משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי מסך 20" ואין לי את הרזולוציה הנ"ל. יש איזה אפשרות להוסיף אותו איכשהו ? (אני עם הפאצ' הכי חדש - 1.06). תודה.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
אני משחק עכשיו DOOM 3 (משלים פערים) ואני ברז' 640X480, הוא לא נותן לי להחליף. אני מנסה 1024X768 וגם לא, יש לי מסך רחב רז' נטיבית1280X768. זה לא נותן לי להריץ את המשחק על רז' גבוהה מ640X480, למישהוא יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
תראו, התחלתי לשחק בגלל הציון הגבוה, נמאס לי כבר מהמשחקים שהולכים הולכים ורק יורים, אם אני משחק אז רק בגלל הסיפור בכל מקרה, אני לקראת הסוף אבל ממש אין לי כוח לשחק בו הסיפור דווקא מסקרן אותי אז אם אפשר שמישהו יספר לי בקצרה מי זה מי ולמה ואיך אני ממש אודה לו, גם על ההרחבה שיש למשחק תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
למה לא יוצאים משחקים נורמלים כבר הרבה זמן? שמתם לב או שרק אני תקוע ב Command & Conquer 3 Kane's Wrath שנים.... מתי יוצאים משחקי אסטרטגיה טובים או מה יש לכם להמליץ על אלה שיצאו
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://news.vgchartz.com/news.php?id=2328 כנראה לקוח מגירסת הPS3 של ביושוק 1 שיצא ממש לא מזמן
-
- 3 תגובות
- 800 צפיות
-
-
זה ממש מעצבן!, ויותר מעצבן שאין סיבה מוצדקת ללמה אני זוכר שניסיתי להזמין Warhead מהאתר הרשמי אבל אחרי שאני מכניס את כל הפרטים - Us sales only. עכשיו אותו סיפור עם פאר-קריי 2. מה קרה להם?..
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי היום גיימפד XBOX360 ואני יכול לשחק במשחק אבל לא לשלוט על התפריטים דרך אגב אי אפשר לשלוט עליהם גם מהמקלדת אבל זה ממש מבאס לשחק ככה שכשאני צריך להיכנס לתפריט אני צריך לגשת למחשב מישהו יודע מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
אני לא מוצא את הקובץ EXE בשביל להפעיל את המשחק והוא גם לא מופיע בALL PROGRAMS
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה מאוד מעצבנת במשחק Assassins Creed, כשאני בא עם סכין להרוג מישהו, או מבצע פעולה שיש בה יותר מאלמנט אחד המשחק נתקע לי לשתי שניות, ואז חוזר למצב הרגיל. בדקתי בהגדרות של הגרפיקה, וניסיתי אפילו להוריד להגדרות יותר נמוכות כי חשבתי שאולי יש עומס על המערכת, אבל כלום לא עזר. חוץ מזה, בהגדרות של Quality ו- Detail משהו.. הסמן היה לי על אחד לפני אחרון, ואני חושב שיש לי כרטיס שיכול לסחוב את המשחק הזה על מקסימום. גם המקשים במשחק הזה מאוד מבולבלים ונאלצתי לשנות אותם, זה נראה כאילו אני מפעיל את המשחק מאימולטור של PS3, בגלל התמיכה העלובה. ד"א, אם זה משנה יש לי את גרסת המשחק של RELOADED. אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל להגיד לי גם כיצד אפשר לצאת מהמשחק? זאת המערכת שלי: E7200 4G…
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
אני רואה הרבה סיקורים ובאנצ'ים שמשתמשים במושג FPS (פריימים לשניה) הבנתי שאיזור ה40 נחשב סבבה... מה לדעתכם נחשב למספיק טוב ומה כבר מעצבן?
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
תראו קניתי את המשחק RAINBOW SIX VEGAS 2 ולא בדקתי את הדרישות וגיליתי שזה לא עבד רצינו להחזיר אבל אבדה הקבלה. אחר כך קנינו מחשב חזק וטוב ,ניסינו להתקין ולא עבד!התקשרנו אל הד ארצי והם לא פתרו את הבעיה אז מה כדאי לי לעשות?האמת שריציתי להוריד אבל זה רק יפגע בחברות ובסייכוים שלא יצאו משחקים טובים ל-PC
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
הי, שיחקתי בBlack & White 2, ולפני שיצאתי שמרתי את המשחק. אחרי 10 דקות הפעלתי את המשחק כי רציתי לשחק עוד קצת, וכל פעם כשהפעלתי את השמירה ששמרתי, המשחק נכבה וכתב לי את זה: רציתי לעשות בדיקה... אז התחלתי לשחק מחדש... וכשהתחלתי לשחק מחדש, זה לא קרה... זה נכבה רק כשאני מנסה להפעיל את השמירה. זה אומר שהשמירה שלי נאבדה ואני צריכה להתחיל מחדש? :'( למה זה בכלל קרה? אוף. ועוד הייתי ממש בשלב מתקדם. מה לעשות? :\ תודה.
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2008/10/15/valve-may-unveil-episode-3-by-january/1 אני אישית מחכה לזה בקוצר רוח, את הקודמים מאוד אהבתי, פשוט איכות לשמה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני נמצא בשרת2 ובשרת המהיר תחת אותו יוזר ולמי שלא מכיר http://www.travian.co.il/
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עוד מעט מגיע אלינו FC2 ו גם BIA שיצא לא מזמן כבר כאן. בחודש האחרון, אחרי 3 חודש של עבודה עם הWindows ומספר וירוסים, נראה כי הביצועים קצת ירדו, במספר משחקים, חשים את זה בעיקר ב Warhead... שווה לפרמט?
-
- 3 תגובות
- 705 צפיות
-
-
התקנתי פיפא ב-XP והכל פעל לי טוב. אחרי זה התקנתי ויסטה וכל המחשב פועל מצוין אבל הפיפא עצמה פועלת לאט!!! ניסתי לשנות רזולוציה וזה עדיין נשאר ככה. מה עוד אפשר לעשות??? משחקים אחרים פועלים טוב. תודה רבה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי. זה מיועד לאח קטן, זה יכול להיות אופנועים, משאיות , you name it. אני לא בקיא אז חיפשתי בת'רד ומה שמצאתי זה Flatout\Test Drive. אם זה משנה, המחשב שיריץ הוא GF 9600, E8400... תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני בונה כרגע מחשב לפי המפרט הבא: מעבד AMD 4200 DUAL CORE, זכרון 1G DDR2 800 כרטיס מסך GFORCE 8400GS 256MB לוח בסיסי, דיסק קשיח SATA2 אני רוצה למצוא מחשקים שיכולים לרוץ על מפרט שכזה, בעיקר בתחום האסטרטגיה והספורט (כדורגל ומכוניות) אשמח לקבל רשימה ממי שמכיר משחקים שרצים על מפרט מסוג זה, אני פשוט לא מתמצא במשחקים שקיימים בשוק (אלא אם מדובר ב-COD4, CRYSYS ודומיהם) המחשב אגב משמש את הבן של השכן שלי לצורכי משחקים (ועקב בעיית תקציב זה הכרטיס מסך הכי חזק שיכולתי לשים), המחשב יעבוד עם מסך CRT 17. אני מודה מראש לכל העוזרים.
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי איזה משחקים חדשים וטובים יש עכשיו שכדאי לקנות?אני בעיקר אוהב ז'אנר משחקי פעולה.... זה אומר:CRYSIS החדש עברתי,BIA יש לי וזה אחלה משחק מה עוד כדאי לקנות? תודה
-
- 3 תגובות
- 773 צפיות
-
-
-
ניראה ש THQ שחררה את FPW הראשון המלא להורדה בחינם מהרשת. הורדה: http://www.gamershell.com/news_61602.html
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות משלחק למחשב אסטרטגיה טובה ...קצת לבזבז זמן לפני הלימודים ? איפה כדי לקנות?
-
- 1 תגובה
- 974 צפיות
-
-
שלום, יש כמה משחקים שלא מצליחים לרוץ על מחשבי, כל הדרישות שלי מתאימות למומלצות אך המעבד לא עומד במינימום, הוא רק שני גיגה הרץ. רציתי לברר: אם אני יעשה אובר קלוקינג המשחק יזהה את השינויי וייתן לי להריץ אותו? תודה רבה מראש .
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום! יש בעיה במשחק הזה. כול פעם שהוא נטען,באמצע זה ניתקע ומופיעה שגיאה של prism3d. האם אפשר לפתור את הבעיה ככה שיהיה אפשר להפעיל את המשחק בלי בעיות? ניסיתי שדרוג דרייבר לכרטיס מסך,אך זה לא עזר.[br]פורסם בתאריך: 12.10.2008 בשעה 17:00:12 ??
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-


