עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הטלן יש לי GTA3 ואני משתמש ב GFTI4200 בWIN98 וכשאני משחק בGTA יש מן מריחות(TRAILS) אחרי הגופים. יש פתרון??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by SpitFire,

    ftp://ftp.freenet.de/pub/4players/badct/misc/stuff/doomIII_gameplay.avi למה אתה מחכה ?! תלחץ כבר !!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by EG,

    אי רוצה לבחור מכונית ואומרים לי שצריך להוריד אותה מהאינטרנט מה זאת אומרת

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by yonizaf,

    איזו חנויות משחקים מקוונות ידועות לכם, שאפשר להוריד משם משחקים ולהתקין ללא צורך בקליינט (בסגנון סטים) או בחיבור אינטרנט קבוע כדי לשחק? (רצוי שגם לא יהיה צורך באינטרנט לצורך ההתקנה, אבל עם זה אולי אפשר להסתדר) מה שאני מכיר: - gog.com, אבל אין שם מבחר גדול - Humble store - זה לא חנות של ממש, אלא ווידג'טים שיוצרי משחקים יכולים לשלב באתר שלהם, אבל יש מי שיצרו אינדקס, למשל http://pcgamingwiki.com/wiki/Humble_Store - GamersGate - אין קליינט, אבל תוכנית ההתקנה שלהם דורשת אינטרנט. מישהו יודע אם הם מגבילים מספר התקנות? - עד כמה שידוע לי ל Green Man Gaming יש הגנת DRM כלשהי, לא ידוע לי מה טבעה. למישהו יש ניסיון?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מורטל קומבט העשירי, GTA 5 למחשב, שלל משחקי תפקידים והרפתקה מוזיקלית קסומה - כל זאת ועוד במדור שמרכז עבורכם את כל המשחקים הכי חמים של השבוע למחשבים, לקונסולות ולמכשירים החכמים שלכם! לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-gta-v-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-mortal-kombat-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a4/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. יש לי 56K ובקרוב אני משיג את המשחק ויש פרוייקט מגניב בשם העיר ''ציון'' בגיימר ( מאוד מומלץ לקרוא שם בפורום NWN) ואני מת לשחק את זה בMP אז יש למישהו תשובה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by sxs,

    אני בשלב שנקרא Lucky Bastard (האחרון) ואני מגיע לנמל ענק והמשימה היא להרוג את הבן **** עכשיו, איך שאני נכנס יש סרטון כזה והאיש שאני צריך לההרוג יוצא מהאוטו שלו ולא מראים לאן הוא הולך... בקיצור, הרגתי שם את כווולם, בכל הנמל המזויין, אני רואה את המכונית שההוא נסע בא, אבל הוא לא נמצא בשום מקום ולכן אני לא יכול להרוג אותו ! HELP ! ! ! ???

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. המשחק הוא משחק עסקים + אסטרטגיה והוא כולל משתתפים מכל העולם. הסיבוב החדש נפתח לפני יום והוא כולל פרסים שווים למנצחים xbox360. יש בריתות ישראליות במשחק אז שווה להצטרף! www.windsofconquest.com סרטון הירשמות:

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני בטוח שלרבים מכם יש באקלוג של לפחות כמה עשרות משחקים שרכשתם אבל עדיין לא שיחקתם בהם. מעניין אותי איך אתם מחליטים במה לשחק? אני משתמש בקובץ אקסל שבו אני מעדכן את שמות המשחקים, השנה שבה יצאו, הז'אנרים, ציון לפי metacritic.com ואורך משחק טיפוסי לפי .howlongtobeat.com. "האלגוריתם" שבו אני משתמש כרגע הוא להעדיף משחקים קצרים ועם ציונים גבוהים (כי אין לי מספיק זמן לשחק ואני כן רוצה לסיים משחקים) או משחקים ישנים מתוך סדרות משחקים (כי לפעמים יש קשר עלילתי, וכי יותר קשה לחזור ממשחק עם גרפיקה איכותית לאחד מיושן). בינתיים זה די עוזר, אבל אשמח לשמוע על רעיונות אחרים, במיוחד כאלה שדורשים פחות עבודת תחזוקה...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by yoni321,

    אחים שלי אני מחפש את הפאץ בעברית למשחק רשום למעלה כדי שיהיה את כל הסרברים. לינק לאתר הבית http://www.tactical-ops.de/ אם למישהו יש לינק HTTP בבקשה דחוףף. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. יש לי את המשחק המקורי והכל קונטר סטריק סקור יהני זה בא עם האל ליף 2 ומורידים מהסטיימ בכל אופן אני מניח שאתם יודעים את זה כבר ואני לא מחדש לכם כלום לבעיה שלי אני לא שומע סאונד במשחק ..זו הבעיה בעצם אין שום סאונד לא בתפריט ולא בכלום.... ועוד שאלה קטנה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3042363,00.html#n מאיפה אפשר להורייד את העידכון של התאורה הדנמית .. אבל עזבו את זה בצד ... , קודם כל שאני ישמע משהו :-\

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. מתי ייצאו משחקים שיידרשו מעבד יותר טוב משלי ? אני לא מתכוון לנפילות קטנות כמו ב- HL שיש פיצוץ או משהו כזה אני מתכוון מתי אני אגיע למצב שהמעבד שלי באמת יגביל מאוד ויוריד לי בצורה משמעותית את ה FPS ... חשוב להזכיר לא כולל משחקי אסטרטגיה !

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. היי הפינג שלי היה 50 ממוצע....וחבר שלי אמר לי לכתוב את הפקודה cl_cmdrate 5 כדי להוריד אותו עוד יותר... אחרי הכנסת הפקודה הפינד רק התחיל לעלות...אבל הוא עולה רק שאי משחק כלומר שאני מת הפינד יורד ל5 ושאני משחק הפינג תמיד ממשיך לעלות זה ממש דחוף!!! איך פותרים את הבעיה??? תודה מראש install

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. נו ? אתם יודעים ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by DarkMoh,

    יש לי רעיון למשחק המושלם. במשחק הזה אתם צריכים אינטרנט. המשחק יוצר עולם ווירטואלי - מין 'מפה' ענקית שיש בה הכל: עצים, אבנים, זהב, אוכל, בתים, חפצים, מכונות "אוכל", מכונות "שתיה". כל השחקנים במפה יהיו שחקנים אמיתיים. כאשר אתה מתחיל 'חדר משחק' - החדר נמצא שם לעד. [או עד שיהיה מנצח במשחק] המשחק מייצר עולם אקראי שיש בו הכל, מין עיר כזאת אבל אין לה קשר לעולם החיצוני. כשאתה מתחיל - אתה צונח לשם עם מצרכים מוגבלים [ בלי רובים ]. המטרה במשחק? לשרוד. איך? תמצא לך בית. תמצא לך ברית עם כמה אנשים. תארגן לך אספקה. תבנה חומה מסביב לבית \ כל דבר אחר - עם המון אפשרויות של בניה [חומה, מיטות, סולמות, קופסאות איכסון, נשקים - חרבות עץ וכדומה.] יהיה לך סקילים שונים של בניה - כאשר בנית מספיק XX…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by yakir4u,

    יש לאחי הקטן את המשחק בלי פרימיום ואני רוצה לקנות לו את ההרחבות אבל המקום היחיד שאני מוצא בו מכירה זה אמזון והם רוצים פי שש(30$) מהמחיר שהוא קנה את המשחק מישו מכיר איזה מקום אמין וזול לקנות ממנו את ההרחבות

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by ברק2000,

    האם המשחקים האלה בטוחים מבחינת וירוסים, רוגלות וכדומה? חבר שלי אמר לי שזה יכול לעשות הרבה וירוסים אבל הוא לא מי יודע מה מבין...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Iron Man,

    אני מחפש בכמה אתרים את העידכון של HL מגירסה 1109 ל1110 ואני לא מוצא או שההרודה נדפקת או שמשהו אחר קורה. בבקשה תביאו לי לינק לעידכון. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by avielq5w,

    שלום חבר'ה, אני צריך המלצות למשחקי CO-OP , משהו בסגנון של L4D למי שמכיר... לא מחייב זומבים ושטיות כאלה... זה המפרט (זרקו שמות של משחקים, אני אבדוק כבר אם זה יעבוד): amd phenom ii x4 690t 3.0GHZ gigabyte ga-78lmt-s2p sapphire hd 6870 1gb gddr5 WIN 10 ,64bit 8 RAM תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by H.I.V,

    שמעתי שהוא יצא למחשב אז איך הוא?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אז מי שלא יודע, אחד המשחקים הטובים שיצאו בזמנו בכל הקשור לניהול מוסך עם דגש על הרכבה, פירוק ותיקון רכב על כל חלקיו. כיום המשחק לא תופס כבר על VISTA ו 7, למרות כמה תגובות מיוטיוב שחולקות עלי. רציתי לדעת, אחרי חיפוש נרחב, אם בזמן הרב שעבר מאז שיצא, מישהו לקח(ו) על עצמו שחזור משחק טוב שכזה, שהקדשתי לו חופשים גדולים שלמים. http://www.gearheadgarage.com/index.htm

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Idanp,

    יש לי בעיה מוזרה במישחק הFPS פשוט תקוע על 30 לא משנה מה אני עושה הוא לא זז מ30 שמתי הכל על LOW 640*480 נישאר על 30 שמתי הכל על HIGH 1280*1024 16AF 6AA עדיין תקוע על 30 מישהו יודע מה הבעיה?(מפרט בחתימה)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. לא משחקי מחשב. (לא מצאתי איפה אפשר לשאול) אני יודע שיש הרבה משחקים כאלה. מחשבה\אסטרטגיה\פנטזיה בקלפים. יש איפשהו חנות אונליין?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by thedarkron,

    Ha taverna shel Soloing thedakron soloing masterdrigger shoit ssnik thedarkronמאשר

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by aron_l11,

    חייב cd key Command & Conquer Renegade למיש שמכיר ואני מעלה אותו ל FTP טס ייאלה תגיבו ותתנו את ה סי די קי ביייייייי קבלו איזה קובץ פצצה תיראו

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים