עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by KingYes,

    שלום לכולם, אני לא מרגיש אתגר במשחקי אסטרטגיה, הכוונה שלי - אני לא יודע איך לשחק את זה כמו שצריך. נגיד במשחק Red Alert 3. בשלבים הראשונים זה לא כזה קשה. אבל כאשר אני מגיע לשלבים קצת (ואני מדגיש קצת!) יותר מתקדמים - זהו. בקושי מצליח לשרוד. אני יודע שזה קצת טיפשי לכתוב הודעה בנושא הזה, אבל אני באמת רוצה לדבר מה הרעיון של המשחק. על איזה כיוון חשיבה אני אמור לחשוב בשביל לנצח. כיום מה שאני עושה, זה פשוט בונה את הבתים שיש לי ב"מלאי" ואז קונה כמה שיותר חיילים, טנקים, מטוסים.. מה שלא יהיה. ואז שיש לי ממש המון אני שולח הפצצות.. וכבר בחצי הדרך רובם מתים לי. נגיד במשחקי גוף-ראשון (בדומה ל-COD5 ו-Crysis), אני מרגיש את האתגר בכך שאני מכוון בזמן ומדויק ככל שאני יכול לראש של האנשים…

    • 38 תגובות
    • 4.3k צפיות
  2. שאלה למעלה תודה למי שיענה

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by LazyBoy,

    סוף סוף מידע מוצק על המשחק החדש בסדרה המעולה הזו! Gamespot ראיון עם המפתחים + קטעים מהמשחק Warhammer 40,000: Dawn of War II Interview 1 רק הקרבות מהסרטון הקודם (ז"א ללא הדיבורים של המפתחים) והפעם בHD http://www.gametrailers.com/player/34903.html

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by ilia990,

    נערך ע"י אחראי הפורום

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by SweeT_EviL,

    אני לא שיחקתי בדמו אז אני לא יודע על היית כל המהומה שם. ממה שאני ראיתי הרעיון עם הזום נחמד ביותר ובלי תקיעות! מה שכן המשחק עצמו (בניה של דברים) לוקחת שנים!! גם כשאני שם עוד איזה 7400 עוזרים... בעיקרון המשחק נחמד לא יותר. כי לא ממש רואים בברור את הטנקים/מטוסים הכל מאוד קטן, גם לאחר זום אין. לקח לי שעתיים לסיים את שלב ראשון בקמפיין שזה ארוך בצורה מטורפת.. גם כל הקטע הזה של צריכת החשמל והMASS מוזר לי ביותר (יותר מידי שטויות לא מובנות), דרך אגב יש 2 דברים של MASS - מה ההבדל ביניהם? לסיכום, אני מניח שאם אני ימשיך לשחק במשחק הזה זה לא יהיה לעוד זמן רב. אני מקווה C&C המתקרב ובא עלינו לטובה לא יאכזב..

    • 100 תגובות
    • 13.2k צפיות
  6. Started by or2077,

    תגידו אם אני לא הולך לתחרות סתם נרשם בחינם כאילו שאני בא רק להסתכל, אז מה אני רק מסתכל על אנשים משחקים או שיהיו משחקים גם למי שלא בתחרות כאילו אקסבוקס וכאלו כמו שהיה לפני כמה שנים בתערוכת גיימר

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  7. Started by amirsource,

    שלום לכולם, מרוב סקרנות אני רוצה לישאול אתכם איזה מפרט צריך כדי לשחק במשחק הזה בגרפיקה הגבוה ביותר שהFPS יהיה גבוה גם?. כמובן שזה רק מתוך סקרנות,ניסיתי אותו על המחשב שלי(אחרי עבודה קשה לנסות ולהבין איך להפעיל אותו),והוא פעל ממש איטי לפי ערכה שלי FPS היה משהו בסיבות ה7-10. תודה לעוזרים(:

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by TeaTime,

    השנה קצת הקדמתי את הפוסט המסורתי של "משחקים מעולים שאתם לא משחקים בהם" (לשנים קודמות לחצו פה ופה). השנה תעשיית האינדי קיבלו אור זרקורים גדול מבד"כ עם braid לXBLA וWorld of goo למחשב ולWII, שני משחקים עצמאיים שיושבים בכבוד בין כל הכותרים עתירי התקציב. הפוסט הפעם מגיע בעיצומה של חלוקת הפרסים ולכן יש לכם זמן להתרשם מהמשחקים בזמן הכרזות הזוכים. לרוב המשחקים יש גירסאות טרייל שתוכלו לשחק בהם, וכרגיל המחיר הממוצע נע בין 15-20 דולר. תמורה טובה יותר לכסף לא תמצאו בכותרים הגדולים והיוצרים ראויים לתמיכתכם. בלי תוספות נוספות לכו לאתר http://www.gametunnel.com/ למידע נוסף ופרטים על הזוכים

  9. Started by SaXtoR,

    שלום אני וחבר רוצים לשחק יחד במולטיפלייר, , מעין סרבר אישי כזה, עכשיו כמובן שהוא מבקש IP וכל שאר הדברים, השאלה שלי איך נרשמים והאם צריך לקנות חשבון? יש שרתים קיימים שאפשר להיכנס אליהם? כמו במשחקים מסוימים עם התוכנה STEAM וכו', פה אני יודע שזה עובד עם GAMESPY לא?? צריך לקנות סרבר פרטי/משתמש או משהו בסגנון ? אני איך אני נרשם ועושה את הפעולות הבאות בשביל לשכן מחשב ליד מחשב/שכן ליד שכן ? תודה

    • 1 תגובה
    • 944 צפיות
  10. מוריד את ה 10 יום ניסיון, ראיתי שמוכרים Cd-key ממש בזול, אני מחפש משהו זול אמין ל Europe,תודה

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  11. Started by orelzion,

    כן קצת נוסטלגיה. אני נתקעתי בשלב ב', ממש ממש בהתחלה יש כאלו אבנים בתוך בוץ שנעלמים אחרי שעוברים עליהם, ואז ישנו כזה סלע גדול שאני לא יודע איך לעבור. יש מצב שמישהו זוכר? לא יכולתי לעשות screen shot כי זה עובד על dosbox תודה

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  12. כותרת.. ואם כן מה הדרישות מערכת שלו אם מישהו יודע?

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by rroonnii,

    הורדה - http://www.gamershell.com/download_37066.shtml סירטונים- http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=allmedia&s=Legendary [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אני מחפש פאץ שיעדכן לי את ההעברות של השחקנים בפרו 2009. מודה לכם על כל מידע בנושא

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  15. שלום לכולם, אבא שלי עכשיו נמצא בחו"ל, והוא אמר שהוא מצא לי חנות שכול המשחקים שם ב50% הנחה. אז, איזה משחקים אתם ממליצים לי? אני מעדיף משחקים שמתרכזים יותר במולטי, כי משחקי סינגל אני יכול להשיג בדרך לא דרך . אני אשמח גם להמלצות על משחקים שכיף לשחק איתם בשלט של ה360 על המחשב. תודה לעוזרים! אלון

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by harbinger,

    שלום יש לי בעיה בהפעלה של COD המשחק עצמו עולה ואז אני נכנס לתפריט של SOLO בוחר משימה , הוא אומר לי תבחר דרגת קושי , וזהו , הוא לא מכניס אותי למשחק מה הולך פה?

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  17. Started by HNR,

    איזה משחקים חדשים או לא כל כך חדשים יעבדו נורמלי על המחשב : א P4 ht 2.8mhz 1gb ddr400 radoen 9600pro 256mb asus p4p800deluxe ני שואל כי למשל RA3 הדרישות מערכת שלו גבוהות אבל למרות זאת הוא עובד מצויין על המחשב הזה..

  18. Started by chenrp,

    עם האדם הקדמון שעף עם סוכה שהוא מעיף ע"י פדאלים...? הוא היה אמור להגיע ולקחת אנשים כמו נהג מונית וזה היה משחק ממש חמוד... חשבתי אולי להשיג כזה לסלולרי...

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  19. Started by bluemail,

    חוץ מGTA IV איזה עוד משחקים אמורים לתמוך במרובעי ליבות

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by tamiravigan,

    תאריכי יציאה: אמריקה:ה-2 לדצמבר, 2008 אירופה:ה-3 לדצמבר, 2008 מפתחים ומפיצים: מפיצה רשמית:רוקסטאר גיימס וטייק 2. מפתחת לקונסולה:רוקסטאר נורט'. מפתחת את הפורט למחשב:רוקסטאר טורונטו. אתרים: אתר רשמי:http://www.rockstargames.com/IV/ ויקיפדיה:en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV סטים:store.steampowered.com/app/12210/ אתר מעריצים ענקי של GTANETWORK:www.gta4.net/ גיימס פור ויינדוס:www.gamesforwindows.com/en-US/Games/Pages/grandtheftautoiv.aspx עלילה: ניקולאי "ניקו" בליק הוא גבר בן 30 אשר מגיע ממזרח אירופה, ועפ"י השמועות מסרביה, לעיר הדמיונית ליברטי סיטי, אחרי שלחם רבות במלחמת בוסניה האכזרית, כדי לחוות את מה שנקרא החלום האמריקאי אחרי העבר הקשה שלו. אחרי שבן דו…

    • 606 תגובות
    • 75.6k צפיות
  21. אז ככה קניתי את המשחק crysis warhed ו far cry 2 ו call of duty 5 ויש לי בכולם בעיה הינה סירטון של התקלה שלי הכרטיס שלי zotac 9800gtx+ ובסירטון יש לאותו ילד 9800gt מה שמוזר שגם לילד שהעלה את הסירטון יש את אותה בעיה תיסתכלו טוב בסירטון בצדדים ואתם תבחינו בעצים שניבנים וסלעים שפיתאום יוצאים או שנגיד הוא מיתקרב לגיפ פיתאום רואים יותר דברים קטנים שלו ראו מירחוקק למה זה קורה? יש לי דרייבר 180.48

    • 30 תגובות
    • 3k צפיות
  22. ממש בהתחלה הוא מתחיל להעלות את המישחק ומוציא לי את ההודעה הזו Couldn't load image 'logo_small_cod5'אני עובד עם דירקט 9C החדש ביותר ועם דרייברים חדשים לכרטיס מסך ( 7300GT ) הנקודה היא שהקובץ הזה כן נימצא במחיצת המישחק.... מישהו יודע למה זה קורה ? הינה מה שמופיעה לי בחלון ההעלעת המישחק כשזה נעצר ----- Initializing Renderer ---- execing ragdoll.cfg from disk ----- Client Initialization ----- ----- Client Initialization Complete ----- Trying SMP acceleration... ...succeeded. ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 3.0 Vertex shader version is 3.0 Shader model 2.0 code path is available. Shader model 3.0 code path is available. Using Shader m…

    • 1 תגובה
    • 2.9k צפיות
  23. Started by SuperStyle,

    ב GTA IV אז בהגדרות הגרפיקה אני לא יכול לעלות את ה TEXTURE ל HIGH ועוד דבר אחד.יש לי את הכרטיס HD4850 אני לא יכול לעלות בגלל שישמין כזה שימוש זיכרון אז כשאני מעלה עוד (יש גבול ) זה נהפך לאדום. מצאתי קובץ ל GTA IV שכשאני שם אותו זה מסדר את זה אני יכול לעלות כמה שאני רוצה אבל אז זה כותב שזה באדום ככה: http://pic.ipicture.ru/uploads/081208/xNpcXEmjJD.jpg זה לא תמונה משילי עדין לא ניסתי. אז השאלה היא אם אני מעלה הכל ל 100 יקרה משהוא לכרטיס?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  24. Started by amir4x4,

    בתודה מראש... אני מחפש תוכנה שתישב קבוע ותהפוך את המפות הזמניות [cache[ האפשרות היחידה שלי היא לעבוד קשה ולחפש בין הקבצים ולהפוך אותם אנחנו כבר ב2008 ואני מאמין שיש בידכם לעזור לי תודה אמיר

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. הגיבור מקולל והופך כל הזמן ללטאה קטנה שמומחית בקסמים או למפלצת גדולה שלא מסוגלת להשתמש בקסם. האויבים הגדולים היו סוג של עכבישים. חצי אדם/חצי עכביש. היו גם זומבים ואפשר היה לבחור שיריון לגיבור וטבעות קסומות, רובה קשת. אני חושב שהיה יותר ממשחק אחד בסדרה. תודה למזהים. עריכה: מצאתי, זה Lands of Lore 2

    • 1 תגובה
    • 872 צפיות

דיונים חדשים בפורומים