משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שאלתי בבאג, אין להם בכל הרשת. מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המשחק?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו העלה פה דיון של משחק בשם NECROVISION שמשום מה הנושא נעלם ואני לא מוצא אותו. התרשמתי מאוד ממנו, מזכיר לי את HERETIC בזמנו. http://www.necrovision-game.com/html/page.php?al=download_en&deflang=en דמו להורדה: http://www.necrovision-game.com/html/page.php?al=download_en&deflang=en
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מת לשחק את זה ככה ! בינתיים אני לא מצליח אפילו לא במסך במלא...
-
- 0 תגובות
- 905 צפיות
-
-
-
התקנתי את גריד וכאשר אני רוצה להפעיל אותי הוא מבקש ממני להכניס את הדיסק..כל פעם..מה עושים? וגם התקנתי את קרייסיס וכאשר אני מפעיל אותו המסך נהיה שחור ולא אומר כלום רק אחרי כמה זמן הוא אומר לי שהוא נאלץ להיסגר..מה עושים? מפרט בצד.. תודה רבה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
ערב טוב. בגלל המשימה האחרונה של call of duty 5 נכנס בי דודה לשחק משחק עם זומביים שצריך לחסל וכל זה. יש לכם איזה משחק טוב וחדש להמליץ? :s05:
-
- 7 תגובות
- 971 צפיות
-
-
טוב ככה לכל אחד ואחת מכם יש עכשיו הזדמנות לתת המלצה על 5 משחקים שכל גיימר בארץ ובעולם פשוט חייב לשחק. המלצה שלי : Call of Duty 4 - Modern Warfare Call of Duty - World at War Gears of War Grand Theft Auto IV Far Cry 2 :
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי לכולם! יש לי כמה שאלות על המשחק: 1) למה אני לא שומע צליל? שיניתי הגדרות (גם במחשב וגם במשחק), ופשוט אין צליל.. הצליל עובד במשחקים אחרים, אבל לא פה. אני משתמש באוזניות ללא מיקרופון. מישהו יכול לעזור לי? 2) איך משחקים ברשת? כל הזמן שאני מנסה זה כותב לי שאין לי את הגרסה הנכונה, אז ניסיתי להוריד פאצ'ים אבל זה עדיין לא עובד..
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
מה המשחק עם המולטי הטוב ביותר כיום (שהוא לא cod4)? אני מחפש משחק עם מולטי כייפי לפחות כמו של COD.
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על המשחק? איך הגרפיקה? משעמם לעתים קרובות או כיף מאד? אפשר לייבא דמויות רבות? אפשר לייבא דמויות מ-TF2 או רק מ-HL? בקשר למולטי של המשחק : מה ניתן לעשות בו? תודה אני שוקל לקנות
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6204354.html?tag=latestheadlines;title;1
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
אני מנסה כבר הרבה זמן ואני לא מצליח התקנתי הכל טוב תמשחק גנרלס אחר כך תזירו אוור ואז את הפאץ של 1.04 ונישאר לי הקראק שאני מתקין וזה תמיד לא עובד רושם שאין דיסק או שזה עולה ואחרי כמה דקות נעלם מה לעשות? יש לי ויסטה 64 ביט אני בטוח שהבעיה בקראק אם יש למישהוא קראק טוב שיביא
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש משחק FSP בסגנון CS... שאפשר לעשות בו FCM/PCW או משהו בסגנון... וגם שיהיה אפשר לקנות לו שרת(CS,COD)... ושלא יהיה כבד מדי.. שירוץ על מחשבים סבירים(כמו סורס+-) שתהיה לו קהילה בארץ... גרפיקה רצו סבירה אך לא חובה... תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 861 צפיות
-
-
מה החלון הזה אומר ולמה הוא קופץ כל פעם שאני מפעיל את המשחק? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם, מאז שהתקנתי ויסטה אני נתקל בהרבה קשיים בכניסה ל-CS 1.6 (דרך הסטים כמובן ) . אישרתי את הסטים בחומת האש,הסרתי את האנטי וירוס והתקנתי את הדרייברים הכי חדשים לכרטיס מסך . הבעיה שלי היא שברגע שאני נכנס לסרבר כלשהו, המשחק נתקע (אחרי שטוען 3 קווים בכניסה לסרבר) ואין מה לעשות חוץ מיציאה דרך Ctrl+Alt+Del. כרטיס מסך : Radeon x1950pro (כן..ענתיקה כבר ) רזולוצית מסך :1650X1080 (אם זה משנה בכלל) וויסטה Ultimate 32BIT עם SP1 מעודכנת והכל . למישהו יש מושג מה הבעיה? גם לחבר שלי שיש לו מפרט שונה לחלוטין משלי נתקל באותה בעיה עד שאפילו פרמט חזרה ל-XP (למרות שהיה לו ויסטה הום פרימיום בכלל).. אשמח מאוד מאוד לכל עזרה בנושא! תודה רבה רבה מראש
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
^ זה בעצם הקמפיין של המשחק הראשון או איזשהי תוספת כלשהי להרחבה?
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
איך מוכרים מכוניות ? היא צריכה להיות נקייה מWANTED?
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אהלן אני משחק כבר הרבה זמן PES אבל יש דבר אחד שכל הזמן תוקע אותי - תמיד במשחק חשוב חסר לי שחקן אחד לפחות בגלל שהקונדישן שלו במצב טוב אני מנסה לתת מנוחה לשחקן לפני המשחק החשוב בתקווה שככה יהיה לו קונדישן טוב אבל הרבה פעמים זה אפילו עושה יותר רע ממה שהיה אם הוא היה משחק כמה משחקים ברציפות... יש למישהו עצה?
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
היי.. עברה שנה בערך מאז הפעם האחרונה ששיחקתי. עכשיו אני משודרג עם 4 ג'יגה זיכרון וכרטיס מסך חדש וחזק. מחפש המלצות למשחקי פעולה ואסטרטגיה (עדיף פעולה) שייצאו בשנה האחרונה. אשמח אם תציינו בהמלצה שלכם אם המשחק מצטיין בסינגל או במולטי. טנקס
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תמליצו על מישחק טוב אני משער שזה לא משנה באמת מאיזה ז'נר (רק לא מרוצים) שהוא לא כזה מפורסם כמו קרייסים ואלא אבל הוא עדיין טוב... כי פשוט חרשתי כבר על המשחקים המוכרים. חיכיתי שמישהו יבקש המלצה ואני פשוט יקח את אותה המלצה..צריך משחק קליל למערכת (קרייסיס ומטה) ועם עלילה טובה טיפה... משעמם כשאין עלילה...
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
-
-
אני רוצה המלצה למשחק בסגנון הכי קרוב ל Age of Mythology רק חדש יותר.. נמאס לי לשחק ב Age of Mythology כבר חרשתי עליו,אבל מה..הוא משחק לפנים ממש נחמד,פשוט,מהנה,הרבה יותר טוב מהרבה משחקי אסטרטגיה שיצאו בשנים האחרונות.
-
- 1 תגובה
- 811 צפיות
-
-
כל תנועה מהירה שעושים עם העכבר ף גורמת לכך שרואים מטושטש זה ככה המשחק או משהו בהגדרות?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666095,00.html הם ממש מתוסכלים לדעתי. אני לא מצפה למשהו מיוחד.
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-


