משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אי אפשר להעלות את המשחק, שאני מעלה אותו הוא נטען ויוצא לשולחן העבודה ובחלון צ"טים כזה הוא רושם לי... אפשר קצת עזרה אני מיתבאס רצח.....תודה. אני על Q6600 וX1950PRO כך שאין סיבה לבעיה מבחינה חומרתית... ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_occlusion_query ******************** --------------- BSE Shutdown ---------------- --------------------------------------------- Shutting down OpenGL subsystem ...releasing DC ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL idRenderSystem::Shutdown() Shutting down performance queries Error during initialization
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
משחק האסטרטגיה הייחודי של סטודיו Creative Assembly יושק בעוד קצת יותר מחודש, ומספק לנו סרטון משחקיות עדכני וגם מידע אודות חבילות תוכן חינמיות שיוענקו לשחקנים לאחר ההשקה אנחנו ממשיכים לספור את הימים שנותרו עד להשקתו המיועדת של אחד ממשחקי האסטרטגיה המסקרנים ביותרבשנים האחרונות – הכותר שינסה לשלב בין העולם הבדיוני העשיר של המותג Warhammer לבין היכולת המופלאה של סטודיו Creative Assembly ליצור משחקי אסטרטגיה וטקטיקה עמוקים, מאתגרים, מהנים ומרהיבים למראה. קשה לנבא מראש האם הקונספט הייחודי הזה יצליח והאם הוא יהיה מלוטש וחכם מספיק בכדי לקרוץ הן לחובבי סדרת Total War הוותיקים והן למעריצי Warhammer למיניהם, אך עד שנוכל לבחון את העניין באופן אישי במפתחת מפרסמים סרטו…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פתחתי חשבון ב-D2D. נתתי מיקוד אמיתי בארצות הברית ובחרתי לשלם באמצעות Paypal. אם אינני טועה Paypal לא מוסרים את פרטי האשראי, רק את הכסף, אז איך הם יודעים שאני לא גר בארצות הברית? ואפשר לעקוף את זה? אני רוצה לקנות Fallout 3.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המשחק נתקע לי בתדירות גבוהה, המסך פשוט מתכבה וריסט למחשב היא האופציה היחידה. הסרתי את הדריברים של הכרטיס קול והתקנתי חדשים מאתר החברה וזה לא עזר. כמו כן, התקנתי את קטליסט 5.5 במקום 4.1 שהיה לי, אך גם זה לא עזר. מישהו מכיר עוד פתרונות?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גמרתי את האלף לייף 2,אני מחפש שהו שיחליף אותו אני יודע שאין דבר כזה משחק ברמתו עכשיו אבל משהו שיזכיר אותו יש?
-
יש לי ADSL של AQUANET - חבילה הכי קטנה - אבל עדיין כשאני עושה בדיקות יוצאות לי תוצאות טובות מאד. כשאני מתחיל לשחק קאוונטר סטרייק בשרת פומבי דרך ASE - מדי פעם הפינג שלי עולה ל-300 ונראה כמו פריימים... אני יודע שזה לא פריימינג כי: א. אני מסתכל בתאב על הפינג ואני רואה 300 ב. כשאנ פותח שרת לבדי אין לי שום דבר... זה פשוט בלתי אפשרי לשחק כך - אז בבקשה תעזרו לי!!! ( אני מת על המשחק הזה... ) :AR15:
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום קהילת HWZONE היקרה, בזמן הקרוב עתיד להיפתח משחק דפדפן ישראלי חדש -קארדניה. אני מנוע מלתת פרטים על המשחק, אך דרושים טסטרים מנוסים במשחקי דפדפן. קארדניה- בנוי מצוות פיתוח בעל ניסיון של מעל 5 שנים בפיתוח משחקי דפדפן ואסטרטגיה. ישנם 100 מקומות מוגבלים לטסטרים, בשיטת כל הקודם זוכה. לפרטים נוספים: קארדניה - משחק דפדפן ישראלי חדשני
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גם החנות המקוונת שדוגלת בביטול הגנות ה-DRM בעולם הגיימינג מציעה לכם מבצעים על כותרים נבחרים, למשך השעות הקרובות בלבד אם המבצעים של Origin מבית EA לא הספיקו לכם – אולי תתעניינו לבדוק גם את המבצעים של פלטפורמת הגיימינג GOG, מבית החברה שהביאה לנו את סדרת The Witcher וללא שום הגנות קבצים כמיטב המסורת. לרגל השקת חבילת ההרחבה החדשה עבור משחק התפקידים הקלאסי Baldur's Gate, כ-16 שנים לאחר השקתו במקור, ב-GOG מציעים לכם לצלול אל הנוסטלגיה ולרכוש את גירסת ה-Enhanced Edition המעודכנת של Baldur's Gate המדובר בעבור 5 דולר, את גירסת ה-Enhanced Edition המעודכנת של כותר ההמשך Baldur's Gate 2 ב-8 דולר, ואת הגירסת המעודכנת של Icewind Dale הקלאסי בזכות עצמו ב-8 דולר. Ice…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תגידו מה קורה בסוף של GTA San Andreas, זה מאד מעניין אותי (חבר שלי אמר לי שהוא עובר כנופייה מ-grova street או משהוא כזה. ועוד דבר, מישהוא יכול לשלוח לי לינק עם ציטים ל- San Andreas. בתודה מראש השליט העתידי שלכם
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הטריילר החדש למשחק הפעולה בכיכובו של ריקו רודריגז יאיר לכם את החדר עם אינספור פיצוצים מרשימים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/סרטון-המשחקיות-של-just-cause-3-כולל-יותר-פיצוצים/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה משחקים יהיו עם תמיכה ב- DX10 פרט לקרייסיס ? ולוותיקים שבינכם, שיצא DX9 איך זה היה ? תוך כמה זמן כל משחק שיצא תמך בזה ? האם היו חייבים את זה כדי לשחק ? וכו ... ויש לי עוד שאלה.. מה אתם אומרים על JUST CAUSE ? הרבה מאוד אמרו לי שהוא ממש גורע ויש כמה שאמרו שזה משחק תותח ... מה אתם אומרים עליו ? והאם הוא יעבוד לי על MID ?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.pcsx2.net/ בקיצור למי שיש מעבד כפול ליבה יקבל שיפור ביצועים גדול ומומלץ כרטיס מסך 6600GT ומעלה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הרבה סבלנות והשקעה בפרטים הקטנים איפשרו לסוני ליצור את אחד המשחקים הטובים ביותר בדור הנוכחי לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי תגריסת פרימיום ולפי מה שהבנתי אני צריך לקבל חודש ראשון חינם אבל משום מה לא ראיתי דבר כזה המכשיר נקנה בסין עכשיו איך אני אמור להתחבר ל-LIVE? יש איזה חלק מיוחד שאני צריך לקנות בנוסף למנוי של ה-Live? כי שאני בא להתחבר דרך התפריט הראשי הוא לא נותן ועוד דבר אם אני קונה משחק אורגינל בPAL הוא יעבוד לי?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום יש לי יום הולדת וקיבלתי מתנה מea לקנות משהו בחנות הוירטואלית שלהם ב10 יורו. זה הלינק למה שאני יכול לקנות:http://eastore.ea.com/store/eaemea/cat/offers/categoryID.14365500 האם כדאי לי להזמין battlefield 1943 שאפילו לא יצא ויש לו הזמנה מוקדמת? ואם לא איזה משחק כדאי? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חבילת ה-Humble Bundle השנייה במספר שמתרכזת במשחקים של המפיצה EA מצליחה להפתיע ומעבירה את מלוא ההכנסות לידי ארגוני הצדקה המשתתפים לכתבה: http://hwzone.co.il/ea-%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%96%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%96%d7%95%d7%9c-%d7%95%d7%94%d7%9b%d7%a1%d7%a3-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%9a/
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי כרגע חזרתי מפורמט יש לי ערימות של דיסקים עם כל המשחקים הכי חדשים של השנה האחרונה וגם לפני זה אז רישמו את כל שמות המשחקים שאתם חושבים ששוה להתקין ודר"כ אגב אל תרשמו RENGRADE GTA3 FREEDOM FORCE סיימתי את שלושתם אז אם יש הצעות תציעו
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
המשחק פשוט מושלם. גרפיקה מדהימה מכוניות מגניבות/מטוסים. משחקיות חדשה .פשוט מדהים אבל הוא יוצא ב2006 מתי? אנחנו כבר בחודש ה4 תודה לאלה שיודעים
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הקונסולה החדשה של סוני זמינה ואפשר לקנות אותה כבר היום בבריטניה ב"לבריט"(יש אפשרות של הזמנה) ,בכתבה הבאה כתוב שסוני שלחה לשם כ20,000 יחידות לקידום הקונסולה , המחיר של הקונסולה עומד על 400$ המחיר אמור להשתנות בעתיד. רק הגרסאה של ה20 ג'יגה זמינה כרגע. הכתבה: http://www.lebrit.com/page/ps3?entry=ps3_power_up לגבי המשחקים כרגע רק המשחק motorstorm עומד למכירה . אני הזמנתי את הקונסולה שלי לפני שבוע והיא הגיעה אליי אתמול בערב. פשוט קונסולה מדהימה ושקטה ! לאלה שמעוניינים להזמין יש לכם את היכולת הזאת דרך האתר. תמונות של הקונסולה שלי!!! מאוד מרוצה מימנה. [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-black-friday-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש בנרות ולא מוצא גיטר הירו שכולל משחק + גיטרה למחשב בחנות שנמצאת בארץ, עדיפות לחיפה. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישחק RPG מדהים : כל המידע כאן: http://www.gamespot.com/pc/rpg/silverfall/index.html?q=SILVERFALL דמו: http://www.download.com/Silverfall-demo/3000-7537_4-10633609.html
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אהלן אנשים.. אני מחפש את המשחק הכי חזק שיש היום, המשחק שבשביל להפעיל את ההגדרות המקסימליות שלו צריך מחשב של חיל האוויר וזה בגלל שאבא שלי אמר שאני אביא לו את המשחק הכי חזק היום בשוק והוא יקנה לי מחשב שיחזיק את המשחק על הגדרות הכי גבוההות אז אני שואל אתכם אנשים אז תביאו את המשחק פשוט הכי הכי חזק שיש תודה חברה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-


