עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by JohnnyBravo,

    מתי יוצא FIFA 2011? אם בכלל?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. Started by mor873,

    קנתי את המשחק דרך סטים , בכניסה למשחק מבקשמ רישוםמ לאתר Ubisoft השרת שלהם נפל\ בשידרוג ולא ניתן להפעיל את המשחק , דבר כזה עוד לא קרה לי שהיא אפשר לשחק במשחק שרכשתי כדין בגלל אתר שנפל .

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. כותרת.. אני צריך בבקשה שמישהו שמכיר טוב סימולטורי טיסה שימליץ לי על אחד ממש טוב.. תודה.!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. הכל בכותרת. הדבר היחיד שניתן לעשות בSINGLE PLAYER בBATTLEFIELD הוא CONQUEST על מפות של 16 איש?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. בע''ה, שלום חבר'ה, האם יש דרך לדעת איך יעבוד משחק על מערכת מחשב מסוימת מלבד דרישות מערכת של המשחק? מדובר במשחק FALCON 4 AF ובמשחק FALCON OF המשחק הנ''ל כוללים תוספות ופאצ'ים למשחק FALCON 4 המקורי. אני מעוניין לשחק ברזולוציה של 1680X1050 ובמפרט הבא: 1. intel i3 550 2. GIGABYTE H55M-D2H 3.DDR3 1333Mhz 2GB Kingston כרטיס המסך הוא המובנה של המעבד. אז......איך יעבוד המשחק? תודה וחג פורים שמח ;D

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. אהלן אנשים, אני רוצה לקנות (כן כן, הגעתי לימים שאני רוצה לקנות) את המשחק UT2004 ואולי גם BF2. אני אשמח אם תוכלו להביא לי אתרים זולים של משחקי מחשב מהארץ ומחו"ל (כאלה שיעשו משלוחים לארץ). תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by LazyBoy,

    http://www.idsoftware.com/ הרשמה לבטא: http://www.quakelive.com/ עוד פרטים: http://kotaku.com/357987/iga-and-id-team-for-free-web+based-quake-live

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. אני אסביר לכם על אתר, שבעזרתו תוכלו להרוויח כסף ולאחר מכן להעביר אותו לחשבון PayPal . אוקי, דבר ראשון, כנסו לאתר : https://www.paypal.com/ תרשמו עם אימייל אמיתי, כאשר תגיעו לעמוד בו אתם מתבקשים להכניס כרטיס אשראי תלחצו Cancel . אל תדאגו אתם לא משלמים אפילו אגורה. דבר שני , כנסו לקישור הבא : http://adbux.org/?r=qwerqwer עכשיו לחצו על Register ולאחר מכן תרשמו, בחרו אימייל אמיתי. איפה שכתוב : Referrer (if any) תרשמו : qwerqwer בהרשמה תכתבו את אותה כתובת דואר כמו באתר הראשון - PayPAL. לאחר שנרשמתם תחכו בערך 15 דקות ותכנסו למייל, שם תראו קוד אישור. זהו, עכשיו כל 24 שעות, באתר Adbux , תוכלו ללחוץ על פרסומות ( ע''י לחיצה Surf Ads ובפרסומת יהיה טיימר של 30 שניות תחכו ואז תחכו ל…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by amit123,

    תגידו מה הקצב ריענון(זה שנמדד ב-59,60,70 וכו')עושה במשחקים?מה יותר טוב שזה גבוה ון נמוך והאם זה משפיע על הביצועים?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by n1kZ,

    טוב אז כפי שאתם יודעים עוד מעט יוצא CoD:Ghost ואין כל כך פעילות באף משחק אז חשבנו להרים טורניר לכיף לזכר הימים הטובים טורניר 5vs5 CoD:Mw2 כל מי שרוצה מוזמן להרשם מקווה שנצליח להרים טורניר לכיף כזה לפני הקוד החדש. בהצלחה קבוצות: RiM

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by VeR-MaN,

    שלום,אני מחפש משחקי קלפים,פוקר,טקסס הולדם.וגם משחקי קזינו. עם יש משחק טוב למחשב אפשר המלצות בבקשה? ואם יש משחק כזה שהוא נגיד סטייל Play65 שמשחקים ששבש על כסף לא אמיתי/אמיתי...כזה רק של פוקר. בבקשה תעזרו לי. בתודה דניאל.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Domovoi,

    http://gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=&TopicID=913815 :'(

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אזז ככה המשחק החדש יצא היום לא ידוע לי בדיוק מתי הוא יתומכר בארץ וגם לא אכפת לי לכל אלו שרוצים תמשחק עוד היום תישלחו הודעה אלי לפרטי

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by 2130TOMER,

    אהלן פתחנו סרבר חדש לCall of duty 4 (פרוץ ) ***כתובת צונזרה*** כולם להיכנס למחוק

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Lafush,

    כולם להצביע לCOD:GHOST!!! http://iesa.org.il/about/%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%94 http://iesa.org.il/news/189

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Godmoney,

    אוקי, יש לי Gamepad כבר כמה שנים. הוא ג'נרי ועושה לי מלא בעיות, מתנתק וחוזר באמצע משחקים וקיצר מעצבן... אני מחפש לקנות אחד חדש ושלא יהיה יקר מדי... או יקר בכלל ... אני רוצה שהוא יהיה כמה שיותר דומה במבנה/מראה שלו לשלט של ה PS2 מאחר שאני משחק ב Pro Evolution ואז צריך לנצל את הכישורים במשחק מול חברים וכדאי שזו תהיה אותה תחושה, אז אם מצויירים על הכפתורים הימניים המשולש, איקס, עיגול וריבוע זה יתרון. אם לא אני תמיד יכול להדביק או משהו... קראתי גם איפשהו שאני יכול לשחק עם שלט של ה Playstation על המחשב. מישהו ניסה את זה פעם? זה עובד?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום לכולם. לא יודע אם אנשים יודעים את זה (אני עד לפני זמן מה לא ידעתי) אבל למצב המשחק של הזומבים בסדרת משחקי COD יש ממש סיפור עלילתי מלא (ודי עמוק ומסובך). לכל אלה שמשחקים בזומבים עוד מימי COD WAW דרך BO1 עד BO2 וגם לאלה שסתם מתעניינים בסיפור עצמו, מצאתי סרטון ביוטיוב שמספר בצורה מאוד מלאה ומעמיקה על העלילה מאחורי מצב המשחק הזה. הסרטון די ארוך (4 שעות) אבל כולל הכל מהכל לגבי הדמויות, המפות, הסיפורים, קטעי וידאו ו"ביצי פסחא" שהמפתחים שמו בהמון מפות (חלקם די הזויים ודי קשים להשיג באופן עצמאי). https://www.youtube.com/watch?v=KfLOdYcZOQ0 תהנו.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. הי קניתי משחק מקורי ויש לי בעיה עם ההתחברות און ליין מדובר על משחק nbak15 לPC האם מישו נתקל בבעיה דומה ויודע את הפתרון עקב כך לא מופיע לי הלוקרר רום ואני לא יכול להכניס את הקוד של הבונוס וגם לא לשחק און ליין אמשח לעזרה והמון תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by CaRTeR,

    אז כמו שהכותרת אומרת אני מעוניין בשמות של סימולטורים לטיסה של מטוסי ומסוקי קרב,אני לא רוצה סימולטור שצריך לקרוא תחוברת שלו חצי שנה לפני זה ואז רק אפשר להתחיל. משהו שאפשר לעלות על המטוס וללמוד ישר ומקסימום למצוא בקונטרול אחר כך את כל המקשים מה הם עושים. אך כמובן שהרמה שלו לא תיהיה כזאת נמוכה לדוגמא כוכב כחול משהו בסגנון הזה יותר קשה גם בסדר. בתודה מראש 8)

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by MECLAREN,

    שלום רב חברים !!! מרוב געגועים למשחק הקלאסי GENERALS ZERO HAOR החלטתי להוריד ולהתקין הכל פעל כשורה אך כשרציתי לשנות את הרזולוציה מ800*600 ל1600*1200 המסך הראה רק שחור עם סאונד. הגעתי למצב שאני מסיר ומתקין מחדש אך שום דבר לא השתנה. לצורך העניין אני עובד עם טלויזיה LCD 32" אוליי זה קשור אבל אם תוכלו לעזור אני אשמח וגם יודה(אוליי אפשר לשנות את רזולוציית המשחק מחוץ למשחק) על כל פנים ניסיתי לשנות את ההגדרות אצלי במחשב אבל זה לא כ"כ עזר, תודה רבה ושבת שלום!!!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. איך פותחים סרבר ב counter strike ד"א אני משתמש בserver extractor יש לי תוכנה לעריכת מפה(עדיין לא התקנתי יש לי על המחשב ) ועכשיו אני רוצה לפתוח סרבר משלי..... מי שרוצה לשאול מאיפה הורדתי אז czero.co.il תירשמו ואז בתפריט תלחצו על הורדת המשחק אחר-כך תיכנו לדף הראשי של האתר ותורידו תוכנת סרברים העדיפה עליכם(אני אוהב את server extractor)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Akiles,

    כבר מעל שבוע אני מנסה לראות ממה נובעת הבעיה שהופיעה פתאום כך. http://i.imgur.com/0pZVtRB.jpg זאת ההודעה שמופיעה לי שאני מנסה להתחבר כמעט לכל שרת .. דרך origin עשיתי repair והורדתי PB מחדש והגדרתי אותו ועדיין הבעיה .. עזרה מישהו ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. אני מסנה להפעיל את המשחק עשיתי את כל הדברים שצריך ושאני מעלה את המשחק הוא מנסה להעלות אותו ואז אחרי כמה שניות זה רושם לי שיש תקלה וזה צריך ליסגר אני לא יודע מה יש לו מי שהו יכול לעזור לי??

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by amir85,

    יצאה GAMEPLAY חדש של המשחק המוצג על שולחן מסך מגע של MS אני חייב לציין שזאת הפעם הראשונה שאני רואה משחק אסטרטגיה שאפשר לשחק על שולחן מסך מגע, נראה מרשים כמו כל המשחק הזה: מה אתם חושבים על המשחק ובכלל לממשק המגע במשחקי אסטרטגיה (עם כמובן נתעלם מהמחיר)?? נ.ב. למי שלא מכיר ולא נתקל אז הנה כמה טרילרים קודמים של המשחק: http://www.gametrailers.com/video/gdc-09-r-u-s-e/47120 http://www.gametrailers.com/video/gdc-09-r-u-s-e/47233 http://www.gametrailers.com/video/walkthrough-part-r-u-s-e/48096 http://www.gametrailers.com/video/walkthrough-part-r-u-s-e/48789 http://www.gametrailers.com/video/e3-09-r-u-s-e/50167 http://www.gametrailers.com/video/e3-09-r-u-s-e/50170

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by 280272,

    כשאני נכנס למשחק, בשהוא מגיע לLOADING הראשון...וצריך להיכנס לMENU יוצת לי שגיע.. מישהו יודע מה לעשות ? :s05: :s05: :s05:

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים