משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אסטרטגיה להמונים: סדרת המשחקים המצליחה של Creative Assembly וסגה זמינה להתנסות חינם ב-Steam בסוף השבוע הנוכחי. ויש גם הנחות, כמובן לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%95-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-total-war-%d7%91%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91/
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משחק עם חבר שלי ופתאום זה מוציא אותי מהמשחק ונתן לי באן: אני בחיים לא השתמשתי בהאקים ואני לא מבין למה זה הביא לי.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תהנו: https://www.g2a.com/weeklysale?reflink=alia
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סדרת Final Fantasy המפורסמת עם כותרים לקונסולות, תגיע בקרוב גם ל-PC לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%99%d7%aa-final-fantasy-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היגעתי לאיזה אבן כזאת שאני מבקש מישאלה להיות עשיר ואז הכל נופל עליו והוא מת... מה זה הסוף המסריח הזה? משהו מוזר ביותר... יש שם משהו אחר שאני צריך לעשות מישהו יודע?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש משחקים ללאן הבא עם חברים. לא ממש הבנתי האם אפשר לארגן את זה בלי הצורך שכל מחשב יהיה מחובר לאינטרנט ול STEAM. עד היום הינו מחברים כל מחשב לסוויטצ', אחד פותח משחק וכולם מתחברים אליו ומשחקים. זה אשפרי ב MW2 וBLACK OPS?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למישהו יש המלצות למודים רשמיים מעניינים ל- FO4? קוואסטים חדשים שאשכרה עובדים?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי חברה זה אני אני רציתי לשאול אמכם לגבי משחקי מכוניות 2004 hhhheeeeelllllllllpppppppppppppp! please
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז אני יודע שמשחקים כמו UNREAL 3 וכמו Mass Effect ועוד תומכים בפיסיקה. מישהו התנסה עם זה? לקח משחק כמו Mass Effect יחד עם כרטיס סטייל 260 או 280GTX או משהו כזה, ובדק איך זה נראה ואיך הביצועים ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המחשב שלי הוא מה שיש במפרט רק הכרטיס מסך זה Ledtekk Gf6600 128 מה אתם אומרים המשחק יעלה? ואם הוא יעלה יש מצב שהוא יעבוד לי נורמלי?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לחברי הפורום שלום רב! במהלך כל היום אני בחיפוש אחר המשחק טאקי ברשת משום מה לא צליחה להוריד אותו מאף אתר וכשכבר שלחו לי אותו אז אני רואה שלא ניתן לשחק ללא ה- IP של מישהו אחר......בבקשה למי שמבין בזה אשמח לקבל סיוע כי מעוניינת מאד לשחק בתודה מראש עפרה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חדשות מאכזבות לחובבי משחקי התפקידים - צמד המשחקים הגדולים שמפתחת Bethesda Game Studios לא יככבו בתערוכת הגיימינג המרכזית של השנה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
למישהו יש מושג מהם המשחקים הכי מומלצים כיום? נגידי 3-4 משחקים מומלצים ולא כבדים מדי נגיד ברמה של call of duty
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, מקווה שזה בסדר שאני שם את זה כאן. פתחתי קבוצת טלגרם לשיתוף דילים למשחקי מחשב מ-70 אחוז הנחה ומעלה. לינק: https://t.me/afgamesil הבטחתי לעצמי שאפרסם מפתח למשחק על כל 5 אנשים שיתווספו מהעודפים שיש לי ב-HB ו-FANATICAL. אז מוזמנים בכיף
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה ב BF3 שאני בא להיכנס לסרבר זה ניכנס ואז יוצא וזה כותב לי אתזה ame disconnected: something went wrong. עם מישהו יכול לעזור תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אמור היה לצאת מישחק בשם S.T.A.K.L.E.R או משו בסיגנון פשוט ברח לי השם השמועות אמרו על מנוע גרפי מדהים...מישו יודע משו?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו הגיע כבר לשלב הזה ויכול לעזור לי בבקשה מה אני צריך לעשות כדי לשחרר את קני מהחבלים?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, הכנתי סרטון סקירה על הגליל ואיזה אביזרים לשים עליו.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום!!! ההורים שלי קנו לי בדיוטי פרי ps2 הדק עם זיכרון 8mb 2 ג'יסטיקים רוטטים אם חיבור usb ויצאות לשחק עם עוד מכשיר. הלכתי לחנות ששם מוכרים את המכשירים האלו ושאלתי אם אפשר להרכיב ציפ הם אמרו שלא שאין עוד למכשיר החדש את הציפ הוא אמר לי לחכות עוד חצי שנה!!!!! וגם הוא אומר שעל המכשיר הדק אי אפשר להוסיף דיסק קשיח ושעדיף את הישן!!! מה אתה אומרים להחליף את המכשיר או להשאיר אותו (על תשכחו שכל משחק עולה 300 ש"ח) ומה אתה אומרים על המכשיר שקניתי אם הוא טוב?? ואם כן להחליף אז איפה כי אני לא מצאתי ואם אפשר אז תתנו לי את הכץובץ של החניות אני מאוד ישמח!!! שירן (בת)
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בוקר טוב, יש לחבר מחשב P4 1.5GHz עם זיכרון 256 יש לו כרטיס מסך GF2 MX200 זיכרון 32MB הוא לא מצליח לשחק ב NBA במחשב שלו. המשחק רץ מאוד לאט ממש ב slow motion יש לו את הדרייברים האחרונים של כרטיס המסך אבל זה לא עוזר. הוא עובר ב WIN98 לי יש מחשב הרבה יותר ישן (פנטיום 800 עם כרטיס מסך TNT2) ואצלי המשחק טס. מה יכולה להיות הבעיה? תודה, יוסי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כבר זמן מה אני מנסה להכנס לשרת וזה פשוט נתקע על JOINING SERVER ולא קורה שום דבר. קודם זה היה עושה לי את זה בחלק מהשרתים ועכשיו זה עושה לי את זה בכולם. ניסיתי לבטל את הפיירוול וזה לא עזר... פיתרון למישהו?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתי הוא יוצא? הוא היה צריך לצאת לפני כמה ימים. מישהו יודע על אתר טוב שיש בו תאריכי הוצאת משחקים גם כאלו שמתעכבים??
-
כמעט סיימתי את 2 הקמפיינים הראשונים (נשארה לי המשימה האחרונה של הNOD) ואז החלטתי לעדכן את המשחק. כול השמירות שלי נמחקו..... יש קוד שמקפיץ שלבים? (כי ממש אין לי כוח להתחיל הכל מחדש) (ד"א המשחק מקורי)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


