עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. בקישור הבא: http://mp1st.com/2013/06/08/battlefield-4-rumor-59-leaked-images-of-the-battlefield-4-alpha/ ניתן לראות למטה את התמונות מהאלפא (או אולי Pre-Alpha) רשמית השינויים שפורסמו בקישור ימומשו ב Battlefield 4... לאלה שמעדיפים בעברית: (תרגום שלי, אם יש תרגום לא נכון נא להגיב באשכול ואני ייתקן...) מסך Loadout חדש (הכולל רכבים, קיטים ונשקים) מסך "מדליות" חדש שבו יהייו המשימות כמו ב BF 3 המדליות והריבונים דוג טאג שמאלי וימני יחזור (גם אני לא ממש הבנתי...) תוכנת האוריג'ין תשתלב עם החברים והאתגרים שיש לנו במשחק "משחק מהיר" ו"חיפוש שרתים" יחזור Battlepacks - חבילות קרב. נוכל להכנס לחבילות הללו דרך התפריט סקואד של חמישה אנשים 4 קיטים מסך התאמה כמו ב BF 3 דומה רק שיתווסף סלוט ה…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Black_Citadel,

    יש יותר מדי משחקים לקונוסולות האלו שאני מפספס חשבתי לקנות אחד מהם.. שווה לקנות עכשיו ? כי אני יודע שעומד לצאת PS3 והXBOX החדש עוד מעט לא ?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by yoel12,

    שלום אשמח לדעת האם steam וorigin מקבלות prepaid?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. נתקלתי היום בתוכנה בשם Game Jackal שבודקת את סוג ההגנה של הדיסקים של המשחקים שלכם ויוצרת לכם על המחשב מעין פרופיל עבור כל משחק, שמאפשר להריץ אותו בלי הדיסק בכונן. התוכנה חוקית לגמרי (היא כמובן עולה כסף), ונועדה לעבודה עם משחקים מקוריים - פשוט כדי לחסוך את החיפוש של הדיסק המתאים והחלפתו בכונן. אל תגררו את הדיון הזה ל-warez בבקשה, כן, אני יודע שיש גם דרכים אחרות לשחק בלי הדיסק המקורי... :-X http://www.gamejackal.com

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by AB,

    מישהו יכול להסביר לי איך משנים את הלחצנים כי חיפשתי בכל המשחק ולא מצאתי........ואני משתגע@!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by ryu,

    שלום לכולם! פתחתי שרת חדש של 32 איש, כולם מוזמנים! שם השרת [Arkham] Israel Public by Ryuudo1 Israeli Gamer israel יש גם וונטרילו לקהילה: 212.150.254.9 3784 כולם מוזמנים! השרת הוא בשביל הקהילה של גיימר בעיקר אבל כמובן אנחנו לא מסננים אף אחד שיהיה בכיף! פשוט תעשו בחיפוש Israel או Israeli וזה ימצא לכם את השרת. לא לשכוח להוסיף למועדפים

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by swaninja,

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Chevy,

    http://www.gamespydaily.com/news/screenshots.asp?id=3185 8)

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. החל מה-26 ליולי אם תרצו לשחק ב-Counter Strike תהיו חייבים להשתמש בגירסה 1.6! אם אתם משתמשים בגירסה 1.5 ואין לכם חשבון Steam (המערכת של Valve) אז אכלתם אותה! :-X Valve החליטו לזרוק את רשת Won לפח, גירסה 1.5 רצה על שרתי Won ולכן עקב סגירתם היא תיעלם. גירסה 1.6 רצה על שרתי Steam! כמו כן Valve החליטו שכל אדם שברשותו Half-Life מקורי ולא פתח חשבון ב-Steam לא יוכל יותר לפתוח חשבון ע"י serial של Half-life המקורי (למעשה זה נכון כבר לחודש האחרון ואפילו קצת לפני - לכן הרבה אנשים לא יכלו לפתוח חשבון ב-Steam) ,אלא יהיה חייב לרכוש את half-Life2 או את Condition Zero ורק איתו יוכל לפתוח חשבון ב-steam(כל אלה שכבר יש להם חשבון עם Half-Life המקורי אז סבבה להם, עליהם אין השפעה ;D ) מי…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by blabla2002,

    הכותר אומרת הכל ועדיף שרתים אם שחקנים ישראלים ופינגים נמוכים

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by יקירn95,

    הורדתי את המשחק ולפני שההתקנה מתחילה הוא אומר לי שאני צריך קוד של steam נרשמתי לsteam אבל אין לי מושג מה לעשות ניסיתי סריאלים ולא הצלחתי... אם משהו יודע משהו ..? תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Roeebaeloha,

    היי לא הבנתי מה פירמו היום בבאטלוג על חודש פאברואר מישהו יוכל להסביר לי על מה מדובר?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. למי שיש את הקודים אשמח מאוד אם יתן לי <לא./>

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by eriksexy,

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אהלן..רציתי לדעת על איזה דברים אני יכול לוותר בגרפיקה של HITMAN ABSOLUTION ואת איזה דברים כדי לי להעלות בשביל שהמשחק יראה הכי טוב יש לי מחשב יחסית סבבה i5 עם ATI RADEON 6850 ו 4GB RAM DDR 3 נראה לי מה ששם אותי בבעיה זה הRAM אבל לא משנה רציתי לפי התמונות שתגידו לי מה פחות חשוב בשביל שהמשחק ירוץ מהר ויפה ומה יותר חשוב ..כרגע עם מה שאתם רואים בתמונות זה רץ לי על 45-55 FPS בערך..יכול להגיע גם ל60 באיזורים מסוימים אבל גם לרדת מ40 מדי פעם

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by TeaTime,

    השנה קצת הקדמתי את הפוסט המסורתי של "משחקים מעולים שאתם לא משחקים בהם" (לשנים קודמות לחצו פה ופה). השנה תעשיית האינדי קיבלו אור זרקורים גדול מבד"כ עם braid לXBLA וWorld of goo למחשב ולWII, שני משחקים עצמאיים שיושבים בכבוד בין כל הכותרים עתירי התקציב. הפוסט הפעם מגיע בעיצומה של חלוקת הפרסים ולכן יש לכם זמן להתרשם מהמשחקים בזמן הכרזות הזוכים. לרוב המשחקים יש גירסאות טרייל שתוכלו לשחק בהם, וכרגיל המחיר הממוצע נע בין 15-20 דולר. תמורה טובה יותר לכסף לא תמצאו בכותרים הגדולים והיוצרים ראויים לתמיכתכם. בלי תוספות נוספות לכו לאתר http://www.gametunnel.com/ למידע נוסף ופרטים על הזוכים

  17. Started by kobibo,

    האם ניתן להשתמש יותר משני נשקים? יש לי לא מעט סוגי נשקים אך במשחק עצמו במקרה הטוב ניתן להשתמש רק בשני סוגים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by LaMotta,

    יש לי כבר רשימה חלקית, שכוללת את סאגת הwastelands, הלא היא wastelands+fallout1&2, פליינסקייפ (אני יותר אוהב את פולאאוט, אבל רק בקצת. פליינסקייפ הוא בהחלט מהמשחקים המדהימים שהיתה לי הזכות לסיים), מורווינד (סוף סוף אני אוכל לסיים כמכשף, וגם לשחק בטריביונל ובלאדמון), ואולי הגות'יקים(עוד לא שיחקתי). אכן, אין באלדורס גייט ברשימה. אני אמנם מעריץ ענק, אבל אני חושב שכבר טחנתי את כל הסדרה, מכל כיוון אפשרי... אז אני מחפש המלצות למשחקי תפקידים נוספים מהסוג הזה - עמוקים, חכמים, ארוכים, מסובכים, ומספקים - כלומר לא דיאבלו ודאנג'ן סיג'. תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by alon p,

    אני מאוד רוצה לקנות סוף סוף battlefield 2 מקורי, אבל מה שמרתיע אותי זה העובדה שצריך להוריד מליון ואחת פאצים ידנית ולהתקין אותם ידנית ואני זוכר שכבר לפני שנתיים זה היה מש ממש מיגע ועכשיו בטח עוד יותר.. רציתי לשאול אם יש איזה דרך לקנות את המשחק עם הפאצים או שזה יוריד ויתקין אותם אוטומטית או משהו כזה..

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. סתם מתעניין אם משהו עדיין משחק בזה באותה תקיפות שאני

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. שעות אחרונות למבצעי החורף הגדולים בחנות המקוונת אשר מציעה את כל משחקיה ללא הגנות קבצים, והזמנות אחרונה לקבל את הכותר הוותיק והנהדר Giants: Citizen Kabuto ללא תשלום וללא התחייבות חנות המשחקים המקוונת GOG נכנסה ליממה האחרונה של מבצעי החורף הגרנדיוזיים שלה לשנת 2015, שבמסגרתה חוזרים כל המבצעים השונים שהתחלפו במהלך השבועיים האחרונים, ויש גם בונוס – משחק הפעולה מגוף שלישי ההומוריסטי בעולם פתוח, Giants: Citizen Kabuto, חינם לחלוטין לכל המשתמשים הרשומים באתר. על חלק מן המבצעים העסיסיים סיפרנו לכם כבר לפני כשבוע, והם כולם זמינים שוב, כאמור, עד לשעות אחר הצהריים מחר (ראשון). בנוסף, להלן עוד כמה דילים שצליחו לתפוס את תשומת הלב שלנו מתוך הרשימה המרשימה שכוללת מאוד הנ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. ולא אני לא מדבר על 2004 אלא על המשחק הראשון שיצא UT 99 מי שלא יצא לו לשחק צריך להתבייש להתבייש להתתביייש כי זה המשחק הכי מטורף אדיר גדול והכי חשוב : המשחק שהכי דורש סקילס במילים אחרות חרישה............ מי שלא יצא לו לשחק במשחק יכול להשאיר לי הודעה ואני יכניס אותו לעניינים דרך אגב קהילת UT99 הקהילה השנייה בגודלה אחרי CS אז כדאי

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. משחקי S.T.A.L.K.E.R יזכו סוף כל סוף ליורש אמיתי ורשמי מבית היוצרים המקוריים - אי שם בתחילת העשור הבא לכתבה

  24. עד עכשיו יצאו כל המשחקים של EA-SPORTS (אלו שמחדשים כל שנה), אבל למה לא יצא NBA LIVE 2002??? חוץ מזה לפלייסטיישן הוא כבר יצא מזמן

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by אילן אריאל,

    אני מחשפש משחק שאני לא זוכר כלום מהשם שלן אני רק זוכר שצריך לסנות גשרים סין אי לאי וליתפןס את הפריסט של האוייב אני מקווה שהתאור מספיק

דיונים חדשים בפורומים