משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני צריך עזרה אני מפעיל את המשחק וזה נותן לי הודעה זו: No Label OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766446) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 867 MHz with 127MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 Can't find file for package 'ALAudio' History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine אני מבקש שתעזרו לי! תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי את הדמו של המשחק ואז כשאני מדליק אותו הוא עושה לי מה שקורה כששמים רפרש יותר מדי גבוה ממה שהמסך מאפשר. ניסיתי להוריד את הREFRESH RATE ולשנות רזולוציות אבל כלום לא עזר!
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
-
-
כל הזמן שאני נכנס לדמו של פיפא 06 קיצר אז התפריט מתחיל לקפוץ לבד... אני לא מבין מה זה ..אבל הבנתי שיש לו בעיות אם דברים אלחוטיים..יש לי עכבר אלחוטי אז הוצאתי אותו ואז זה לא קופץ יותר .. איך אני יכול לשחק מבלי להוציא את העכבר..!?????????????
-
- 1 תגובה
- 822 צפיות
-
-
חבר'ה הורדתי את האלף לייף 2 עם הקופון שקיבלתי בכרטיס מסך...עכשיו הורדתי אותו דרך הסטים ועכשיו אני לא יודע איפה הוא נמצא על המחשב שלי...אולי אתם יודעים ותעזרו לי?
-
- 7 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם. התקנתי Crysis במחשב החדש, והמשחק עובד ממש טוב. בהגדרות לחצתי על optimal settings והוא הגדיר לבד את ההגדרות האופטימליות. הוא הגדיר ב advance הכל על high. המשחק עובד חלק, ואני רוצה להעלות את הגרפקיה עוד , אבל כשאני בא למסך ה advance האפשרות very high לא נלחצת, כלומר אי אפשר ללחוץ עליה. אפשר איכשהו להעלות את הגרפקיה, ולמה הוא לא נותן לי להעלות? המפרט: מעבד: Intel E8400 כרטיס: Nvidia Geforce 260GTX
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אחרי שאני מתקין את המשחק נפתח החלון של הגדרות המיקרופון, אני מבצע את התהליך כפי שמוסבר שם, ונקלט שמע מהמיקרופון, ואז כשאני לוחץ SAVE אז הוא אומר ERROR SAVING SETTINGS מה פשר הדבר?
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
לאחר שהגדרתי את המקשים כרצוני בפעם הראשונה ניתן לשחק במשחק...אך לאחר שיוצאים ממנו לא ניתן לחזור והמחשב תוקע את המשחק רק לאחר שמוחקים את הקובץ ההגדרה של המקשים מהתקייה של הnba ניתן לשוב ולשחק בו אך עם הגדרת המקשים של המשחק ולא מה שהגדרתי לו. יש למישהו פתרון???
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
במשחק GRID / FUEL אני מנסה לשחק אם הגה וזה לא עובד לי , המחשב מזהה הגה מחובר חומרה וזה.. ובמשחקים כאילו אין הגה.. הוא לא עובד בGRID וגם בFUEL לא מצאתי בהגדרות שום דבר שיכול להפעיל את ההגה.. מישהו יכול לעזור ? ההגה זה MICROSOFT SIDEWINDER PRECISION RACING WHEEL
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
-
-
פעם כשהייתי מוסיף את החפצים לתקיה של Downloads זה היה מוסיף לי אותם בלי שום כל בעיה... למה עכשיו הוא לא מוסיף לי אותם??? :s05:
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
זו ההודעת שגיה שאני מקבלת כשאני מנסה ללחוץ על הורדת המשחק. "Your system is currently not allowing access into our servers. Check your Firewall and/or security software settings and try again. Visit the help page or contact us at downloader@pandonetworks.com for further assistance. " [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 800 צפיות
-
-
המשחק מורד דרך סטים (Steam) הורדה חוקית של משחק שקיבלתי בגיפט (לא נראה לי זה עובר על הכללים אם זאת הורדה חוקית). שלום, קצת פרטים שאולי יעזרו לכם לפתור לי את הבעיה: אתמול החלפתי חפצים ממשחק כלשהו (TF2 אם אתם צריכים לדעת) תמורת המשחק L4D2 (דרך Steam Beta Trade אם זה משנה, למי שלא יודע זאת תוכנה בטוחה שבה ניתן להחליף חפצים תמורת משחקים או משחקים תמורת משחקים בדרך בטוחה). בקיצור עשינו החלפה... חצי שעה אחרי ההחלפה הוא אומר לי שלדעתו העסקה לא שווה לו (לא עשיתי לו סקאם או משהו לדעתי המחיר היה הגון) הוא אמר שהוא רוצה שנחליף חזרה אני לא הסכמתי כי נתתי לו הרבה מאוד חפצים (מעל 100) ככה שאני לא אזכור מה נתתי לו והוא יוכל לא לתת לי הכל אז לא הסכמתי ומחקתי אותו... אז פתחתי את המתנה והת…
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-
-
הורדתי משחקים מהיו טורנט חילצתי התקנתי אפילו שמתי בדימון טולס הכל טוב ויפה.הוא כבר פותח לי את החלון של המשחק אממה כשאני לוחץ על פליי הוא אומר לי שאני צריך להכניס את הcd/dvd המקורי.מה אני עושה לא נכון? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני לא יכול להזין שם משתמש במקום המסך שבוא אני כותב את השם משתמש מופיע לי תמונה של שולחן כזה שרואים אותו מלמעלה ולא כתוב כלום
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
שאני באמצע לב ואני מתתי ואני רוצה לחזור לשמירה , אז אם זה לא QUICK SAVE , אז הבנתי שאני חייב לצאת למסך הראשי ולהעלות את השמירה , אבל גם זה לא עובד. הוא חוזר לי לתחילת השלב. עכשיו עד שגיליתי שאפשר לשמור עם F5 על QUICK , גם אותו אני לא מצליח להעלות. בקיצור , אני מת באמצע איזה שלב , ואני מתייאש כי אני צריך לעשות הכל מהתחלה! מישהו יודע מה הבעיה ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בהיטמן החדש המשחק בגרסה המקורית (1.0) עשה לי בעיות החל מהשלב עם הכוכב פורנו,ולא ידעתי מה לעשות ולכן התקנתי את PATCH 1.1... עכשיו אני אידיוט ובטעות מחקתי את השמירות ולכן נאלצתי להתחיל מחדש.. אמרתי בסדר נתחיל מחדש אבל הופ איך שאני מסיים את השלב הראשון המשחק קורס.. כמו כן ניסיתי גם עם צ'יטים לעבור את השלב מיד אך שוב המשחק קורס ומופיעה הודעה שהתוכנה ביצעה פעולה בלתי חוקית ולכן תיאלץ להיסגר. בקיצור,למישהו קרה? והאם יש לכם עצה מה לעשות ? :'( אני מת על המשחק הזה.. הוא פשוט מדהים.. אני חייב לסיים אותו!
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
גם ב 3 וגם ב 4 אני מתחיל תהתקנה עובר תקטע של הדיירקט אקס ואז יש לי ארור. זה משחק מקורי ופועל על מחשבים אחרים,זה רק אצלי בווינדוס אקס פי. מה עושים?
-
חבר הביא לי תמחשק.. עכשיו..הכרטיס מסך שקניתי הגיע דפוק.לא משנה,בקיצור בנתיים אני עם הכרטיס מסך אונבורד,שמצליח להעלות נגיד..את בלאק אנד וויט 2 בגרפיקה הכי נמוכה וגם אז זה קופץ,אבל פועל עכשיו..שאני מפעיל תמשחק הכל סבה..אבל שאני עושה משחק חדש או כל סוג משחק אפילו מולטיפלייר..במסך הטעינה של השלב כביכול..טוען טיפה וקורס..המשחק נסגר ויש הדעת שגיאה של הווינדוז.. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות..האם זה קשור לכרטיס מסך..? או שזה פשוט תקלה במשחק עצמו..?
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום לכולם... אח שלי קנה לפני כמה ימים את המשחק ובימים באחרונים הוא לא מצליח להיתחבר לשרת של המשחק... מישהו יודע על איזה בעיה שקיימת בימים האחרונים ? יש מישהו שקנה את המשחק ומצליח להיתחבר ?
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
אני מכניס את המילה developer- והוינדוס אומר לי שזה לא חוקי...invalid ואין לי מושג למה אני עושה בדיוק כמו מה שקראתי. למישהו יש מושג?
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה פעם שאלתי את זה אבל לא ענו לי כשאני מתקין את המשחק הכול טוב ויפה אבל כשאני נכנס למשחק זה מחכה ואז עושב ריסט ככה זה גם ברשת ובקונטר סטרייק סוסר לפני שהחלפתי כרטיס מסך הכול עבש אצלי רק עכשיו זה לא עובד זה המפרט שלי intel pentium 4 3.0 ghz 512 ram 80 gb geforce 6200 128 mb השאלה שלי מה אני יכול לעשות ואולי אני יכול לעשות? אולי לשנות משהו בהגדרות של המחשב ? המשחק מקורי תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מנסה להתחבר וזה עושה לי את זה: http://i3.photobucket.com/albums/y83/gamer_446/1-2.gif מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלומות, בגלל בעיות של חוסר מקום(שמשגעות לי את השכל) בהארד דיסק אני מוכרח להסיר את C&C 3.. לצערי, זה קצת קשה.. אני מפעיל את הUninstaller המובנה של C&C 3 והכל "עובד" בסדר עד שאני לוחץ על הכפתור Remove, ואז הUninstaller פשוט... נתקע ולא מסיר כלום... Help? תודה מראש לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום לכולם; לאחר אינספור בעיות עם המשחק (עקב התקנת יותר מדיי ערכות וחבילות תוספת) החלטתי שהפיתרון הטוב ביותר הוא הסרת המשחק לחלוטין והתקנתו מחדש. הסרתי את כל התוספות למשחק (KOTN ודומיו) וכאשר אני לוחץ על הסרה של המחשק עצמו, מופיעות לי 2 שגיאות שלא מאפשרות הסרה. http://www.2send.us/picture.php?file=94853b4670.bmp http://www.2send.us/picture.php?file=272bc40377.bmp .... עכשיו ניסיתי לעקוב אחר ההוראות וסגרתי את כל התמונות שפתוחות ברקע, רוקנתי את תיקיית ה-TEMP וכיביתי את החיבור לאינטרנט, אך עדיין ההסרה מסרבת לפעול. למישהו יש הצעות..?
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
שאני מנסה להתקין את המשחק Mohaa זה כל פעם מראה לי את המסך של ה Uninstall כאילו הוא מותקן אז אני הולך להוסף\הסר תוכנות מוריד את המשחק ובכל זאת זה נשאר שם עכשיו אני לא יכול להתקין מחדש את המשחק בגלל הבעיה הזו. יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני משחק במשחק הזה ויש לי שרת שרציתי לשחק בו הוא אחד הטובים אבל כל פעם שאני מעלה את השרת הוא רושם לי שיש לי שהגיים גארד של המשחק מצא לי ברקע האק הבעיה שאני לא אוהב לשחק עם האקים ואין לי שום האק וכתוצאה מזה המשחק כל הזמן יוצא לי עכשיו הבעיה היא כזו יש לי מחשב ולאחי יש מחשב אצל אחי השרת עובד והכל בסדר אצלו אצלי הוא רושם את התקלה הזו אבל הבעיה שהשרת בא מהמחשב של אחי זאת אומרת אני העברתי בתוך כונן את השרת למחשב שלי מהמחשב של אחי לכן אין שום סיכוי שההורדה לא בסדר כי אצלו הכל עובד ומה שיש לו זה מה שיש לי בדיוק אבל באמת מה שיש לו יש גם לי כי זה נילקח משם ואני לא הורדתי מהאתר את השרת למחשב שלי לא הורדתי את השרת למחשב שלי כי לא ידעתי מה האתר של השרת הזה ביגלל שהתיקיה של השרת יושב…
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-


