עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by NAZRAK,

    -המשחק האחרון בסדרה שיצא לפני... מיליון שנה בערך יהיה זמין להורדה חינמית חוקית בנוסף לכל חבילות ההרחבה: http://pc.gamespy.com/pc/mechwarrior-4-black-knight/1002584p1.html אותי זה משמח במיוחד כי אני מצאתי בזמנו רק את MW4 ורציתי בטירוף את הרחבת MERCENARIES שהלכה בכיוון האגדי של MW2: MERCS, אחד המשחקים הנדירים שסיימתי יותר מפעם אחת. -הזיכיון חוזר לחיים: http://pc.gamespy.com/pc/mech-warrior-project/1002297p1.html שימו לבל לסירטון, המסכן אשכרה מנסה להחלם במק' מסוג אטלס :'( אני בטוח שאני לא המעריץ היחיד... יאללה, שפכו ציפיות, זכרונות, אכזבות מזיכיות קודמים (הבנתי ש-3 נחשב לחלש ביותר) ומי שמעורה יותר בסיפור של היקום הזה מוזמן לחלוק מידע והשערות בכיף.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. מפיצת המשחקים THQ Nordic מחליטה ללכת נגד הזרם, ומכריזה כי תשיק את כל המשחקים המובילים שלה לשנת 2018 גם בגרסאות ללא שום הגנות קבצים לכתבה

  3. Started by ag43,

    אני מתכנן להתחיל לשחק STALKER בפעם הראשונה והבנתי שיש מוד כזה שאמור לשפר את חווית המשחק עשרת מונים. אשמח לפירוט על המוד הנ"ל והאם הוא מתאים גם למי שמשחק בפעם הראשונה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Fadida,

    המשחק היה מעניין, בהצלחה בפעם הבאה !

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. Started by TAsraf,

    אז ככה מי לא מצפה למשחק ההמשך למשחק הקודם Mafia מי לא נושא תקווה בלב שיודיעו סוף סוף רישמית על Mafia 2 אם לא אתם אז אני כן לדעתי זה אחד המשחקים היותר טובים שיצאו מעולם אז ככה קצת קצת מידע על Mafia תמצאו כאן: http://he.wikipedia.org/wiki/Mafia:_The_City_of_Lost_Heaven תמונות כאן: http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=3590 אז ככה לשמועות שרצות כבר 5 שנים ברשת על Mafia 2 שמועה #1: בדצמבר ה16 2003 הודיעה חברת Illusion Softworks על המשחק Mafia 2 ושפיתוח המשחק יערך מספר חודשים קישור לשמועה : http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=99480&skip=yes (באנגלית) שמועה #2: בעקבות התווכחויות בין מנהלי חברת Illusion Softworks פוטר דניאל וורה המתכנת הראש…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים... היום נכנסתי לאוריג'ן וקפץ לי עדכון, אישרתי אותו ולאחר העדכון המשחק מתנתק לי משרתים, קורס, מראה כל מני באגים והבהובים באמצע המשחק ברשת. לאחר ההתנתקות מהשרת הוא מקפיץ לי בבאטלוג את ההודעה הזו: You were disconnected from EA Online (1) עכשיו יש לי גם בעיה להתחבר לשרתים. מישהו נתקל ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Matan22494,

    שלום, בזמן האחרון יש לי חשק למשחק ג'יפים טוב מאתגר ומציאותי לא מרוצי ג'יפים וזה אלא נסיעה בשטח וכל מה שכרוך בזה מישהו יוכל ללהמליץ לי על אחד כזה ?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. תערוכת Gamescom מאחורינו, עונת ההשקות הגדולה של השנה לפנינו - וזה זמן מעולה לעשות סיכום של הכותרים המעניינים אותם אתם מוכרחים להכיר לכתבה

  9. Started by captaincaveman,

    יש פתרון?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Noririco,

    אז מה דעתכם ? באילו משחקים אתם משחקים? אני מחפש להגדיל את ספריית המשחקים החברתיים שלי (במיוחד אחרי שחיברתי תשלטים של הסוני למחשב). אני פחות מתעניין בSHOOTERS כי אני ממש לא מבין איך מישהו יכול לשחק עם ג'ויסטיק אחרי שהוא שיחק עם עכבר ומקלדת. בכל מקרה? איזה משחקים אתם מכירים שניתן לשחק עם אנשים נוספים??

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. במשחקים רבים יש בעיה שהם קלים, או אינם מספיק קשים. זו אינה הבעיה בWARCRAFT 3. אני משחק בגרסה הרגילה REGION OF CHAOS, גרסה 1.00. יש שם איזה שלב של בני האלמוות ,שלב 4 אולי, (אם תרצו אתם לכם את השם המדויק) שהוא פשוט קשה לבל יתואר, וכנראה פשוט בלתי אפשרי למעבר. אני חושש, שאולי זה משהו שפטץ יכול לסדר? פשוט ממה שהבנתי מאוד מסובך להתקינו, בגלל זה אני מעוניין לדעת אם הפטץ קשור פה, או שאני פשוט צריך להשתפר? אני לא רגיל לכזה קושי מטורף מWARCRAFT 2.

