משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום הייתי רוצה לדעת אם מישהו מבין או ניסה לבנות מפות ל CS ואם הוא יצליח... האם הוא יכול בבקשה להסביר לי איך אני פותח פרוייקטים ומשנה אותם..
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תגידו....אם עוד לא יצא דיירקס 10 ועוד אין כרטיסים של זה...אז זה אומר שכל התמונות והסירטונים שהם שיחררו הם עם דיירקס 9 לא? ואם לא אז איך הם עשו את זה?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמתי לב שהיום הרבה משחקים מכילים תאור מפורט על אנשים\מקומות\מפלצות שהדמות פוגשת למשל assassin creed כתוב שם על כל מכר ומקומות שזה ממש מיותר mass effect witcher אני מוצא את זה מיותר ולא קורא האם אתם קוראים?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה המפרט: כרטיס מסך: SAPPHIRE HD 6870 מעבד amd phenom ii x4 X4 960T PEROCSSOR 3.00 GHZ זה לא נראה לי קשור למעבד כי יוצא אוויר קר מהמאורר של המעבד (ש לו קירור ענק) ראם-4 גיגה רוזלוציית מסך -1920-1080 מערכת הפעלה -WIN 7 ULTIMATE 64 BIT עריכה: המהרתי את המהירות מאוורר של הכרטיס מסך מ20 ל50 והבעיה נפתרה, כמעט, אם אני המהיר את עוד ע"מ שיעבוד חלק יכול לקרות משהו? כל שאר המשחקים (כולל קריסיס 2 ) עבדו חלק על המקס' אבל משום מה במשחק הראשון יש תקיעות רציניות בחלק מהשלבים (רובם דרשו ריסט למחשב) מה שניסיתי בנתיים : להוריד מVERY HIGH ל-HIGE - לא עזר לעדכן דרייברים לכ.מ - רואים שיפור אבל לא רציני עידכון למשחק - רואים שיפור אבל לא רציני מישהו יודע מה הבעיה ? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://forums.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?TopicID=1067920&Highlight=&page=0 עכשיו בפורום גיימר יש דיון על בחירת שרת לקהילה הישראלית. אם יש לכם דיעה בנושא ואתם רוצים להשפיע אתם מוזמנים לבקר שם. "בעבר הקהילה הישראלית התעתדה להיכנס לשרת Whiteside Ridge אך הוא התמלא בגילדות איטלקיות. נראה כרגע שהגילדה של Reddit עדיין ישחקו שם, והם דוברי אנגלית, אך כנראה שהם יהיו בין היחידים. Gandara יתרונות - שרת גדול ו"מפורסם", שרת UK לא-רשמי כלומר סיכוי גבוה לאנגלית למרות אחוזי דוברי האנגלית בו. חסרונות - שרת גדול אומר הרבה בילוי ב-overflow ובתורים ל-WvWvW. זה שהוא מפורסם (השני בגודלו באירופה כרגע) רק אומר שהוא יתמלא ויתפוצץ עוד יותר בשחקנים. Gunnar's Hold יתרונות - האחו…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי בחנות של מיקרוסופט במחירים אסטרונומים... חיפשתי בgmg לא מצאתי.. יש cdkey או משהו כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בגמר אתמול היה לי CLUTCH 1V3 נגד SAEVUS וזה יצא די יפה אז ערכתי את זה והוספתי גם את השידור.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני משחק רבות במשחק ואתמול פתאום הוא יוצא לי ומציג שגיאה, Visual C++ runtim error - abnormal termination. מאז כל פעם שאני מפעיל, זה עוד לא נכנס למשחק וכבר יוצא עם אותה ההודעה. הסרתי והתקנתי את המשחק מחדש ועדיין כלום, מה עושים? יש לציין שלא שניתי שומדבר בהגדרות או משהו - לא נגעתי בכלום. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שאני מפעיל את המשחק הוא כותב לי CANNOT CREATE 3D DEVICE למה? :'(
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.file-upload.net/download-8264438/rki-geister-cfg-pewpew.zip.html אני משתמש בו ולי זה די עזר בנתיים
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה עם המשחק הזה,אחרי שאני מתקין אותו ואני בא להיכנס למשחק,הוא לא נכנס,הוא פותח לי כזה חלון של המשחק וזהו,המשחק לא עולה. מישהו יודע מה לעשות? דרך אגב,מדובר בבלק אנד וויט הראשון... תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל שלב יש סרטון מעצבן ובכלל אם אני נפסל זה מתחיל שוב מההתחלה. איך לעזאזל אני מפסיק את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הצדדים שלה...ולמעלה מכל צד יש שתי חיילים עם בועה כזאת שמגנה עליהם...איך עוברים את הקטע הזה? ניסיתי כבר הכול,לעלות על התותחים ולירות על החיילים עם הבועה אבל זה לא עוזר ותמיד החיילים שבאים מהכנסייה הורגים אותי כבר... מה עושים? :s05:
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני חושב "לקנות" את המשחק אבל 6 דיסקים WOW......הוא משחק כדאי? אני עדיין משחק ב UT 99 ...אז מה יותר יפה UT 2004 או 99? ומה יותר יפה HALO או UT 2004 /99
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני נמצא פה ואני לא יודע לאיפה הולכים הגעתי לכנסיה ומשם אני לא יודע לאיפה ממשיכים תעזרו לי :'(
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שואל כי חצי ממליץ ! אין מה להגיד זה המשחק הכי יפה ששחקתי בחיים שלי ! א. הגרפיקה שלו מדהימה ( לדעתי ) ב. הסיפור יותר יפה מהגרפיקה פעמיים והסוף פיי ארבע ! בכל אופן עניין אותי עם בכלל שמעתם על משחק שכזה ?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול התקנתי את המשחק והסמן של העכבר כל הזמן מופיע בו ולא נעלם ( הסמן הלבן החץ הרגיל של העכבר) זה לא מפריע למשחק אבל זה ממש מעצבן כבר התקנתי מחדש את המשחק את הדרייבירם שיניתי גם לדרייבירם שונים וזה לא עוזר יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סדרת משחקי האסטרטגיה המצליחה של Relic חוזרת אלינו לסיבוב שלישי בשנה הבאה כפי שכבר טענו בפניכם אתמול – התקופה שלפני תערוכת הגיימינג הגדולה E3 עתידה להיות עמוסה בחשיפות והכרזות עסיסיות, ועכשיו אנחנו מקבלים דוגמה נוספת וטובה מאוד לכך עם Sega ו-Relic Entertainment, שחושפות יחד את Warhammer 40K: Dawn of War 3. אין לנו הרבה פרטים על הכותר החדש פרט לסרטון השקה מושקע, אך מדובר כמובן במשחק אסטרטגיה בזמן אמת שיהיה המשך לסדרה הנהדרת אשר החלה את דרכה בשנת 2004, וקיבלה צמד משחקים ראשיים, עוד חמש חבילות הרחבה שבהן ניתן לשחק בנפרד וגם אינספור תכני DLC מוספים מסוגים שונים. משחקי הסדרה התמקדו מאז ומעולם באקשן מהיר ואגרסיבי על פני איסוף משאבים וניהול אסטרט…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש למכירה למחשב ווינדוס שמונה נקודה אחת את המשחק BattleGrounds לפניות בתגובות
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום שלום לפני מספר ימים החלה לי תקלה מוזרה במשחק client lowframerate מופיע לי איקון של מסך עם סימן קריאה בצבע כתום ולפעמים גם אדום שחקתי עד כה מאז שיצא המשחק על הגדרות HIGH ב 1080 בלי שום בעיות ותקלות עד שזה הגיע .. גם שנסיתי לשחק בסינגל של המשחק אותו דבר - יש דרופים עצבניים של FPS אני משתמש בכרטיס מסך מדגם HD7950 BOOST , גם עם אוברקלוק שאני עושה ידנית וגם בלי ה FPS מתרסק נסיתי לשחק משחק אחר הורדתי BF1 לניסיון - שם ה FPS בסדר גמור לא מתרסק כמו ב BF4 נסיתי OCCT לכרטיס רבע שעה FPS יציב אין כלום נסיתי SPY 3DMARK נתן לי שגיאה כלשהי לגבי הכרטיס מסך ..ניקוד של 1918 לכרטיס מסך , עזבו את זה שהבנצמארק חזק מידי לכרטיס , בכל מקרה…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לאחר שמיציתי את BF3 ואת MW2 החלטתי לקנות MW3 דרך STEAM. המשחק ירד לי תוך 4 שעות וישר נתקלתי בבעיה! אני לוחץ על PLAY וקופצת הודעה Connecting to Online Services" וזה נמשך 2-3 דקות ואז קופצת הודעה שההתחברות נכשלה ושאני אבדוק את סטאטוס השרתים באתר של MW3. כמובן שבאתר רשום שהשרתים פעילים. פתחתי פורטים והתקנתי את המשחק מחדש והבעיה נמשכת. מישהו אמר לי לפנות לספקית שלי, אבל זה לא נשמע לי רלוונטי בהתחשב בעובדה שאני משחק ומתחבר לMW2 וBF3 בלי שום תקלות או לאגים בכלל. מישהו יודע איך לפתור את הבעיה המעצבנת הזאתי?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני חדשה פה אז שלום לכולם! אני יודעת שזה משחק קצת ישן אבל בכל זאת...אולי מישהו זוכר.... נתקעתי במשחק RAYMAN2 בשלב של הלוייתן במיים.... צריך לשחות אחריה ולתפוס את בלוני האוייר שהיא שולחת לך....אני שוחה אחריה אבל אין לי מושג איך מסיימים את השלב ולאן הולכים.... הלוויתנית לא מובילה אותי לשום מקום! :'( תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ערב טוב......... שלום אני צריך פאץ' למשחק Rainbow Six Vegas בבקשהה זה דחוף תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשאני בא להתקין את המשחק הוא אומר לי: http://www.siz.co.il/my.php?i=wkjjq2zyjdmi.jpg תכנסו ללינק ותגידו לי מה אני יכול לעשות??
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


