עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by בלבולה,

    אני לא מבין מזה ה-target האלו וכל חצי שנייה הורגים אותי שם. הצלחתי להרוג שניים. אבל אני לא מבין את הפרנציפ של איך משחקים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Moooshe,

    למי שלא מכיר, המשחק אמור היה להיות סטייל Dungeon keeper - אתם משחקים את ה-bad guys, בונים מאורה תת- קרקעית, ממלאים אותה במלכודות, מאמנים חיילים, מוציאים אותם למשימות ומחסלים את הטובים... Dungeon keeper 2 היה אחד המשחקים הכי טובים אי פעם לדעתי (נראה לי ששיחקתי בו יותר מב-starcraft), אז חיכיתי ל-Evil Genius בקוצר רוח. לצערי, Evil genius לא מספק את הסחורה. החל ממשימות שלא תמיד ברור מה רוצים ממני בהן, דרך minions טפשים כמו נעליים משומשות (הם ירוצו ישר לתוך המלכודות שהם בעצמם בונים, לא ישיבו אש אם יורים עליהם כשהם בדרך לאנשהו, לא שומרים גם במקומות שאני פוקד עליהם...) וכו'. בסה"כ המשחק די טוב והוא מעסיק אותי לא מעט שעות בשבוע האחרון, אבל אני מאוד מאוכזב שהוא לא מגיע לקרסוליו של…

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. מנוע הgoldsrc http://www.naiteki-kensei.com/ אבל זה לא מוד כמו כל האחרים יש פה שיפור גרפיקה מטורף וגיימפליי מטורף וזאת רק ההתחלה כי גם ESF עוד מעט הולך להיות אפילו יותר טוב מזה www.esforces.com קבלו איזה טריילר חזק

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. לסופי השבוע אחרי ששיחקתי בcall of duty ' battelfield ועוד כמה נוספים הייתי רוצה להתנסות במשחק יריות ברשת. אני לא מבין את הקונספט עד הסוף.... האם אני צריך לקנות משחק מקורי כמו call of duty או שיש מחקים online שאפשר לשלם על השירות בלי לקנות את המשחק עצמו. אשמח להסבר קצר והמלצה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול ליקנות סילקים אני לא ממש טוב באנגלית אז הנה האתר ויש שמה כל מני אפשרויות להזמנה ... תסבירו לי איך אני קונה בPAYPAL ב CREDIT CARD ב A-CASH וב CLICK&BUY ... יש אפשרות לשלוח מזומן או משהו בלי להביא כרטיס אשראי ..... תודה רבה לעוזרים יום טוב טל...

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. המפתחת והמפיצה המיתולוגית שסייעה לנו לקבל נכסי צאן ברזל כמו סדרת Duke Nukem, Wolfenstein 3D, ו-Max Payne חוזרת לחיים ומציעה אוסף של 32 כותרים המותאמים למחשבים מודרניים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%92%d7%96-%d7%9e%d7%9f-%d7%94%d7%a2%d7%91%d7%a8-3d-realms-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%9c/

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/valve-%d7%9e%d7%96%d7%92%d7%96%d7%92%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%94-%d7%95%d7%9e%d7%97%d7%96%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%98/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Electric Boom,

    מאמר ממצה ששופך קצת אור על הנושא, כי הרבה כאן אולי לא לגמרי מבינים מה זה אומר כותר שהוא פורט. http://www.bit-tech.net/gaming/2009/08/18/the-problem-with-porting-games/1

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. מפתחי הכותר הייחודי Rime הצהירו כי יסירו את הגנת הקבצים המוכרת במידה וזו תיפרץ - ונאלצו לעמוד במילה שלהם הרבה יותר מהר מהמצופה לכתבה

  10. בשעת משחק, כשאני מנסה לקחת ScreenShot (לחיצה על PrintScreen בברירת מחדל), המשחק קופא, עד לכדי מצב שאין לי מה לעשות מלבד ריסט ידני (מהמארז), אם יש לי סבלנות ועצבים להילחם עם ctrl alt + del, בשלב מסויים אזרק לחלונות ואוכל לסגור ת'משחק משם... מה שגם תגובת המחשב נעשית איטית להחריד ואפילו התגובות של המקלדת וכל השיט מורות על קפיאה כמעט מוחלטת של כל פעולת המחשב. בדמו זה לא קרה לי... :-\ גירסת ה Forceware היא 77.72 (WHQL Certified), כ' המסך הוא 6600GT Xtreme של לידטק - גירסת המשחק היא כמובן 1.1.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by DivineS,

    טוב אז כמו שאלדור Fadida כבר אמר נפתח צ'אנל קהילתי, מטרת הצ'אנל היא בטווח הארוך במידה ויהיה מספיק צפיות להשיג כמה כסף שרק אפשר מהצ'אנל ולהשקיע אותו בחזרה כפרסים לקהילה, אבל חוץ מהכסף זה בעיקר הפעילות וההנאה של האנשים בקהילה. כרגע אני העורך היחיד של הצ'אנל אנחנו בינתיים מחפשים עוד שני עורכים שיעזרו בלערוך ולעלות סרטונים חדשים על בסיס יומי. בצ'אנל הולכים לעלות סרטונים של שידורי הגמר בקאפים ופראגים בעיקר אבל אם יהיו דברים מתאימים שלא קשורים רק לקוד גם יהיה אפשר לעלות אותם. המטרה בצ'אנל היא לא רק לעלות סרטונים שהעורכים מכינים אלא כל אחד שהכין סרטון על איזה פראג שהיה לו או לקלאן שלו יכול לבקש מאחד העורכים (נכון לעכשיו רק אני) או Fadida רשות לעלות את הסרטון שלו לצ'אנל הקהילתי כ…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שיחקתי בשני החלקים של Darksiders ונהנתי מאוד. מישהו מכיר עוד משחקים בסגנון? אגב, זה מה שנקרא Hack-n-Slash? בתודה מראש.

  13. הפרק החדש בסדרה המפורסמת של יוביסופט נחשף רשמית - ועשוי להיות ברוטאלי יותר מכל מה שהכרנו לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by RostikK,

    PES 12 PC | unable to login. קניתי את המשחק התקנתי התקנתי את הפאצ עשיתי ONLINE ב SELEKTOR נכנס למשחק נכנס לONLINE עושה סיסמא ושם מתשמש ולא מתחבר לי כותב לי unable to login יש לי ספק 012 ותשתית בזק התקשרתי לבשק אמרתי להם שלא עובד וזה פתחו לי פרוטים ניסו לכבות פירוול ואטי וירוס ניסו הכול שעתיים דיברתי איתם וגם עם 012 ולא עזר כולם עדיין לא עובד ורושם לי unable to login חיייבב עזרה בבקשה מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אז ככה אני יתן רמזים לשלב .{אני לא יודע אם זה נקרא שלב אבל כמובן זה שלב מאד מאד נמוך} מי שמבין איזה שלב אני מתכוון ויודע איך עוברים שיסביר לי... אז ככה. שלב לפני >שלב שאתה לוקח סירת מנוע בשביל להגיע לסימן שאלה השחור.שמה יש גם ספינות ואתה וצריך להרוס 3 מיכלים שנמצאים ברכבת לפני שהיא תיסע ואז חוזרים עם לבית של הבוס.אחרי זה זה נשמר .ואז מגיעים לבית הראשי ששם יש חיים .ואפשר לשמור. השלב שאני מדבר עליו >זה שלב שהסימן שאלה השחור ! לא רחוק מהבית הראשי .ובבית הראשי יש תרקטורון .אחרי שאני מקבל את המסימה מהאשה אני נוסע למקום ששם יש בערך 6 חצים אדומים שמסמומנים בכל מיני מקומות .וסתם באדמה.ויש הרבה יריבים וגם רכבים סגולים עם נשק בגג .ראיתי גם רמפות בכל מיני כיוונים. המקום נמצא …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Vidati,

    עוד סרטון של שלב אחר שאני בונה בשביל תרגול...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Erans10,

    היי אנשים! סיימתי את כל המשחקים עד עכשיו של Assassin's Creed עד III. עכשיו יש לי שניים בתור: * Assassin's Creed IV - Black Flag * Assassin's Creed - Liberation HD ממי שכבר שיחק בשניהם.. מה כדאי לי לשחק קודם *בסדר כרונולוגי*? Libertation הוא עלילה לפני ו-Black Flag הוא ההמשך? או הפוך..? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by m_k,

    הורדתי War craft 3 ואני לא יודע מה לעשות! כשאני עושה Install הוא אומר לי להכניס ת'דיסק של warcraft! מה לעשות? משהו יכול להדריך אותי?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. Started by noiZE,

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by sahargt,

    המשחק עובד אט הגרפיקה חלקה לפעמים יש איטיות שהמחשב חושב הרבה זמן יכול להיות הקשיח שלי עושה בעיות 80 G מפוצל המפרט שלי 3.2 פרסקוט לוח איביט IS7 E זכרון ADATA 2 סטקים של 256

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by E. Shambuzzi,

    שלום לפני כמה ימים התחלתי לשחק ב terraria והתמכרתי קשות... צריך קצת עזרה: יש דרך לא להתחיל כל פעם מאותה נקודה בעולם? כל פעם שאני שומר, אם הייתי באיזה איזור מרוחק, אני חוזר שוב להתחלה. אולי יש איזה דרך לשנות את ה spawn point? זה נורא מתסכל... כמו כן קצת טיפים כלליים כמו מה לחפש, איפה, איך להתקדם באופן כללי יתקבלו בברכה... תודה ;D

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by A-L-o-n,

    כשאתם מפעילים משחק חדש והוא שואל על איזו רמת קושי לשחק, באיזו אתם בוחרים? אני בהכי קשה.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by waizman,

    אני מחפש בנרות כבר ה-מ-ו-ן זמן את המשחקים Spy Hunter (מרוץ מכוניות ע-ת-י-ק) Transformers (מעין חלליות) ואת Maximum Carnage (ספיידרמן - הגרסה עם וונום)... את 2 המשחקים הראשונים שיחקתי עם מחשב XT ישן, אז קשה מאוד למצוא אותם, אבל את השלישי היה לי לא מזמן. אם למישהו יש אותם או יודע מאיפה להשיג - צרו איתי קשר באייסיקיו (מספר 122768787), או דרך הפורום. נ.ב. אני מ-מ-ש שונא אימולטורים, אז תשכחו מזה...

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. יש למישהו שמות של משחקים של טרקטורונים / אופנועים / מירוצים ועוד כל מיני דברים דומים אשמח אם תעזרו לי בתודה ---------------------- שי בן יהודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. את המפרט את יכולים לראות, הבעיה שפעם היה לי 130 FPS בcall of duty 4 ועכשיו יש לי 80. השאלה האם זה בגלל שהורדתי את הOC במעבד, מ3 ל2.2 ? כי זה השינוי היחידי שעשיתי מאז. וגם במשחק crysis החדש יש לי מלא פעמים drop fps . (ד"א מה כותבים כדי לראות את הFPS במשחק?) מה הבעיה במחשב? לעשות עוד פעם OC למחשב?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים