עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by gil_k,

    בא לי לקנות איזה למבורגיני או פרארי. יש לי 400 אלף דולר ואני בקושי מצליח להרים את הכסף. יש איזה דברים שאפשר להרוויח עליהם הרבה כסף? עשיתי את ההעברות מכוניות האלה ואני לא מוצא יותר. מה אתם מציעים לעשות?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Lord Nikon,

    מה אתם חושבים על משחק?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by STRENGTH,

    לא מזמן סיימתי את המשחק הזה ומאד נהניתי מהקרבות ומעלילה... אני חייב להגיד שזה משחק טוב. גם אתם שיחקתם במשחק הזה? אבל יש שאלה שמאד מציקה לי.. RAZIEL בסוף מת על-ידי קיין,אבל זה אומר שהוא באמת מת לתמיד? במשחק הבא לא יהיה אותו? כי אני ממש אוהב את הדמות הזה :'( :'( :'( :'( :'(

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. מיזם חלוקת המשחקים On the House ממשיך עם משחק האקשן-תפקידים הזכור לטובה מסוף המילניום, ועם חבילת DLC נוסף עבור כותר ה-Battlefield האחרון שהושק עד עתה מפיצת המשחקים EA ממשיכה במינוף פלטפורמת ה-Origin שלה, הפעם עם חלוקה חינמית כפולה – של משחק התפקידים הקלאסי Nox, ושל חבילת DLC בשל Getaway עבור כל בעלי משחק הפעולה Battlefield Hardline. Nox הוא משחק "תואם דיאבלו" שפותח על ידי סטודיו Westwood הנודע לפני יותר מ-15 שנים, ועוסק בבחור צעיר מהעולם המודרני האמיתי שלנו שמוצא את עצמו בעולם פנטזיה מקביל בו עליו לסייע במאבק מול כוחות הרשע. לא בטוח שלכותר החביב הזה תהיה היכולת לספק היום אפקט דומה לזה שהוא סיפק כשרק הושק, אך כאשר הוא מוצע בחינם (עבור כל מי שפתחו לעצמם משתמש ב-Or…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Trol,

    שלום, הבעיה שלי זה במהלך התקנת המשחק, יש לי את שני הדיסקים, וכשזה מגיע ל 100 אחוז במהלך ההתקנה זה פותח את ההודעה הזאת: http://img502.imageshack.us/img502/6343/247cl.jpg אני מכניס את הדיסק הרביעי, וכשאני לוחץ על "OK" זה פותח לי עוד פעם את ההודעה שאני צריך להכניס את הדיסק הרביעי, וכשאני לוחץ Cancel זה מבטל את כל ההתקנה, מישהו יכול בבקשה לעזור לי? תודה רבה רבה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by EdenC,

    שלום, התקנתי את המשחק,ואז רציתי להפעיל אותו, ועלה לי משהו כזה של STEAM,איך אני מתחיל לשחק? והאם במשחק הזה חייב אונליין או שאפשר נגד המחשב? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Dima67,

    אני עוקב אחרי המשחק הזה כבר כמה חודשים ורציתי לשתף אותו איתכם. D: http://www.hawkengame.com/ זהו משחק בז'אנר ה-MECH FPS. זהו משחק INDIE הנמצא בפיתוח כבר המון זמן, על ידי צוות של שישה עיקריים + שלושה עוזרים. הוא יכלול (לבינתיים) רק מוד MP. לא ידוע מחיר, תאריך יציאה ובעצם שאר הפרטים החשובים. • לא מזמן עשו ריאיון עם אחד המפתחים הראשיים והראו גם גיימפליי ב-E3 http://www.g4tv.com/videos/53603/hawken-e3-gameplay-demo/?quality=hd • כמה ריאיונות שעשו לפני זמן רב יותר (יש עוד באתר אם תרצו): http://pc.ign.com/articles/115/1158817p1.html http://kotaku.com/5787444/get-an-amazing-cockpit-view-of-gorgeous-mech-shooter-hawken http://www.pcgamer.com/2011/03/31/mech-lust-continues…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. כבר מספר פעמים מעירים לי על כך בפארטי שמהמשתמש שלי יוצאים רעשים שמפריעים מאוד. מה שמוזר זה , שאפילו אין לי מיקרופון, כך שאין לי מושג מהיכן זה מגיע. יש מצב שזה קורה רק שאני מחבר את האוזניות לפרונט של המארז - אבל אני בכלל לא בטוח לגבי זה. ממה זה נובע :s05:

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. Started by yaron266,

    הורדתי את המשחק הנ"ל אבל קיבלתי כל מיני קבצים ואני לא יודע איך לפתוח אותם: rzr-nfsc.085......,rzr-nfsc.002 .... rzr-nfsc.001 ועוד קובץ של rzr-nfsc.sfv. מה אני צריך לעשות????

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by superginiman,

    איזה משחק גדול... זהו הבטא נסגרה נגמר... אם רוצים לקנות זה יעלה 350 שקל + 13 יורו בחודש... (יקר) בנו את המשחק ברמה כזאת טובה שבכלל לא שמתי לב שזה היה בטא.. אז :yelclap: ל בליזרד על עוד משחק מצוין!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by sagi_10,

    אהלן אחים שלי.. צחפש משחק ששיחקתי פעם...המטרה היתה לקנו סמים ואז ללכת למקומות אחרים ולמכור ביוקר... מכירים? יודעים איך קוראים לשמחק? תעזרו לי!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by אור4578,

    היי, אני מחפש מתכנת של שרתי מיינקראפט שיוכל לעזור לי עם השרת שלי. השרת הזה פעיל 24/7 כי אני משלם עליו כסף, יש אתר כמעט מוכן של מידע על השרת וגם אינסטגרם ואיימיל לתמיכה טכנית. בנוסף יש גם שרת דיסקורד, הדבר היחיד שחסר זה מישהו שיוכל לעזור לי להכין את השרת, מישהו שהוא מתכנת שרתי מיינקראפט ומבין המון בהם. אני מחפש כבר כמה שבועות מישהו שיוכל לעזור לי ולצערי לא מוצא. תודה ויום טוב

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. http://stage6.divx.com/members/386050/videos/1112168 לא מזמן פורסמו תמונות של כיביכול משחקיות באיכות מזילת ריר אבל אם תיבדקו טוב תסירטון ותיראו תפיצפוצי משחקיות בטרילר תיראו שהגרפיקה אומנם טובה אבל לא טובה כמו בתמונות שפורסמו בקיצור כמו שאני הערכתי המשחק לא ישפר עד כדי כך תגרפיקה ועכשיו צריך ליראות איך יצא "משבר" שגם בו יש לי הרבה ספקות

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Injustice, Tekken ונוספים מספקים עדנה מחודשת לז'אנר שכמעט נעלם לו מעולם הגיימינג המודרני לכתבה

  15. שלום רב, חזרתי שוב לשחק בג'נרלס, ויש לי גם את ה- Zero Hour וגם הישן, ניסיתי לשחק עם חבר שלי בישן במולטיפלייר, דרך האמשחק הכנסנו אי פי וניסינו להתחבר אני אליו והוא אליי ולא הצלחנו הוא רשם "Conecction time out" השאלה שלי היא, זכור לי שפעם שהייתי מחשק היה תוכנה שנקראה Kali, היא עדיין קיימת? ואם כן מה הגירסא הכי עדכנית שלה? וזכור לי גם שאחרי ההתקנה או במהלכה היה צריך להגדיר כל מיני דברים שקושרים לחחבור אינטרנט ועוד כל מיני דברים. מישהו יכול להגיד לי מה הגירסא הכי חדשה של התוכנה, להזכיר לי איך משתמשים, ואיזה הגדרות צריך לשנות בהתקנה או אחרייה, תודה רבה...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. כנראה שאולי יש עוד אחד בגילי בפורום שממש שיחק וגמר את המשחק המקורי(למרות שיש אותו כיום לאייפד ואייפון). אבל אם אתם מחשיבים את עצמכם כגיימרים שאוהבים פלטפורמרים(משחקי קפיצות דו מימדיים עם קצת חשיבה)- זה ממש, ממש חובה לפחות לראות את הסרטון ולהחליט לבד. מה יש במשחק? גרפיקה מדהימה, מוסיקה מהמלחין המקורי של המשחק בקומודור/אמיגה ומשחקיות מתוחכמת ומאתגרת מאוד. זול 50 שקל וזה אצלכם. גם אפשר לשחק בדמו ולראות בעצמכם

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Shual,

    שלום, אני רוצה לקנות את המשחקים BF 3+4. איפה הכי בטוח וזול לקנות אותם? וגם, אם אני יעשה PRE OEDER זה יותר זול או משהו? עוד כמה זמן אפשר יהיה לעשות PRE OEDER? תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Itamaro,

    לפני כמה שבועות החלטתי שאני רוצה לשחק CS, והתכוונתי לקנות את האלף לייף בזול בשביל הסידי קי. אבל עכשיו בעקבות העידכון גרסה, הבנתי שלקנות את האלף לייף לא יעזור לי. אז נכון לעכשיו, איזה משחק (הכי זול) אני יכול לקנות בשביל הסידי קי? או שעדיף לחכות פשוט להאלף לייף 2?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by jonr,

    היי, בעבר הרחוק (מאוד) שיחקתי CS וBF1\2 לא זוכר... בהווה אני משחק BF P4F ובעתיד (הקרוב) אשחק בBF3 ובעתיד הקצת פחות קרוב BF4 ולעניין, יש לי מספר שאלת שאשמח אם תענו ותעשו לי קצת סדר: 1. בBF3\4 יש אופציות רכישה (או לחלופין לשלם כדי לנצח) ? 2. האם ישנם ציטרים\האקרים לסוגיהם (BF3) ? 3. קניתי את BF3 בבאנדל, האם הMP הוא הנפוץ ? (או שהוא יהיה שומם כי כולם בMP אחר?) 4. מה ההבדל בין החבילה הבסיסית (60$) לחבילת הפרימיום(50$) (BF4) ? (http://www.battlefield.com/battlefield-4/buy) 5. אני חייב להודות שאני לא זוכר בBF ששיחקתי אם היו "רמות\דרגות" אבל עכשיו תמיד יש (BF3\4) ? ואיתם גם מגיעים נשקים ויכולות ? תודה לעוזרים !

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by IME3,

    לא נראה לי יפתח שרשור למשחק הזה התחלתי לשחק בו אז נרשום עליו קצת ונעלה תמונות כי עושה רושם שהוא די נחמד קודם כול המשחק סימולטור טהור שמנסה לשקף מציאות כמה שיותר לדוגמא במרחקים והזמן שאתה עובר במשחק יש לך מפה גדולה של כל אירופה או העולם לא זוכר צריך להתסכל שוב ואתה יכול לסמן נקודות ולתכנן לך מסלול והנסיעה עצמה נעשת בזמן אמת ויכולה לקחת שעות אבל יש כפתור האצת זמן שהולך מ X1 עד X6000 ומעלה ככה שאפשר להאיץ עניינים ולראות בזמן אמת את ההתקדמות בין במפה או ממבט של הצוללת בכל זמן נתון אפשר לשחק דרך המסך של המפה ולתת WAYPOINTS בזמן אמת שהצוללת בתנועה או שאפשר להחליף למבט דרך העיניים של הקפטן על הצוללות ולהסתכל ולשחק משם אפשרי ללכת עם הקפטן בכל רחבי הצוללות איך שמת…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by DXT,

    הורדתי משחק מסוים שהוא NTSC וברצוני להמיר את הפורמט שלו ל- PAL? האם זה אפשרי באמצעות תוכנה בלבד?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Joli,

    משהו בסגנון של המשחקים הישנים והכייפים age of empires/red alert/Command and Conquer וכו' רק שלא יהיה מסובך יותר מידי עם כל מיני חיזרים ורובוטים שלא מהעולם הזה.. תודה D:

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Black Mesa, היצירה המרשימה שהעניקה לאחד ממשחקי הפעולה החשובים בהיסטוריה מראה ותחושה מודרניים אך נותרה ללא נקודת סיום במשך שנים - מעניקה לנו תאריך השקה לשלבים החברים לכתבה

  24. מישהו שיחק בזה פעם? (חוץ ממני) יש לי כמה מוסיקות יפות שעשו למשחק. מין מיקסים כאלה בשילוב של טרנס עם מוסיקות מהמשחק... אז אם מישהו מכיר את המשחק זה יכול להישמע נחמד בשבילו ואם מישהו אחר רוצה אז תבקשו אני אהבתי אותם...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Animor,

    היי, איך COD WWII ל-PC? בפרט, איך מתפקד המולטי מבחינת יציבות שרתים, לייטנסי, מספר שחקנים בשרתים וכו'? האם כדאי לקנות?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים