עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by 3emi,

    שחקתי בערך שעה + אתה נמצא במוסך יכול לקבל עבודות דרך הטלפון משתמש במחשב שלך במוסך להזמין חלקים מעלה את הרכב על LIFTER במידת הצורך בוחן את המצב של החלקים מפרק מה שצריך מרכיב חלקים חדשים בשעה ששחקתי למדתי כבר כמה דברים על מבנה הרכב שאף פעם לא ידעתי נמשיך לשחק נראה לאן זה מתפתח https://youtu.be/bd4NCkq0uKk https://youtu.be/xLXt3oulHs4 https://youtu.be/qJ2keirhJ4Q https://youtu.be/-sqNvM9u7Q8 עריכה" ממש אוהב את המשחק כרגע עבדתי על מכונית יותר משעה פרקתי אותה עד הסוף והרכבתי מחדש בסוף הייתי צריך למלא שמן במנוע ולא מצאתי את המכסה אז הייתי צריך לגלל את זה חח הזרימה של המשחק היא מהנה שגם אם אתה לא הכי בטוח מה עושים אי אפשר לטעות כל כך בגלל העיצוב הויזואלי שמנחה אותך בצורה …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. היי הגעתי למקום תת קרקעי עם דלת פלדה ומנעול קומבינציה אלקטרוני אני מכניס את הקוד שקבלתי "1234" והוא לא משפיע על הדלת! http://guides.ign.com/guides/480467/page_9.html

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by firemebad,

    זה מכבר יצא Europa Universalis IV , מדובר במשחק אסטרטגיה -grand strategy , אני לא יודע כמה כאן משחקים בסדרת המשחקים הזו - http://www.paradoxplaza.com/press/2013/8/europa-universalis-iv-now-available-to-conquerors-everywhere , אני עדיין משחק בסדרה הקודמת הטובה למידי - הנה סרטון קצר שהכנתי : http://youtu.be/8_48W4MBu4Q , אני מתכנן לרכוש את המשחק החדש כשיצאו גרסאות הרחבה נוספות . האם יש פה עוד מישהוא שמשחק בסדרה הזו ? , עוד משהו ... למה אני לא יכול לרדת שורה בלחיצת ENTER פשוטה...ממש מוזר

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by tal_levi1000,

    http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=100053 אני רק רוצה לדעת אם זה אמיתי!!!! איך לעזאזל הם הולכים למכור משחק מרוצים WHITOUT THE F***IN CARS!!!! ועוד זה יעלה 200 שקל!!! בלי ספק זאת תהיה חוברת ההוראות היקרה ביותר בעולם!!! שימו לב עכשיו שכל מכונית וכל מסלול עולים כסף פתאום נהיה מבחר ענק!!! 750 מכוניות!!!! ו250 מסלולים!!! אפשר לשים חמישית מזה בכל משחק וזה יהיה מכובד ביותר (150 מכוניות ו50 מסלולים יתנו משחק די ארוך!!!) כאילו מה איך מפרסמים משחק כזה?? "כן המחשק הזה יהיה חדשני ביותר תראו אתם יכולים........... לדפדף בחוברת ההוראות בנוחיות מלאה, אהה דרך אגב ואם אתם קונים מכוניות אז אפשר גם לעשות מירוצים" מקווה שזה לא אמיתי ואם זה כן אמיתי אז שאף אחד לא יקנה את הזבל הזה!!! כי …

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by aviv426,

    שלום לכולם אני אביב ופתחתי ערוץ יוטיוב אני עדיין חדש אבל אני מאמין שבעזרתכם אני ישתפר מקווה שתהנו תנו לייק וסאב עם אהבתם הקישור http://youtu.be/UE2l3PHHYoE

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. קניתי לאחרונה מחשב חדש עם GTX 1080 Ti ומסך Acer Predator XB32

  7. Started by skycaller,

    העלילה של Devil May Cry 5 האם היא מספרת עלילה מקבילה על דנטה אחר בתקופה אחרת ומתעלמת משאר הסידרה? או בעצם מהווה תיקון למשחקים הראשונים בסידרה ומספר את הסיפור של לפני DMC3? לא הבנתי איך העלילה של DMC 1-3, של 4 ושל 5 מתחברים... האם יש סדר כרונולוגי?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by rann,

    היי זה בקשר למשחק Call Of Duty: Modern Warfare 2 , הבנתי שנערך פה מכירת מוקדמת שבסופה כל אחד שילם 165 שקל , עכשיו אני לא ידעתי שיש מכירת מוקדמת פה באתר בפורום והמחיר נורא מתאים לי כי אין לי עודפים יתרים בכיסי ואני מאוד רוצה לשחק במשחק הזה עכשיו השאלה שלי האם מישהו מהמנהלים פה יוכל לדבר עם החנות שאיתה עשיתם ת'מבצע הזה שאני אוכל לשלם גם סכום של 165 שקל ? סך הכול רק אתמול המשחק יצא אז אני מניח שזה עוד טרי אז אם מישהו יוכל לדבר או משהו עם החנות אני מאוד אודה לו , ובקשר אלי אם ויצא והמחיר יוסכם אז אני יביא את פרטי בהודעה פרטית. ובכל מקרה אם הדיון לא במקום אני יוכל להסתפק גם בהודעה פרטית מאחד הנהלים או מישהו שקשור לכל המכירה וזה גם יהיה סבבה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by yortem,

