עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by SyndromE,

    ז'אנר: First-Person Shooter פיתוח המשחק: Gearbox Software הפצה: Ubisoft מנוע: Unreal Engine 3 תאריך יציאה: 09.10.2008 תאור: הולנד 1944. צבאות הברית כבר נחתו בנורמנדי. בהתאם לדוקטורינת הקרב המקורית של צבאות הברית, "נתק ואגף", יוצא המבצע הצבאי הגדול הבא אחרי הנחיתה. כ - 5000 מטוסי קרב, 2500 גלשנים וכ - 35 אלף צנחנים, נוחתים מעבר לקווי האויב במבצע הידוע לשמצה בשמו MARKET GARDEN. הקרב באזור היה בין הקשים ביותר שידעו בעלות הברית במלחמה, עם מעל ל - 17 אלף הרוגים ופצועים לבעלות הברית, יותר אפילו מביום הנחיתה בנורמנדי. תפקידה של פלוגה 101, באותה קרב, היה לשמור על דרך האספקה היחידה שהייתה על מנת להעביר ציוד ללוחמים. הגרמנים שהכירו בחשיבות הלוגיסטית הרבה של הדרך, חימשו אותה ה…

    • 75 תגובות
    • 10.2k צפיות
  2. Started by erandob,

    אני מעוניין לקנות את המשחק The Witcher: Enhanced Edition בגרסתי האירופאית המהדורה הזו עדיין לא משווקת בארץ ולכן התחלתי לחפש באתרים שוניפ מחו"ל. לכן, נכנסתי לחלק מהאתרים שמוזכרים כאן בפורום, אך לצערי לא מצאתי את עלויות המשלוח לישראל. לדוגמה: http://www.game.co.uk אם מישהו יודע מה מחיר המשלוח לארץ באתר זה (או אם יש לו אתר נוסף מומלץ) אשמח לקבל את עזרתם. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by eglon1,

    http://www.americasarmy.com/downloads/

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. לא הייתי בטוח אם לפרסם בפורום משחקים או לא, כי אם אני לא טועה שאני מפרסם בפורום Windows לגבי בעיות במשחקים מעבירים את זה לכאן (אני פשוט לא בטוח שזה ככה אם אני טועה אני מבקש סליחה חשבתי שזה מתאים לפה אם לא לפורום Windows). הבעיה היא כזאת, התקנתי את המשחק The Suffering, ניסתי להריץ אותו הכול עולה כמו שצריך חוץ מבעיה אחת, גם בתפריט של המשחק וגם במשחק עצמו העכבר זז עם "תקיעות" מהכוונה של הוא זז אבל לא בתנועה חלקה אלא עם תקיעות, מהכוונה של בתפריט פשוט העכבר זז עם תקיעות קטנות, ובמשחק עצמו שאני מנסה להזיז את הדמות הראשית היא פשוט זזה בתקיעות בגלל הסיבה של העכבר (אם אני מזיז אם המקלדת היא זזה כמו שצריך) העכבר לא עושה שום בעיות בWindows, הוא זז חלק כמו שצריך, וכמו כן בכול משחק אח…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. היי, סוף סוף הנחתי את ידיי על המשחק הזה [שקיבל ציון ביקורות נמוך להחריד] ולצערי אני חייב להודות שהביקורות בהחלט צודקות לגבי המשחק. סתם תהיתי אם יש אנשים שמשחקים במשחק או שכולם החליטו לפסוח עליו?

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by אליאור27,

    כמה תעלה גרסת האספנים של RED ALERT 3 ומה יש בה?

    • 3 תגובות
    • 943 צפיות
  7. Started by Yaron-Cohen,

    איזה מערכת צריך בשביל להריץ את המשחק?? אני חייב להחליף כ.מ לפני שהמשחק יוצא...

  8. Started by klayton,

    PUBLISHER: Rockstar Games DEVELOPER: Rockstar North GENRE(S): Action, Adventure, Racing PLAYERS: 16 ESRB RATING: M (Mature) RELEASE DATE: 18/21.11.2008 טריילר ראשון ל PC http://www.gametrailers.com/player/40885.html

    • 51 תגובות
    • 5.1k צפיות
  9. Started by dragon772,

    האם יכול להיות שהמשחק לא פועל אצלי חלק על המדיום עם רזולוציה של 1024 על 900 ? ישלי p4 2.8 x800gto 18pp 1.5g memory כאילו זה כולה פיפא...אולי הבעיה במחשב ? 08 פעל חלק על הכי גבוהה בלי בעיה.. ויש לי עוד שאלה שקשורה למשחק..ראיתי לקרינשוטס מהמשחק שמראים בהם קריקטורות מצויירות מצחיקות כאלה משחקות כדורגל ואמרו שיהיה מצב משחק כזה למה אין את זה במחשב? זה רק ל PS3 ו XBOX 360 ? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  10. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, מה תכיל גרסאת האספנים של world at war? ובכמה היא תמכר? תודה לעוזרים! אלון

  11. Started by barak gonen,

    שלום אני שואל כבר הרבה שאלות בקשר לGTA IV ואני יודע.. עכשיו לעיקר אתם יודעים במקרה איפה אפשר להוריד את המשחק לתקופת ניסיון או משהו?... אני פשוט חייב לראות איך זה נראה!! תודה לכם מראש וזו השאלה האחרונה ברק גונן

    • 7 תגובות
    • 7.3k צפיות
  12. Started by TheReaper,

    http://www.gamershell.com/download_33818.shtml enjoy

  13. Started by rroonnii,

    הורדה - http://www.gamershell.com/download_33818.shtml http://files.filefront.com/Quantum+of+Solace+Demo/;11994041;/fileinfo.html סרטונים - http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=allmedia&s=Quantum%20of%20Solace [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by kovar,

    אני צריך עזרה אתמול שיחקתי עם חבר שלי פיפא ברשת והכל פעל חלק היום ניסינו לשחק ולא שינינו שם דבר בהגדרות אבל לא הצלחנו להתחבר (חוץ מפעם אחת) מישהו אולי זה גם קורה לו ויודע איך לסדר את זה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by huber,

    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=198546 http://www.bit-tech.net/news/2008/10/06/first-deus-ex-3-details-emerge/1 לא יודע מה איתכם, אני מאוד אהבתי את הראשון, השני היה סביר, נקווה שהשלישי לא יאכזב.

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by dennis14,

    ההמשך המיוחל לסדרת ה - RPG/H&S שהתחילה עם DIVINE DIVINITY בסוף 2002 (http://www.gamespot.com/pc/rpg/divinedivinity/index.html?tag=result;title;3) והמשיכה בחצי SEQUEL וחצי הרחבה בשם BEYOND DIVINITY ב - 2004 (http://www.gamespot.com/pc/rpg/beyonddivinity/index.html?tag=result;title;4) ששניהם נחשבים עד היום לבין המשחקים הטובים בז'אנר שמשלבים עולם משחק גדול, עלילה מעניינת (אם כי די סטריאוטיפית לז'אנר) עם משחקיות מהנה וממכרת של משחקי H&S וממשחק מעולה. עובדים המשחק כבר כ - 4.5 שנים והוא צפוי לצאת באמצע השנה הבאה למחשב ול - XBOX 360. אתר המשחק - http://www.larian.com/egodraconis.php הנה הכתבה של גיימספוט עליו - http://www.gamespot.com/pc/rpg/divinity2egodraconis/news.htm…

    • 65 תגובות
    • 18k צפיות
  17. Started by barak gonen,

    היי אני ראיתי אתמול באתר של ToysRuS האמריקאי מכירה מוקדמת לGTA IV. אני יודע שהוא יצא באמריקה ב20 לנובמבר ובאירופה ב28 לנובמבר. אתם מכירים איזשהי חנות בארץ שגם מוכרת את ה-GTA IV במכירה מוקדמת?? (אגב בToysRus זה עולה 50$) תודה מראש ברק גונן ??? ;D

  18. Started by iyehuda,

    חיפשתי ולא מצאתי כולל באתר של alky

  19. Started by Ido.G,

    אני מקווה שאני לא חוזר על משהו שכבר רשמו פה- אבל השנה משחק הכדורסל (שאני וחבר שלי מכנים "ה PES של הכדורסל") NBA 2K יצא למחשב. למי שלא מכיר, מדובר על סידרה מוצלחת בהרבה ממשחקי הכדורסל העייפים והמייגעים של EA, שבאמת הגיעו לשפל המדרגה (FIFA זה עוד איכשהו משחק טוב, רק פשוט פחות מ PES. לייב היא פשוט סידרה גרועה). כבר כמה שנים שלא רק ש NBA LIVE הוא לא משחק טוב- אלא לשחק בו זה פשוט סבל (לדעתי לפחות). במחשב המצב גרוע במיוחד, בקונסולות (הדור הבא) קצת פחות לפי מה שאני מבין. חבל רק שהמשחק יוצא דווקא בשנה שבא עושה רושם ש PES מאוד מוצלח (לעומת 2008 המעפן למדי).

    • 195 תגובות
    • 30.8k צפיות
  20. טוב אז ככה חשבתי לפתוח את הנושא הזה כבר הרבה זמן , כדי שכולם ידעו מה זה אז הנה: קודם כל DOTA=DEFENSE OF THE ANCIENTS , זה משחק או יותר נכון מפה במשחק warcraft iii , תחת CUSTOM GAMES המשחק הזה , הוא 5 על 5 , אבל אפשרי לשחק 1-1 וכו' , אבל לא עושים את זה , כי זה פשוט לא עובד ככה המשחק כולל טכניקות רבות מאוד ויש בו אליפויות עולם , יש לציין גם שזהו המשחק הכי משוחק ב WARCRAFT , תחת CUSTOM GAMES , ואני מאמין שהוא אפילו משוחק יותר מהמשחק הרשמי, טוב מספיק עם ההסברים הכללים בוא ניגש למשחק אתה בוחר גיבור מתוך כ-120 גיבורים , שאיתו אתה אמור להתקדם ברמות ולהרוג גיבורים של הקבוצה היריבה , במטרה להשמיד את ה TREE OF LIFE/FROZEN THRONE , האתר הרשמי של המשחק : http://www.dota-allstars…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. אנ י מחפש אקשן זול כמו בFREELANCER, ולא איזה סימולטור דקדקני שגורם לך לא להבין מה רוצים ממך...

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Tanya,

    בוקר טוב אפשר לקבל רשימת אתרים אמינים שניתן לקנות דרכם משחקי מחשב? אני רוצה לעשות רשימה כי הרבה פעמים יש משחק מסויים שאני מחפשת, והוא לא נמצא במלאי, אז אני רוצה כמה אתרים שאם למשל באתר X הוא לא נמצא במלאי, אז שיהיו לי עוד כמה לבדוק בהם. תודה

  23. Started by langa,

    קניתי גיים פד פשוט וחברתי אותו והגדרתי אותו בווינדוס. משום מה המשחק לא מזהה את הגיים פד. מה עושים?

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות

דיונים חדשים בפורומים