משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מאיפה אני יכול להוריד מכוניות וכו' למשחק הזה? אם אפשר לינק
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב נייד בעל מעבד intel core i5-3230M 2.6GHz, זיכרון RAM של 8GB וכן כרטיס גרפי AMD radeon HD 8750M. כמו כן, מערכת ההפעלה הינה : windows 10 enterprise 64 bit האם אני עומד בדרישות המומלצות להרצת המשחק ? האם יש מצב ובו המשחק יתקע לי או שאחווה lagging ? מה לגבי fifa 17 ? אני שואל כיוון שאני מתלבט בין אם לקנות קונסולה או לחסוך זאת ולהריץ על המחשב הנייד (באם אני עומד בדרישות) תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://img208.exs.cx/my.php?loc=img208ℑ=66660us.jpg אני תקוע פה אני לא יודע מה לעשות,יצאתי מהביקתה הלכתי ימינה קיצור לבסוף הגעתי לאגם חימצון גרעיני שאי אפשר לעבור אותו מה עושים? תודה לעונים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. ביום שני יצא דמו למשחק Evil Genius, שזהו משחק אסטרטגיה / תפקידים, ובו אתם משחקים לראשונה (?) את האיש הרע!! איזה כיף אה? טוב יאללה לעניין. להוריד מכאן. בערך 200 מגה, ותגידו פה מה אתם חושבים עליו. על המשחק - Evil Genius יאפשר לנו לשחק את תפקיד הנבל המרושע שזומם להשתלט על העולם. במהלך המשחק נוכל לבנות בסיסים סודיים ולצייד אותם במיני מלכודות, במטרה להרוג את הסוכנים החשאיים המרגיזים שינסו לעצור אותנו. כמו כן נוכל לגייס סוכנים משלנו למשימות ברחבי העולם, כאשר השלמת כל משימה מוצלחת תזכה אותנו בסכום כסף, שבעזרתו נוכל לקנות כלי נשק משופרים להשמדת העולם. לקוח מגיימר.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הפרק החדש והמבטיח בסדרה הפוסט-אפוקליפטית דור מעבדים מרובעים מודרניים בתור ברירת מחדל על מנת לפעול לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני רוצה לדעת איך עושים תרגילים בפיפא 2007 הבנתי שיש הרבה לפי הסירטון הזה: http://www.fifa-il.com/next_video.asp?ID=12&IDGame=22 אז איך עושים את התרגילים האלה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חבר'ה היום התקנתי את המשחק c&c generals.. המשחק פשוט לא עולה לי... עולה רק הלוגו של המשחק .. וזהו יוצא.. מישהו יודע מאיפה נובעת הבעיה? תודה מראש לכל העוזרים..!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. היום רכשתי מהאתר Minecraft את המשחק. מילאתי את כל הפרטים, אשראי, עניינים.. היה כתוב לי "הרכישה הסתיימה" ובין היתר שאני יוכל כנראה לשחק בעוד שעה. -Purchase complete! נכנסתי למייל שלי וקיבלתי גם הודעה מאתר www.moneybookers.com ובנוסף גם יש שם פרטים של בנק כלשהו במייל.. מה עליי לעשות?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
או שיש דרך קלה להביא מחו"ל את החבילה הבסיסית של ה 300 דולר, או אולי שווה להשקיע עוד 100 דולר אם הפרימיום יכולה להריץ גיבויים מהדיסק קשיח שלה כמו האקסבוקס הישן?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה לשחק ברשת את Unreal Tournament 3 רק עם עוד חבר אחד אני פותח server וחבר שלי לא מוצא כשהוא פותח server אני לא מוצא אני תשתית כבלים 8 מגה והוא ADSL 5 מגה(אין קשר סתם לצורך העניין) אני אשמח לעזרה כי זה פעם ראשונה שאני מנסה אבל זה נראה לי אחלה משחק לשחק ברשת
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
רוצה לקנות VR , בזמנו היה ידוע שאוקולוס היה הכי טוב, שמעתי שייצרנים עושים VR עם רזולוצייה יותר טובה? האם זה כבר אפשרי או שעדיין האוקולוס עדיף? איפה יש מקום שאפשר להתנסות ב VR?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי כאן את המפרט של המחשב שלי ואני אשמח את תגידו לי על איזה הגדרות אוכל לשחק בו BF3 וכמה FPS אני אקבל. כעיקרון אני לא רוצה לרדת מתחת ל60 FPS Intel Ivy Bridge Core i5 3470 Socket 1155 6MB 3.2Ghz TraY -ZALMAN CNPS5X SI EDITION - בקניית מחשב חדש בלבד Gigabyte GA-H77-D3H [-TMS S1 case with two 120mm fan (front Blue led) + SEASONIC 500W ECO Kingston Kit (4Gx2) Hyper-X XMP (extreme memory profile) RED -Toshiba 1TB Sata3 7200rpm Gigabyte GTX660TI 2GB GDDR5 WINFORCE 3 RETAIL -LG DVD-RW x22 Dual Layer Sata Black -ELL ULTRASHARP LED 23" U2312HM - IPS PANEL - בקניית מחשב חדש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6156046.html?tag=latestnews;title;0 ותשימו לב- הPS3 עדין לא ביצור המוני 3 חודשים לפני ההשקה העולמית
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מפרט של המחשב - Pentium II 400MHz 128MB Sdram ATi Rage Pro 8Mb היה לי בזמנו מחשב כזה, אבל אני לא מצליח להזכר באיזה משחקים שיחקתי שם... אפשר שמות של משחקים שיעבדו על מחשב כזה? אני מתכוון משחקים מעניינים שזכורים לכם מהימים הטובים.. אבל את תגזימו, אל תציעו דיגר ודייב... תודה מראש ;D
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי היום את המשחק, ומתי שאני שם את הסיראל שעל הקופסא, אני מקבל מסך של ההסכם שצריך להסכים לו, אני לא יודע אם זה חשוב אבל המסמך ריק ואז אני לוחץ agree ומופיע לי מסך שאני חייב DirectX 9.0 ומעלה, וזה כותב את האתר של ווינדוס כדי להוריד את הדיירקט איקס. אבל העניין זה שכבר מותקן אצלי directX 9.0c וגם אם לא אז התקנתי אחרי זה והדבר עדיין ממשיך להופיע.. למישהו יש מושג איך לפתור את זה :s05:
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש פרטנרים למשחק league of legends בשרת של אר"הב אם יש כאלה שמכירים את המשחק.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי שזה 1.37 ג'יגה זה כולל המנוע בפנים, ז"א שאני לא צריך את Half-Life 2 הרגיל? ואם יש למישהו את המשחק אז שיספר לי כמה דברים בפרטי [אני לא מבקש הורדה פירטית ]
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.destructoid.com/how-naughty-lost-command-conquer-generals-mission-now-downloadable-123049.phtml http://www.commandandconquer.com/portal/site/cnc/article/detail;jsessionid=01104DCE801D61B17D23CF20F3F3EC5E.ea-e-h-p-del1-3?contentId=a7004223c8faf110VgnVCM100000100d2c0aRCRD שווה התקנה מחדש של generals
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רוצים להרוס את העיר , לשרוף אנשים, לפוצץ מכוניות ובסוף להרוס את כל העיר? בטח שכן... http://www.sys.com.pl/fat/swf/antcity.swf תנסו לנחש איפה הבובה אני הצלחתי רק7 פעמים ואתם? http://www.juno.dti.ne.jp/~logicp/program/8up/8up.swf משחק פעולה אם גו'רג בוש: http://www.miniclip.com/bushshootout.htm מלא מישחקים נחמדים: http://ferryhalim.com/orisinal/ - פשוט לוחצים על 1 הריבועים ומשחקים.. וכמה דמואים: (מומלץ) Desert Rats vs. Afrika Korps Demo http://download.nvidia.com/downloads/nZone/demos/Desert_Rats_Demo.exe XII http://download.nvidia.com/downloads/nZone/demos/XIII_SPDemo.zip Madden NFL 2004 http://download.nvidia.com/downloads/nZone/demos/Madden2004_Demo.exe armed and damge…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבצע לרגל האביב בחנות ה-Uplay של המפיצה הצרפתית מסדר לכם הנחות של עד 85 אחוז על כותרים נבחרים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%a7-%d7%9c%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%9a-%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%97/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בהתקנה של המשחק נשאלתי אם אני רוצה להתקין DIRCTX וסירבתי כי אני יודע שבחלונות 7 יש כבר DIRCTX11 מותקן.. ואחר-כך באתי להפעיל את המשחק ואני מקבל הודעה שחסר הקובץ D3DX9_41.DLL.. השאלה היא האם לחזור על ההתקנה וכן להתקין DIRCTX בהתקנה או מה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק Warcraft המקוריים מצטרפים אל דיאבלו - וזוכים להשקה רשמית בחנות ה-GOG נטולת הגנות הקבצים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
עוד 9 ימים מעכשיו זה מגיע! שיגיע ה 25 נשים לינקים להורדה של הדמו מכל האתרים הפופולארים ועד אז,בואו נתחיל את הספירה לאחור עוד 8 ימים,ו23 שעות!
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי האם קיים counterstrike חינמי שלא צריך להשתמש בו עם HALF LIFE? יענטו משחק רשת בפני עצמו
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-


