משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי pentium 4 1.8 radeon 9600 pro בלי OC, דרייברים אחרונים 5.6 אני משחק על HIGH דיטייל, 1024*768*32 draw distance בערך על שליש. הפריים הממוצע הוא 24..... :s05: אולי יש משהו שאפשר לעשות בנידון או שאני צריך להחליף את מחשבי :'(
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום צריך לצאת משחק חדש של צבי הנינג'ה. אולי חלקכם יגידו עכשיו שזה ילדותי ושלאף אחד לא אכפת אבל לפי דעתי זה משוג המשחקים הכי מהנים. משחק hit 'em up בסגנון של משחקי הARCADE של פעם אשר ממשיך את מסורת הכיף של סדרת משחקי הנינג'ה. אם הוא כמו הקודמים הוא מומלץ מאוד למשחק של שני אנשים, מי יודע, אולי עכשיו נוכל לשחק את זה גם ברשת ;D כמה תמונות מהדמו שניתן להוריד בgamershell.com
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי היה מאמין ? http://hanbitgame-espresso.blogspot.com/2008/10/letter-from-hgld-product-manager.html
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהבתם את מלכודות הפיראטים המקוריות עליהן סיפרנו לכם בשבוע שעבר? הנה תשע מפתחות נוספות שהחליטו להתנקם באופן בלתי צפוי באלו שבחרו לשחק ביצירותיהם מבלי לשלם פיראטיות של משחקי וידאו היא תופעה שפוגעת בראש ובראשונה במפתחי המשחקים. ולמרות שלהלחם בה זה כמו להלחם בתחנות רוח, המפתחים עדיין מוצאים דרכים שונות להקשות על חיי הפורצים, ולפעמים הם סתם נמצאים במצב רוח טרולי במיוחד ומנסים להשתעשע על חשבונם. בשבוע שעבר סקרתי עבורכם שמונה משחקים שהמפתחים שלהם לקחו את הרעיון הזה צעד אחד קדימה והטמינו הפתעות שונות בגרסאות הפרוצות של המשחקים שלהם. אבל הם לא היחידים, אז הנה עוד כמה דוגמאות של מפתחים יצירתיים במיוחד. Alan Wake נתחיל הפעם מחברת Remedy, שאמנם החליטה…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיים המשחק הזה בכלל??? יש לי תמונה שלו בגלל זה אני שואל אם יצא: http://img103.imageshack.us/img103/247/diabloiii9tu.jpg בדקתי גם באתרי סיקורים היה רשום עליו אבל בלי תוכן...
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, כדי להכיר את שאר שחקני הדוטא בארץ אני מזמין אתכם להצטרף לקבוצת דוטא בפייסבוק: http://www.facebook.com/groups/319814434747339/ עברנו דירה: http://www.facebook.com/IsraelDota2 אם מספר החברים יהיה גבוה אני יתן באקראי הזמנה לאחד החברים. מצפה לראות אתכם שם
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.esl.eu/eu/codghosts/news/227220/ תהנו
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש משחקי מירוצים למחשב שאפשר להכניס את ה playlist של השירים שלי למשחק ולשמוע אותם בזמן מירוצים וכו כמו ב gta ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק פעולה חדש ושאפתני המפותח בידי צמד יוצרים נכנס אל הישורת האחרונה של פרוייקט הקיקסטארטר שלו, לאחר שכבר הבטיח את הסכום המינימלי הנדרש לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חבר'ה, מה המצב, יש לי קאנטר סטרייק גרסה 1.5 ונגיד שהתקנתי אותו לאנשהו ואחרי זה אני לוחץ על קובץ ההפעלה שהוא שם על שולחן העבודה אבל הוא לא מוצא לי את המשחק ??? ??? :'( :'( אולי זה רק עדכון למשחק המלא? ??? הוא מחפש קובץ HL.EXE והוא לא מוצא מישהו יודע מה הבעיה?? וגם את הפתרון שלה. אם אתם באמת יודעים אז בבקשה תעזרו לי. ומנהלים אל תנעלו ותגידו את משפט המתח שלכם: "תקנה את המשחק וזה יסתדר" :saint: :saint: מקווה לטוב.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חבר'ה קניתי מחשב חדש והתקנתי את המשחק והוא עובד חלק...אבל כנראה חסר משהו שאין קול... מישוה יודע מה יכולה להיות הבעיה אולי? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם כפי שאתם יודעים גם אני אוהד פיפוש שרוףףף [למי שלא יודע מה זה פיפוש (בושהה ! ) אז http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9] אני הרבה זמן מבקר בקבוצת הפייסבוק הרשמית... ולפתע אתמול נשאלה שאלה מהיוצרים : "כמה שנים תיהיו מוכנים לחכות בשביל משחק פיפוש חדש? שאלה רצינית!" אני לא יודע אם הם באמת התכוונו לזה אבל עדין יש תקווה בכול אופן אם תוכלו לעשות לייק ולרשום תגובה קטנה זה היה נהדר !!! ( http://www.facebook.com/hezi.piposh ) ובטוח יתן ליוצרים מוטיבציה ליצור משחק חדש בתודה תומר
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשים צורך עז להיכנס אל תוך רובוט עתידני ענקי ולהשמיד כל דבר שנמצא בסביבתכם? בשנה הקרובה תוכלו לעשות זאת עם הקאמבק של סדרת משחקים וותיקה ומפורסמת לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94-gta-5-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%90%d7%a3-%d7%98%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%a0%d7%94%d7%93%d7%a8-%d7%9e%d7%a1%d7%aa%d7%91%d7%a8/
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתכוון להזמין את המשחק COD2 מאיביי, יוצא לי זול בהרבה מלקנות בארץ. רק ששמתי לב שבכל מכירה מצויין הפורמט של הדיסק. אני יודע שבארץ אפשר להפעיל PAL, אבל מה עם NTSC? יהיו לי בעיות תאימות? המשחק למחשב בדיסק DVD.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפי דעתי איכזב, ציפית יותר למשהו בסגנון DARK CRUSADE או איך שלא כותבים את זה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי! רוצים לנסות חדר בריחה בחינם? נרגש לשתף אתכם במשחק חדש שיצרתי שיכניס אתכם לחדרו של פסיכופת מטורף. המשחק בעברית, ברוח משחקי ההרפתקאות של פעם, זמין למשחק דרך הדפדפן (לא דורש הורדה\התקנה) ולוקח כ-30דק‘ לסיום. האם תצליחו להימלט בזמן? אם הצלחתם, שתפו בתגובות כמה זמן לקח לכם תהנו! יום טוב, יהונתן הלינק: https://planariastudio.itch.io/psycho-room
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לכולם בבדיקה זה איטי?... פשוט הסירטונים נתקעים לי לפעמים וגם הPERFOMANCE TEST היא עובדת לאט... אבל אני מקבל 76 FPS 33 FPS MINUM.... על הגדרות מקסימום כולל AA ו TEXATURE DEATIL ULTRA... על 1280X1024... איך זה טוב ?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום,רציתי לדעת איזה משחקי מרוץ טובים יתאימו ל הגה של לוגיטק מומו??
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשאני מעדכן גרסת משחק (במקרה שלי pillars of eternity, אבל לא נראה לי שזה משנה) אני צריך לעדכן שלב אחרי שלב או שאפשר לקפוץ ישר לעדכון האחרון? כרגע יש לי את גרסת שתיים בערך והכי עדכנית זה 3.05 ויש עוד הרבה שלבים בדרך. אני יכול פשוט להוריד את העדכון האחרון ולהתקין אותו או שאני צריך למצוא כל עדכון שיצא ולהתקין אותו קודם? ובנוגע לDLC - גם הם צריכים עדכון או שזה חד פעמי ולא משנה מתי אני מתקין? זה משפיע/מושפע איכשהו מעדכון הגירסאות? תודה רבה!! נ.ב. אחלה משחק
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עדכון נוסף: השרתים חזרו והם פשוט בתחזוקה אמורים להיות מוכנים ביומיים שלושה הקרובים !! עדכון : השרתים בתחזוקה ויחזרו לתפעל תוך כמה ימים בצורה מלאה! אנחנו מצטערים לבשר אבל כל השרתים נפלו מסיבה לא ידועה ואנחנו מטפלים בעניין בכל המאמצים האפשריים. נעדכן אותכם כאשר הכל יחזור לעבוד . השרת TEAMSPEAK עדיין מתפקד ואתם מוזמנים להגיע תמיד! סליחה על האי נוחות ותודה על ההבנה! חשיפה קטנה : בנוסף אמורים להגיע עוד שני שרתים לביאף 4 ועוד שרת לביאף 3 בשבוע - שבועיים הקרובים !
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברה מי שמעוניין להכנס לקבוצה הזאת: http://steamcommunity.com/groups/SGiftsISR כרגע אנחנו כבר יותר מ-100 איש וכבר היום שזה היום הראשון לפתיחת הקבוצה חולקו 5 משחקים אז מי שמעוניין שאני יכניס אותו שיביא פה את הקישור לסטים שלו
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משחק בוורמס וורלד פארטי(worms world party) ;D ובאמצע שאני בקרב זה משנה לי צבעים.. שרוב המסך שחור והם כאלה צבעים לא מוסברים.. מה אפשר לעשות? כנראה שזה לא מהכרטיס מסך כי רק במשחק הזה זה קורה לי
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התחלתי לשחק במישחק הזה http://www.gamespot.com/pc/strategy/starwarsrts/index.html אני בינתים באימון וזה מאוד נחמד אני יתן עוד פרטים שיהיה לי יותר זמן לשחק במישחק
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש זמנים שבהם משחקי COD כגון MW או המשחק שעתיד לבא COLD WAR במחיר נמוך ממאה שקל? זה ממש אבסורד שהם לוקחים כאלה מחירים גבוהים בזמן שמשחקים כמו BF5 נתן להשיג בחנות הרשמית ב 70 שח. אני לא מוכן להוציא על משחק יותר מ100 שח. אבל אני מאד רוצה לשחק בCOD וזה פשוט לא יורד במחיר.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