    יש לי קוד קופון למשחק thief חינם לחשבון הסטים שלכם (קיבלתי אותו כי קניתי כרטיס מסך של AMD) אני מוכר אותו ב-100 ש"ח למי שמעוניין, במייל yortem AT walla.co.il או בהודעה פרטית פה. המשחק עולה בסטים 50 דולר (180 שקל) http://steamcommunity.com/app/239160

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by OC,

    תגידו אלף ליף 2 יעבוד לי חלק יש לי ATI RADEON 9800 PRO ומעבד 2.6 ולוח גרוע של אינטל ו512 זיכרון

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מאיפו אני יכול להוריד את הדמו של סימס 2?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אם מישהו יכול לעזור לי בפרטי [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by segevgabay,

    Tom Clancy's Rainbow Six Vegas לא תומך WS ופעם ראיתי שנתנו כמה קבצים שיאפשרו שהוא כן יתמוך. מי שהוא יודע איפה אני מוצא את הקבצים האלו?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by מושון,

    איך גומרים את המשימה PAYDAY FOR RAY שצריך לענות לכול הטלפונים?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by lazy-bones,

    מישהו שמע על HITMAN 3 שעומד לצאת??? איפה אני יכול לראות כתבה על זה ותמונות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by waizman,

    כשאני מפעיל ת'משחק אז מוצג לי רק מסך שחור. אני לוחץ על הכפתור שמעלה ת'התחל ויש לי בטסק בר תוכנית עם כותרת "Critical Excepion"... את ההודאה עצמה אני לא רואה, רק את הכותרת שמוצגת בטסק בר. אני לוחץ אנטר וזה נסגר. מה הבעיה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. מאפיין חדש נוסף שמוסיפה פלטפורמת המשחקים אמור לצמצם את תופעת "הפצצת הביקורות הרעות" בכותרים שנויים במחלוקת לכתבה

  18. הפרק החדש בסדרת הדגל של יוביסופט נחוש לשכנע אותנו שהפארסה של Unity לא תחזור על עצמה, עם סרטון משחקיות ארוך במיוחד. האם הוא גם מרשים במיוחד? בואו לצפות ולהחליט לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/45-דקות-של-סיור-מרהיב-בלונדון-של-המאה-ה-19-ב/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by DivineS,

    13-7 GG 1st half: 2nd half:

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by CheeseBud,

    שלום חברים! אני שמח להכריז, בשם NOM Gaming, על גיוסם של שני שחקנים מעולים לקבוצת ה-Starcraft 2 שלנו - - NOMOmer - Terran - הישראלי השני שהגיע ל-GrandMaster! (אחרי Osho). שוכן בארה"ב ומשחק בשרתים שם. - NOMCtrlAltDefeat - Zerg - שחקן הזרג הישראלי שזכה בסדרת הטורנירים של NOM לחודש דצמבר ושיחק ב-Showmatch נגד WhiteRa, וגם ניצח את הטורניר האחרון של HWZone. NOM Gaming (וכמובן שאני) מאוד מתרגשים מתוספת השחקנים המעולים האלה ל-Roster שלנו, ומאוד מקווים שנוכל להוביל את Omer ו-CAD להישגים נוספים ביחד עם שאר הקבוצה שלנו. בפרק הבא של רביעי עם גבינה, ב-15/2, נכיר לכם את Omer ו-CAD וגם נדבר קצת על הטיסה שלנו למחרת לצרפת, בה אני, NOMBlight, NOMPlato, וקבוצת ה-MW3 שלנו, נוסעים להתח…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. יודע שאולי לחלק זו תהיה שאלה מטופשת ( כי הם מכירים ) אבל אני מת מת למצוא איזה SHOTER חלליות / מטוסים כזה תלת מימדי שהצפיה היא מעל המטוס שיורע על אוייב באוויר וביבשה כמו שהיו משחקי מכונה לא מחפש סימולטור מורכב אלא הנאה שדל ירי תרנגולות ילדותי מידי בשבילי - מחפש משחק מתקדם יותר תודה מראש לכל המלצה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. לכתבה המלאה: http://hothardware.com/News/Phantom-Sensation-Gaming-Technology-Could-Make-You-Feel-The-Action/ תגובה מיוטוב: CAN'T WAIT TO PLAY WITH THIS STRAPPED TO MY PENIS. :lol:

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by .::Void::.,

    שלום! אני צריך את הגרסאות של משחקי הכדורגל (fifa\pes) שיוכלו לרוץ על המחשב שלי חלק בלי בעיות.. מפרט: פנטיום 4 2.6 1.25GB ראם כ. מסך- geforce 4 mx 440 64mb אני יודע שזה די עלוב ורק גרסאות ישנות יתמכו בזה אבל אני מסתפק מחוסר ברירה.. תודה למי שיעזוררר

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by STRENGTH,

    אני מחפש משחק ישן (בערך יצא בשנת 1995) שנראה כמו טטריס אבל קצת שונה.. המסך מפוצל ל-2 חלקים,חלק אחד המחשב משחק וחלק אחר השחקן. במשחק הזה צריך לעשות התאמה של 3 צבעים (אולי 4) ושיש רצף של אותו צבע וצורה אז החלקים מתפוצצים ואז זה מפנה לך מקום בטבלה. המטרה היא לשרוד כמה שיותר זמן עד שהשחקן השני או המחשב נפסל. אבל בגלל ששיחקתי במשחק הזה ממזמן שכחתי את השם שלו ועכשיו אני רוצה שוב לשחק במשחק הזה מישהו כאן מכיר את המשחק הזה ואולי במקרה זוכר גם את השם שלו?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Crown,

    http://www.gamershell.com/news/34801.html

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים