משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני בשלב שיש לי לפוצץ 4 תותחים המוקפים בשדה כתום ואז שעברתי את זה הייתי צריך לנתק משהו ואת זה עשיתי ואז היה לי משהו שיש קרן אחת כחולה ואני צריך לעשות משהו ואני לא יודע מה בבקשה תעזרו לי!
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_32458.shtml סרטונים - http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=allmedia&s=FIFA%2009 תהנו... [attachment deleted by admin]
-
- 29 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
* OS: Windows XP SP2 * Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) * RAM: 2GB * Hard Drive: 18GB free hard disk space * Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader * Drive: DVD-ROM dual-layer drive http://www.gamesforwindows.com/en-US/Games/Pages/grandtheftautoiv.aspx 18GB?!? WHAT THE HELL!? אבל לדעתי זה יהיה שווה את זה, כמו כל משחק שלהם(חוץ מSA שהוא ממש גרוע)
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות סטארקרפט (מספיק לי רק סי די קי מקורי ) באיזור ה 50 שקל אני מנסה לחפש ולא מוצא חוץ מהאתר פסיגיימס שהוא מוכר תמשחק ב 100 של וזה מוגזם למשחק ישן !! אם מישהו איפה אפשר למצוא תמשחק המקורי או סי די קיו מקורי אז שיצור איתי קשר (אני לא יודע אם אפשר לדבר על זה באתר)
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אם זה עוזר יש לציין כי הייתה לי את הבעיה של הOpenGL אז עשיתי דרך RivaTuner שיכריח שימוש בגרסה 1.5 בחרתי את ההגדרות שאני רוצה והכל טוב ויפה וכשאני עושה New Game ובוחר דרגת קושי Normal יש קוביה כזו וכתוב Loading הכיתוב מהבהב.. אז ככה שהמשחק לא קופא או משהו כזה. ולצורך העניין ניסיתי גם הכרח ל OpenGL 1.3 והתוצר זהה. תודה מראש לעוזרים:]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם כל משחקים שאני מאוד אוהב/אהבתי.. Enemy Territory- אני שנים משחק במשחק וגם בקודמים שלו, מהיום הראשון שהוא יצא כשזה נקרא RTCW: Multiplayer demo והיתה רק מפה אחת של הפלישה בחופים. המשחק מבוסס על המנוע של Q3A שגם אותו מאוד אהבתי לפני כן. ולא, לא שיחקתי בQUAKE WARS Titan Quest- לאחר שהתחלתי לשחק בו לא יכולתי להפסיק. החיסרון היחידי שלו הוא שהכל חוזר על עצמו.. וכן למי ששואל ניסיתי את IT, לא כ"כ אהבתי משום אותו חיסרון של המשחק הראשון. פשוט התאכזבתי שIT היה כמו הTQ. בסה"כ האויבים והמפות השתנו, זה כמו לשחק ET עם המוד של Halloween, ממש מטופש. Marvel Ultimate Alliance- לא יצא לי לשחק הרבה אבל מאוד אהבתי.. בקרוב אני אמשיך לשחק בו. Warlords Battlecry (ישן נושן אני יודע) אני ח…
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סקירה מקדימה של GT למשחק האימה הקלאסי כשהכותר הבא בסידרה נראה חזק מתמיד למרות שהז'אנר מעט איבד מערכו וקשה למצוא משחקי אימה ממש המשחק הזה ישוחרר ב 22 לספטמבר ואולי יצליח להחזיר עטרה ליושנה http://www.gametrailers.com/player/39967.html
-
- 0 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום, היה לי את המשחק קרייסיס במחשב הקודם ובפילטר בלשונית "Grafichs" היה לי את כל ה: 2X - 4X - 8X -8XQ - 16X - 16XQ קניתי מחשב חדש מעולה, והתקנתי את כל הפאצ'ים אבל הוא מראה לי רק את : 2X - 4X - 8X מישו יכול לעזור?... ???
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
היה משחק.. שאתה כאילו שולט על כנופייה ושטיות כאלה.. אסטרטגיה כזה.. שולח אותם לריב פה וזה.. יש משימות היה במשחק הרבה באגים.. אבל אני פשוט חייב ת'שם של המשחק הוא עולה לי ראש ואני משתגע שאני לא זוכר. אם מישהו זוכר?.. אני מאמין שהוא יצא על לפני 3 שנים מקס מקס.
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
אהלן, לא מזמן סיימתי את הCHRONICLES OF RIDDICK, ואני חייב לומר שהמשחק היה מעולה, יותר טוב מהמון משחקים שיצאו בשנה האחרונה. מתוכנן למשחק הזה המשך? היות ומדובר על החלק הראשון של הסרט... תודה!
-
- 5 תגובות
- 758 צפיות
-
-
אני התקנתי את המשחק וזה מה שכתוב לי http://img357.imageshack.us/my.php?image=20526556lo2.png
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
הורדתי כבר בערך 8 טריינרים שונים שבכולם בשנים שאני מפעיל אחד מהצ'טים המשחק קורס... מישהו יודע על טריינר (לינק?) שעובד בבקשה?
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-
-
-
אולי שאלה מטומטמת. אם המשחק הוא ברשת, והוא בתשלום, אז איך זה שהוא נמכר בחנויות?... או מה שיש בחנויות זה בלי הרשת? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
הי! אני מחפשת אתר גדול ורציני שניתן לקנות דרכו משחקי מחשב מקוריים. רצוי גם שיהיה לאתר חנות...[כלומר איזה סניף איפושהו, ולא רק חנות דרך האינטרנט]. אני גרה בחור כזה שנקרא חדרה... וכל החנויות שכן ניתן לקנות בהם משחקים, בדרך כלל קטנות ותמיד חסר להם במלאי. [היום נסעתי לכמה חנויות בשביל לקנות worms 2, ולא היה]... ובדרך כלל גם המחירים באינטרנט יותר נמוכים משבחנות, וזה עוד יתרון. אשמח לקבל אתרים! תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא יודע למה אבל כבר שבוע שאני לא יכול לעזוב את המשחק הזה מישהו משחק או שיחק וגמר את המשחק?? כי אני נתקעתי בקטע שמייקל מראה לי להכנס למערה שיש שם את הדוב הלבן המת וצריך מלא אבוקות אש כי נורא חשוך שם בכל מקרה נתקעתי אני הולך שעה בתוך המערה ומבזבז את כל האש שאספתי ורק הולך במעגלים תודה
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם כבר יצאו דרישות מערכת לשני המשחקים שציינתי בכותרת... חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי בידיוק מה שחיפשתי כי אני לא בטוח אם הם סופיות או סתם שמועות... אם יצאו אשמח אם מישהו ירשום אותם כאן... גם מינימום וגם מומלץ... תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום התחלתי אתמול לשחק בפיינל פנטסי 7 ואחרי כמה זמן שאני משחק ושומר סגרתי את התוכנה ועכשיו שאני מנסה להעלות שוב את השמירות הוא לא מראה לי שום שמירה מה אני לא עושה נכון? תודה לכל העוזרים נ.ב מצטער מראש אם זה לא הפורום הנכון
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
-
-
בעיה בהתקנה ב-NBA 08 כותב לי את זה http://img183.imageshack.us/my.php?image=96308901ka9.png
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_32426.shtml סרטון - http://www.gametrailers.com/player/usermovies/202696.html תמונות - http://www.gamershell.com/pc/operation_thunderstorm/screenshots.html?id=342814 כנראה זה משחק ירוד, אבל בחוסר משחקים שיש, זה המצב :'( [עדיין לא שיחקתי בדמו ]
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
-
-
היי חבר'ה!! אני כבר הרבה זמן מנסה להיזכר במרוץ מכוניות ממש חמוד עם מכוניות קטנות היו כל מיני מסלולים, ביניהם אני זוכרת מאוד את השלג המשחק היה במבט מלמעלה על המכוניות. מאוד אהבתי את זה! ואני כל כך רוצה להשיג את זה! מישהו יודע על מה אני מדברת? מוכר למישהו המשחק הזה? תודה על העזרה מורן
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-