  12. Started by lader,

    עם 512 מגה של זיכרון על האולטרה ועם פילטרים זה גוזל את כל הזיכרון הוירטואלי. אז על איזה הגדרות לדעתכם כדאי לשחק ללא פגיעה באיכות?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by mavingadol,

    אמרו לי שיש משהו בפורום שמוכר את המשחק BF4 ב 100 ש"ח איך אני מגיע אליו ? אני לא מוצא אותו . אפשר קישור למשתמש שלו ? או את הטלפון שלו ? אני רוצה לקנות ולא לשלם הרבה כסף .

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. Started by avivlevy,

    איך אפשר לשים הגה לדמו של המשחק?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by desegel,

    היי חברים - מישהו מכיר במקרה משחק אסטרטגיה ריאליסטי (עם כלי מלחמה מתאימים לתקופה וכו'...) מלבד C&C Generals? יעזור לי המון תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by badtoyboy,

    היי!!! אני פשוט אמנסה לשחק עם אח שלי ברשת (אלחוטית) ומשתגע עוד שניה. למה אנחנולא רואים אחד את השני ? (פרוטוקול IPX מותקן)? וגם כשרואים - למה אני לא רואה את המשחק שהוא מארח (ולהפך)? תודה! אני פשוט עומד לשבור את המחשב מעצבים למה זה לא עובד!!!!! :bash: :bash: :bash:

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by shlomibandit,

    אהלן.. קניתי קוד פרמיום למשחק ב150 שקל מהאתר cdkeys.com כמו שהומלץ פה בפורום מכמה חברה.. חשבתי לדאבוני שקוד הפרמיום כולל הכל.. אך כשכנסתי את הקוד ל origin היה כתוב שהקוד נרשם בהצלחה לאיימיל .. אך בלשונית my games המשחק לא הופיע.. פניתי לתמיכה והם אמרו שצריך לקנות גם סידיקי חדש למשחק הבסיסי להתקין את הבסיסי ורק אז הפרמיום גם יעבוד ... כלומר עוד 100 שקל .. סכה 250+- .. האם יש דרך אחרת אם יש לי קוד פרמיום להתקין את המשחק??? אשמח מאוד לעזרה ממה שנתקל בזה .. תודה רבה...

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. המיזמים לחלוקת כותרים ללא עלות לכל הגיימרים הזריזים חוזרת דווקא תודות ל-EA Games - שמציעה לכם לחוות את האימה המרשימה של Dead Space פעם נוספת לכתבה

  19. Started by Toxin II,

    OMG! ההמשך לאחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי אי פעם!!!!!!11 HOLY COW!!!!!!! לינק לטריילר: http://www.gametrailers.com/player/24386.html

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. לאחר שהכניסו את HIJACKED כמפה חוקית, שזו מפה קטנה, ולא מאוזנת, חשבתי על מפה מאוזנת וסימטרית, כך שגם בהתקפה וגם בהגנה המשחק נראה הוגן. הלא היא NUKE TOWN. האם אתם בעד הכנסת המפה הזו לMAP CYCLE של הגאטרים בקהילתנו, הרי שכיום אנו רואים כי כל מפה יכולה להכנס לרשימת המפות שלנו בגאטרים. לפי דעתי האישית, המפה מתאימה ביותר.

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by XDude,

    התקנתי את המשחק והכל טוב ויפה ההתקנה הלכה חלק... אבל שאני מעלה את המשחק אז המשחק נתקע אחרי המסך שרשום שם המשחק ואחריו אני חושב שצריך לעלות התפריט של המשחק... המשחק נתקע ועולה לי הודעה - http://img204.exs.cx/my.php?loc=img204ℑ=17go.png עידכנתי את המשחק וגם בלי עידכון לגירסא 1.3 עדיין לא פעל... למישהו יש פתרון? מפרט המחשב - מעבד intel 2400c 512 זיכרון RADEON 9700 80 גיגה XP Pro SP1

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by silas91,

    מישהו הבין או יודע מה הסיפור של האלדר סקרולס כי אין ממש תזכורת שלהם באובליביון (חות מהקטע שאתה גונב אחת) וזה דיי מוזר

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. מיזם מבצעים של חנות ה-GOG מעניק לכם את כותר ההרפתקאות הקלאסי מבית טים שייפר ללא עלות - בזמן ש-Ubisoft מחלקת את Assassin's Creed Black Flag, כמובטח לכתבה

  24. Started by 3emi,

    אני כבר איזה 4 שעות מנסה בסך הכל להנות קצת והמשחק הזה פשוט גורם לי לבכות כל מה שאני רוצה זה לטוס קצת באיזה מטוס או מסוק מעל האי אבל האופציה היחידה שזמינה לי היא ה SHOWCASE ושם נכנסתי למסוק GUNSHIP ו מטוס אבל המשימות האלו כל כך נוראיות אני בקושי מצליח לבצע חצי פעולה שם שעות של סבל דבר ראשון המשימה הראשונה שאני מעלה מדברים אליי באיזה שפה מוזרה נשמע לי הונגרית חוץ מזה לא מוסבר כלום בכלל דבר שלישי אי אפשר לירות עם המקלדת וצריך להרים את היד במיוחד לעכבר כדי לירות בזמן שאתה מנסה לטוס בסוף שיניתי את המקשים שיהיו במקלדת אבל גם ככה אין באמת מה לירות פה כי זה בנוי ככה שכל מה שאתה עושה זה להעלות רשימה של מטרות לבחור אחת ולהגיד לטייס משנה לירות ואם אתה כן יורה הרגישות של הכל …

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות