עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום,אני צריך אתרים שיעזרו לי להבין איזה משחקים דורשים תשלום חודשי, איזה דורשים הכנסת דיסק לכונן בזמן משחק, איזה משחקים הוחרמו בישראל... האתר שיש בו את כל המשחקים זה מוביגיימס אבל יש בו פרטים? ושמעתי שיש משחקים שאפשר לשחק בהם רק בסרברים של ישראל ולא בינלאומי..זה נכון? תודה ויום טוב

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  2. Started by Chymes,

    לפני שנתיים רכשתי את המשחק Dungeons&Dragons Online. מאחר והמשחק לא היה בשל והמחשב הישן בקושי עמד בדרישות המינימום ביטלתי את החשבון אחרי חודש. מאז חלפו שנתיים והחלטתי לראות מה השתנה במשחק. הבעיה שאני לא זוכר את שם המשתמש ולא יכול להפעיל את החשבון. ניסיתי לשלוח מייל לחברה, אבל כדי לשלוח מייל (דרך מערכת פנימית של החברה) אני חייב שם משתמש. מה עושים בכזה מצב?

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  3. Started by DXter,

    התקנתי את המשחק SUMMONER וכל כמה זמן הוא סתם ככה פתאום נתקע לי ... זה ממש מעצבן במיוחד אם שכחתי לשמור... עכשיו לא רק זה... שאני עושה CTRL+ALT+DELETE כדי לצאת מזה בכוח המשחק נשאר על המסך ואני לא עובר למסך של וינדוס שבו אני יכול לצאת מהמשחק וזה אומר שאני צריך לעשות ריסט למחשב כל פעם שזה קורה... מישהו יודע איך לסדר את זה? הפאטצ' היחידי שמצאתי הוא לV1.1 וכתוב שהוא מתקן בעיקר דברים של המולטי פלייר ולא זמוכר הבעיה הזאת הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים. אני לא יודע מה עוד לעשות... בבקשה אם מישהו יודע אני אודה לו תודה

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  4. Release Date: 2/17/2009 Platforms:PC only Publisher: Stardock Developer: Gas Powered Games Gamesite: http://www.demigodthegame.com/ Genres: Real-Time, Strategy לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/37650.html

    • 3 תגובות
    • 748 צפיות
  5. שיחקנו כבר במולטיפלייר של GTA 2, אנחנו מחפשים משחק נוסף.

    • 5 תגובות
    • 884 צפיות
  6. שלום חברים, קניתי מחשב חדש עם Q6700 וCF של 4850 התקנתי עליו vista business 64 bit מקורית וחוקית! ניסיתי להתקין משחק שכניראה לא נתמך וכשעשיתי reboot אז הויסטה ניתקעה.. אז העפתי אותו אבל אני מעניין לדעת איזה משחקים כמו COD4 ודומיהם ירוצו על 64 ביט בלי לעשות בעיות האם תוכלו לעזור לי?? ד"א האם משחק שרשום בדרישות מערכת שהוא טוב לוויסטה -> אומר שירוץ על 64 ביט גם אם לא מפורט? תודה רבה לכולכם!!!

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  7. Started by unfair,

    סרטון קצרצר עם מידע חשוב אודות המשחק...: תאריך היציאה שלו - 18 לנובמבר! http://www.youtube.com/watch?v=6UWIO3-Udcg ולמי שמסתקרן בנוגע ללינק המופיע בסוף הסרטון.. http://www.whichroadtotake.com

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. האם רוב המשחקים החדשים למחשב תומכים בגיימפאד?

    • 1 תגובה
    • 684 צפיות
  9. Started by ag43,

    יש לי LOGITECH RUMBLEPAD 2 ויש מספר משחקים שבהם הוא לא מתפקד טוב (הבקר הימני לא מגיב, הכפתורים לא מוגדרים אוטומטית נכון ובעיקר - אף משחק לא מזהה את הרטט שלו). הדרייברים של LOGITECH לא משנים כלום. רציתי לשאול האם יש EMULATOR כלשהו שמדמה אותו לבקר של הXBOX לדוגמא, כך שמשחקים יוכלו לזהות אותו בצורה טובה יותר? (נא לא להפוך את הת'רד לתר'ד "אמרנו לכם לקנות בקר XBOX")

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  10. גרפיקה מזעזעת משחקיות בינונית מינוס לא מאמין שהמשחק הזה בכלל שוקל 11.2GB על כלום

    • 6 תגובות
    • 890 צפיות
  11. שאני נכנס למשחק אני רואה רק את המקלדת ולא את השלט כך שאני יכול לשחק רק נגד המחשב. למישהו יש פתרון? תודה

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  12. Started by MishaK,

    כמה שחיכינו לשחק במשחק הזה על המחשב, עכשיו כשהוא סוף סוף הגיע, זוועה. הרגע שיחקתי כחצי שעה ופשוט נמאס לי כבר מכל השטויות של המשחק אז מחקתי. איפה להתחיל.. בגראפיקה בטח, היא פשוט נראת כיאילו אחי הקטן שיחק עם צבעי פנדה והתחיל למרוח אותם עם האצבעות. זה פשוט מגעיל, שום טקסטורה לא נראת כמו שצריך. AA ו AF לא עוזרים בגרוש, אגב. נמשיך בכל שזה מקרטע לא משנה מה עושים, זה פשוט מקרטע! בקטעי אקשן הכי מסכנים זה זז על 10 פריימים מקסימום, ושלא תגידו שזה המערכת שלי, אתם מוזמנים לבדוק את המפרט. ובכלל.. לפני כשבועיים שיחקתי אצל חבר שלי את Halo ארבע שעות שלמות על X-Box, היה כיף לא נורמאלי. לא האמנתי איך הזמן זז. על המחשב... מגעיל. בכל מקרה, אכזבה מצד מייקרוסופט, במיוחד אחרי שהם שיחררו לאחרונה…

    • 129 תגובות
    • 13.6k צפיות
  13. Started by adirnasri,

    שלום לכולם הורדתי את המשחק Stunt Gp הורדתי את כל החלקים ועכשיו שאני מחלץ את זה זה אומר לי את הדבר הבא http://www.siz.co.il/up.php?file=jyqmzrod3uzw.jpg מה צריך לעשות ? האם יש משהו לעשות ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  14. אם יש משהו חדש עם גפיקה טובה אשמח לשמוע. תודה

    • 1 תגובה
    • 781 צפיות
  15. Started by eXquiZz,

    שלום קניתי מחשב ורציתי לשאול שאלה, התקנתי את המשחק Cs 1.6 ורציתי לשאול למה ה-Fps שלי עומד על 71 ? יש לי כרטיס מסך HD 4850 ומשום מה זה לא מריץ על 100 או על יותר... יכול להיות בגלל שאין לי את התוכנה Winrar אז הקונפיג שמגיע עם המשחק לא פועל ולכן הוא לא מעלה לי את ה-Fps ? אם זה לא הבעיה מישהו יכול לעזור לי ולתת לי עצה מה לעשות כדי לפתור את זה? תודה רבה לכל העוזרים

    • 14 תגובות
    • 6.3k צפיות
  16. Started by tamiravigan,

    לא שאני מעריץ או משהו אבל: http://www.nzone.com/object/nzone_e30802_home.html "Now that we're developing on a PC base, the pace is going a bit faster," Kitase said. "We haven't introduced new footage of the game, but we should be able to show something new in the near future." אני לא מכיר אפילו את המשחק אבל רציתי שתדעו. ועכשיו ש*R יעשו את זה גם לGTA 4

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  17. Started by johnwoo,

    1) נכון להיום, אם אני קונה מחשב חדש עם מעבד כפול ליבה, 4 ג'יגה זכרון וכרטיס 8800GT, כדאי להתקין את ויסטה בתור מערכת הפעלה או להישאר ב-XP. 2) האם ויסטה תתמוך לי במשחקים ישנים כגון: SOUL REAVER STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC

    • 150 תגובות
    • 14.5k צפיות
  18. טוב אז ראיתי את WOW בחנות דומה לאופיס דיפו באשדוד ב100 ש"ח.. ואז נזכרתי שיש למשחק החדש גם כמה חודשים חינם וראיתי שבאמת כתוב באותיות קטנות למטה שהמשחק מגיע עם שלושה חודשים חינם. אז השאלות הן כדקלמן: 1: אני זוכר שקראתי איפשהו שהמשחקים שנמכרים עכשיו מגיעים עם חודש חינם, האם זה נכון? ואם כתוב על הקופסא 3 אז זה יכול להשתנות פתאום לחודש? 2. אני זוכר שקראתי איפשהו שהפינגים לאחרונה ממש גרועים, האם זה נכון? למישהו יש netvision בADSL ויכול להגיד לי מה הפינגים שלו במהלך היום? 3.ובכלל נראה לכם עסקה טובה? בתודה ;-)

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. אני נמצא על הספינה שלי ואני רוצה לעבור למקום אחר הוא לא נותן לי כל פעם שאני נכנס למפה הזאת נהיה לי מסך שחור ואם אני לוחץ ESC זה מראה לי את המפה שניה ואז עוד פעם מסך שחור ובפעם השניה שאני לוחץ אני יוצא מהמפה ועכשיו אני תקוע כי אין לי לאן לזוז

    • 3 תגובות
    • 744 צפיות
  20. Started by Jules Winnfield,

    אני לא מוצא אפשרות להגדיר את הגיים פאד, לא במשחק ולא בתיקייה של המשחק( כמו בPES לדוגמא) עזרה בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  21. שלום לכולם סוף שבוע נעים. אני צריך למלא את המחשב הבא במשחקים שהם לאו דוקא חדשים אבל שהיו טובים וירוצו חלק. P4 3Gh GF5700 1G Mem אני הצלחתי להיזכר לדוגמא בניד פור ספיד של אותה תקופה hot presuit וגם בנסיך הפרסי 3D. עשו טובה תרשמו לי בבקשה את כל המשחקים היפים ביותר שיעבדו חלק על המחשב הזה.

    • 7 תגובות
    • 773 צפיות
  22. Started by bbarakt,

    *כותרת* מי יכול לתת לי קישורים לטופ 10 של שני האתרים? אני מתכוון לשנת 2007. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  23. נישאר עוד הרבה זמן לחופש ואני לא יודע איזה עוד משחקים כדאי לשחק אז הגיע הזמן להמלצות של אחרים. לפני שתתנו לי פה את הרשימה הרגילה יהיה אפשר לדלג על המשחקים הבאים כי שיחקתי/משחק בהם: COD4,CRYSIS,GEARS OF WAR,AC,GRID,NFS ו C&C. אני משחק רוב הזמן במרוצים ומשחקי יריות אבל תמליצו על משחקים מכל הסוגים נ.ב. אין לי כסף למשחקים אז או משחקים בחינם או שחקן יחיד.

    • 37 תגובות
    • 3.4k צפיות
  24. Started by Bug2000,

    מישהו יודע? אשמח לקבל גם מידע לגבי דרישות המערכת. תודה.

    • 4 תגובות
    • 981 צפיות
  25. זוכרים שהודיעו ש RAVEN עובדים על משחק חדש אבל לא נתנו שום מידע עליו, המשחק הוכרז וגם הראו טריילר. לא ניראה מדהים אבל זה RAVEN אז אמור להיות טוב http://www.gametrailers.com/player/37413.html http://en.wikipedia.org/wiki/Singularity_(video_game)

    • 0 תגובות
    • 730 צפיות

דיונים חדשים בפורומים