עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הפרק הראשון בסדרה המצליחה מבית מיקרוסופט זמין כעת במחשבים האישיים בגרסת ה-Anniversary המעודכנת שלו - עם לא מעט תלונות מצד מעריצים וותיקים לכתבה

  2. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%99%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%96%d7%92%d7%96%d7%92-%d7%94%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by dulcevida,

    היי לכולם. פעם ראשונה שאני נתקל ב-hwzone. קודם כל, ברכותיי. מערכת פורומים יוצאת מן הכלל ומאד עוזרת. אז אולי אנצל את הידע הרב שלכם - למי שלא מכיר - Pro Evolution Soccer 3 הוא משחק כדורגל מדהים שיצא לראשונה השנה גם למחשבי PC (בניגוד לשנים עברו - אז יצא רק לקונסולות). מי שלא מכיר - חייב לנסות. את גרסת הדמו ניתן להוריד מהלינק הבא - www.filefront.com/r.b/page__file_info/_filepath__/soccered/pes3/demo/pes3demo1.zip/_clear__page,filepath/_output.html הבעייה היא כזו - התקנתי את המשחק, אני מפעיל אותו, מתחילה הקדמה (הקרדיטים ל-KONAMI וכו') ואז המסך הופך שחור והמשחק נתקע - הסטטוס של האפליקציה מופיע כ-"not responding" ב-task manager. עדכנתי דרייברים לכרטיס המסך, שיניתי הגדרות אך ל…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אם אסור לדבר על זה אני מצטערת אני פשוט סקרנית לדעת אם הסרבר זה כמו של WOW ואז זה בלתי אפשרי לפרוץ.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Tokadon,

    אני מנסה להיזכר באיזה משחק. הייתי בטוח שזה Call of Duty: World at War, אבל אחרי צפייה בסרטונים הבנתי שזה לא הוא. המשחק מתחיל בזה שהדמות שלך, בגוף ראשון, זוחלת ברחובות סטאלינגרד יחד עם איזה בחור רוסי מבוגר שמדריך אותך לאורך המשחק. מזכיר מאוד את הסרט אויב בשער. יש קטעים שזכורים לי במיוחד, כמו למשל שהנאצים מגלים אותך בתוך בית ואז מעלים את כל הבית באש עם להביורים, ואתה יחד עם המדריך שלך בורחים משם. עוד משימה שאני זוכר - אתה מנסה להוריד צלף גרמני שכל פעם יוצא מחלון אחר, קרב אחד על אחד כזה. מישהו יכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by K0sTa,

    מיפרט: sapphir ati radeon9550 256 mb 768 ddram 166 mhz intel p4 2.4 Ghz 533 fbs יעבוד חלק?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by StorM FighteR,

    משחק השנה של 2004/2005 הוא: ~~~~~~~~~~~~~~~~~ Far cry Call of duty HL2 NFSU 2 Sims 2 Cs 1.6 The chronicles of Ridic

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Zokkar,

    אנחנו כרגע מגרילים הזמנה לבטא של דוטא2. כל מי שמעוניין להצטרף: http://www.facebook.com/IsraelDota2

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שמתי לב בזאפ שיש אותו רק בגרסת ה-DVD. אי אפשר לרכוש אותו בגרסת דיסקים?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by B.D.B,

  11. Started by sooliman,

    קניתי את הראשון ממש איך שיצא ולא יצא לי לקנות את ההרחבות בגלל הצבא והכל.. עכשיו אני רוצה.. ואני רואה שאפשר לקנות את כל המשחקים ב150 ש"ח שזה הרבה יותר זול מאשר לקנות את ההרחבות.. אפשר לקנות את כל החבילה ולהשתמש בהרחבות כדי להמשיך את החשבון שיש לי כבר?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Proww,

    אהלן. ראיתי טריילרים ועניינים בנוגע למשחק. רציתי לדעת כמה דברים למבינים כאן. קודם כל אני נמצא כרגע בחו"ל. רציתי לדעת במידה ואני קונה (סתם לדוגמה ברוסיה) את המשחק, אמרו לי שהמשחק יהיה ברוסית. יש אפשרות בתוך המשחק לשנות את השפה? דבר שני רציתי לדעת בכללי עוד פרטים על המשחק, מי ששיחק כמובן. שמעתי שיש COOP מעניין, שאפשר בסינגל לבנות בתי עסק וכו'.. אשמח אם מישהו יספר לי קצת על המשחק ויתן חוות דעת שלו עריכה: המשחק מיועד ל PC.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום לכולם , יש לי דיסק משחק מקורי עם האריזה עוד והכל (כל מה שמביאים מפות, ספר כזה ) של San Andreas GTA. עכשיו תראו אני חיפשתי אותו מצאתי את הדיסק (כי זה מה שנאבד) והוא מלא שריטות ואי אפשר להפעיל אותו.. קניתי אותו מזמן ואין לי כבר את הקבלה,אפשר לממש עליו אחריות ? ואם כן איפה ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by navk2,

    מישהו יודע איפה אפשר לאחסן חפצים ? יש מלא דברים שאני מוצא שאני בטוח שמתישהו אני אצטרך אותם אבל המגבלת משקל כל כך נמוכה..

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by HuGeMouTh,

    כל פעם שאני מנסה להפעיל את המשחק הוא נותן לי הודעה שהמשחק לא עובד בצורה תקינה ויוצא. ב XP MODE המשחק עובד אבל זה לא נוח כל פעם לעבור לשם בשביל לשחק. ראיתי באינטרנט שהמשחק אמור לעבוד ב WIN 7, ניסיתי גם להשתמש בדרייברים שונים (10.10,10.10C,10.9 ו 10.8), ראיתי שב 10.8 הוסיפו דברים שקשורים ל OPENGL ובגלל זה חשבתי לחזור ל 10.7/10.6, בחי]פוש בגוגל ראיתי אנשים שהצליחו לשחק איתם ב SOF2. הבנתי שיש בעיה עם הדרייבר של NVIDIA וששינוי של אחת ההגדרות ב OPENGL סדרה את זה אבל צריך בשביל זה את אחת מהתוספות שיש לדרייבר שלהם, לא מצאתי אפשרות לעשות שינוי כזה ב CCC או ATT. למישהו יש רעיון? לא כל כך רוצה לחזור לדרייבר ישן, היו הרבה שינויים בחדשים והם גם עבדו לי טוב.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. חברת Epic מציגה טכנלוגיית החלקת קצוות מתקדמת במנוע שלה ומציגה יכולות גרפיקה מרהיבות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-unreal-engine-4-%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9c-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%92%d7%a8%d7%a4%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%aa/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by orenoren1911,

    assassin's creed unity heads will roll משימת קו אופ לבד tailored musketeer coat לא מבין מה צריך לעשות

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Joli,

    החלטתי לא מזמן שאני רוצה להתחיל לשחק במולטי של ה COD. ואני מתלבט בי ה - BO2 ל - MO3.. ורציתי לשאול על איזה מהם אתם הכי ממליצים (בשכלול המחיר אם אפשר) בנוסף רציתי לשאול אם ידוע לכם על מבצעים לכבוד השנה החדשה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום. יש לי את FAR CRY 2 . והמשחק קורס בלי שום הודעה כל איזה 10 דקות. לפעמים סתם, לפעמים כאשר אני בתהליך שמירה. המפרט שלי הוא: ati radeon 5850 i5 8 gb ram win 7 64 bit זה לא בעיה של ראם / כרטיס מסך. אני דיי בטוח שפשוט צריך פיקס למשחק. אני עם דרייברים הכי חדשים, ועדכון 1.03 למשחק'. בבקשה עזרה, אני מתחרפן.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Toxin II,

    http://www.tombraiderchronicles.com/underworld/demo.html מבלי להרחיב יותר מדי, הדמו למשחק החדש בסדרת טומב ריידר. עם מנוע גראפי משודרג, שכולל את כל מה שאתם יכולים לצפות ממשחק בשנת 2008. מוריד עכשיו. אשמח לחוות דעת מכל מי שהוריד.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by The Evil Dead,

    שיחקתי אישית בבטא ומאוד אהבתי, רציתי לדעת אם יש עוד שחקנים מהארץ? אני בעד להקים פלוגה ישראלית ולייצג את עצמנו בכבוד מי בעד?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by etay93,

    שלום לכולם עד עכשיו שיחקתי תמיד רק בסינגל פלייר במשחקי cod אבל אני רוצה להכנס גם למולטיפלייר. אני רוצה לקנות את את mw3 ויש לי כמה שאלות: 1. האם יש עדין כמות רצינית של שחקנים במולטי 2.האם בדרך כלל אחרי שיוצא משחק חדש השרתים בישן מתרוקנים ? 3.איך המשחק עובד בדרך כלל ? חלק ? אני מודע לזה שיוצא black-ops 2 חודש הבא אבל אם יש קהילה אני מעדיף לקנות את mw3 שגם יעלה לי פחות. כדי להתנסות במולטי . ושאלה אחרונה ראיתי שבסטים ניתן להזמין את המשחק ב60 דולר ובאיבי ב20-25 יש לזה הסבר הגיוני ? תודה רבה על העזרה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by simonsix,

    מוד השנה פה אחד של העורכים (מולטי) וגם הקוראים הוא מוד למשחק קרייסיס שנקרא- MechWarrior: Living Legends http://www.moddb.com/mods/mechwarrior-living-legends מוד השנה בקטגוריית הסינגל פליי זכה המוד המשובח The Nameless Mod זהו מוד ללא אחר מהמשחק האלמותי Deus Ex והוא מומלץ מאוד להורדה http://www.moddb.com/mods/the-nameless-mod משחק האינדי של השנה: בחירת העורכים- Aaaaa! -- A Reckless Disregard for Gravity http://www.moddb.com/events/2009-mod-of-the-year-awards/features/best-indie-game-2009 כל הזוכים וכל הפרסים כאן: http://www.moddb.com/events/2009-mod-of-the-year-awards/winners#customtab

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by RETMIX,

    רכשתי את המשחק FEAR 3 מקורי ב- 200שח מחנות משחקים מתברר שבניגוד למשחקים הקודמים אני צריך להתקין את משחק דרך STEAM. אני מתקין את STEAM עד שהוא ניתקע בשלב:STEAM WORKING- CREATING ACCOUNT ולא עובר לשלב הבא של הרישום,תקוע (המחשב דלוק כול היום) אני מנסה כבר שבועיים לשחק במשחק החדש ולא מצליח וזה מזה מתסכל במיוחד שקניתה אותו בכסף מלא מה אני צריך לעשות כדי להתקין את הSTEAM בהצלחה ? האם יש דרך להתקין ולשחק את F.E.A.R 3 בלי STEAM ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אני נכנס למשחק הכל פועל כמו שצריך אני מתחיל ליסוע ופיתאום ניתקע התמונה ואי אפשר לעשות כלום וחייב להדליק את המחשב מחדש וזה איך שאני מתחיל לשחק לא איזה כמה שעות תם שתבינו שהבעייה היא לא המחשב אז ככה יש לי מעבד E8500 זכרון ראם 2GB כרטיס מסך 9800GT 1GB DDR3 הבעייה היחידה ניראה לי זה או בגלל שהמסך שלי ישן ואולי צריך לשנות משהו ברזולוציה של המשחק או שהגרסה של המשחק לא טובה וזה לא ניראה לי כי הורדתי את הגרסה של razor 1911 אם זה בגלל הרזולוציה מישהו יכול להגיד לי באיזה רזולציה להשתמה יש לי מסך 17 של מאג ישן ושמן יענו לא LCD תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים