עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. ממש לא מעניין אותי כל הקבוצות במודיעין אלא רק המשחק עצמו. אחראי פורום - אפשר לעשות משהו בנידון , זה מאוד מציק.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Jabberwock,

    אחד הטריילרים הטובים ביותר השנה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by constantine,

    לא קשה... [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Vidati,

    צוות ההנהלה של UT החליט לפתוח בגיוסים על מנת להעצים את גודלו ואת כוחו של הקלאן, בואו לגלות את כישרונכם ב-TMN (אם יש לכם כמובן) ואולי נגלה שיש בישראל עוד איזה Ti, Stin או Burn. על מנת לנסות ולהיבחן אתם צריכים ראנק עולמי מתחת ל-50,000, זהו התנאי היחידי חוץ מלהישמע לחוקים של הקלאן שזה חובה!!! יש לכם אפשרות לקבוע מועד לבחינה, הבוחנים הם: Patron - ICQ - 249137899 Nvidia - ICQ - 251582160 (אני) יש אפשרות להיבחן כבר במשחק אתם רק צריכים לומר לאחד מהבוחנים שהינכם רוצים להיבחן תודה, ובהצלחה לנבחנים!! (שאלות לשאול ב-ICQ)

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Oranili,

    יש לי 150 FPS .... הכל גבוה AA 6X AF 16 shader Detail medium shadow Medium השאר HIGH... רזולציה 1152X768 ולפעמים יורד ל78 שיש ממש הרבה אנשים.. ושיש מלא יורד ל50... האם זה טוב ? לכרטיס X1950 PRO... ומעבד Dual core 4200+ 2.2GHZ

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by NiMo1771,

    אני במשימה האחרונה בIV והגעתי לחלק שניקו צריך לטפס למסוק כתוב ללחוץ הרבה פעמים על רווח זה מה שאני עושה אבל לא קורה כלום והמשימה נפסלת אחרי 10 שניות כי פגורינו ברח ניסיתי את המשימה הזאת כבר 4 פעמים וכל פעם נתקעתי בחלק הזה המשחק מעודכן בכל העדכונים שיצאו למישהו יש מושג מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. Started by SpiritKnight,

    אני מעוניין להתחיל לשחק במשחק מחדש ויש ברשותי את כל הדיסקים חוץ מהשני שהלך לאיבוד. האם יש פה מישהו שיש לו את המשחק(ואיתו את הדיסק השני ) ויכול לשלוח לי את זה באחד הלילות דרך MSN\ICQ? אני אעריך את זה מאוד! תודה,

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by nim901,

    אני מחפש משחקים כמו ET \ AA האם אתם מכירים כמה? גם שמעתי שיש משחק בשם UT שהוא בחינם או משהו כזה, יש למישהו מידע? תודה :-*

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. לאחר עדכון אוטומטי מסטים, מתקבלת הודעת שגיאה כזו: Could not load localization.txt Please make sure Call of Duty:Modern Warfare 3 is run from the correct folder ההודעה קיימת בכל אפשרויות ההרצה של המשחק (סינגל\מולטי). ניסיתי להתחבר לתמיכה של סטים, אבל נתקעתי במסך הרישום (צריך לאשר מייל שלהם שאני זה אני - אבל שום מייל לא הגיע מהם). חיפוש בסטים לא הניב תוצאות. עוד משהו נתקל בתופעה זו, או יודע משהו בנושא ?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. יש בהם Single Player שלבים נגד המחשב או שזה ברשת כמו Counter Strike ו-America`s Army ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. גילדה Kyphosis חוזרת אחרי הפסקה של כשנה!הגילדה פתוחה לכל הישראלים באשר הם, בנוסף בעבר ניהלנו קבוצת ריידים ברמת Mythic וזו הכוונה שלנו עם הפנים ל-Legion.בנוגע לריידים חשוב להבהיר קודם כל שאנחנו מכוונים את עצמנו לקצה גבול היכולת בכל הנוגע ל-PvE ב-WoW וזה אומר שקבוצת הריידים שלנו לא מתאימה לכולם והיא דורשת מחוייבות אבל בשביל להצטרף לגילדה עצמה כאמור הדרישה היחידה היא להיות ישראלי ובמידה ויהיה רצון קולקטיבי לאירועים הנוגעים ב-PvP או בקבוצות ריידים נוספות, אנחנו האופיסרים נעשה את כל מה שאנחנו יכולים בשביל לעזור.השאיפה שלנו בנוגע לקבוצת הריידים בראש ובראשונה היא לנקות את כל התוכן העכשווי ברמת Mythic בהקדם האפשרי במינימום זמן שזה אומר לדעת למקסם את הביצועים שלנו ואיך לפעול כצוות…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by --Shadow--,

    Looking good...

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by yuraxp,

    שלום,קניתי הגה חדש אתמול,אולם כשהתקנתי את הדמו של NFS CARBON או MW לא הרגשתי את רעידות המנוע,כמו שהרגשתי עם הגה של מיקרוסופט ב NFS5,האם זה בגלל שהמשחקים היום דמו בלי כול האופציות של השליטה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by TomerPerez,

    אני לא יכול להיכנס למשחק,אני מקבל את ההודעה הבאה: http://imageshack.us/photo/my-images/15/84607131.png/]אני עכשיו צקבל גם את ההודעה הבאה: http://imageshack.us/photo/my-images/405/79847126.png/] זה התחיל לפני כמה ימים כשהתחלתי לקבל את הודעה בorigin שאמרה שמישהו מחובר חמשתמש שלי ממחשב אחר ואם אני בכל זאת אכנס לחשבון אז הוא יצא. בתחילה לא יחסתי לזה חשיבות מיכוון שפשוט הייתי לוחץ על log in ולא קרה כלום. אבל היום אחרי הצהריים זה עשה לי את אותו הדבר וכשהייתי באמצא משחק זה הוציא אותי ממנו,לאחר מכן נכנסתי למשחק אחד והדבר קרה כך מספר פעמים. כעת אני לא יכול בכלל להיכנס למשחק כלשהו. כבר ניסיתי לשנות שם משתמש וסיסמא וזה לא עוזר. תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by eyal,

    מישהו יודע מתי הוא יגיע???

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. עשרה משחקים קלאסיים ועדכניים בסדרת Final Fantasy ושלל כותרים מעניינים אחרים מצטרפים אל תוכנית 'שחק כפי יכולתך' מבית מיקרוסופט בזמן הקרוב לכתבה

  17. Started by Tals-,

    תערוכת "VGX" אשר התקיימה ב7.12.13 הכריזה על מספר זוכים במספר תחומים ממשחק השנה למחשב, לקונסולות וכמובן לניידים.. אז הזוכים פורסמו כאן http://pcgalaxy.co.il/the-winner-of-vgx-2013/ מה ששמתי לב GTA משחק השנה, כל כך ברור.. משחק השנה של מכוניות, פורזה?? אני אישית אהבתי את פורסביט עם ניד פור ספיד החדש.. מה דעתכם ?!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. המשחק החדש בסדרת המכות המיתולוגית הוא לא מהפכה, אבל המבקרים מסכימים שמרוב הבחינות הוא צעד קדימה עבור סקורפיון, ג\'וני קייג\' והצוות, כולל שמונה הדמויות החדשות שהצטרפו אליו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%98%d7%9c-%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%98-%d7%9e%d7%9b%d7%94-%d7%91%d7%a4%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by davokado,

    שלום לכולם! אני משחק בmanager mode עם הקבוצה west hum, אני מנסה ומנסה לקנות שחקנים, אבל לא משנה כמה כסף אני יציעה לקבוצה וכמה כסף אני יציע לשחקן, אני פשוט לא יצליח לקנות אף אחד... מה עושים? למישהו יש פיתרון? זה כזה קשההה... אני מתחנן לעזרההה!! תודה רבה!!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by מתן דידרניק,

    מישהו יכול בבקשה להביא לי serial+unlock code לGTA IV

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by quantoM,

    אני קונה מחשב חדש ואני רוצה לקנות המון משחקים שהגיימינג יהיה מגוון כי כרגע אני דיי[טוב, רק] ממשחק FPS. אז יאללה תנו אתכם במשחקים טובים שאהבתם. משחקים שיש לי כבר בSteam: THE ORANGE BOX COD4 CS:S וזהו אם אני לא טועה אני כבר הרבה זמן לא נכנסתי לSTEAM מסיבות כאלו ואחרות. אז יאללה תפציצו ויהיה עדיף אם יהיה אותם בSTEAM ;D משחקים שאני כבר יודע שאני אקנה The Witcher GRID Mass Effect וזה כל המשחקים שעולים לי כרגע

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by avive,

    נתקלתי במשחק הזה לפני שבוע בערך ודי אהבתי אותו, שווה להשקיע ולרכוש את הגרסה המלאה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by (G),

    מישהו העלה פה דיון של משחק בשם NECROVISION שמשום מה הנושא נעלם ואני לא מוצא אותו. התרשמתי מאוד ממנו, מזכיר לי את HERETIC בזמנו. http://www.necrovision-game.com/html/page.php?al=download_en&deflang=en דמו להורדה: http://www.necrovision-game.com/html/page.php?al=download_en&deflang=en

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אני מחפש המלצות למשחקי הרפתקאה או קוסטים ישנים, כי אין על המשחקים הישנים והמושקעים בכיוון של תפקידים הרפתקאה קווסט וכאלה, שיהיה משחק עמוק וכיפי

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by oren99,

    מהשנתיים האחרונות. גוף שלישי\ראשון לא זוכר את השם שלו.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים