משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אוקי קניתי מחשב חדש ובסביבות החצי שנה -שנה לא שיחקתי כמעט במשחקים שיצאו. אז אני קצת בפיגור אז.... אני צריך המלצה למשחק טוב שישמש אותי להרבה זמן. אני אוהב בעיקר משחקים כמו unreal crysis gears of war וגם מאוד אהבתי את משחק האסטרטגיה של שר הטבעות. ביושוק שונא!!!!!!!. חשוב מאוד שהמשחק ישמש אותי להרבה זמן. תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום,יש לי בעיה... אני משחק WARCRAFT 3 בGARENA,יש שמה אחלה של פינג,ממש טוב,אבל כשמגיע קרב גדול הFPS במהלך המשחק יורד ועושה לי תקיעות ממש רציניות שלא נותנות לי לשחק כמו שצריך,אולי מישהו יכול לעזור לי? ניסיתי: -לעשות REINSTALL. -להגביר את האינטרנט+חבילת גיימרים(5MB אינטרנט). -לנקות את המחשב מהיסוד. ונתתי כבר את הנתונים של המעבד וכרטיס המסך שלי לפורום אחר ואמרו שיש לי מחשב חזק מדי לWARCRAFT 3. נ.ב.: זה לא קורה בתוכנות אחרות וגם לא בBNET,ואני ממש צריך את GARENA.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ההיתי ב TS ופיתאום אני מקבל קיק מפדידה ואז באן שהוא רושם hod: You are banned temporarily.: "עד תחילת הלימודים, לא עבר את מבחן הבגרות" Try again in 04:24:29 ואז הוא מחזיר אותי מתנצל וגם אני ואז הוא עושה לי עוד באן בשם Götze" was banned for 4 hours 25 minutes from the server by "Fadida" (עד תחילת הלימודים, לא עבר את מבחן הבגרות) אין לי כוח לזה בבקשה מנהלים לטפל בזה Götze
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לכול אלה שיודעים כיצד לעבור במשחק את הרי הרוקי שיעזור לי בבקשה. כול מי שעבר את המסך או הגיע אליו בוודאי יודע שצריך להרוג שני אנשים. את האיש הראשון הרגתי אבל השני נימצא בקומה שאני לא יודע איך להגיע אליה. אפשר עזרה בלעבור את המסך? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתוך הכתבה על ASUS פה באתר: " ...תחנת המשחקים הזו כוללת מעבד Core 2 Extreme, דיסק קשיח בנפח 1TB, זיכרון בנפח של עד 8GB, ו-3 כרטיסי 8800 Ultra בתצורת 3 Way SLI."
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אני צריך DEDICATED SERVER בשביל 8 - 12 אנשים ( ב LAN כמובן ) ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מדובר במשחק אונליין - מלחמת טנקים גרפיקה סבירה (מזכיר את גרפיקה של קומנצ'י) בוחרים טנק 4 סוגי נשק לבחירה:מכונת יריה - פגזים - טילים - מוקשים שדה הקרב במרכז העיר יש לחסל את הטנקים בנוסף למסוק (קרציה לדעתי רק פוגם בהנאת המשחק) המנסה לשגר עליך טילים ואו זורק עליך פצצות מהאויר יש להיזהר מהמוקשים בכביש שמשחררים הטנקים האחרים (זמנם במשחק קצוב לאחר מכן הם נעלמים) כמו כן גם אתה יכול לשחרר מוקשים. יש להיזהר מהמסוק (רצוי לחסל אותו בהזדמנות הראשונה). לבחירתך 4 סוגי טנקים קל - מהיר אך פגיע מכל הארבעה בינוני - מהיר פחות אך חסין יותר (משורין) חצי כבד - איטי יותר אך ממוגן יותר כבד - האיטי ביותר אך החסין ביותר (כמובן שגם אותו ניתן לחסל) המלצות: החצי כבד שימוש בטילים מאד אפקטיבי נגד כל ה…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון שמתי לב למשהו לא הגיוני בכלל שממש משגע אותי ! כל משחק של EA (בעיקר כותרי הספורט החדשים וNFS האחרון) לא מוכנים להתקין את עצמם על מחשבי היקר ! למשל היום ניסיתי להתקין NBA 2005 והוא נתקע חצי שעה ב43 אחוז ולא זז, אפילו לא מראה ERROR או משהו.. אותו דבר עם TOTAL CLUB MANAGER (יש לציין שזה רק קורה עם סדרת 2005) ואותו דבר קרה עם אנדרגראונד 2. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ולמה המחשב שלי כל כך לא אוהב את סדרת הספורט לשנת 2005 מבית EA ? ו
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באמצע משחק מתחבר אלי לחברים אחד בשם Dani - פתאום אני רואה מישהו בשם VAC-SECURE וטוען לכך שהואשמתי שאני צ'יטר ועלי לתת לו את הסיסמא והמשתמש בכדי לעשות בדיקה זו. כמובן שישר קפצה לי תחושה - הנה אתה עומד בפני קומבינטור המנסה לגנוב את המשתמש שלך. ומדוע? א. האנגלית שלו גרועה. ב. הסיסימא והמשתמש שלי לא אמורים לעזור לו לגלות אם אני צ'יטר או לא. ג. אין לו הוכחות. ד. אני לא צ'יטר! מהי דעתכם? (אני עדיין בשיחה איתו שם, משעשע למדי, הוא די מטומטם)
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסושיאל קלאב לא עולה ובגלל זה הג'י טי איי לא עולה.... ניסיתי לכניס את הדיסק ולעשות repair להתקנה וזה גם לא עזר גם להפעיל את הסושיאל קלאב מהדיסק לא עוזר... מה לעשות רק להתקין מחדש?... איך שומרים את השמירות זה שמור בקליינט שלי ווינדוס לייב?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות PSP מארה"ב... מישהו יודע או מכיר חנות שיש לה אתר בארה"ב (ואל תציעו לי EBAY) תודה לכל העונים!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1 איך אני משיג אותו וכמה זה עולה 2 איך הגרפיקה? איך אני מתחבר לשרתים (אף פעם לא שיחקתי ברשת - איך זה אגב??) 3 אם אפשר תמונות אני אשמח.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.twitch.tv/directory/game/Call%20of%20Duty%3A%20Ghosts
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת, יש לי בעיה עם החשבון של הסטים שלי, על החשבון מותקן סריאל של MW2, ולפני כשעה רצית להיכנס ולא הצלחתי בגלל שהוא רשם לי שאני לא מחובר, נכנסתי לסטים שוב כדי להתחבר ושכחתי את הסיסמה ואת הלוגין, ועכשיו אין לי מושג מה עושים בנושא, יש דרך לקבל את הפרטים של החשבון ? או שיש דרך למחוק את החשבון וליצור חשבון חדש עם הסריאל הישן ? כמו כן שלחתי מאייל לסטים ובקשתי מי הם שישלחו לי את הפרטים של החשבון שלי או שימחקו לי אותו ואני יוכל ליצור חשבון חדש, מה אתם אומרים זה אפשרי ? הם יוכלו לעזור לי או שאבדתי את החשבון ועכשיו צריך לקנות את המשחק מחדש ? תודה רבה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-the-elder-scrolls-morrowind-%d7%9e%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%a8-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%9a-skyrim/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שובו של הג\'די והאימפריה מכה שנית מתעוררים לחיים במשחק מלחמת הכוכבים של יוצרי באטלפילד, שהשקתו מתוכננת לנובמבר הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%a8-star-wars-battlefront-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%95%d7%99%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%a0%d7%95%d7%91%d7%9e/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בנתיים חזבתי על unreal tournament הראשון. בעיקרון זה אמור להיות לשני שחקנים וגם קצת יותר זה יהיה בסדר. תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצאו גרסאות של God of war I וגם God of war II למחשב??????? להלן תמונה http://i40.tinypic.com/se9ldl.png
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מבין: DIRT NFS SA MOTO GP RACE 07 GTR 2 עדיף לכזה שתומך ב GAMEPAD תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק אמור לצאת ב2007 לקונסולות הדור הבא ולמחשב האישי http://media.ps3.ign.com/media/812/812841/vids_1.html עוד משחק דומה לו: Eight Days בלעדי לסוני פליסטיישן3 http://media.ps3.ign.com/media/748/748494/vids_1.html
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחיר מלא! נגיד שאני רוצה להתשתמש בCD-KEY בעת התקנת המשחק לא דרך Steam או אם אני אשכח את הSteam דולק בבית שלי וארצה לשחק בבית של חבר עם הCDKEY שלי... למשל. תאירו את עיניי.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בדיוק שוקל האם לעבור ל VISTA מ XP ..... יש הבדל בכלל בעין בין אם משחקים על הויסטה עם ה DX10 לבין XP עם הDX9 שיהיה שווה את המעבר...? והם בטפילד 2 עושה לכם בעיות עם הפאנקבאסטר .... ? תודה .
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עם כל ההסברים תלחץ פה תלחץ שם הדדו נופחל לים אחרי 20 שניות גג יש אזה ציט לזה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי להיכנס למינקראפט כרגע התקנתי ולא ניתן להתחבר לשרת משום מה מתקבלת הודעה לא ברורה לגמרי (מצרף הודעת שגיאה ) אודה אם תוכלו לסייע לי תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Delta Force Task Force Dagger למישהו יש את המשחק? אם כן אז איך עוברים את השלב הראשון? אחריי שאני לוקח ניירות אני צריך ללכת לנקודץ ציון הבאה אני מגי ולאקורה שום דבר ???
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


