משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני משחק משחק,מסיים מפה כלשהיא, הולך ל BFHQ ורשום לי שם הכול על 0 למרות שאני יודע שהישתמשתי ועזרתי, וגם הרמה לא עולה ! והכנתי משתמש ! (אני לא על הדפולט)
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם שיחקתי משחק שהייתי קטן (בערך לפני 10-8 שנים) ואני מאוד הייתי רוצה לשחק בו שוב לפי זיכרוני מתחילים בתוך סירה עם 3-4 חילים לכל אחד מהם יש יכולות שונות (צלף , צוללן וכו) המטרה הייתה לכבוש אי קטן ליד, יש מגדלור וסלעים מסביב לאי זה מה שאני זוכר אם מישהו מכיר זוכר אני הודה לו מאוד אם הוא ימצא לי את השם של המשחק תודה אם יש שאלות נוספות תרשמו
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע אם יצא -battlefield 3 או שיצא משהו אחר???????
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לצערי, היום שכחתי את הססמא למשתמש שלי בסטים... מכיוון שאני כבר רשום עם הcd-key המקורי של המשחק וכל זה, אני לא יכול לפתוח אקאונט חדש, עכשיו, ניסיתי לשחזר סיסמא, אבל....שכחתי עם איזה אימייל נרשמתי!!!!!! ועכשיו אני לא יודע איך אני אמור לשחזר את הססמא! פשוט הלך המשחק...... למישהו יש רעיון מה עושים? פשוט בא לי לבכות, חבל על המשחק :'(
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל אני חושב. עדיף שהיא תהיה מאנגליה, או איזור קרוב, בשביל דמי משלוח נמוכים.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
רציתי לדעת, במידה והמחשב שלי קולט את הדיסק של הסוני 2 אז איך אפשר להפעיל אותו? אני צריך אמולטור... או כל דבר אחר שיפעיל אותו כי ככה סתם הוא לא פועל. כי המשחקים של הסוני סבבה אבל אני לא סובל את השלטים האלו אני אוהב את המקלדת והעכבר שלי שאיתם אני במחשב כל היום הכי נוח!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משחקיה של חברת Sega, משחקי סדרת Watch_Dogs ועוד רבים אחרים ממתינים לכם ב-Steam עם הנחות של עשרות אחוזים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי לכולם קניתי את המשחק לפני שבוע בערך ואני בהלם עד כמה הוא טוב זה פשוט לא הגיוני. בכל מקרה רציתי לשאול שתי שאלות לגבי הנשקים : 1. הבנתי שיש רמה שאני מגיע אליה ואז לא משנה אם אני ברוסים או באמריקאים אני יכול לבחור איזה נשק שאני רוצה , זה נכון ? אם כן איזה רמה צריך להגיע ? 2.האם במשחק יש נשקים שנחשבים לחזקים יותר ? או שזה עניין רק של יתרונות וחסרונות + העדפות ? תודה על העזרה .
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, משחקי STEAM (או משחקים בכללי) שהם EU ONLY יעבדו בארץ אם קונים אותם ברשת? לדוגמא: https://www.g2play.net/category/31072/call-of-duty-infinite-warfare-eu-steam-cd-key כתוב בפירוש שמשחק יעבוד רק עם IP אירופי, האם ישראל אכן נחשבת? נ.ב. הכוונה בלי חוצצי VPN וכד'. תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-מהו המשחק האחרון מסדרת prince of persia? -איך המשחק timeshift לדעתכם? שווה קניה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבילת ההרחבה שתשנה את הסוף של המשחק, תשוחרר ב-26 ליוני (יום שלישי) בחינם דרך אוריג'ן. החבילה תשקול קרוב ל-2GB. http://www.masseffect.com/about/extended_cut/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי דקה שתיים במשחק PB מעיף אותי ל-5 דקות וכותב לי שזה בגלל "Ignoring MD5Tool Queries" המשחק: battlefield 3 ה-PB מעודכן
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו רוצה להצטרף אלי ולעוד כמה חברים במשחק הזה? משחק ממש מגניב - דמויות שוות - action/target תודיעו לי אם מישהו מעוניין, מדברים ב Teamspeak
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נובמבר או אוקטובר - אלו שני החודשים בהם תעשיית המשחקים מאמינה ש- Nintendo תשיק את קונסולת הדור-הבא מביתה. נינטנדו, כהרגלה, לא פצתה את פיה, אך היא הרשתה לעצמה להשתעשע קצת בהודעתה האחרונה לעיתונות. הכוונה העיקרית של ההודעה הוא לספק עבור קהל המעריצים תאריכים מדויקים לגבי מספר כותרים שיגיעו לחנויות ברבעון הרביעי של שנת 2006 - אותו רבעון בו ה- Wii לבטח תושק. אך למרות שזה נראה כך, נינטנדו טוענת שההודעה בעצם מכילה קוד, שפיצוחו יחשוף את תאריך ההשקה של הקונסולה. מי שלטענתו פיצח את הקוד הוא אתר Gaming Target, ששם לב כי החברה היפנית מוציאה משחק בכל יום שני באותו הרבעון, מלבד ב- 27 בנובמבר, ה- 20 בנובמבר וה- 2 באוקטובר. התאריך הראשון מתרחש מספר ימים לאחר "יום שישי השחור", הנחשב ליום …
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז נתקלתי ב-sine mora והמשחק פשוט מדהים!!!1!.. ברצינות, מאוד אבל מאוד אהבתי את המשחק ולצערי הוא מאוד קצר. אז כן יש בו הרבה מקום למשחקיות חוזרת אבל עדיין הייתי רוצה עוד המלצות למשחקים בסגנון.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, ב Orange Box יש לי שלוש התקנות כל אחת בפני עצמה: *Half - Life2 *Half - Life2 Episode One *Half - Life2 Episode Tow רציתי לדעת באיזו דרך הכי כדאי לעבור על הסדרה? תמיד הייתי בטוח ש hl2 זה אפיסוד 1, עכשיו אני רואה שזה משחק בפני עצמו. מה הולך שם בעצם? האם ה אפיסוד 2 כולל הכל ביחד ? אני מודע לזה שהראשון זה המשחק והשניים האחרים זה חבילות הרחבה אבל מה זה אומר בעצם? זה משחק בפני עצמו או פשוט שלבים נוספים למשחק? תודה והמשך יום נעים. נ.ב למי שתוהה למה אני משחק בזה התשובה היא שאני עם פנטיום 4 (478) וכרטיס מסך agp geforce 6200 אני מאמין שזה מסביר ת'מצב.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש איזו שהיא תוכנה ללינוקס שמאפשרת להריץ שרת למשחק, בלי להתקין אותו(או שעם להתקין אותו)? אם זה חשןב כל כך, אני רוצה להריץ שרת של UT2003 ושל MOHAA. תודה לכל המגיבים
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
[ltr]they were much better a decade ago... look at #8... #6 is pretty funny as well...[/ltr] [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אמנם פרסמתי שאלה זו בפורום משחקים אל נראה לי שפורום זה מתאים יותר נתקלתי בבעיה ב yuri's כאשר משימות מתחילות ויש קטע וידאו בחלון הקטן בצד ימין למעלה, קטע הוידאו והשמע מקרטעים ונתקעים מדי פעם. במשימות עצמן אין בעיה והן רצות חלק. התקנתי את ה update לגירסה 1.01 אבל זה לא עזר. מעבד Athlon 1.1G זיכרון 512M-SDRAM כרטיס מסך Asus V7700 Deluxe כרטיס קול Creative Live לוח Asus A7V133 התקנתי אתמול את הגרסה העדכנית ביותר של VIA 4 in 1, את הגרסה האחרונה של AGP GART, את 686B bug fix, ואפילו את ה IDE miniport האחרון אך כל זה לא פתר את הבעיה. ניסיתי את כל הגרסאות של ה drivers של Asus החל מגרסה 14.62a וכלה ב 28.80 וכשכל זה לא עזר ניסיתי גם את גרסאות ה reference של nVidia - שום דבר לא…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיכיתי למשחק הזה התאכזבתי לשמוע על הבאגים האם כעת בהנחות הבלאק פריידי המשחק שווה רכישה?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי מישהו זוכר את המשחק root (לפחות נדמה לי שככה קראו לו), שהיה בערך בתקופה של Heretic (הראשון) ? משחק יריות מגוף ראשון (נו, doom-like) שהיה לפי מה שאני זוכר ממש מגניב יחסית לאותו זמן.. היתה בו אפשרות לשימוש בשתי הידיים לנשיאת נשקים (כמובן כאלה שאפשר להחזיק ביד אחת - שני אקדחים למשל..).. יש למישהו מושג מה עבר על המשחק הזה ? יש סיכוי שהוא Abandonware ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק הבא של הסטודיו הפולני המפורסם ביותר יהיה כותר עתידני בעולם פתוח ובגוף ראשון - והטריילר הטרי שלו יצליח להלהיב כמעט כל חובב גיימינג לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
המשחק נורמלי או מה? חחחחחחחחחחחחחחחחח
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-


