עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by stingeR-,

    ביממה האחרונה יצאו שני משחקים מאוד מ מצופים! Unreal Tournament 2004 Far-Cry שני המשחקים יהיו בחנויות היום\מחר! אנשים! תהנו! וגם אני יהנה תגובות!!!!

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by miaoo673,

    בעקרון יש לנו מחשב משרדי. לא גרוטאה, אבל משרדי (AMD 4800x2, 2GB RAM) עם כרטיס מסך משולב מסוג 7100gs. ניסיתי את Carmageddon 2 והוא עובד סבבה. יש מצב למשחקים קצת יותר מתקדמים, כמו HL הראשון ודומיו? אולי אפילו משהו מהמילניום הנוכחי? ז'אנר מועדף - FPS/אקשן. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by soldier,

    כמה MULTIPLAYER SERVERS יש בPREY ? מישהו משחק בו במולטי בכלל?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by goolkt,

    זה הדיון הרישמי של המישחק תביאו תמונות קליפים ביקורות סירטונים וחדשות ומתי המישחק יוצא !! בקיצור הכל על המישחק המצויין הזה שעומד לצאת תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by xyo,

    המשחק השלישי בסדרת POSTAL יהיה Postal 3 : Catharsis בנוי על מנוע סורס ויצא מתישהוא ב 2008 *תמונות תוקנו

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by my warez,

    אני יודע שכל מה שעניתי לי בשאלה הקודמת בפורום היא נכונה-וכל הכבוד על היושר(אבל לא צריך לסגור את הנושא בגלל זה! אבל לא משנה) אבל התחמקת משאלה אחת! למקרה שלא ראית אותה או קראת אותה אני אזכיר לך אותה: כמה משחקים-סרטים-תוכנות "מזויפות" יש לך במחשב?(תזכור שלשקר זה "פשע") אגב לי אין תוכנה אחת אמיתית, אין לי סרט אחד שקניתי(חוץ מ"מת לצעוק" בDVD שהיה בהנחה ;D) ויש לי ממש מספר מצומצם של משחקים מקוריים (שרובם ישנים כשעוד היו בקושי אתרי ווארז) מה איתך?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by kokoki,

    כרגע יש לי מנוי ל- origin access, אם אני מבטל את המנוי המשחקים נשארים לי בספרייה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa-lords-fallen-%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%96%d7%95%d7%92-%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%a8/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. היי אנשים, שיחקתי כבר בעבר ב GTA 4 ואני בטוח שהוא עבד טוב בהרבה. התקנתי את המשחק שוב היום, והמשחק נתקע כל שתי שניות, בין לבין ה FPS גם נמוך אבל לא ברמה של 3-4, אלה יותר 10-15. אבל התקיעות כל שתי שניות הופכות את המשחק לבלתי שחיק לחלוטין. ניסיתי להוריד את כל ההגדות למינימום.. כיביתי את הצל לגמרי, וכל שאר המדדים על 0-5 גג מתוך 100 (!!) רזולוציה ניסית בטבעית של המסך (1920-1080 נראה לי..) ומשם התחלתי לרדת עד לרמות הכי נמוכות. שום דבר לא עזר. אני עם E8400 3ghz 4gb memory HD4870 OC from factory הטמפרטורות שלי בסדר גמור. מה לא בסדר...? המחשב לא באמת כזה חלש בשביל שאפילו בהגדרות הכי מינימליות הוא לא יצליח להריץ את המשחק. מה גם שחברים אחרים שלי, עם מעבד חלש יותר + כרטיס מסך חלש י…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. שלום לכולם. יש לי מחשב די חזק שיושב בסלון ומשמש אותי כמחשב MEDIA CENTER שמחובר לטלוויזיה FULL HD טובה ולמגבר דרך יציאה אופטית ואני צופה בו בסרטים HIGH DEFINITION עם צליל היקפי (יש לי 5 רמקולים) אני צריץ מערכת הפעלה WINDOWS 7 ULTIMATE 32BIT ומותקן אצלי המקודד SHARK WIN7CODECS וגם הוא מוגדר להשתמש ביציאת ה- SPDIF לצורך צליל היקפי. הכל עובד טוב מאוד למעט משחקים! בשום משחק לא הצלחתי להגדיר את זה בצורה שידלקו לי 5 מנורות אדומות במגבר וזה באמת יעבוד בסראונד (צליל היקפי). כמובן שניסיתי להגדיר במשחק עצמו ולצורך דוגמא ניסיתי להגדיר זאת במחשק חדש יחסית NEED FOR SPEED HOT PURSUIT על 5.1 וזה עדיין עובד לי בסטריאו. מעצבן מישהו יודע איך אפשר לפתור את זה ? האם פספסתי משהו ? כל שאר ה…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. http://rapidshare.de/files/19042150/__________.WMV.html מצטער על האיכות המסריחה אבל קיבצתי את זה מ220 מגה ל2 מגה מי שלא רואה טוב הכנסתי גול בערך מ35 מטר עם רונאלדיניו בבעיטה חופשית משקוף פנימי מה שאהבתי בגול שזה היה בתוספת זמן..

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by ofer_mat,

    משהו יודע אך להתגבר אל הגבלת יחידות ב Empire Earth

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Jeka90,

    בשלבים האחרונים, איך אפשר לברוח מהמשטרה? אני במלך השלישי לפני אחרון ואני מגיע למצבים שאני נוסע חצי שעה, המשטרה כבר מזמינה את המכוניות הלבנות האלה ובסוף תמיד תופסים אותי. אני עם למבורגיני משפורת עד הסוף ככה שאין כבר איך לשפר את האוטו. למישהו יש שיטה לברוח מהמשטרה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. Started by מגדל,

    אהבתי מאד את המשחק....אני מחפש משהו באותו סגנון בערך עם המאפיה, פשע וזה.. יש רעיונות...? תודה...

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by huber,

    http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=316553 אם זה יהיה ברמה של הבנצ'מרק שלהם - אני בעד

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אני יודע שלפני הפאטצים אמרו שבwin8 הביצועים הרבה יותר טובים, זה נכון גם היום? או ששיפרו את ביצועי המשחק בwin7?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by game kILLer,

    יש לי בעיה אני מתקין את המשחק מעתיק את הפאץ מריץ והמשחק אומר שלא יכול להריץ אותו בגלל הכרטיס מסך מב לעשות יש דרך לשחק בו בלי לקנות כרטיס חדש? ראה מפרט ??? ??? ???

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. יש אנשים בחוץ, אני נכנס למועדון, ויש אנשים גם בפנים, אבל אין שם שום דלת ואין אפשרות לעשות כלום, אני תקוע פשוט במועדון

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. שמעו נימעס לי כבר מCS 1.6 לא מעניין לשחק אותו כבר אז חשבתי לעבור ל BF2 כי ממה ששיחקתי בדמו זה ממש כיף לשחק במשחק הנה השאלות שלי: 1.כמה סרברים ישראליים יש במשחק?(כולל UNRANKED) 2.מה זה משנה אם הסרבר UNRANKED או RANKED? 3.כמה הוא עולה? 4.יש אותו בגירסת דיסקים? 5.אם אני משתמש בCD KEY בהתקנה ראשונה האם הוא יהיה שימושי גם בפעם השנייה? וגם אם אתם יכולים להביא לי איזה אתר שמוכר משחקים ועוד שאלה בTOWER REKORDS מוכרים משחקי מחשב?(מי שמכיר את החנות)

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by eNtro,

    דיי נמאס

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Vidati,

    המשחק שוחרר סוף סוף, אני מקווה שעשו עבודה טובה עליו ושלא ניקבל מוצר לא אפוי.. אבודים: המשחק מאת: יובל בירב 29/07/2007 מכורים ל"אבודים"? בתחילת השנה הבאה תוכלו להכנס לנעליו של אחד הניצולים, לחקור את האי המסתורי בעצמכם ולפגוש בכל הדמויות המוכרות, במשחק הוידאו החדש המבוסס על הסדרה. בכנס הקומיקס הגדול בעולם, קומיקון 2007, הוצג לראשונה סרטון מתוך המשחק החדש. לפי הסרטון, אנחנו נגלם את אחד מניצולי טיסה 815 שהתרסקה על אי טרופי אי שם באמצע האוקיינוס השקט. נוכל לחקור את האי המסתורי ומלא הסודות, לשוחח ולשתף פעולה עם הדמויות המוכרות מהסדרה, ולנסות להתמודד עם הסכנות הרבות שאורבות לנו. לדברי חברת Ubisoft, מפיצת המשחק, על השחקן יהיה להלחם בכמה סכנות ואוייבים שפגשנו בסדרה, וכ…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by DS,

    well as you see ı wrıte ın englısh and ıf you see she ıs not so good. ı'm ın turkey and tomorrow ı back at 3 O'clock ok untıl ı wrıte ın hebrew ı have some questıons 1. as you see the prıces ın ısrael for the 360 are gettıng low ın about 100 NIS. ıs ıt better to buy ıt here or at US or at UK? 2. ıf ı get the 360 ıt's better to buy the premıum edıtıon or the core edıtıo? 3.? ıf ı get the 360 ıt's better to buy the chıp ın VGS.CO.IL or waıt for normal chıp 4. sorry for the problems ın the language but you know ım not so good ın englısh thank's for the helpers!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by overload,

    תגידו מה הקטע עם השלב האחרון של מאקס פיין 2?!? כל המשחק יש שלבים מעולים עם מקוריות ועיצוב מדהימים! כולם 100% כיף טהור! ופתאום צצ לו משום מקום השלב האחרון! שבו צריך לרוץ בסיבובים חצי שעה ולירות בברגים של הגג. איזה שלב ג-ר-ו-ע ! ! ! לא האמנתי שזה אמיתי,חשבתי שזה עוד חלום של מקס, אני לא מבין את זה למה עשו אותו כל כך עלוב. שמתי לב גם שבאף כתבה שראיתי לא אמרו מילה אחת על השלב, כאילו הוא היה רק בגרסה שלי, אני הייתי מוריד למשחק לפחות חצי נקודה על החוסר מאמץ שהושקע בשלב הזה, שהוא צריך להיות השלב הכי חשוב במשחק. אולי זה רק אני? מה אתם חושבים? לא נראה לכם מוזר?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. סדרת Greatest Hits של סוני חוזרת בגלגול חדש ומשתלם לכתבה

  25. ממליץ לכולם משחק כיף שמעביר את הזמן ומאתגר מאוד הינה לינק כנסו דרכו ותרשמו http://www.travian.co.il/?uc=ilx_40449 המטרה של המשחק לבנות עיר על שמכם לכבוש שטחים להלחם וכו' משחק מדהים וממכר !!!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים