משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כול פעם שאני מתחיל את המשחק והוא בא להכנס הוא נותן לי את הדבר הזה http://www.donkey.co.il/Forum/Uploads/7350-632158092189295283-untitled.jpg ואז ניכנס ואני רואה הכול מגעיל כזה מה אני צריך לעשות כדי שזה יעבוד לי טוב ?? תודה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
hi am playing a warrior in oblivion and i run in to this Will-o-the-Wisp in one of my quest cant hit it and my 1 fire spell i got is not doing the job anyone got an idea how to deal with it www.uesp.net i did look there but did not help much should i really go lvl up my dest/fire spell to keep going?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן האחרון נתקלתי בהרבה דירוגים של משחקים, ואני לא יודע לאיזה גיל הם מתכוונים משהוא יכול להגיד לי מה הגיל של כול אחד מהגירוגי גיל? והכי חשוב - לאיזה גילאים זה RP? אלון
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז ראיתי את WOW בחנות דומה לאופיס דיפו באשדוד ב100 ש"ח.. ואז נזכרתי שיש למשחק החדש גם כמה חודשים חינם וראיתי שבאמת כתוב באותיות קטנות למטה שהמשחק מגיע עם שלושה חודשים חינם. אז השאלות הן כדקלמן: 1: אני זוכר שקראתי איפשהו שהמשחקים שנמכרים עכשיו מגיעים עם חודש חינם, האם זה נכון? ואם כתוב על הקופסא 3 אז זה יכול להשתנות פתאום לחודש? 2. אני זוכר שקראתי איפשהו שהפינגים לאחרונה ממש גרועים, האם זה נכון? למישהו יש netvision בADSL ויכול להגיד לי מה הפינגים שלו במהלך היום? 3.ובכלל נראה לכם עסקה טובה? בתודה ;-)
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רגע לפני תחילתה של עונת השופינג הבינלאומית הגדולה, נראה כי עוד ועוד מפיצות משחקים מחליטות לדחות את השקת הכותרים הבולטים שלהן לכתבה: http://hwzone.co.il/עוד-קורבן-לעונת-הדחיות-hitman-החדש-יגיע-רק-ב/
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לרכוש את המשחק "ספיידרמן - חבר או אויב SPIDERMAN FRIEND OR FOE האם מישהו יודע היכן/ באיזה חנות ניתן למצוא אותו? אני מבין שזה משחק בן לפחות שנתיים, 2007 או משהו בדומה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם שיטת החלוקה לפרקים המפתיעה של משחק ההתגנבות החדש מתחילה להוכיח את עצמה? חודש וחצי אחרי שהושק פרק הבכורה שלו וזכה לביקורות פושרות בלבד, שלא ממש אהבו את כמות התוכן המצומצמת והזמן שנדרש להמתין עד לקבלת מוצר שמרגיש מלא ושלם, המשחק Hitman מודל 2016 מקבל את הפרק השני שלו – ומהות הבחירה לעבור למודל של חלוקה לפרקים מתחילה להתבהר, כך נראה. הפרק השני של משחק הפעולה-התגנבות מבית IO-Interactive ו-Square Enix מחליף את פריז הלילית בעיר האיטלקית הבדיונית ספיאנצה, עם סגנון ים תיכוני, מפת משחק גדולה עוד יותר ופעולה בשעות היום – אשר מעניקים כולם יחד תחושה שונה בתכלית מהפרק הראשון, כמעט כאילו השחקן קפץ למשחק אחר לגמרי. המבקרים אהבו את הפרק השני יותר מהראשון, …
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאני מנסה להפעיל את המשחק אני מקבל שגיאה: fatal string manager failed to initialize properly עשיתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי משו מיוחד או שלא הבנתי, מה זה אומר?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום =) חח כמו שכתוב בכותרת. . . נממ המון זה לא התעניינתי וזה . אז אני אשמח אם מישהו ימליץ לי על כמה משחקי פעולה חדשים שיצאו בכמה חודשים האחרונים =) תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סוף סוף Vgames פתחה את השרת Ranked שלה.... עד 40 שחקנים, אם יהיה צורך היא תרחיב את זה ל-64 שחקנים!!! לפרטים נוספים: http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1006190 Server IP: 213.8.254.38:16568
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי חברים-נזכרתי במשחק דיי מאוחר-סיימתי אותו שלשום ואני חייב לומר אחד המשחקים היותר מהנים שיצא לי לשחק.נכון,זה לא כמו הסדרות הקודמות,לדעתי זה הכי מגניב שיש אקשן בשילוב קליל של התגנבות.אהבתי מאוד את הגרפיקה,השליטה קצת פחות,והסיפור ממש ממש מדהים. משחק מעולה לטעמי!הדאבל אייגנט בסגנון או שבכלל לא קרוב?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא שיחקתי בערך 7 שנים בתקופה שלי היה COD4 וקרייסיס מחפש משחקים דומים שירצו על הלפטופ שלי הוא לא כזה חזק כרטיס אנבידיה MX150 לא חייב משחקים חדשים כיוון שלא שיחקתי הרבה מאוד שנים
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני משחק במשחק הזה והוא קצת ישן ורציתי לדעת כבר עברו שלוש שנים ואז יצירתו אז למה לא יצא NOX 2
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים. אולי תוכלו להמליץ לי על סימולטור נהיגה למחשב PC? רק לא LIVE FOR SPEED. הרעיון שלי בא לאחר ששיחקתי דיי הרבה בGran Turismo 4 ב PS2 ומאד מאד נהנתי - לדעתי סימולטור הנהיגה הטוב ביותר ויש בו גם אפשרות לרכוש מכונת יד שניה ולהתחרות איתה וכל מיני מצבי משחק מהנים, הבעיה שהוא רק לPS2 ואין גרסת PC. בקיצור אשמח להמלצות. תודה לעוזרים =]
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שיחקתי רשום לי משימה הושלמה אבל השלב לא עובר מה אני צריך לעשות איך משיימים משימה ניסיתי לחזור לרכב אבל גם לא עוזר.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיות עם הביצועים של המשחק, בעיקר על הגגות ובסיצות עם נופים רחוקים. הבנתי שזה בעיה עם ה CPU אבל השאלה אם יש איזה פיקס לבעיה הזאת? משחקים יותר כבדים ויותר טכנולגיים עובדים אצלי יופי (battlefield3, batman arkham city..). יש למישהו איזו עצה ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אתמול הבאתי מחשב חדש ועכשו יש לי בעיה במחשב הישן ה CS עבד לי מצוין והכל ו"הריקול" ( הכדורים שילכו אותו דבר וכו" ) הכל טוב במחשב החדש ה CS עובד מצוין אבל ה "ריקול" נהיה מוזר אני לא פוגע בכלל משהו מוזר ביותר עכשו רציתי לדעת עם זה הגיוני שמשתנה הריקול עם הכרטיס מסך / לוח האם והמחשב עצמו כי עם זה לא קשור לדברים האלה אני לא מוצא סיבה לבעיה הזאת ועם אפשר לסדר איכשהו ד"א את אותם הגדרות אני שמתי במחשב החדש (config) אותו דבר
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהוא יכול להגיד לי אם יש שרתים שאפשר לשחק בהם ב במשחק? ואם כן שיגיד איך כל זה עובד אני בטוח שעוד אנשים מעוניינים לדעת :]
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אחרי משחקים סוערים בUT2003 החלטתי לגוון קצת את משחקי הרשת שלי ושמעתי טובות על באטלפילד. נכנסתי למשחק ובכלל הוא כבד מאוד (מפרט בצד) כל פעם שעושים אסקייפ הוא מתחיל להחזיר רזולוציות וסיפור שלם, וגם כותב שווינדואז מוסיף עוד זכרון PAGING (מה שלא קורה באנריל. אחרי שהתעלמתי מהם וניסיתי לשחק קצת במשחק יחיד הספקתי להגיע לשיא של 15 שניות במטוס בלי להתרסק. איך שולטים בזה ? צריך כל הזמן לדאוג למהירות אחרת הוא נופל, לפעמים כשעולים הוא בכלל יורד, והפניות הם איטיות מאוד או על ציר - מה שגורם לעוד ריסוק. ומה בדיוק המטרה כאן ? אין למשחק שום טוטוריאל ובהסבר אומרים לי להשתלט על חצי מהבסיסים אבל בצד בכלל יש מין מדד של מספרים מ156. בקיצור - מישהו יכול לעשות לי סדר ?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עברו הרבה מאוד שנים מאז שראינו משחק כמו Rainbow Six (הישנים והטובים יותר) או Ghost Recon, ניסיונות של מפתחים להציע משחקים כאלה למפיצות נכשלו אבל בזכות kickstarter יכול להיות שעתיד הקרוב נראה OLD SCHOOL TACTICAL SHOOTER חדש. Christian Allen עבד בעשור האחרון במספר מפתחות גדולות כגון UBISOFT, Bungie, Red Storm ו Monolith ובין היתר הוא עבד על HALO REACH ומספר משחקים מסדרת Ghost Recon (וגם על Rainbow Six). לא מזמן הוא עזב את החברות הגדולות אחרי שכל הניסיונות שלו להציע משחק מהסגנון שהוא אוהב למפיצות הגדולות כשלו. הינה דף הפרוייקט שלו ב kickstarter, תתמכו בפרוייקט ותעבירו את המסר http://kotaku.com/5893236/christian-allen-wants-your-money-to-make-a-great-old+school-shooter-t…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ב-EA רוצים להראות כיצד לעשות חידוש ראוי למשחק קלאסי ומציגים את כל הפרטים החשובים באמת של Command and Conquer Remastered Collection לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
כל מי שיש לו את Portal 2 בסטים קיבל קופון 75% הנחה למסירה. זה יוצא 5$. זה אחלה משחק, ויש הרבה פיצ'רים שווים שצריך סטים בשבילם (יש עורך שלבים וכמות עצומה של שלבים שנוצרו בו, מה שמרחיב משמעותית את שעות המשחק). קיצר אין לי למי לתת, אז אם מישהו רוצה שיגיב פה ואני כבר אצור איתו קשר. רק כדי להיות ברור - אני לא מרוויח שום דבר על לתת את הקופון/לגרום למישהו אחר לקנות.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתקעתי במשחק שיפרתי את האוטו כמה שאפשר עשיתי את כל כל כל המשימות לא נשאר כלום לקחתי את האחרון האחרון שאני יכול לקבל שיפרתי אותו בכל בצבעים ואין לא נפתחות משימות ואני רק ב-47% של המשחק...! מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Humble Indie Bundle חוזרת עם עוד חבילת משחקים מעולה במסגרת "שלם כמה שתרצה" https://www.humblebundle.com הפעם בחבילה: Rochard Shatter S.P.A.Z Torchlight Vessel ואם לשלם מעל הממוצע: Dustforce
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-


