עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by SilentBob,

    לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94-black-friday-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%93/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. בואו לסיבוב בחדר החדש ש-Sega השיקה ב-Steam.

  3. Started by NaNdoS,

    אני מקבל FPS נמוך מאוד (avg 15) שאני על 800X600X16Xall-set-to-low מישהו יכול להסביר את התופעה? ברשותי gf2 gts 32, 1g athlon, 256mb

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מה קורה? אז הנה עוד גיימפליי הפעם של BO2 42-2 בTDM 6V6! מקווה שתיהנו ותודה לכל הצופים הלינק: http://youtu.be/lVgM81zaG4M

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by J.Dog-Christ,

    המשחק יצא ממש לא מזמן [ב14 לחודש], עוד לא יצא לPC אבל יצא לכל הקונסולות. מה אתם אומרים הוא יצא לPC [ומתי?] ואם כן, יש לנו יורש ראוי לCOD2? עד כמהש אני מבין בס"כ שיפרו קצת את הגראפיקה, הוסיפו קצת אקסטרות לעלילה של COD2 והוציאו משחק חדש, על המולטיפלייר לא שמעתי יותר מידי פרטים עדיין.[גם לא חיפשתי] -ג'ו

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. מקורי אז לא לנעול (יש לי את הקופון) וזה לוקח לזה ממש המון זמן 1050 דקות!?!?חחח חשבתי שיש להם שרת טיסן שיוריד לי על מקסימום מהחיבור שלי... כמה זמן לקח לכם להוריד ואיזה חיבור יש לכם לאינטרנט??1000 דקות זה המון יחסית?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Posford,

    שלום לכלולם. היום קבלתי את ה- PS2 שלי (הקטן). חברתי אותו לטלוייזיה אחת ורואים בסדר גמור צבעוני. חברתי לטלוייזיה שניה ששם הוא אמור לשבת רואים שחור-לבן, מה יכולה להיות הבעיה? כשאני נכנס למשחק (כל משחק) אני מקבל את ההודעה הבאה: No Memory Card (PS2) inserted in memory card slot 1. if you save game insert a momeory card (PS2) wish at least 2290KB of free space. Do you want to start? YES / NO הכרטיס זכרון מוכנס לסלוט הראשון כמובן. תודה לעוזרים. אשמח אם מישהו שמבין ב- PS2 יתמוך בי במסנג'ר\איסיקיו (מבטיח לא להציק). תודה שוב.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. בואו להכיר את היצירות שהפכו את השנה שזה עתה הסתיימה למשוכללת, מעניינת ומהנה במיוחד לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אשמח להמלצות על משחקים כמו NFS וכו.. תודה רבה!!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. כותרת ^^ אני יתחיל : אלה הם 3 המועדפים עלי , ומה שלכם?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by gal241994,

    יש לי את המשחק ואני לא יודע עם המערכת שלי תפעיל אותו אז תגדיו לי אם הוא יפעיל ועל איזה איכות לוח אם GIGABYTE GA-EP31-DS3L מעבד intel e5200 box כרטיס מסך:geforce 9500 1GB זיכרון:2GB 800Mhz ספק כוח :gyro 500w ps044 ג'נרי

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Evil Activities,

    שלום לכם! ראיתי מזמן שיש חנות מאנגליה/בריטניה אם אני לא טועה שמוכרת משחקים בזול אני זוכר שמאוד הרבה אנשים קונים משם משחקים והם מביאים אותם לארץ אני לא זוכר בדיוק איזה חנות זאת, מישו יכול להזכיר לי? יש מצב שזה האתר הזה? GAME.CO.UK???

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. עשיתי את כל המשימות של המשחק, אחר כך קניתי את כל המקומות שיש (מאליבו, מוניות, חנות מכוניות, גלידה, סירות, ובית קולנוע) אני מקבל מרוב מהקמות כסף (חלקם סתם לעשיית כסף אז אין את השרות כמו המכוניות, גלידה והסירות) סיימתי את כל המשימות כולל הזאת שבאה אחרי המאליבו של פיל עם כל הנשקים ועכשיו אני לא מקבל שום טלפון ושום משימה. איך אני יודע שסימתי? אני אמור לקבל את האפצ'י לא? אבל אין אותו בעיר הראשונה ליד הבית מלון. מה אני עושה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by rroonnii,

    [ :ylsuper:

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by amiel18,

    כולם מוזמנים לצפות בשידורים של נבחרת ישראל מול נבחרת שוויץ במסגרת Clanbase NantionCup XV! שידור ישיר: http://www.twitch.tv/IGAIsrael תביאו חברים! צפייה מהנה !

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Gal Gambash,

    ערוץ חדש Send Youre Frags To My Email = vintorxca@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by MINIME,

    אני צריך PATCH שיתן לי לשחק בMULTIPLAYR אז אם אתם מכירים אתר כלשהו או משהו אז תתנו לינק. תודה מראש MINIME.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Release Date: 1/27/2010 Platforms: pcmac Publisher: Zero Point Software Developer: Zero Point Software Gamesite: http://www.interstellarmarines.com/ Genres: First-Person, Sci-Fi, Shooter לא היה אמור לצאת אתמול? נראה טוב!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by David Ell,

    פשוט סרטון מעולה! מנוע מצוין (:

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by yoni_h,

    התקנתי עכשיו את פיפא 14 ואני שם לב שהשחקנים הרבה יותר איטיים ומגיבים באיטיות מאשר בפיפא 13. זה ממש מציק, אי אפשר לשחק ככה! זו בעייה בהגדרות או שלכולם זה ככה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by CrazyGamer,

    שלום אני מתלבטת עם לקנות את המשחק ROME TOTAL WAR ...האם זה משחק יפה? מעניין.? והכי חשוב כמה זמן אפשר לשחק בו בלי שיתחיל לשעמם? ועוד משהו אחד..אפשר המלצות למשחקי אסטרטגיה יפים ,אבל שיהיו חדשים לא הנוסטלגיים...

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אהלן! באילו מודים אתם ממליצים להשתמש באובליביון? באילו מודים אתם משתמשים? האם יש דרך לכפות הפעלת מוד בלי להשתמש ב-Launcher המעפאן? :-*

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by liav12,

    שלום אני משחק בדום כרגע כי אף פעם לא ממש יצא לי לשחק בו. רוב המשחק בחושך, ואני יורה במפלצות על עיוור, אני אפילו לא יכול לראות לאן אני רואה. מה שכן גם המשחק חשוך מדי וזה קצת מבאס. לכן רציתי לדעת אם ישנו איזשהו מוד שעושה את המשחק בעל יותר אור, ולא מוד של פנס על הנשק.. ואם אין ברירה, אז גם פנס. תודה לעוזרים.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by tomerco,

    שלום רציתי המלצות למשחקי תפקידים טובים אבל שיהיו חדשים לא ישנים מימי קום המדינה אני מחפש משחקים בסגנון שאתה גיבור שעולה רמות ושאתה יכול לבחור דמות בין קוסם לוחם וכדומה.. אבל לא חייב.. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by A.J,

    שלום ביקשו ממני להתקין מינקראפט לאחיין שלי ילד בן 10, ראיתי שיש 2 גירסאות גירסת וינדוס 10 וגירסה קלאסית, איזה גירסה כדי להתקין לילד שרק מתחיל לשחק בזה? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים