עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ספויילר [move] בקטע שצריך לדבר עם האביר הוא רוצה לקחת אותי ל-Solace Glade, אני מסכים,[/move] סוף ספויילר והמשחק מתחיל לטעון ובסוף הטעינה המשחק עף. חיפשתי בכל מיני מקומות ולא מצאתי פתרון, וגם ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר. למישהו קרה? או יש פתרון?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  2. Started by lisly,

    ? וזה בא עם half life 2? עריכה: עוד משהו כשאני מוריד את הסטים , אז זה יתן לי לאפשרות להוריד גם את הגירסאות הקודמות כמו CZ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. באוקטובר אמור לצאת אחד המשחקים המצופים של השנה ובין הראשונים אם לא הראשון שיתמוך בDX10 כמובן שאני מדבר על Age of Conan: Hyborian Adventures משחק MMO חזק ביותר שלפי דעתי יפיל את WOW מטבלת המשחקים המובילים. אתם יכולים ליראות וידאו של הדגמה ב DX10 : http://www.nzone.com/object/nzone_ageofconan_videos.html

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  4. Started by bagetrek,

    טוב העניין חזר לעצמו , הייתה תופעה מוזרה ביותר ללא התראה מוקדמת

    • 0 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. Started by musari,

    מזה באטלפיילד קבצים של סרבר ? יש באתר שלהם אפשרות הורדה מזה נותן???

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  6. Started by Soya Gaming,

    כמה שטויות יש לי במשחק הזה לחחח

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. גם החנות של פלטפורמת ה-Origin מבית EA Games פוצחת במבצעים מעניינים משלה שכדאי לכם לבדוק לכתבה

  8. Started by ^DaRk-MiNd^,

    אחרי משחקים סוערים בUT2003 החלטתי לגוון קצת את משחקי הרשת שלי ושמעתי טובות על באטלפילד. נכנסתי למשחק ובכלל הוא כבד מאוד (מפרט בצד) כל פעם שעושים אסקייפ הוא מתחיל להחזיר רזולוציות וסיפור שלם, וגם כותב שווינדואז מוסיף עוד זכרון PAGING (מה שלא קורה באנריל. אחרי שהתעלמתי מהם וניסיתי לשחק קצת במשחק יחיד הספקתי להגיע לשיא של 15 שניות במטוס בלי להתרסק. איך שולטים בזה ? צריך כל הזמן לדאוג למהירות אחרת הוא נופל, לפעמים כשעולים הוא בכלל יורד, והפניות הם איטיות מאוד או על ציר - מה שגורם לעוד ריסוק. ומה בדיוק המטרה כאן ? אין למשחק שום טוטוריאל ובהסבר אומרים לי להשתלט על חצי מהבסיסים אבל בצד בכלל יש מין מדד של מספרים מ156. בקיצור - מישהו יכול לעשות לי סדר ?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by eranmor,

    המשחק הזה פשוט מסרב לעבוד חלק ולא משנה מה! ניסיתי להפעיל אותו ב800*600 ב16BIT והוא בכלל לא זז..... 1FPS :'( יש לי ראדון 9500 עם אוברקלוק CATALYST 3.7 דרייברים הכי מעודכנים של הלוח אם וכו'... 4300 ב3DMARK03.... מה יכול לגרום לזה?? נ.ב. חשבתי שאולי הדיסקים שלי דפוקים אז לקחתי דיסקים מחבר (הכל מקורי) וגם עם הדיסקים שלו זה דפוק

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  10. Started by BURTON,

    לחבר שלי יש את המשחק באטלפילד 2 וכשהוא מפעיל את זה יש לו מסך שחור ישר חוזר לוינדווז יש לו פרסקוט 3 גיגה 6600 הרגיל הוא חושב שהבעיה נמצאת פה: אבל ממש אין לי מושג מישהו יודע למה זה לא עובד?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. ?

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  12. Started by יוסי 74,

    במשחק באקסבוקס המשחק נתקע כאשר מנסים לבעוט בדלת בקמפיין מישהו יודע אם פתרו את הבעיה הזו?

  13. איזה מקשים ואיך מעבירים ? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by johnysade,

    שלום לכולם הסרטון הראשון הוא טריילר שערכתי והשני מונטג אם אהבתם תנו בלייק וסאב

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by johnysade,

    שלום לכולם הסרטון הראשון הוא טריילר שערכתי והשני מונטג אם אהבתם תנו בלייק וסאב

    • 0 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by johnysade,

    שלום לכולם הסרטון הראשון הוא טריילר שערכתי והשני מונטג אם אהבתם תנו בלייק וסאב

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. Started by gilad2389,

    יש פה משהו שמשחק במשחק? טיים ספיק ? שרתים ישראלים? משהו אני מנסה להיכנס לשרת הטיים ספיק ולא מצלליח אשמח לדעת אם יש פה קבוצה שרוצה לשחק ביחד

    • 7 תגובות
    • 4.3k צפיות
  18. חבילת Humble Bundle חדשה עלתה לאוויר ומציעה לכם לרכוש כמה מהלהיטים של חטיבת הגיימינג מבית Warner Bros במחיר מציאה לכתבה

  19. Started by 888,

    מאיפו אפשר להוריד את הדמו של באטפילד 2?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by DuDsAn,

    יש לי MW3 ויש לי MW2 , BLACK OPS עכשיו יצא החדש... BLACK OPS 2 איפה כולם משחקים? איפה יש הכי הרבה טורנירים/ליגות ? איפה הקהילה הישראלית הכי גדולה? האם היא בכלל גדולה?

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  21. אוקי, אז יש את Vice City והוא משחק מצויין. המנוע משופר מול GTA3, האופנועים הם סבבה, הגרפיקה אורגזמית, הרדיו גדול מהחיים.. באמת משחק בכיף. הבעיה שלי עם גרסת ה PC היא בשליטה. ב- PS2 לא הייתה בעייה. dual analog מאפשרת למצוא אזורי ביניים והכל טוב. ב PC העכבר לא שווה כלום בכלל ברכב ושמה זה רוב המשחק, ה-keyboard הוא דיגיטלי שזה אומר או פול גז או בלי כלום/או כל ההגה שמאלה או בלי כלום והמסוקים הם סיוט שאי אפשר לדבר עליו. יש לי Gamepad עם מוט אנאלוגי אחד אבל אז ללכת ברגל ולשלוט בנשק נהיה בלתי אפשרי... בקיצור, רציתי לדעת איך אתם שולטים בעצמכם בדרככם לצמרת עולם הפשע של Vice City? יש משהו כמו הבקר של PS2 שעובד ב PC? איפה המסוק המחורבן הזה נמצא? למה אין רכב צבוע בדוגמת פנתר כמו התחת…

  22. Started by watch out,

    האם אתם כמוני חורשים בבת אחת את המשחק עד לסיום ? מה שיכול לקחת בין מספר שעות לימים או שאתם מפנים מספר שעות כל פרק זמן מסוים למשחקים ? היום כידוע יש משחקים שלוקח זמן רב יחסית לסיים

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. לינק בבקשה... פיתרונות=walkthru ולא cheats

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  24. באיזה חברות של כרטיסי מסך החברות האלו תומכות (אם בכלל החברות האלו תומכות במישהו)? ubisoft ? EA ?

    • 9 תגובות
    • 743 צפיות
  25. שלום למומחים בעיקרון אני מעדיף את כל הדאטא שלי על כונן D ?(מחיצה,לא כונן פיזי נפרד) על כונן C אני רוצה את מערכת ההפעלה XP אופיס ותוכנות חשובות את המשחקים אני מעדיף להתקין על כונן D בתקיית "משחקים" אבל קורה לפעמים שמשחק לא "עובד" ב D ... האם יש משחקים שחייבים כל מיני פיצ'רים שנמצאים ב prograqm files ? מה קורה כאן? אשמח לקצת הדרכה בנושא... תודה ערן

    • 13 תגובות
    • 6.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים