עבד 100% בניד פור ספיד, והוא גם מגיב טוב במשחק הנוכחי. אבל...כשלוחצים על דוושת הגז, אמנם יש תנועה של המשאית, אבל אין תאוצה...המהירות לא עוברת את ה15 קמ"ש. ניסיתי לשחק עם כל ההגדרות אבל לא הצלחתי לתפעל את זה. אם מישהו מכיר את המשחק ויכול לעזור לי אשמח מאוד. אם צריך לצרף צילומי מסך של ההגדרות אעשה זאת.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אנשים יש לי בעיה פירמטתי את המחשב אבל שמרתי את המשחק GTA 3, הוא לא נמחק והוא עובד אבל הגרפאיקה ממש נמוכה, נמוכה כול כך עד שלא רואים את המילים בתפריט אלה ריבועים באותו הצבע! ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש אבל כלום לא עובד, אי אפשר לעשות LOAD כי לא יודעים מה זה מה, אבל המשחק עובד ברמה נמוכה מאוד. למישהוא יש פיתרון?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מישהו אולי יודע איך אפשר לקנות את watch_dogs מסטים או אוריג'ן במחיר מוזל?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר קרוב לחודש את המשחק סידני 2000 . נכון שחלק מכם יגידו שזה משחק ישן וגרוע אבל בכל זאת אני צריך אותו. תודה מראש ???
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/just-cause-3-%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%91%d7%95%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94-%d7%aa%d7%9b%d7%9c%d7%95%d7%9c-%d7%97%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%a1%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%9d/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2008/10/15/valve-may-unveil-episode-3-by-january/1 אני אישית מחכה לזה בקוצר רוח, את הקודמים מאוד אהבתי, פשוט איכות לשמה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שיחקתי באובליביון אתמול. עד אתמול שיחקתי במשחק בערך חודש והוא עבד מצויין.. אתמול באמצע ששיחקתי פשוט אובליביון נכבה, הופיע מסך כחול המחשב עשה ריסטרט ומאז הוא לא עובד יותר (כשמנסים לעשות LOAD זה פשוט יוצא מהמשחק)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכירו את המיזם שרוצה להביא את העולם של Red Dead Redemption אל תוך העולם של GTA V לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז קודם כל אני יודע שיש טיפה לאגים בקטנה בגיימפליי השני אבל אני נשבע שלפני הרינדור הכל היה בסדר אז למי שיש פיתרון לבעיה המטומטמת הזאת אשמח לתשובה http://www.youtube.com/watch?v=ahIuBYNwXDw&feature=c4-overview&list=UUfUa0qyytWAxbu8OYWROWXg
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מבקש המלצות למשחקי אסטרטגיה מודרנית ומפלצות כמו וורקראפט
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברה מחר בשעה 2 בצהריים יום שבת יתקיים הגמר בין ANNOY ל GHOSTS בטורניר 3על3 בחסות GSKILL. יהיה סטרים על ידי posix קובי , להגיע
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סטודיו אינדי בשם Intoxicate Studios עומדים לסיים פיתוח של משחק survival-horror-shooter חדש שמבוסס על UE3 ויופץ ב25 לנובמבר. הם החליטו לנסות ולקדם את המשחק בצורה די יצירתית - איסוף תרומות לצדקה. הם מעמידים את המשחק להזמנה מוקדמת במחיר של דולר אחד בלבד. אם הם יגיעו למכירות של10 מליון דולר, הם יעבירו מליון לצדקה וכל התורמים יופיעו ברשימת הקרדיטים של המשחק (בנוסף לקבלת CDKEY כמובן) אם הם לא יגיעו ל10 מליון הזמנות הם יתרמו את כל הכסף לצדקה, והמשחק יוצע למכירה במחיר מלא מינוס הנחה של דולר לתורמים. הזמנה מוקדמת תגיע גם עם פס הקול של המשחק וכמובן שעל כל דולר נוסף מקבלים עוד CDKEY בשביל חברים. אתר הבית של המשחק הסרטון שמסביר את כל העניין www.youtube.com/watch?v=GrwCd4oeuXc …
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למי שיש Ventrilo ורוצה לשחק Battlefield 2 עם שחקנים ישראלים מוזמן לשרת ה Ventrilo שלנו. NewYork5.NationVoice.com 3803
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום קיבלתי את המשחק half-life 2 הרגיל ו Episode 1 קיבלתי אותם היום אז אני ממש לא מבין בזה כלום לאחר ההתקנה של half-life 2 יש לי 3 דברים: HALF-LIFE 2 , Counter-Strike Source , Steam 1. קודם כל מה זה ה Steam המציק הזה? 2. המשחק Counter-Strike לא מעניין אותי, אני לא רוצה לשחק ברשת אני רוצה לשחק בHALF-LIFE 2 - יעני במשחק הרגיל מול המחשב עם העלילה אבל איך פותחים אותו?? אני לוחץ עליו פעמיים ואז מופיע לי ה Steam המעצבן הזה ואין לי מושג מה עושים שם כדי לשחק במשחק הרגיל (ב HALF-LIFE ) לעומת זאת כשאני לוחץ פעמיים על Episode 1 אז המשחק נפתח בלי בעיות (אפילו לא הייתי צריך להתקין אותו) צריך עזרה....
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מתי המשחק אמור להגיע לPc כי חשבתי שהוא אמור היה להגיע, או שאולי בחודש יוני נראה לי, לא יודע עזרה בבקשה............
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-


