משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
גרפיקה ברמה הכי גבוהה שראיתי איכות משחק אלופה זמן טעינה קצר כל מה שאפשר לבקש כדי לשחק כמו מלך דרך אגב הטלוויזיה היתה LCD 32 HD
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש שתי דברים שאני רוצה להבין: 1 למה שאני מפעיל את המישחק הוא לא על כול המסך המישחק עצמו.ואיך אני בוחר להתחיל מירוץ אם כולםו ולא אימונים? 2 איך מתקינים את העידכון שיצא למישחק הזה?הוא שוקל 2 ומשהו גיגה אשמח להסבר. יום טוב :party0023:
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי שבוע טוב כולם, יש לי "בעיה".. אחי הקטן רוצה לשחק במשחק אך הוא איך לומר SUCKS! מצד אחד אני לא רוצה למנוע ממנו לשחק אך מצד שני אני לא רוצה גם שיהרוס לי את הסטטיסטיקה. אז רציתי לדעת אם ניתן לפתוח פרופיל נוסף, משתמש שני למשחק?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני מחפש מקום טוב לקנות משחקים (לווא דווקא עותק פיסי). משחקים שאני לא יכול להשיג ב STEAM ברור, לדוגמא משחקי ORIGIN כמו BF3. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי.. עברה שנה בערך מאז הפעם האחרונה ששיחקתי. עכשיו אני משודרג עם 4 ג'יגה זיכרון וכרטיס מסך חדש וחזק. מחפש המלצות למשחקי פעולה ואסטרטגיה (עדיף פעולה) שייצאו בשנה האחרונה. אשמח אם תציינו בהמלצה שלכם אם המשחק מצטיין בסינגל או במולטי. טנקס
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לשאול מה דעתכם על מספר משחקים שיצאו בשבועות האחרונים: 1) JUST CAUSE 2) SCARFACE:THE WORLD IS YOURS 3) HEROES OF ANNIHILATED EMPIRES 4) JOINT TASK FORCE 5) PARAWORLD 6) CALL OF JUAREZ 7) AGE OF EMPIRES III:THE WARCHIEFS 8) ROGUE TROOPER 9) FACES OF WAR
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני נכנס להתקנה, וזה כותב לי את מה שכתוב בתמונה מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את שני הדיסקים של GTA 3, הם בקבצי bin את הדיסק הראשון של המשחק הצלחתי להתקין בלי לצרוב והדיסק השני הוא הכל מוזיקה איך אני מתקין את הדיסק השני בלי לצרוב?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה אני יכול למצוא את המשחק Quake הישן והטוב? חיפשתי באתר "מסע אל העבר" והוא לא נמצא שם... כמובן אני מדבר על המשחק הישן הישן זה שהיה מקביל ל"דום" ול"טירת הנצים" תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בסרטון הבא, duke nukem בכבודו ובעצמו "מאשר" כי המשחק בדרך http://www.pixelenemy.com/2010/01/duke-nukem-himself-all-but-confirms-duke-nukem-forever/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי קודים ל ריימן2 ריימן3 וריימןM? בבקשה תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=ELg8tqeJKH8&feature=youtu.be אשמח ללייקים ותגובות! שיהיה לכם סופ"ש מהנה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי היטמן 4 ועוד לא פתחתי. קיצר,האם כדאי לקחת את המשחק הקודם של היטמן ואיתו עוד משחק במבצע של 1+1 ב-99 שקל?(דוגמא:פיפא 06,NBA 06,דום 3-שיחקתי ולא סיימתי איתו אבל הדיסקים נהרסו)גם ספלינטר סל 3,FAR CRY וקוויק 4 במבצע נראה לי אבל שיחקתי בהם כבר ויש לי מקוריים. או להישאר עם היטמן 4 שעלה 99 שקל...(FEAR לא במבצע 1+1) ובכללי,מה יותר טוב,היטמן 4,היטמן 3 או 2,כי 4 לבד עולה 99 ו-3,2 עולה 99 במבצע ההוא. תודה רבה לכם.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא רק עולמות וירטואליים: בעתיד תוכלו לחסל רובוטים מרושעים ולצוד פוקימונים בתוך הסלון הביתי האמיתי שלכם, תודות לטכנולוגיה החדשנית אותה מפתחת עבורנו מיקרוסופט לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/ps2/action/theshield/review.html?sid=6164473&tag=recent_updates;title;2
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמועה חדשה ועסיסית במיוחד חוזה עסקת ענק שתוכל לאפשר ליצרנית ה-Xbox One להציע יותר כותרים בלעדיים איכותיים לרוכשים הפוטנציאליים לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי בעיה עם חיבור לסרברים של המשחק. שאני נכנס לאתר ומחפש סרברים בחיפוש הראשון הכל תקין. אבל אחריי רענון אחד פתאום כל החיבור של הפינג נעלם ומבמקום שיהיה לי חיבור פינג לכל סרבר מופיע לי - דוגמה: סרבר 50 Ping סרבר - Ping יש לי ראוטר VVG2000 של חברת בזק הגדרתי כבר את כל הפורטים של המשחק. עדכון:..הוספתי תמונה ברגע שאני מרענן את הדף קופץ חלון באנטי וירוס [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.twitch.tv/ashdodi001 http://www.twitch.tv/ashdodi001 http://www.twitch.tv/ashdodi001 http://www.twitch.tv/ashdodi001
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע מה קורה עם Tony Hawk 3??? אתמול הוא יצא לחנויות שמעתי...
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עד היום סגנון המשחקים האהוב עלי ביותר הוא קווסטים, סגנון שלצערי דעך כמעט לחלוטין בעשור האחרון. החלטתי לרכז בדיון הזה חידושים חינמיים לקלאסיקות הללו מתוך מטרה לחשוף שחקנים צעירים יותר לזאנר המעולה הזה. King's Quest King's Quest I: Quest for the Crown King's Quest II: Romancing the Throne King's Quest III: To Heir Is Human King's Quest IV: The Perils of Rosella - לפי הפורומים הפרוייקט עדיין בחיים למרות שהעמוד הראשי לא עודכן לאחרונה ניתן לרכוש את KQ4+KQ5+KQ6 (המקוריים) בפחות מ10$ בGOG Quest for Glory Quest for Glory II Leisure Suit Larry Larry Leisure Suit Larry Goes Looking For Love (In Several Wrong Places!) Space Quest Space Quest II: Vohaul's Revenge - לפי הפורומים הפרוי…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מפתחות חינם Steganos Online Shield VPN (לא פרוץ) המפתחות חוקיים כוללים תמיכה ניתן לחבר 3 מחשבים על כל מפתח (ווינדוס,אנדרואיד, IOS) ינתנו על פי בקשה בלבד. רישיון לשנה\12 חודשים , ללא הגבלה של כמות נתונים.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני דיי חדש בקהילה הזאתי ואני אשמח אם תראו את המונטאג' החדש שלי מכיוון שאתם לא מכירים את הערוץ שלי אתה יכולים לראות את שאר המונטאג'ים שלי ואת שאר הסרטונים שלי צפייה מהנה http://www.youtube.com/watch?v=P8ADiBbZY8U אשמח לסאב ולייק אם אתם רוצים להמשיך להיות מעודכנים בערוץ שלי ליילה טוב
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה PPJOY , שנותנת להגדיר גויסטיק וירטואלי כך שמופיעים 2 שחקנים בהגדרות השליטה , אבל עדיין אני לא מצליח להגדיר את השחקן השני , למישהו יש מושג מה עושים ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


